راهنمای نهایی ارسال مطالب تولید شده توسط کاربر در اینستاگرام

محتوای تولید شده توسط کاربر (که با نام UGC نیز شناخته می شود) یک نوع بازاریابی بسیار مثر است. این اصطلاح به پدیده ای اشاره دارد که در آن یک کاربر (اغلب مشتری) محتوایی تولید می کند که دارای یک نام تجاری است یا با کمک یک محصول خاص ایجاد شده است. این نوع محتوا به لطف بسترهای رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، که در آن مشتریان از طریق محتوای تصویری مارک ها را تحسین یا تحقیر می کنند ، رواج یافته است.

طبق ارقام منتشر شده توسط DMN ، 70٪ از مصرف کنندگان به توصیه ها و نظرات همکاران نسبت به محتوای ایجاد شده توسط شرکت ها اهمیت می دهند به طور مستقیم. Bazaarvoice گزارش می دهد که 84 درصد از هزاره ها معتقدند که محصولات یا خدمات منعکس شده در UGC بازتاب خوبی از کیفیت واقعی نام تجاری.

برای مارک هایی که علاقه مند به افزایش دسترسی و تعامل هستند ، محتوای تولید شده توسط کاربر راهی عالی برای این کار است. UGC می تواند به مارک ها کمک کند تا با کاربرانی که این محتوا را تولید می کنند ، روابط قوی برقرار کنند ، در حالی که دسترسی مارک ها به اشتراک گذاری مجدد محتوا را برای کاربران آسان تر می کند.

محتوای تولید شده توسط کاربر نیز می تواند تأثیر مثبت داشته باشد کسب و کار شما خارج از اینستاگرام نظرات و توصیفات مشتریان می تواند به بهبود نرخ تبدیل در وب سایت اصلی شما کمک کند. در واقع ، جمع آوری UGC در اینستاگرام و استفاده مجدد از آن برای وب سایت شما می تواند راهی عالی برای بهبود عملکرد کلی کسب و کار باشد.

این مقاله خوانندگان را در 8 راه موثر برای استفاده بیشتر از UGC آشنا می کند و شامل موارد زیر می شود: نمونه هایی از نحوه موفقیت سایر مارک ها از UGC برای بهبود عملکرد.

1. تشخیص دهید محتوای تولید شده توسط کاربر کار می کند.

محتوای تولید شده توسط کاربر کار می کند. چرا دیگر وب سایت های تجارت الکترونیک بزرگ مانند آمازون و والمارت نظرات مشتریان و رتبه بندی ستاره ها را در وب سایت های خود بسیار برجسته می کنند؟

طبق Conversion XL ،” 88 درصد از مصرف کنندگان به مرورهای آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند و 72 درصد از مصرف کنندگان می گویند که نظرات مثبت باعث می شود آنها بیشتر به مشاغل اعتماد کنند. به ویژه هزاره ها به محتوای تولید شده توسط کاربر 50٪ بیشتر از سایر رسانه ها اعتماد دارند. مشاهده محتواهای ایجاد شده توسط ارقام مرتبط در هنگام تصمیم گیری برای خرید.

به دلیل عملکرد محتوای تولید شده توسط کاربر ، مارک هایی مانند اپل ، هارلی دیویدسون ، KitchenAid و مزدا به طور مداوم از UGC در Instagram استفاده می کنند.

2. تشخیص بزرگترین نقطه فروش برای تمرکز.

برای استفاده م contentثر از محتوای تولید شده توسط کاربر ، ابتدا باید تعیین کنید که می خواهید مخاطبان شما در مورد محصول ، خدمات یا مارک شما بر اساس این محتوا چه چیزی را درک کنند. . با استفاده از UGC به صورت هدفمند ، می توانید در ساخت یک روایت تجاری روشن در مورد آنچه شرکت شما ارائه می دهد کمک کنید.

به عنوان مثال اپل تمرکز خود را بر روی به اشتراک گذاشتن UGC که به کیفیت دوربین آیفون ارجاع می دهد ، متمرکز کرده است. این را می توان در بیلبوردهای بزرگ با عنوان “عکاسی در iPhone” و همچنین حساب کاربری جدید اپل در اینستاگرام مشاهده کرد. سگ کاربر آیفون به منظور تشویق سایر مشتریان آیفون برای به اشتراک گذاشتن UGC در اینستاگرام ، اپل هشتگ “ShotoniPhone” را قرار داده است.

حتی اگر حساب اینستاگرام اپل نسبتاً جدید ، جستجوی هشتگ” ShotoniPhone “بیش از 1 میلیون پست پیدا می کند.

مزدا شرکتی دیگر است که از UGC به طور م usesثر استفاده می کند. تمرکز این شرکت بر اشتراک گذاری مجدد محتواهایی است که از خودروهای اسپرت مزدا که توسط مشتریان تغییر یافته است ، استفاده می کند. در حالی که ممکن است مارک های دیگر از به اشتراک گذاشتن محصولات اصلاح شده توسط مشتریان طفره بروند ، مزدا علاقه مندان به خودرو را در آغوش گرفته است. حساب اینستاگرام مزدا از UGC برای هدایت این روایت برند به خانه استفاده می کند.

در مثال زیر ، مزدا از زیرنویس اینستاگرام برای تعریف تغییرات خودروی مشتری استفاده می کند.

3. MONITOR INSTAGRAM برای محتوای ایجاد شده توسط کاربر با ابزار تجزیه و تحلیل.

ماندن در بالای ذکر نام تجاری دشوار است ، به خصوص اگر در تیم کوچکی کار می کنید که وظیفه مدیریت دیگر را بر عهده دارند. کمپین های بازاریابی. حتی برای بازاریابان اختصاصی اینستاگرام ، ضبط همه محتواهای ایجاد شده توسط کاربر در پلت فرم دشوار است.

بهترین تجزیه و تحلیل اینستاگرام ابزار مانند SocialFox می تواند Instagram را برای شما نظارت کند و می تواند محتوایی را که از کلمات کلیدی و هشتگ های خاص استفاده می کند برجسته کند. این امر فهرست نویسی و جمع آوری UGC را برای استفاده در زمانهای بعدی بسیار آسان می کند.

SocialFox همچنین می تواند به شما در درک نحوه عملکرد UGC در مقایسه با سایر انواع محتوا کمک کند. این تجزیه و تحلیل به راحتی می تواند درک کند که آیا استراتژی ای که از UGC استقبال می کند در بین پیروان محبوب است یا اینکه به جای آن باید استراتژی دیگری را دنبال کرد.

4. برای ایجاد مجوز به محتوا بروید.

قوانین مربوط به اشتراک گذاری مجدد محتوا در اینستاگرام تا حدودی مبهم است. به جای قوانین ، به سادگی یک کد رفتار اینستاگرام نانوشته وجود دارد که همه کاربران (و به ویژه مارک ها) هنگام اشتراک گذاری مجدد محتوا باید از آن پیروی کنند.

مهمترین این قوانین نانوشته این است که مارک ها قبل از به اشتراک گذاری مجدد محتوا ، باید با خالق محتوای اصلی تماس بگیرند. اگر خالق اصلی از نام تجاری شما ناراضی باشد ، این امر نه تنها به جلوگیری از هرگونه پرس بد کمک می کند ، بلکه می تواند فرصتی عالی برای ارتباط با یک مشتری خوشحال باشد.

در بسیاری از موارد ، تماس با پوستر اصلی از طریق پیام مستقیم اینستاگرام ساده ترین راه برای ارتباط با حساب پشت محتوای تولید شده توسط کاربر است. اگر کار به خوبی انجام شود ، کاربر مکرراً پیشنهاد می کند پست مارک شما را با پیروان خود به اشتراک بگذارد.

5. محتوای تولید شده توسط کاربر در سایر وسایل بازیافت کنید INSTAGRAM.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، محتوای تولید شده توسط کاربر فقط در Instagram موثر نیست. این می تواند به نرخ تبدیل وب سایت نیز کمک کند. در نظر بگیرید که UGC را در وب سایت شرکت خود در Instagram نمایش می دهید. یک فرم صفحه فرود.

جاسازی اینستاگرام UGC از طریق کد iframe موجود در دسترس احتمالاً ساده ترین راه برای به اشتراک گذاشتن معتبر محتوا در وب سایت اصلی خود.

6. فرمت های محتوای تولید نشده توسط کاربر غیرتقلیدی را در نظر بگیرید.

هنگامی که فرد به محتوای تولید شده توسط کاربر در اینستاگرام فکر می کند ، معمولاً به تصویری از یک محصول خاص در پیش زمینه فکر می کند. اما راه های دیگری برای به اشتراک گذاشتن UGC وجود دارد که ممکن است برای گروه خاصی از دنبال کنندگان شما بهتر کار کند.

یکی از گزینه ها به اشتراک گذاشتن یک توصیف ویدئویی است که شامل یک مشتری خوشحال در اینستاگرام است. دیگری میزبانی یک رویداد ویدئویی زنده از طریق استوری های اینستاگرام با مصاحبه با یک مشتری خوشحال است. داستانهای اینستاگرام قبلاً توسط 250 میلیون نفر در هر ماه استفاده می شود و اینستاگرام هنگامی که نام تجاری شما یک ویدیوی زنده را شروع می کند ، به دنبال کنندگان آن اعلان ارسال می کند.

مارک هایی که بازخورد کتبی مثبت دریافت کرده اند می توانند این بازخورد را به یک نقل قول و به اشتراک گذاشتن آن در اینستاگرام به عنوان راهی برای بازیابی موثر محتویات تولید شده توسط کاربر. در مثال زیر ، مک کینزی (شرکت مشاور معروف) از توصیف کارمند در عنوان عنوان UGC استفاده می کند.

7. محتوای تولید شده توسط کاربر با HASHTAG و CAPTION مناسب.

با استفاده از تنها یک هشتگ ، در مقابل هیچ کدام ، با توجه به گزارش توسط وب مشابه انجام شده است. مرتبط سازی پست با UGC با هشتگ های مناسب و عنوان مناسب برای به حداکثر رساندن میزان دسترسی و تعامل بسیار مهم است.

همچنین بهتر است یک فراخوان روشن برای محتوا شامل نوعی توصیف نامه درج کنید. اگر UGC مثر باشد ، پیروان می خواهند بدانند که چگونه می توانند محصول یا خدمات را خریداری کنند. با بیان واضح در عنوان چگونه دیگران می توانند تجربه فوق العاده ای داشته باشند ، به بازدید وب سایت و احتمالاً فروش کمک می کنید.

8. از مارک هایی که در حال حاضر محتوای تولید شده توسط کاربر را پشتیبانی می کنند ، الهام بگیرید.

همانطور که در بالا ذکر شد ، تعدادی از مارک ها از محتوای تولید شده توسط کاربر به روش های مکمل مارک خود استفاده می کنند. هارلی-دیویدسون بارها و بارها محتوای تولید شده توسط کاربر را به عنوان راهی برای ارائه جدیدترین موتورسیکلت های خود به اشتراک می گذارد. هارلی معمولاً محتوا را با یک عنوان کوتاه که نام مدل را نشان می دهد و پوستر اصلی است

KitchenAid از محتوای تولید شده توسط کاربر متفاوت استفاده می کند. این مارک معمولاً شامل غذاهایی است که با محصول KitchenAid تولید شده است و شامل یک عنوان طولانی تر با نوعی توصیف مشتری است.

توجه داشته باشید که KitchenAid در پست زیر از فراخوانی برای اقدام استفاده می کند و می نویسد: “کلیک کنید #linkinprofile برای دستور العمل. .website-files.com/5fee59811462e77802f4421b/5fee59811462e7ed08f4430e_1-10-300×220.png “alt =” “/>

CONCLUSION

کاربر محتوای تولید شده یک ابزار م ofثر برای بهبود دسترسی به Instagram و تعامل با پست است. به هر حال ، ارجاعات داده های قبلی در این مقاله نشان می دهد که دنبال کنندگان اینستاگرام علاقه مند به مصرف UGC هستند.

اما UGC را می توان به شیوه های معنادار دیگری نیز استفاده کرد. به طور خاص ، UGC می تواند در هنگام تصمیم گیری برای خرید به بازدیدکنندگان وب سایت آرامش دهد. این می تواند به بهبود نرخ تبدیل وب سایت و فروش آن کمک کند.

در حالی که هنگام به اشتراک گذاشتن UGC در اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد ، کلید یک استراتژی موفق شامل پایبندی به صدای نام تجاری واضح است که توسط مشتریان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *