تبلیغات اینستاگرام + تجربه ی متفاوت تبلیغات در اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم به یکی از مهم ترین موضوعات، یعنی تبلیغات اینستاگرام بپردازیم. تقریبا همین یک هفته گذشته بود که آمار فروش پیج فروشگاهی من، به شدت پایین آمده بود. این مورد بسیار باعث ناراحتی من شده بود؛ چرا که محصولات تولیدی روی هم مانده بودند و همچنین از آمار پیج خود ناراضی بودم. همواره به دنبال ترفندی برای بهبود وضعیت فروش پیج خود بودم؛ در واقع هر ترفندی را که به ذهن برسد را انجام داده بودم؛ تا این که به راه عالی بر خوردم و تصمیم گرفتم آن را با شما هم به اشتراک بگذارم.

این روز ها شاهد چندین شبکه اجتماعی هستیم که هر کدام از آن ها، دارای قابلیت های فوق العاده ای هستند؛ یکی از آن ها بدون شک اینستاگرام می باشد. اینستاگرام توانسته است در سالیان اخیرف بیشترین تغییر و تحول مثبت را در بین دیگر شبکه های اجتماعی داشته باشد؛ به طوری که در حال حاضر دومین شبکه اجتماعی محبوب در جهان به حساب می آید. همچنین در حال حاضر اینستاگرام دارای یک میلیارد کاربر فعال ماهانه می باشد.

در این روز ها از اینستاگرام بهترین استفاده ها را می توان کرد؛ به طور مثال بسیاری از کسب و کار های دنیای واقعی توانسته اند با گسترش فعالیت خود در اینستاگرام، فروش خود را افزایش دهند و در واقع دارای مخاطبان بیشتری باشند. اما این پیشرفت در اینستاگرام چگونه امکان پذیر است؟ آیا راه اندازی یک پیج تمام کار می باشد؟ در ادامه می خواهیم به یکی از مهم ترین ترفند ها پیشرفت، یعنی تبلیغات اینستاگرام بپردازیم. همراه ما باشید.

تبلیغات اینستاگرام حرفه ای

تفاوت تبلیغات در اینستاگرام و دنیای واقعی

در بخش قبلی دانستید که اینستاگرام در چند سال گذشته، دارای تغییرات زیادی بوده است؛ همچنین دانستید که راه برای پیشرفت در این شبکه اجتماعی باز است؛ حال چه دلیلی دارد که کسب و کار های دنیای واقعی، فعالیت خود را به سمت اینستاگرام بیاورند؟ آیا در فضای حقیقی، به اندازه کافی برای یک کسب و کار مخاطب وجود ندارد؟ آیا در دنیای واقعی نمی توان تبلیغات ارائه داد؟

در دنیای واقعی از گذشته تا به الان، روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارد. حتما شما هم درون شهر خود، با تبلیغات زیادی برای کسب و کار ها رو به رو شده اید؛ به طور مثال حتما بیلبورد های بزرگ زیادی را در سطح شهر دیده اید؛ یا حتی حتما دیده اید که برای بسیاری از کسب و کار ها، تراکت پخش می شود. اما سوال این است که این روش های تبلیغاتی تا چه زمانی باید ادامه داشته باشند؟

با ظهور و پیشرفت اینستاگرام، روش های تبلیغات در دنیای واقعی بسیار کم رنگ تر شده اند. تبلیغات اینستاگرام در این روز ها توانسته اند تغییرات و تحولات زیادی را در دنیای بازاریابی ایجاد کنند. این نوع تبلیغات شیوه نوینی در برای پیشرفت کسب و کار ها می باشند و به نوعی شما می توانید تبلیغات را فضای مجازی انجام دهید.

دلایل پیاده سازی تبلیغات اینستاگرام

در بخش قبلی دانستید که این تبلیغات در اینستاگرام این روز ها، جایگزین تبلیغات در دنیای واقعی شده اند؛ حال این روش های تبلیغاتی در اینستاگرام، چه دلایلی دارند؟ به طور کلی پشت هر روش تبلیغاتی، یک دلیلی وجود دارد. در اینستاگرام اکثر پیج هایی که اقدام به تبلیغ می کنند، قصد فروش محصولات خود را دارند؛ اما این کار چرا در اینستاگرام انجام می شود؟

همان طور که در اول مقاله هم ذکر کردیم، اینستاگرام دارای یک میلیارد کاربر فعال ماهانه می باشد؛ همین مورد اهمیت تبلیغات اینستاگرام را برای کسب و کار ها به طور چندان زیاد افزایش داده است. در اینستاگرام پیج های فروشگاهی با استفاده از تبلیغات، می توانند به مخاطب خود اضافه کنند؛ این افزایش مخاطب در نهایت می تواند افزایش فروش را به همراه داشته باشد. البته که تبلیغات در این شبکه اجتماعی، فقط مختص پیج های تجاری و کسب و کار های حاضر نیست.

در اینستاگرام بسیاری از پیج های عادی به بهانه افزایش مخاطب و افزایش اعتبار، اقدام به پیاده سازی تبلیغات می کنند. در اینستاگرام روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارد؛ هر پیج بسته به نوع فعالیت خود، باید از یک کدام از این روش ها استفاده کند. در ادامه به بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام می پردازیم.

بهترین روش های تبلیغاتی در اینستاگرام

تا به این جای کار به طور کامل دانستید که تبلیغات در اینستاگرام چیست؛ همچنین دانستید که تبلیغات اینستاگرام چه تفاوتی با تبلیغات در دنیای واقعی دارد؛ حال شما هم قطعا خواستار این هستید که با بهترین روش های تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی آشنا شوید. در ادامه ما به این روش ها می پردازیم. همراه ما باشید.

تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام

اولین روش تبلیغاتی که در اینستاگرام قصد داریم به شما معرفی کنیم، تبلیغات اسپانسری می باشد. در واقع تبلیغات اسپانسری به معنای تبلیغات حمایت شده در اسپانسری اینستاگرام می باشد. حتما از خود می پرسید که در این روش تبلیغاتی، چه پیجی اسپانسر شما خواهد بود؟ بهتر است بدانید که در این روش، یک پیج عادی اسپانسر شما نخواهد بود؛ بلکه اینستاگرام است که به عنوان حمایت شما در اینستاگرام ظاهر خواهد شد.

در این روش شما پرداخت مبلغی به اینستاگرام و ارائه یک محتوای عالی، می توانید تبلیغات خود را انجام دهید. این روش تبلیغاتی بیشتر به پیج هایی پیشنهاد می شود که قصد جذب مخاطب از سراسر نقاط جهان را دارند. البته دقت داشته باشید که در تبلیغات اسپانسری می توانید فیلتر در نظر بگیرید؛ به طور مثال می توانید مشخص کنید که تبلیغ شما، فقط برای کاربران ایرانی نمایش داده شود.

اگر دارای یک پیج فروشگاهی هستید، ما به شما تبلیغات اسپانسری را پیشنهاد می کنیم؛ چرا که در این روش تبلیغاتی می توانید، یک کدام از محصولات خود را در قالب پست تبلیغ کنید. دقت داشته باشید این روش، جزو پر هزینه ترین روش های تبلیغات اینستاگرام محسوب می شود.

تبلیغات با استفاده از اینفلوئنسرها

دومین روشی که برای تبلیغات در اینستاگرام می خواهیم به شما معرفی کنیم، تبلیغات با استفاده از همکاری با اینفلوئنسر ها می باشد. در واقع اینفلوئنسر به کسی گفته می شود که بتواند، قدرت تاثیر گذاری زیادی را داشته باشد. به طور کلی اینفلوئنسر هم در دنیای واقعی و هم در دنیای مجازی وجود دارند. این روز ها اینفلوئنسر ها در اینستاگرام توانسته اند سر و صدای زیادی را به پا کنند.

اینفلوئنسر ها با استفاده از قدرت تاثیر گذاری بالایی که دارند، می توانند از طریق تبلیغات مخاطبان زیادی را جذب کنند. حتما از خود می پرسید که این قدرت تاثیر گذرای از کجا پدید می آید؟ به طور کلی اینفلوئنسر ها دارای یک تخصص و یک حرفه خاص هستند که با استفاده از آن، در بین مخاطبان بسیار مشهور هستند؛ حال اگر بتوانید با اینفلوئنسر ها همکاری کنید، خواهید توانست از طریق یک تبلیغ ساده، بیشترین مخاطب را جذب کنید.

دقت داسته باشید که دقیقا مانند تبلیغات اسپانسری، همکاری با اینفلوئنسر ها هم از هزینه بالایی برخوردار است؛ ولی همیشه باید کیفیت تبلیغات اینستاگرام بر هزینه آن اولویت داشته باشد.

تبلیغات در پیج های عادی

در دو بخش قبلی، دو روش تبلیغات اینستاگرام مورد بررسی قرار داده شد که هر دو آن ها، از هزینه زیادی برخوردار بودند. اگر از بودجه پایینی برای تبلیغات در این شبکه اجتماعی برخوردارید، نیازی نیست که از تبلیغ کردن پیج خود منصرف شوید؛ بلکه می توانید در پیج های عادی تبلیغات را انجام دهید. تبلیغات در پیج های عادی به طور کلی هزینه بسیار کم تری را در بر خواهد داشت.

شما در این روش تبلیغاتی، از پیج مقابل می خواهید که کسب و کار یا هر نوع فعالیت شما را در قالب یک استوری یا پست، تبلیغ کند. حتی اگر تمایل داشته باشید، می توانید محتوای تبلیغ خود را، خودتان تولید و ارائه دهید. در این روش تبلیغاتی دقت داشته باشید که با پیج هایی برای تبلیغات همکاری کنید که در زمینه پیج شما فعالیت داشته باشند؛ در غیر این صورت خروجی را از تبلیغ نخواهید گرفت.

تبلیغات اینستاگرام حرفه ای

تبلیغات پاپ آپ

سومین روش تبلیغات اینستاگرام که قصد معرفی آن را به شما داریم، تبلیغات پاپ آپ می باشد. این روش تبلیغاتی در بستری خارج از اینستاگرام انجام می شود؛ به این معنا که شما می توانید از بستر های مختلفی نظیر وب سایت و اپلیکیشن، فالوور جذب کنید. تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام اکثرا در بستر وب سایت ها پیاده سازی می شوند.

حتما شما هم گاهی اوقات به این تبلیغات بر خورده اید. تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام در وب سایت های مختلف پیاده سازی می شوند و کاربر با کلیک بر روی آن ها، به صفحه اینستاگرام شما هدایت می شوند. این روش بسته وب سایت تبلیغ کنند و نوع تبلیغ پاپ آپ، هزینه ای متغیر دارد.

سخن نهایی درباره تبلیغات در اینستاگرام

شما می توانید بسته به بودجه خود، از هر روش تبلیغاتی استفاده کنید. در این مقاله به بررسی بهترین روش های تبلیغات اینستاگرام پرداختیم؛ برای اطلاعات بیشتر می توانید به این لینک مراجعه کنید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کافی را کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *