راهنمای نهایی ارسال مطالب تولید شده توسط کاربر در اینستاگرام

محتوای تولید شده توسط کاربر (که با نام UGC نیز شناخته می شود) یک روش بازاریابی بسیار مثر است. این اصطلاح به پدیده ای اشاره دارد که در آن یک کاربر (اغلب مشتری) محتوایی تولید می کند که دارای نام تجاری است یا با کمک یک محصول خاص ایجاد شده است. این نوع محتوا به لطف بسترهای رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، که مشتریان از طریق محتوای تصویری مارک ها را تحسین یا تحقیر می کنند ، رواج یافته است.

طبق ارقام منتشر شده توسط DMN ، 70٪ از مصرف کنندگان به توصیه ها و نظرات همکاران نسبت به محتوای ایجاد شده توسط شرکت ها اهمیت می دهند به طور مستقیم. Bazaarvoice گزارش می دهد که 84 درصد از هزاره ها معتقدند که محصولات یا خدمات منعکس شده در UGC بازتاب خوبی از کیفیت واقعی نام تجاری.

برای مارک هایی که علاقه مند به افزایش دسترسی و تعامل هستند ، محتوای تولید شده توسط کاربر راهی عالی برای این کار است. UGC می تواند به مارک ها کمک کند تا با کاربرانی که این محتوا را تولید می کنند ، روابط قوی برقرار کنند ، در حالی که دسترسی مارک ها به اشتراک گذاری مجدد محتوا را برای کاربران آسان تر می کند.

محتوای تولید شده توسط کاربر نیز می تواند تأثیر مثبت داشته باشد کسب و کار شما خارج از اینستاگرام نظرات و توصیفات مشتریان می تواند به بهبود نرخ تبدیل در وب سایت اصلی شما کمک کند. در واقع ، جمع آوری UGC در اینستاگرام و استفاده مجدد از آن برای وب سایت شما می تواند راهی عالی برای بهبود عملکرد کلی کسب و کار باشد.

این مقاله خوانندگان را در 8 راه موثر برای استفاده بیشتر از UGC راهنمایی می کند و شامل موارد زیر می شود: نمونه هایی از نحوه موفقیت سایر مارک ها از UGC برای بهبود عملکرد.

1. تشخیص دهید محتوای تولید شده توسط کاربر کار می کند.

محتوای تولید شده توسط کاربر کار می کند. چرا دیگر وب سایت های تجارت الکترونیکی بزرگ مانند آمازون و والمارت نظرات مشتریان و رتبه بندی ستاره ها را در وب سایت های خود بسیار برجسته می کنند؟

طبق Conversion XL ،” 88 درصد از مصرف کنندگان به مرورهای آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند و 72 درصد از مصرف کنندگان می گویند که نظرات مثبت باعث می شود آنها بیشتر به مشاغل اعتماد کنند. به ویژه هزاره ها به محتوای تولید شده توسط کاربر 50٪ بیشتر از سایر رسانه ها اعتماد می کنند. “

محتوای تولید شده توسط کاربران موفق است زیرا مردم معتقدند که این بازتاب دقیق شرکت مورد بررسی است و مردم ترجیح می دهند مشاهده محتواهای ایجاد شده توسط ارقام مرتبط در هنگام تصمیم گیری برای خرید.

به دلیل عملکرد محتوای تولید شده توسط کاربر ، مارک هایی مانند اپل ، هارلی دیویدسون ، KitchenAid و مزدا به طور مداوم از UGC در Instagram استفاده می کنند.

2. تشخیص بزرگترین نقطه فروش برای تمرکز

برای استفاده م contentثر از محتوای تولید شده توسط کاربر ، ابتدا باید تعیین کنید که می خواهید مخاطبان شما در مورد محصول ، خدمات یا مارک شما بر اساس این محتوا چه چیزی را درک کنند. به با استفاده از UGC به صورت هدفمند ، می توانید به ارائه روایتی از برند در مورد آنچه شرکت شما ارائه می دهد ، کمک کنید.

به عنوان مثال ، اپل بر اشتراک UGC تمرکز کرده است که به کیفیت دوربین آیفون اشاره می کند. این را می توان در بیلبوردهای بزرگ با عنوان “عکس روی آیفون” و همچنین حساب جدید اپل در Instagram مشاهده کرد. سگ کاربر آیفون به منظور تشویق سایر مشتریان iPhone برای به اشتراک گذاشتن UGC در اینستاگرام ، اپل هشتگ “ShotoniPhone” را قرار داد.

حتی اگر حساب اینستاگرام اپل نسبتاً جدید ، جستجوی هشتگ” ShotoniPhone “بیش از 1 میلیون پست پیدا می کند.

مزدا شرکتی دیگر است که از UGC برای تأثیرگذاری عالی استفاده می کند. تمرکز این شرکت بر اشتراک گذاری مجدد محتواهایی است که از خودروهای اسپرت مزدا که توسط مشتریان تغییر یافته است ، استفاده می کند. در حالی که مارک های دیگر ممکن است از به اشتراک گذاری محصولات تغییر یافته توسط مشتریان خودداری کنند ، مزدا علاقه مندان به خودرو را پذیرفته است. حساب اینستاگرام مزدا از UGC برای هدایت این روایت برند به خانه استفاده می کند.

در مثال زیر ، مزدا از زیرنویس اینستاگرام برای تعریف تغییرات خودرو در مشتری استفاده می کند.

3. MONITOR INSTAGRAM برای محتوای ایجاد شده توسط کاربر با ابزار تجزیه و تحلیل.

ماندن در بالای ذکر نام تجاری دشوار است ، به خصوص اگر در تیم کوچکی کار می کنید که وظیفه مدیریت دیگر را بر عهده دارند. کمپین های بازاریابی. حتی برای بازاریابان اختصاصی اینستاگرام ، ضبط تمام محتوای ایجاد شده توسط کاربر در پلت فرم دشوار است.

بهترین تجزیه و تحلیل اینستاگرام ابزار مانند SocialFox می تواند Instagram را برای شما نظارت کند و می تواند محتوایی را که از کلمات کلیدی و هشتگ های خاص استفاده می کند برجسته کند. این کار فهرست نویسی و جمع آوری UGC را برای استفاده در آینده بسیار آسان تر می کند.

SocialFox همچنین می تواند به شما در درک عملکرد UGC در مقایسه با سایر انواع محتوا کمک کند. این تجزیه و تحلیل به راحتی می تواند درک کند که آیا استراتژی ای که از UGC استقبال می کند در بین پیروان محبوب است یا اینکه به جای آن باید استراتژی دیگری را دنبال کرد.

4. برای ایجاد مجوز به محتوا بروید.

قوانین مربوط به اشتراک گذاری مجدد محتوا در اینستاگرام تا حدودی مبهم است. به جای قوانین ، به سادگی یک کد رفتار اینستاگرام نانوشته وجود دارد که همه کاربران (و به ویژه مارک ها) هنگام اشتراک گذاری مجدد محتوا باید از آن پیروی کنند.

مهمترین این قوانین نانوشته این است که مارک ها قبل از به اشتراک گذاری مجدد محتوا ، باید با خالق محتوای اصلی تماس بگیرند. اگر خالق اصلی از نام تجاری شما ناراضی باشد ، این امر نه تنها به جلوگیری از هرگونه پرس بد کمک می کند ، بلکه می تواند فرصتی عالی برای ارتباط با یک مشتری خوشحال باشد.

در بسیاری از موارد ، تماس با پوستر اصلی از طریق پیام مستقیم اینستاگرام ساده ترین راه برای ارتباط با حساب پشت محتوای تولید شده توسط کاربر است. اگر کار به خوبی انجام شود ، کاربر مکرراً پیشنهاد می کند پست مارک شما را با پیروان خود به اشتراک بگذارد.

5. محتوای تولید شده توسط کاربر را در سایر رسانه ها بازیابی کنید.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، محتوای تولید شده توسط کاربر فقط در اینستاگرام مثر نیست. همچنین می تواند به نرخ تبدیل وب سایت نیز کمک کند. در نظر بگیرید که UGC در وب سایت شرکت خود در Instagram نمایش داده می شود.

محتوای تولید شده توسط کاربر شکلی از گواهینامه اجتماعی قوی است که می تواند با خیال راحت مشتریان بالقوه را ترغیب کند و آنها را ترغیب به خرید محصول یا ارسال اطلاعات شخصی خود از طریق یک فرم صفحه فرود. ساده ترین راه برای به اشتراک گذاشتن معتبر محتوا در وب سایت اصلی خود.

6. قالب های محتوای غیر متعارف ایجاد شده توسط کاربر را در نظر بگیرید.

وقتی به محتوای تولید شده توسط کاربر در اینستاگرام فکر می کنید ، معمولاً به تصویری از یک محصول خاص در پیش زمینه فکر می کنید. اما راه های دیگری برای به اشتراک گذاشتن UGC وجود دارد که ممکن است برای گروه خاصی از دنبال کنندگان شما بهتر کار کند.

یکی از گزینه ها به اشتراک گذاشتن یک توصیف ویدئویی است که شامل یک مشتری خوشحال در اینستاگرام است. دیگری میزبانی یک رویداد ویدئویی زنده از طریق استوری های اینستاگرام با مصاحبه با یک مشتری خوشحال است. داستانهای اینستاگرام در حال حاضر توسط 250 میلیون نفر در هر ماه استفاده می شود و اینستاگرام هنگامی که نام تجاری شما یک ویدیوی زنده را شروع می کند ، به دنبال کنندگان آن اعلان ارسال می کند.

مارک هایی که بازخورد کتبی مثبت دریافت کرده اند می توانند این بازخورد را به یک نقل قول و به اشتراک گذاشتن آن در اینستاگرام به عنوان راهی برای بازیابی موثر محتویات تولید شده توسط کاربر. در مثال زیر ، مک کینزی (شرکت مشاور معروف) از توصیف کارمند در عنوان عنوان UGC استفاده می کند.

7. محتوای تولید شده توسط کاربر با HASHTAG و CAPTION مناسب.

تنها با استفاده از یکی هشتگ ، بر خلاف هیچکدام ، بر اساس گزارش توسط وب مشابه انجام شده است. جفت کردن یک پست حاوی UGC با هشتگ های مناسب و یک عنوان مناسب برای به حداکثر رساندن دسترسی و مشارکت مهم است.

همچنین ایده خوبی است که در محتواهایی که دارای نوعی توصیف هستند ، دعوت به عمل کنید. اگر UGC مثر باشد ، پیروان می خواهند بدانند که چگونه می توانند محصول یا خدمات را خریداری کنند. با بیان واضح در عنوان چگونه دیگران می توانند تجربه فوق العاده ای داشته باشند ، به بازدید وب سایت و احتمالاً فروش کمک می کنید.

8. از برندهایی که قبلاً به خوبی محتوای تولید شده توسط کاربران را درگیر می کنند ، پیدا کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد ، تعدادی از مارک ها از محتویات تولید شده توسط کاربر به نحوی که نام تجاری آنها را تکمیل می کند ، استفاده می کنند. هارلی دیویدسون اغلب محتوای تولید شده توسط کاربران را به عنوان راهی برای نمایش آخرین موتورسیکلت های خود به اشتراک می گذارد. هارلی معمولاً محتوا را با یک عنوان کوتاه که نام مدل را نشان می دهد و پوستر اصلی است ، جفت می کند.

KitchenAid از محتوای تولید شده توسط کاربر متفاوت استفاده می کند. این مارک معمولاً شامل غذاهایی است که با محصول KitchenAid تولید شده است و شامل یک عنوان طولانی تر با نوعی توصیف مشتری است.

توجه داشته باشید که KitchenAid در پست زیر از فراخوانی برای اقدام استفاده می کند و می نویسد: “کلیک کنید #linkinprofile برای دستور العمل. .website-files.com/5fee59811462e77802f4421b/5fee59811462e7ed08f4430e_1-10-300×220.png “alt =” “/>

CONCLUSION

کاربر محتوای تولید شده یک ابزار م ofثر برای بهبود دسترسی به Instagram و تعامل با پست است. پس از همه ، منابع داده در ابتدای این مقاله نشان می دهد که دنبال کنندگان اینستاگرام به مصرف UGC علاقه دارند.

اما UGC را می توان به شیوه های معنادار دیگری نیز استفاده کرد. به طور خاص ، UGC می تواند در هنگام تصمیم گیری برای خرید به بازدیدکنندگان وب سایت آرامش دهد. این می تواند به بهبود نرخ تبدیل وب سایت و فروش آن کمک کند.

در حالی که هنگام به اشتراک گذاشتن UGC در اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد ، کلید یک استراتژی موفق شامل پایبندی به صدای نام تجاری واضح است که توسط مشتریان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *