راهنمای نهایی تسلط بر هشتگ های اینستاگرام

یکی از دشوارترین قسمتهای مدیریت یک حساب کاربری اینستاگرام ، فهمیدن نحوه ایجاد رشد ارگانیک است.

2 کلید رشد ارگانیک در اینستاگرام ، محتوایی تولید می کنند که منجر به رشد دهان به دهان و ساختار محتوایی برای کشف می شود. ممکن است ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای یک برنامه اشتراک عکس کاملاً ساده به نظر برسد ، اما چگونه آن را برای کشف ساختار می دهید؟

اینستاگرام دارای 5 صفحه اصلی است: خوراک محتوای شما ، صفحه ارسال ، اعلان های شما ، مشخصات شخصی و کشف شما از بین 5 مورد ، کشف بهترین شانس را برای رشد به یک تجارت ارائه می دهد. این صفحه پست هایی را نشان می دهد که اینستاگرام فکر می کند کاربران دوست دارند ببینند و به آنها اجازه می دهد براساس کلمات کلیدی و هشتگ ها به جستجوی محتوا و حساب بپردازند.

هشتگ ها فرصت شما برای پرچم گذاری حساب و محتوای خود به عنوان مرتبط با موضوعات خاص هستند. اگر می توانید بر روی هشتگ ها مسلط شوید ، خود را تنظیم می کنید تا توسط جمعیتی مورد نظر خود کشف شوید. بعلاوه ، اگر بتوانید هشتگ معناداری ایجاد کنید و به آن کمک کنید ، ادامه یابد ، نام تجاری خود را به صورت ویروسی تقویت خواهید کرد.

مبانی HASHTAG

چگونه شامل می شوید هشتگ در محتوای شما؟ در هر پست ، شما می توانید یک عنوان اصلی و نظرات بیشتر بگذارید. این نظرات به شما امکان می دهد متن ، شکلک و هشتگ بنویسید. هشتگ ها (که با علامت پوند مقدمه: #) می توانند شامل متن و شکلک باشند ، اما هیچ حرفی ($ /٪ &!) یا فاصله ندارند.

در هر یک از پست های خود ، می توانید حداکثر 30 عدد بگذارید هشتگ ها در حالی که این لزوما یک عدد کامل هشتگ برای استفاده نیست، پست با هشتگ ببینید 12.6٪ تعامل بیشتر نسبت به افراد بدون هشتگ. که می شود گفت، 91٪ از پست از بالا مارک ها 7 هشتگ یا کمتر داشته اند .

از نظر آماری هیچ اطلاعات قابل توجهی وجود ندارد که بگوید 30 مقدار بهینه است ، اما مانند همه موارد موجود در اینستاگرام ، نمی خواهید اسپم به نظر برسید ، بنابراین پست نکنید 30 هشتگ فقط به این دلیل که می توانید.

HASHTAG SELECTION

نحوه پیاده سازی هشتگ برای محتوای خود چگونه است؟ اولین چیزی که باید درک کنید این است که هشتگ های اینستاگرام زبان خاص خودشان هستند ، بنابراین سبک و روشی وجود دارد که برای تسلط بر آنها نیاز دارید. سوusing استفاده از این تاکتیک ناخوشایند است و می تواند به حساب شما آسیب برساند.

اینستاگرام دارای یک الگوریتم در نرم افزار خود برای شناسایی محتوایی است که از هشتگ ها سو استفاده می کند ، و پست و احتمالاً کاربر را “سایه بان” می کند.

سایه بان باعث می شود پست شما در کشف و احتمالاً کل حساب شما ظاهر نشود. هشتگهایی که می توانند باعث این امر شوند شامل مواردی در امتداد # دنبال کردن برای پیگیری یا # مانند آن است ، اما حتی سو misاستفاده مکرر از هشتگ ها می تواند منجر به مشکلاتی شود.

این ممکن است با وجود کمبود از انواع محبوب ترین هشتگ ها استفاده کند مرتبط بودن با محتوا ، مانند “# عشق # دختر # هنر # ناپایدار # طبیعت # گیاهان # بدن # تناسب اندام # خورشید # حیوان وحش” همه روی عکس یک فنجان قهوه.

هشتگ های رویکرد به عنوان راهی برای توسط پیروان ایده آل خود پیدا کنید و نه به عنوان وسیله ای برای آزمایش و بازی سیستم. بازی کردن به سیستم به پست و حساب شما آسیب می رساند ، و برای کاربران اسپم و غیر معتبر است. درعوض ، برای یادگیری زبان پیروان و رقبای خود وقت بگذارید و بهترین فرصت ها را برای هشتگ گذاری مطالب مرتبط خود شناسایی کنید.

ابتدا بفهمید که قصد ارسال چه نوع محتوایی را دارید و می خواهید چه کسی را درگیر کنید. با. پس از دانستن این موضوع ، در مورد هشتگهایی که پیروان و پیروان ایده آل شما از آن استفاده می کنند ، هشتگ هایی که رقبا از آن استفاده می کنند و هشتگ هایی که تأثیرگذارهای مربوطه استفاده می کنند ، تحقیق کنید.

با این کار می توانید ببینید کاربران از چه نوع برچسب هایی با آنها آشنا هستند و خودشان جستجو می کنند. هشتگ های منحصر به فرد مد اینستاگرام شامل #ootd ، #look و # خرید است. هر سبک محتوا هشتگ های متنوعی دارد که برجسته است ، بنابراین برای یادگیری زبان اصلی وقت بگذارید.

در مرحله بعد ، به جای کپی و جایگذاری ساده ، هشتگ های مختلفی را امتحان کنید و در راستای همسوی کردن هشتگ ها با محتوای خود کار کنید. هشتگ های مشابه در همه پست های شما از ابزاری مانند SocialFox ، بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، برای ارزیابی اینکه کدام هشتگ ها بیشترین مشارکت را دارند ، استفاده کنید.

این به شما کمک می کند حداکثر جذابیت را برای محتوای خود ایجاد کنید و با ارسال های مختلف به مخاطبان مختلف برسید. علاوه بر این ، هنگامی که تعداد مختلف هشتگ را در پست های خود کاوش می کنید و برچسب های مختلف را با هم مخلوط می کنید ، می توانید ببینید که کدام یک بهترین عملکرد را در بین مخاطبان خود دارند.

در مجموع ، مطمئن شوید که از هشتگ استفاده می کنید ، اما آن را مرتبط نگه دارید. هشتگ های خود را بر روی مارک ، محصول و مخاطب خود متمرکز کنید. زبان را بیاموزید و سعی کنید بفهمید کدام هشتگ ها بهترین کار را برای ایجاد محتوای شما در معرض دید مخاطبان قرار می دهند.

پیاده سازی HASHTAG

در این مرحله باید فکر کنید که چگونه اینستاگرام به شما اجازه می دهد هشتگ ها را ادغام کنید ، مزایای آن چیست و زبان هشتگ خاص برای صنعت و بازار هدف شما چیست. حال بیایید ببینیم که چگونه می توانید هشتگ ها را به بهترین شکل پیاده سازی کنید تا بهترین کشف ارگانیک را به دست آورید ، به نظر نمی رسد اسپم باشد و حتی ممکن است باعث ویروسی شدن محتوای شما شود.

هشتگ ها برای کشف عالی هستند ، اما یک رشته هشتگ در عنوان شما می تواند به زیبایی پست شما آسیب برساند. این بدان معناست که شما می خواهید هشتگهای خود را از دید فوری پنهان کنید ، بنابراین پیروان شما می توانند عکس و عنوان شما را ببینند ، اما نه بلوک هشتگهایی را که برای افزایش تعامل استفاده می کنید.

شما دو گزینه برای پنهان کردن هشتگ های خود دارید از نظر فوری اول ، زیرنویس های اینستاگرام فقط 3 خط اول متن را نشان می دهد ، بنابراین اگر چند نقطه را در زیر عنوان اضافه کنید ، هشتگهای شما قابل مشاهده نیستند مگر اینکه بینندگان روی “بیشتر بخوانید” کلیک کنند. دوم ، می توانید هشتگ های خود را در زیر عنوان اصلی وارد کنید ، که برای مشاهده بازدید کنندگان از آن باید “مشاهده همه” را برای مشاهده موضوع نظر و دیدن هشتگ ها کلیک کنید.

فراتر از اجرای سریع هشتگ ها ، بزرگترین چالش با هشتگ مارکتینگ ایجاد هشتگ های مارک دار است. Herschel Supply Co. ، شرکت کوله پشتی و تجهیزات چرخ دنده ای ، چند هشتگ مارک دار از جمله #herschelsupply و #welltraveled راه اندازی کرد که به مشتریانشان امکان می داد محصولات هرشل خود را به نمایش بگذارند. هدف از هشتگ های مارک دار ، سهولت استفاده مشتریان از آنها است.

برای اینکه یک جوان بخواهد از هشتگ مارک دار استفاده کند ، باید به عنوان راهی برای نشان دادن ارتباط تجاری نام تجاری یا تجسم آن باشد. سبک زندگی آنها از آنجا که کوله پشتی های هرشل گران و مرسوم است ، کاربران می خواهند از برچسب #herschelsupply استفاده کنند زیرا به پیروان خود می گوید از تجهیزات هرشل برخوردار هستند.

علاوه بر این ، از آنجا که مشتریان هرشل تمایل به لذت بردن از مسافرت دارند ، برچسب #welltraveled یک جز component را ضبط می کند از سبک زندگی آنها و آنها را ترغیب می کند که تصاویر سفر را با محصولات هرشل ارسال کنند.

چه از هشتگ های عمومی استفاده می کنید و چه از مارک های خاص ، به نحوه قرار گرفتن آنها در محتوای پست و زیبایی شما توجه کنید. اینستاگرام راهی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر جالب و جالب است ، بنابراین اجازه ندهید که هدف کشف هشتگ مانع از کیفیت کلی حساب شما شود.

تقویت رونمایی HASHTAG h3 >

سرانجام ، شما باید ایده خوبی در مورد نحوه انتخاب و ادغام هشتگ ها در حساب اینستاگرام خود داشته باشید ، اما چگونه می توانید این فرآیند را به حداکثر برسانید و در حالت ایده آل در 9 پست برتر یک هشتگ قرار بگیرید یا یک هشتگ مارک دار ویروسی کنید؟ از آنجا که هدف نهایی قرار گرفتن در معرض نام تجاری است ، افزایش ارزش استفاده از هشتگ شما برای افزایش آگاهی از برند مهم خواهد بود.

اگر می خواهید رتبه خود را در صفحه کشف یک هشتگ خاص افزایش دهید ، باید بر روی افزایش تعامل پست شما. این به معنای دریافت هر چه بیشتر لایک و نظر در کوتاه ترین زمان ممکن است. بدیهی است که ساده ترین راه برای ایجاد تعامل داشتن مخاطبان بیشتر است. در اینجا چند تاکتیک آورده شده است که می تواند منجر به تعامل سریع مخاطبان شما شود.

Instagram Pods پیام های گروهی با حساب های دیگر است که قوانینی را در مورد پسندیدن و نظر دادن در مورد پست های اعضای دیگر تعیین کرده است. اگر Instagram Pod ایجاد یا به آن ملحق شدید ، هر زمان که پست می کنید ، می توانید پست را در بخش پیام به اشتراک بگذارید و با جریان لایک و نظر آن را شروع کنید. تعامل زودهنگام به پست شما کمک می کند تا برجسته تر در فیدهای پیروان شما ظاهر شود و همچنین در صفحات کشف هشتگ به شما رتبه بالاتری می دهد.

برای هشتگ های مارک دار خود ، باید برای تأثیرگذاری بیشتر با تأثیرگذارها شریک شوید. برای هشتگ که ممکن است. اگر یک هشتگ مارک تجاری را راه اندازی می کنید ، ابتدا با انجام مصاحبه با کاربر مطمئن شوید که هشتگی است که جمعیت مورد نظر شما می خواهد از آن استفاده کند.

سپس با تأثیرگذاران مد کار کنید ، اطمینان حاصل کنید که آنها هشتگ را به طور برجسته در پست های خود به اشتراک می گذارند . همانطور که برای ایجاد آگاهی از نام تجاری خود نیاز دارید ، هشتگ های مارک دار نیز باید به جمعیت شما مرتبط باشند.

در طول سفر خود در اینستاگرام ، اگر می توانید با موفقیت یک زبان هشتگ برای کار با پست های خود ایجاد کنید ، شاهد افزایش تعامل و کشف ارگانیک خواهیم بود.

این ممکن است در ابتدا مشکل باشد و برخی از هشتگ ها برای ایجاد مخاطب به سرعت وسوسه انگیز به نظر می رسند ، اما قانون طلایی شما باید این باشد که بر روی همسو سازی برند ، محتوا ، مخاطب خود تمرکز کنید و هشتگ ها اگر این 4 مورد هم افزایی داشته باشند ، موفقیت طولانی مدت را در اینستاگرام مشاهده خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *