نحوه افزایش تبدیل برند در اینستاگرام

تلاش برای تبدیل شدن به یک تبدیل گاهی اوقات می تواند مانند یک سفر ماهیگیری بد به نظر برسد. شما فعالیت زیادی در آب اطراف خود می بینید، اما به نظر می رسد هیچ چیز نیش نمی زند.

اگر اینطور است، باید با استفاده از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام، راه اندازی برای اینستاگرام را در نظر بگیرید تا واقعاً به شما در درک این موضوع کمک کند. شماره‌های شما.

در مقایسه با سایر شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام دارای بالاترین نرخ تعامل در مورد برندها. هیچ پلت فرم دیگری نزدیک نمی شود. حتی 4 برابر بیشتر از شرکت مادرش، Facebook، تعامل دارد.

بررسی‌ها نشان داده است که 50٪ از کاربران اینستاگرام یک حساب تجاری را دنبال می‌کنند و 75٪ آن را دنبال می‌کنند. اقدام در پاسخ به پست‌هایی که می‌بینند.

بنابراین، اگر هدف شما تبدیل بینندگان به مشتری است، اینستاگرام بهترین راه برای تحقق آن است.

فقط این نکات را دنبال کنید. و در کمترین زمان فروش خود را افزایش خواهید داد:

مخاطب خود را بشناسید

اگر می خواهید از اینستاگرام به عنوان پلتفرمی برای افزایش فروش استفاده کنید، پس باید مخاطبانی را بشناسید که برای خرید محصولات خود متقاعد خواهید شد.

ابتدا، تصویر واضحی از جمعیت هدف خود ایجاد کنید. در مورد این مرحله مبهم نباشید. دانش اولیه مانند سن، جنسیت و موقعیت مکانی آنها فقط نوک کوه یخ است. طرح خود را تا حد امکان با جزئیات کامل پر کنید.

سرگرمی ها و علایق آنها چیست؟ کدام فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را تماشا می کنند؟ به چه نوع موسیقی گوش می دهند؟ حس شوخ طبعی آنها چیست؟

هنگامی که نمایه مشتری محکمی داشتید، از خود بپرسید که آیا می توانید گروه را در اینستاگرام پیدا کنید.

مدتی در اطراف جستجو کنید. اگر نمی‌توانید مشتریانی را که می‌خواهید پیدا کنید، ممکن است اینستاگرام پلتفرم مناسبی برای شما نباشد.

اما اگر آنها را پیدا کردید، وقت آن رسیده است که برند خود را مطابق با سلیقه‌ی آن‌ها تنظیم کنید.

>

هویت خود را تعریف کنید

هر برندی باید صدایی داشته باشد. منظور من از این، شخصیتی است که به وضوح تعریف شده است. این بخشی است که با مشتری شما در سطح شخصی صحبت می کند.

برخی از برندها شوخ طبعی و بی احترامی را انتخاب می کنند، در حالی که برخی دیگر هاله ای از حرفه ای بودن و صداقت دارند.

این نگرش درست است. برای شما؟ بستگی به این دارد که چه کسی را می خواهید جذب کنید. به عنوان مثال، افراد جوان تر تمایل دارند از برندهایی لذت ببرند که آرام هستند و خودشان را خیلی جدی نمی گیرند. با این حال، مخاطبان مسن‌تر ممکن است برندی را ترجیح دهند که به نظر جدی، قابل اعتماد و اختصاصی برای ارائه خدمات به مشتریانشان باشد.

به خاطر داشته باشید که هر کاری که انجام می‌دهید بسط هویت شما است، از طراحی محتوای شما تا زبان شما. استفاده کنید. همیشه در تصمیم گیری های خود مراقب و سنجیده باشید.

یک استراتژی داشته باشید

یک کمپین خوب معمولاً با توسعه یک استراتژی شروع می شود. کور رفتن توصیه نمی شود.

مهم ترین بخش یک برنامه، هدف نهایی است. در این مورد، هدف شما تبدیل بینندگان به مشتریان بالقوه است.

برای انجام این کار، ابتدا باید بینندگان خود را در مورد برند خود آگاه کنید. آنها باید بدانند که شما چه چیزی را می فروشید و چرا باید علاقه مند شوند. باید آنها را متقاعد کنید که محصولات شما مطلوب هستند.

چگونه این کار را انجام می‌دهید؟

عکس‌ها و ویدیوها شکل اصلی محتوا در اینستاگرام هستند. این بدان معنی است که شما باید شخصیت خود را از طریق سبک بصری خود منتقل کنید. به زیبایی شناسی که برای مخاطب هدف شما جذاب است نگاهی بیندازید و در مورد رویکردی تصمیم بگیرید که با تصویر برند شما هماهنگ باشد.

شما باید جنبه اجتماعی پلت فرم را نیز در نظر بگیرید. شما باید با تعامل و ارتباط مستقیم با مشتریان با آنها ارتباط برقرار کنید. این را به عنوان شرکت در جامعه ای که می خواهید به آن برسید فکر کنید. مشارکت می‌تواند شامل دنبال کردن سایر کاربران، لایک کردن پست‌های آن‌ها و گذاشتن نظر برای آن‌ها باشد.

در نهایت، باید یک برنامه منظم برای پست‌گذاری ایجاد کنید. بفهمید چه محتوایی را پست کنید، چه زمان‌هایی پست کنید و چه زیرنویس‌ها و هشتگ‌هاa> همراه با آن گنجانده شود. شما می‌خواهید تا حدودی قابل پیش‌بینی باشید، زیرا به دنبال‌کنندگان شما چیزی می‌دهد که مشتاقانه منتظر آن باشند.

محصولات خود را به نمایش بگذارید

هرگز محصول خود را از دست ندهید.

در برخی از برندها، تشخیص اینکه دقیقاً چه چیزی را تولید یا می فروشند، با نگاه کردن به اینستاگرام آنها ممکن است سخت باشد. برای مثال، ردبول، به ندرت کسی را نشان می دهد که نوشیدنی های انرژی زا خود را آب می خورد. اگر نام برند به طور گسترده شناخته شود، این رویکرد ظریف می تواند کارساز باشد. مردم از قبل می‌دانند که از آنها چه انتظاری داشته باشند.

با این حال، این همیشه بهترین رویکرد نیست، به‌ویژه برای شرکتی که هنوز جایگاه خود را پیدا می‌کند.

محصولات خود را در محتوای خود ادغام کنید. آیا شما عینک آفتابی طراحی شده می سازید؟ سپس افرادی را که آنها را پوشیده اند در پست های خود نشان دهید. تا زمانی که خلاقانه و از نظر بصری متقاعدکننده باشد، کاربران اینستاگرام آن را بررسی می‌کنند.

PARTNER FOR SHOUTOUTS

دلایل متعددی وجود دارد که چرا کار با اینفلوئنسرها می تواند مفید باشد. یکی از این موارد این است که می‌توانید با آنها برای فریاد زدن مذاکره کنید.

فرار زمانی است که کاربر برای تبلیغ کاربر دیگری پستی می‌گذارد. بسیاری از اینفلوئنسرها پذیرای فریادهای پولی هستند و می توان از طریق وب سایت هایی مانند Shoutcart و BuySellShoutouts.

مطمئن شوید که اینفلوئنسر با برند و مخاطبان هدف شما هماهنگ است. پس از تماس با آنها، می توانید روی یک برنامه با هم کار کنید. سپس می توانید در مورد زمان روز برای فریاد و محتوای دقیق پست ها تصمیم بگیرید. هر اینفلوئنسر معمولاً بسته‌های مختلفی را ارائه می‌کند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

موثرترین فریادها آنهایی هستند که تأثیرگذار در یک دوره 24 ساعته فقط بر روی برند شما تمرکز می‌کند. بیشتر از این، ممکن است استقبال خود را از دست بدهید.

فریاد می‌تواند راهی عالی برای گسترش آگاهی از یک کمپین جدید یا محصول خاصی باشد که در حال راه‌اندازی هستید.

<.>تجارت سهام برای سهام

بسیاری از کاربران اینستاگرام در مبادلات اشتراک به اشتراک (s4s) شرکت می کنند. این اساساً راهی رایگان برای دریافت فریاد است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در ازای آن به آنها یک فریاد بزنید.

برای هر کسی که فکر می کنید علاقه مند به اشتراک گذاری نام تجاری شما است، به هشتگ #s4s نگاه کنید. پیشنهاد خود را به آنها DM ارسال کنید. اگر آن‌ها قبول کردند، می‌توانید با توافق بر سر آنچه که هر دوی شما پست می‌کنید، پیش بروید.

فراموش نکنید که به مخاطبان خود دستور دهید تا حساب دیگر را در زیرنویس‌ها دنبال کنند. وقتی صحبت از سهام می شود، این یک ادب معمولی است. هدف اصلی s4s گسترش مخاطبین هر دو طرف از طریق جذابیت متقاطع است.

به رقابت نگاه کنید

اینستاگرام مملو از برندهایی است که به دنبال آن هستند. همان جایگاهی که شما هستید بهترین راه برای جلوتر ماندن از آنها این است که از کاری که انجام می دهند آگاه باشید.

به موفقیت ها و شکست های آنها توجه کنید. توجه داشته باشید که به نظر می رسد چه چیزی کار می کند و چگونه می توانید آن را بهبود بخشید. کلید شکست دادن رقبا، ارائه یک معامله بهتر است.

اگر می‌خواهید هر زمان که آنها پست می‌کنند اعلان دریافت کنید، در اینجا یک ترفند مفید وجود دارد. کافیست به نمایه آنها بروید و روی نماد گزینه ها در بالا سمت راست کلیک کنید. سپس از فهرستی که ظاهر می‌شود، روشن کردن اعلان‌ها را انتخاب کنید. اکنون هشدارها را در زمان واقعی دریافت خواهید کرد.

با این حال، بیش از حد بر روی رقابت متمرکز نشوید. تلاش مداوم برای همگام شدن با رقبای خود می تواند خلاقیت شما را خفه کند. شما نمی خواهید تقلید کنید. شما می خواهید برتر باشید.

در تبلیغات سرمایه گذاری کنید

از آنجایی که فیس بوک شرکت مادر آن است، اینستاگرام دارای دقیق ترین هدف گذاری تبلیغات در اطراف است. احمقانه خواهید بود که از آن استفاده نکنید.

اینستاگرام انواع مختلفی از تبلیغات را ارائه می دهد. تبلیغات شما می تواند در قالب عکس و پست های ویدئویی حمایت شده باشد. همچنین می‌توانید چرخ فلک از چندین تصویر را انجام دهید که بیننده می‌تواند با کشیدن انگشت روی آنها بکشد. در نهایت، می‌توانید یک تبلیغ در استوری‌های اینستاگرام انجام دهید، که معادل اینستاگرام با Snapchat است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که اکانت اینستاگرام خود را متصل کنید برای شروع به حساب Facebook Business Manager تان.

پیوندها را در بیوگرافی خود قرار دهید

تنها جایی وجود دارد که اینستاگرام به پیوندهای قابل کلیک اجازه می دهد: بیوگرافی شما. باید عاقلانه از این فضا استفاده کنید.

بسیاری از برندها از این فرصت استفاده می‌کنند تا URL مستقیم را به صفحه فروشگاه خود اضافه کنند. این یک انتخاب کاملاً خوب و معقول است.

کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که این پیوند را برای هر کمپین جدید به روز کنید. سپس، در هر پست مرتبط، می‌توانید به بیننده بگویید برای کسب اطلاعات بیشتر، پیوند موجود در بیو شما را بررسی کند.

یک فراخوان برای اقدام را وارد کنید

قدرت دعوت به اقدام اغلب نادیده گرفته می شود. گاهی اوقات تنها کاری که باید انجام دهید این است که به بیننده بگویید که در مرحله بعد چه کاری باید انجام دهد.

این می تواند یک عبارت ساده در عنوان پست شما باشد. برای مثال، ممکن است بنویسید «اگر دوست خود را دوست دارد تگ کنید» یا «اگر موافقید لایک کنید». از طرف دیگر، می‌توانید سؤالی مطرح کنید و از آن‌ها دعوت کنید تا در نظرات به آن پاسخ دهند.

تا زمانی که بیش از حد زورگو نباشید یا به شیوه‌ای ناپسند التماس نکنید، اکثر کاربران اینستاگرام از شما قدردانی می‌کنند.

ارائه کدهای تبلیغاتی

مشتریان بالقوه همیشه در مورد آن جهش اولیه مردد به نظر می رسند. یک انگیزه می‌تواند به آنها کمک کند تا به جلو بروند.

هر چند وقت یکبار برخی از کدهای تبلیغاتی را بیرون بیاورید. می‌توانید کدها را در خود تصویر قرار دهید، یا آن‌ها را در زیرنویس‌ها قرار دهید.

اگر تخفیف به اندازه کافی خوب باشد، ممکن است معامله را شیرین کند و تبدیل به یک تبدیل شود.

<.>ویژگیمحتوای تولید شده توسط کاربر

هر ماه بیش از 800 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام وجود دارد. بسیاری از آنها فقط برای مصرف محتوا نیستند. آنها همچنین می خواهند دیده شوند و شناخته شوند.

بسیاری از آنها در نوع خود عکاسان با استعدادی هستند. چرا کانون توجه را به اشتراک نمی گذارید؟

به عنوان مثال، می توانید از دنبال کنندگان خود بخواهید که در تعامل با محصولات شما پست کنند. آنها را تشویق کنید که تخیل داشته باشند و پیچ و تاب خود را در برند شما اعمال کنند. سپس به بهترین ارسال‌ها با پست کردن آنها در فید خود پاداش دهید.

البته به یاد داشته باشید که ابتدا از آنها اجازه بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.