راهنمای گام به گام تبلیغات در اینستاگرام

این روزها مشاغل بدون حضور در شبکه های اجتماعی به راحتی نمی توانند دوام بیاورند. اکثریت قریب به اتفاق مردم هر روز ساعت ها در شبکه های اجتماعی تعامل می کنند. اگر مارک ها بخواهند از صدای دیجیتال بالاتر بروند و مورد توجه قرار گیرند ، آنها نیز باید به این انجمن ها بپیوندند.

سیستم عامل هایی مانند Facebook و Twitter به دلیل شناخته شدن جریان اصلی ، 2 تبلیغاتی هستند که بیشتر مورد هدف تبلیغات قرار می گیرند. بسیاری از شرکت ها پس از تعامل با کاربران در این سایت ها شکوفا شده اند. با این وجود ، سومین وب سایت مشهوری وجود دارد که همه مشاغل باید آن را هدف قرار دهند: اینستاگرام.

اینستاگرام سایتی است که کاربران می توانند عکس ها و فیلم های خود را در آن بارگذاری و به اشتراک بگذارند. از زمان راه اندازی آن در سال 2010 ، آن چنان موفقیت عظیم را به اثبات رسانده است که فیس بوک در سال 2012 با پرداخت تقریباً 1 میلیارد دلار به سمت خرید آن حرکت کرد. از آن زمان حتی سریعتر از شرکت مادرش رشد کرده است. با توجه به ماهیت بصری بازاریابی ، اینستاگرام یک بستر ایده آل برای مارک ها برای جذب مصرف کنندگان جدید است.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

چرا از INSTAGRAM استفاده می کنید؟

در حالی که هنوز این کار را نمی کند دارای یک پایگاه کاربر به اندازه فیس بوک ، اینستاگرام به سرعت در حال گسترش است. به ویژه جوانان به سایت مراجعه می کنند. مطالعه توسط مرکز تحقیقات پیو دریافت که 55٪ افراد بین 18 تا 29 سال در ایالات متحده از اینستاگرام استفاده می کنند.

این بدان معناست که بیش از نیمی از جوانترین نسل ها در سیستم عامل هستند ، که باید هر مارکی که بخواهد به بازارهای Millennial و Gen Z برسد ، بنشینید و توجه کنید.

نرخهای بالای جذب

مطالعات متعدد نشان داده اند که اینستاگرام بالاترین بالاترین را دارد میزان تعامل هر کانال رسانه اجتماعی. به عنوان مثال ، Yotpo ، دریافت که ترافیک اینستاگرام 45٪ بیشتر از Facebook ، 62٪ در سایت باقی می ماند بیشتر از Pinterest و 40٪ بیشتر از Twitter.

اینستاگرام حتی از نظر تعاملات درگیر بازدید کننده مستقیم به وب سایت یک شرکت است. کاربران اینستاگرام نه تنها مدت طولانی تری درگیر کار می شوند. آنها همچنین محصولات تبلیغاتی را با نرخ بالایی خریداری می کنند.

حدود 30٪ از نظرسنجی ها گفتند که چیزی را خریداری کرده اند که اولین بار در اینستاگرام دیده اند ، در حالی که 72٪ گفته اند که دیدن عکس های محصول در اینستاگرام احتمال خرید آنها را افزایش می دهد . از آنجایی که این شبکه در حال حاضر بیش از 600 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد (و در حال افزایش است) ، احمقانه است که هر مارکی از این نرخ های درگیر کننده جذاب بهره نبرد.

تبلیغات هدفمند /

یکی از رمزهای موفقیت اینستاگرام سیستم تبلیغات هدفمند آن است. اینستاگرام بر اساس همان روشهای استفاده شده توسط فیس بوک به شما امکان می دهد جمعیت شناسی اجتماعی خاصی را برای مخاطبان مورد نظر خود انتخاب کنید. حتی می توانید آن را به برخی از علاقه های خاص محدود کنید.

این بدان معنی است که می توانید اطمینان حاصل کنید افرادی که این تبلیغات را می بینند بیشترین استقبال را برای آنها دارند. این بسیار دقیق تر و م thanثرتر از آن است که در تاریکی لول بزنید و امیدوار باشید که بینندگان به گونه ای شما را پیدا کنند.

اینستاگرام همچنین ابزار تحلیلی را ارائه می دهد که به مارک ها اجازه می دهد میزان تعامل و میزان دسترسی مخاطب به پست های خود را اندازه گیری کنند.

موفقیت به اثبات رسیده

اگر کسی در استفاده از اینستاگرام شک دارد ، این سایت طیف گسترده ای از موارد موردی مارک برای مطالعه.

به عنوان مثال ، رستوران Dairy Queen تبلیغاتی را با نام” وارونه یا رایگان “در اینستاگرام راه اندازی کرد. این پیشنهاد برای بستنی رایگان در هنگام مراجعه بعدی مشتری بود اگر غذای Blizzard وارونه به او تحویل داده نشود.

این کمپین شامل مجموعه ای از عکس های با دقت طراحی شده و چشم نواز بود که بازیگران را در وارونه نشان می داد – اتاقهای پایین که برای شبیه طعم بلیزارد تبلیغ می شوند ، تزئین شده اند.

این تبلیغات عمدتا برای افراد 18 تا 34 ساله انجام شده و بیش از 20 میلیون مخاطب این تبلیغات را مشاهده کرده اند. این منجر به 18 امتیاز افزایش در یادآوری تبلیغات در جمعیتی شدیداً مقاوم در برابر روشهای تبلیغاتی سنتی است.

تبلیغات در اینستاگرام

اگر فکر می کنید اینستاگرام بستر مناسبی برای نام تجاری شما است ، پس باید در ایجاد محتوا برای آن پیش بروید.

با این حال ، باید به یاد داشته باشید آنچه در سایر شبکه های رسانه های اجتماعی کار می کند لزوماً در اینستاگرام جواب نمی دهد. بهتر است محتوای خود را به طور خاص برای سیستم عامل توسعه دهید ، با توجه به روند و انتظارات منحصر به فرد آن.

مرحله 1: تحقیق

ابتدا ، برخی از کارها را انجام دهید تحقیقات اولیه. مدتی به اینستاگرام نگاهی بیندازید و یادداشت کنید. مشاهده کنید که پست معمولی چگونه به نظر می رسد ، و به نظر می رسد چه محتوا بیشترین بازدید را ایجاد می کند.

شما می خواهید که کمپین شما به جای برجسته شدن متناسب باشد. این ممکن است در ابتدا ضد محصول به نظر برسد. به هر حال ، آیا قرار نیست تبلیغات ظاهر شود و توجه را به خود جلب کند؟ با این حال ، تبلیغات واضحی که به نظر نمی رسد محتوای طبیعی اینستاگرام دارند ، احتمالاً توسط جامعه نادیده گرفته یا رد می شوند.

به عنوان مثال ، چیزی که ممکن است متوجه شوید این است که پست های اینستاگرام به ندرت متن زیادی در عکس ها دارند . بیشتر توضیحات در زیرنویس ها یا هشتگ های همراه قرار می گیرد. این اجازه می دهد تا تصویر خودش صحبت کند.

مردم به دلیل تصاویر و فیلم های جالب توجه به اینستاگرام جلب می شوند. آنها می خواهند احساس کنند که از آنچه مشاهده کرده اند ارزش کسب کرده اند و بازاریابی آشکار توجه افراد را از لذت بردن منصرف می کند. ارائه این ارزش از طریق محتوای با کیفیت بالا ، همان چیزی است که در نهایت چشم ها را به خود جلب می کند و نتیجه می دهد.

بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام SocialFox است که ابزاری اساسی برای درک واقعی معیارهای شماست.

مرحله 2: برنامه ریزی کمپین

مانند هر کمپین ، بهتر است با یک ایده پردازی برای آنچه می خواهید به آن دست یابید.

اطلاعات جمعیتی مورد نظر خود را محدود کنید. چه چیزی علاقه و تخیل آنها را جذب می کند؟ تصویر مارک و آنچه می خواهید در مورد آن منتقل کنید را در نظر بگیرید. چگونه می توان این را به صورت تصویری نشان داد؟

مهمتر از همه ، به این فکر کنید که چگونه اینستاگرام می تواند این موارد را به بهترین وجهی جای دهد و با آنها ارتباط برقرار کند. آیا به صورت یک تصویر واحد خواهد بود؟ چرخ و فلک از چندین تصویر؟ یک فیلم کوتاه؟

هرچه طرح با دقت بیشتری ترسیم شود ، اجرای آن آسان تر خواهد بود.

مرحله 3: تنظیم حساب خود

حساب کاربری اینستاگرام تنها چیزی نیست که برای شروع لازم است. برای تبلیغ در اینستاگرام ، اولین چیزی که نیاز دارید یک حساب Facebook و مدیر کسب و کار است. پس از ایجاد یک حساب کاربری و پر کردن اطلاعات مورد نیاز ، می توانید آن را به حساب اینستاگرام خود پیوند دهید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مدیر کسب و کار را باز کنید ، وارد تجارت شوید تنظیمات و سپس بر روی حساب های Instagram کلیک کنید. از آنجا گزینه ادعای حساب جدید اینستاگرام را انتخاب کرده و نام و رمز ورود حساب اینستاگرام خود را در قسمت های مورد نظر وارد کنید. در آخر ، کادر مجوز را در کنار حساب مورد نظر علامت بزنید و آن را با ذخیره تغییرات تأیید کنید.

مرحله 4: پیشنهادات طراحی

برای عکس ، نسبت تصویر 1: 1 استاندارد است. اندازه کلی باید حدود 1080 x 1080 پیکسل باشد. در صورت وجود متن در عکس ، باید بیش از 20٪ از تصویر را پوشش ندهد.

تبلیغات ویدیویی باید با همان نسبت 1: 1 باشد. اندازه پرونده نباید بیشتر از 4 گیگابایت باشد. ویدئوها می توانند حداکثر 60 ثانیه باشند ، اگرچه مطالعات نشان می دهد تمایل مخاطب پس از 30 ثانیه به سرعت کاهش می یابد.

زیرنویس برای هر دو عکس تبلیغاتی و ویدیویی می تواند تا 300 نویسه باشد. با این حال ، سعی کنید آنها را تا حد ممکن خلاصه کنید.

مرحله 5: ایجاد تبلیغات

برای شروع ایجاد تبلیغات ، به صفحه ایجاد آگهی فیس بوک .

مناسب ترین هدف را از بین گزینه های زیر انتخاب کنید: آگاهی از برند ، دسترسی ، ترافیک ، نصب برنامه ، بازدید از ویدئو و تبدیل .

سپس برنامه از شما می خواهد برای کمپین نامی بسازید. پس از وارد کردن اطلاعات اولیه حساب ، از شما خواسته می شود مخاطبان سفارشی خود را تعریف کنید. می توانید دامنه سنی ، موقعیت مکانی ، جنسیت ، زبان و سایر جزئیات شخصی مخاطب را تعیین کنید.

در قسمت پایین تر ، بخشی را تعیین می کنید که بودجه و برنامه تبلیغ را تنظیم کرده اید. اولی را می توان به بودجه روزانه یا بودجه مادام العمر تنظیم کرد. تفاوت بین آنها این است که بودجه روزانه هزینه های روزانه را تنظیم می کند ، در حالی که بودجه مادام العمر بودجه ای محدود را بین تاریخ شروع و پایان ایجاد می کند.

گزینه های پیشرفته دیگری نیز برای بهینه سازی تحویل آگهی و تنظیم پیشنهادات وجود دارد مبلغی برای تبلیغات.

سرانجام ، پس از تنظیم نام تبلیغ و کلیک بر روی “ادامه” ، به صفحه قالب منتقل می شوید. اینجاست که ظاهر آگهی و رسانه ای را که از آن استفاده می کند انتخاب می کنید. همچنین می توانید پیش از ارسال سفارش ، پیش نمایش خود را دریافت کنید.

مرحله 6: لمس های نهایی

در اینجا برخی از آخرین مواردی است که باید قبل از انتشار محتوای خود در نظر بگیرید:

انسجام بصری بخش مهمی در هر کمپین بازاریابی است. بنابراین ، قبل از اینکه وسوسه شوید به یکی از فیلترهای علامت تجاری اینستاگرام بر روی تصاویر خود ضربه بزنید ، از آنها بپرسید که آیا واقعاً با زیبایی های شناخته شده برند سازگار است.

قرار دادن هشتگ های مناسب را فراموش نکنید. هشتگ ها تعداد کاربران زیادی است که محتوا را پیدا می کنند و در آن لغزش می کنند. برخی از مارک ها هشتگ های منحصر به فرد خود را ایجاد می کنند ، که معمولاً مربوط به یک عبارت خاص است که در این کمپین استفاده می شود. مارک های دیگر از هشتگ های محبوب و پرطرفدار فعلی استفاده می کنند.

همچنین پیوند به صفحه مقصد مربوطه را در نظر بگیرید. این به طور معمول یک صفحه وب خارج از سایت است که به عنوان پس زمینه تبلیغات ، دارای تصاویر دیداری مشابه و اطلاعات اضافی عمل می کند.

اینستاگرام همچنین چند ابزار مفید را برای تبلیغ کنندگان پیاده سازی کرده است. دکمه های تماس برای عمل وجود دارد که می تواند به یک پست متصل شود ، مانند “اکنون خرید کنید” ، “بیشتر بیاموزید” و “ثبت نام کنید”. ابزار دیگری در توسعه به کمک به افشای محتوای حمایت شده کمک می کند.

با استفاده از آن برچسبی در بالای پست به عنوان “مشارکت پرداخت شده با (نام شرکت)” اضافه می شود. در حال حاضر ، این ابزار اجباری نخواهد بود. اینستاگرام در حال حاضر قبل از اجرای گسترده در مقیاس وسیع ، آن را با گروه کوچکی از مشاغل و افراد تأثیرگذار آزمایش می کند.

هرچند عاقلانه است که این اطلاعات را فاش کنید. در حالی که کمیسیون تجارت فدرال در حال حاضر راهی برای اجرای قوانین و دستورالعمل های تبلیغاتی خود ندارد ، اما این می تواند در آینده تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *