راهنمای نهایی برای ارسال محتوای تولید شده توسط کاربر در اینستاگرام

محتوای تولید شده توسط کاربر (که با نام UGC نیز شناخته می شود) یک شکل بسیار موثر در بازاریابی است. این اصطلاح به پدیده ای گفته می شود که در آن کاربر (غالباً مشتری) محتوایی را ایجاد می کند که دارای مارک تجاری باشد ، یا با کمک یک محصول خاص ایجاد شده است. این نوع محتوا به لطف سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، جایی که مشتریان از طریق محتوای تصویری مارک های تجاری را تمجید یا تحقیر می کنند ، محبوبیت پیدا کرده است.

بر اساس ارقام منتشر شده توسط DMN ، 70٪ از مصرف کنندگان به توصیه ها و بررسی های مشابه درباره محتوای ایجاد شده توسط شرکت ها اهمیت می دهند به طور مستقیم. Bazaarvoice گزارش می دهد که 84٪ از هزاره ها معتقدند که محصولات یا خدمات منعکس شده در UGC بازتاب خوبی از کیفیت واقعی مارک.

برای مارک های علاقه مند به افزایش دسترسی و تعامل ، محتوای تولید شده توسط کاربر یک روش عالی برای انجام آن است. UGC می تواند به مارک های تجاری کمک کند تا روابط محکمی با کاربرانی که این محتوا را تولید می کنند برقرار کند و در عین حال باعث می شود مارک ها در صورت اشتراک مجدد کاربران در محتوا ، دسترسی به آنها را آسان تر کنند.

محتوای تولید شده توسط کاربر نیز می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد تجارت شما خارج از اینستاگرام است. نظرات و توصیفات مشتری می تواند به بهبود نرخ تبدیل در وب سایت اصلی شما کمک کند. در واقع ، جمع آوری UGC در اینستاگرام و استفاده مجدد از آن برای وب سایت شما می تواند راهی عالی برای بهبود عملکرد کلی کسب و کار باشد.

این مقاله خوانندگان را از طریق 8 روش موثر برای استفاده بیشتر از UGC راهنمایی می کند و شامل نمونه هایی از اینکه چگونه مارک های دیگر با موفقیت از UGC برای بهبود عملکرد استفاده کرده اند.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1. شناسایی کنید که محتوای تولید شده توسط کاربر کار می کند.

محتوای تولید شده توسط کاربر کار می کند. چرا وب سایت های عمده تجارت الکترونیکی مانند آمازون و والمارت از نظر مشتری و رتبه بندی ستاره در وب سایت های خود بسیار برجسته هستند؟

با توجه به Conversion XL ،” 88٪ از مصرف کنندگان به اندازه توصیه های شخصی به بررسی آنلاین اعتماد دارند و 72٪ از مصرف کننده می گویند که بررسی مثبت باعث اعتماد بیشتر آنها به مشاغل می شود. به ویژه هزاره ها به محتوای تولید شده توسط کاربر 50٪ بیشتر از سایر رسانه ها اعتماد دارند. ”

محتوای تولید شده توسط کاربر موفقیت آمیز است زیرا مردم معتقدند که این بازتابی دقیق از شرکت در حال بررسی است و مردم ترجیح می دهند هنگام تصمیم گیری برای خرید ، محتوای ایجاد شده توسط ارقام قابل بازبینی را مشاهده کنید.

به این دلیل است که محتوای تولید شده توسط کاربر کار می کند و مارک هایی مانند Apple ، Harley-Davidson ، KitchenAid و Mazda به طور مداوم از UGC در Instagram استفاده می کنند.

2. بزرگترین نکته فروش را برای تمرکز مشخص کنید.

برای استفاده موثر از محتوای تولید شده توسط کاربر ، ابتدا باید آنچه را می خواهید مخاطبان شما در مورد محصول ، خدمات یا مارک شما بر اساس این محتوا درک کنند ، تعیین کنید. . با استفاده از UGC به صورت هدفمند ، می توانید در ساخت یک روایت تجاری روشن در مورد آنچه شرکت شما ارائه می دهد کمک کنید.

به عنوان مثال اپل تمرکز خود را بر روی به اشتراک گذاشتن UGC که به کیفیت دوربین آیفون ارجاع می دهد ، متمرکز کرده است. این را می توان در بیلبوردهای عظیم با عنوان “عکس روی آیفون” و همچنین در حساب جدید اینستاگرام اپل مشاهده کرد.

در مثال زیر ، اپل مجدداً قطعه ای از UGC را به اشتراک گذاشت سگ کاربر آیفون. به منظور تشویق سایر مشتریان آیفون برای به اشتراک گذاشتن UGC در اینستاگرام ، اپل هشتگ “ShotoniPhone” را قرار داده است.

حتی اگر حساب اینستاگرام اپل نسبتاً جدید ، جستجوی هشتگ” ShotoniPhone “بیش از 1 میلیون پست را پیدا می کند.

مزدا شرکت دیگری است که از UGC بسیار چشمگیر استفاده می کند. این شرکت تمرکز خود را بر روی به اشتراک گذاری مجدد مطالبی دارد که از خودروهای اسپرت مزدا استفاده می کنند و توسط مشتریان اصلاح شده اند. در حالی که مارک های دیگر ممکن است از اشتراک محصولات اصلاح شده توسط مشتریان طفره روند ، مزدا علاقه مندان به خودرو را در آغوش گرفته است. حساب اینستاگرام مزدا از UGC برای هدایت این داستان تجاری با نام تجاری استفاده می کند.

در مثال زیر ، مزدا از عنوان اینستاگرام برای تحسین تغییرات خودروی مشتری استفاده می کند.

3. INSTAGRAM MONITOR برای محتوای تولید شده توسط کاربر با ابزار تجزیه و تحلیل.

ماندن در بالای نام های تجاری دشوار است ، به خصوص اگر در تیم کوچکی کار می کنید که مسئولیت مدیریت سایر موارد را دارد کمپین های بازاریابی. حتی برای بازاریابان اختصاصی اینستاگرام ، گرفتن کل محتوای تولید شده توسط کاربر به اشتراک گذاشته شده در سیستم عامل دشوار است.

بهترین تجزیه و تحلیل اینستاگرام ابزار مانند SocialFox می تواند Instagram را برای شما کنترل کند و می تواند محتوایی را که از کلمات کلیدی خاص و هشتگ استفاده می کند برجسته کند. این امر فهرستنویسی و جمع آوری UGC را برای استفاده در تاریخهای بعدی بسیار ساده تر می کند.

SocialFox همچنین می تواند به شما در درک عملکرد UGC در مقایسه با سایر انواع محتوا کمک کند. این تجزیه و تحلیل درک اینکه آیا استراتژی مورد استقبال UGC در بین پیروان محبوب است یا باید به جای آن استراتژی دیگری دنبال شود ، درک آن آسان تر خواهد شد.

4 به مجوز محتوای مجوز دسترسی پیدا کنید.

قوانین مربوط به اشتراک گذاری مجدد مطالب در اینستاگرام تا حدودی مبهم است. به جای قوانین ، به سادگی یک کد رفتار Instagram) نانوشته وجود دارد که همه کاربران (و به ویژه مارک ها) باید هنگام اشتراک مجدد محتوا عمل کنند.

مهمترین این قوانین نانوشته این است که مارک ها قبل از اشتراک مجدد مطالب باید با سازنده محتوای اصلی تماس بگیرند. این امر نه تنها در صورت عدم رضایت سازنده اصلی از نام تجاری شما به این امر کمک می کند ، بلکه می تواند به عنوان یک فرصت عالی برای برقراری ارتباط با مشتری خوشحال باشد.

در بسیاری از موارد ، تماس با پوستر اصلی از طریق پیام مستقیم اینستاگرام ساده ترین راه برای برقراری ارتباط با حساب در پشت محتوای تولید شده توسط کاربر است. اگر خوب انجام شود ، کاربر مرتباً پیشنهاد می کند پست مارک شما را با پیروان خودش دوباره به اشتراک بگذارد.

5. محتوای تولید شده توسط کاربر در سایر وسایل بازیافت کنید INSTAGRAM.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، محتوای تولید شده توسط کاربر فقط در Instagram کارآمد نیست. این می تواند به نرخ تبدیل وب سایت نیز کمک کند. استفاده مجدد از UGC را که در اینستاگرام در وب سایت شرکت شما به اشتراک گذاشته شده در نظر بگیرید.

محتوای تولید شده توسط کاربر نوعی اثبات قدرتمند اجتماعی است که می تواند مشتریان بالقوه را با خیال آسوده تر ، تشویق به خرید یک محصول یا ارسال اطلاعات شخصی خود از طریق یک فرم صفحه فرود.

جاسازی اینستاگرام UGC از طریق کد iframe که به راحتی در دسترس است ، احتمالاً ساده ترین راه برای به اشتراک گذاشتن معتبر مطالب در وب سایت اصلی خود.

6. فرمت های محتوای تولید نشده توسط کاربر را در نظر بگیرید.

وقتی کسی به محتوای تولید شده توسط کاربر در اینستاگرام فکر می کند ، معمولاً به تصویری از یک محصول خاص در پیش زمینه فکر می کند. اما روش های دیگری نیز برای به اشتراک گذاشتن UGC وجود دارد که ممکن است برای گروه خاص پیروان شما بهتر عمل کند.

یکی از گزینه ها به اشتراک گذاشتن یک توصیف ویدیویی با یک مشتری خوشحال در اینستاگرام است. مورد دیگر میزبانی یک رویداد ویدئویی زنده از طریق داستان های اینستاگرام شامل مصاحبه با یک مشتری خوشحال است. Instagram Stories قبلاً هر ماه توسط 250 میلیون نفر مورد استفاده قرار می گیرد و هنگامی كه نام تجاری شما ویدیوی زنده را شروع می كند ، اینستاگرام برای پیروان اعلانی ارسال می كند.

مارك هایی كه از نظر نوشتاری بازخورد مثبت دریافت كرده اند ، می توانند این بازخورد را تبدیل كنند نقل قول و به اشتراک گذاری آن در اینستاگرام به عنوان راهی برای بازیافت موثر محتوای تولید شده توسط کاربر. در مثال زیر ، مک کینزی (شرکت مشاور معروف) از توصیفات کارمندان در عنوان عنوان فرم UGC استفاده می کند.

7. محتوای تولید شده توسط کاربر با Hashtag و Caption مناسب.

فقط با استفاده از یک هشتگ ، بر خلاف هیچ یک ، با توجه به گزارش که توسط Similar Web انجام شده است. مرتبط سازی پست با UGC با هشتگ های مناسب و عنوان مناسب برای به حداکثر رساندن میزان دسترسی و تعامل بسیار مهم است.

همچنین توصیه می شود یک فراخوان واضح برای اقدام به محتوای حاوی نوعی توصیف نامه ارائه دهید. اگر UGC مثر باشد ، پیروان می خواهند بدانند که چگونه آنها نیز می توانند محصول یا خدمات را خریداری کنند. با بیان واضح در عنوان چگونه دیگران می توانند همان تجربه عالی را داشته باشند ، به هدایت بازدید از وب سایت و احتمالاً فروش کمک خواهید کرد.

8. از مارک هایی که در حال حاضر محتوای تولید شده توسط کاربر را پشتیبانی می کنند ، الهام بگیرید.

همانطور که در بالا ذکر شد ، تعدادی از مارک ها از محتوای تولید شده توسط کاربر به روش هایی استفاده می کنند که مارک آنها را تکمیل می کند. هارلی-دیویدسون بارها و بارها محتوای تولید شده توسط کاربر را به عنوان راهی برای ارائه جدیدترین موتورسیکلت های خود به اشتراک می گذارد. هارلی معمولاً محتوا را با یک عنوان کوتاه جفت می کند که نام مدل را نشان می دهد و پوستر اصلی @ است.

KitchenAid به طور متفاوتی از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کند. این مارک معمولاً غذایی را که همراه با یک محصول KitchenAid تولید شده است ، ارائه می کند و شامل یک عنوان طولانی تر با نوعی توصیف مشتری است.

توجه داشته باشید که KitchenAid در پست زیر از فراخوان واضحی استفاده می کند و می نویسد: “کلیک کنید #linkinprofile برای دستور العمل. “

نتیجه گیری

کاربر محتوای تولید شده ابزاری م ofثر در بهبود دسترسی و ارسال تعامل با اینستاگرام است. از این گذشته ، منابع داده شده در اوایل این مقاله نشان می دهد که پیروان اینستاگرام علاقه مند به مصرف UGC هستند.

اما از UGC می توان به روش های معنی دار دیگری نیز استفاده کرد. به طور خاص ، UGC می تواند هنگام تصمیم گیری برای خرید ، خیال شما را راحت کند. این می تواند به بهبود نرخ تبدیل وب سایت و فروش کمک کند.

در حالی که روش های مختلفی وجود دارد که می توانید هنگام به اشتراک گذاری UGC در اینستاگرام داشته باشید ، کلید یک استراتژی موفق شامل پایبندی به صدای مارک واضحی است که توسط آن قابل شناسایی است. مشتریان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *