نحوه نوشتن بیوگرافی قاتل در اینستاگرام و ایجاد اولین تأثیرگذاری عالی

اولین برداشت ها مهم هستند. اکثر مردم می توانند این را تایید کنند. هنگامی که نظر اولیه شخصی درباره شما ثابت شد ، تغییر نظر او دشوار است.

این امر به شبکه های اجتماعی نیز تسری می یابد. اولین برداشت بد ممکن است باعث شود بیننده از صفحه شما روی برگرداند. در آن زمان ، متقاعد کردن آنها برای دادن فرصتی دیگر برای شما سخت خواهد بود. فقط یک قسمت بیوگرافی کوچک در بالای صفحه خود به شما داده می شود. این بدان معناست که برای ایجاد بهترین تأثیر ممکن ، باید بیوگرافی خود را بهینه کنید.

در اینجا نکاتی در مورد نوشتن یک بیوگرافی قاتل در اینستاگرام وجود دارد که بینندگان را به خود جلب می کند.

NAME

قبل از انجام هر کار دیگری ، باید مطمئن شوید که نام مناسب را دارید. این اولین و حیاتی ترین مرحله در ایجاد بیوگرافی شما است.

نام شما این است که چگونه سایر کاربران اینستاگرام می توانند شما را پیدا و شناسایی کنند. این تنها بخشی از نمایه شما است که در نتایج جستجو استفاده می شود.

شما باید از نامی استفاده کنید که مشتریان شما آن را تشخیص دهند. از املای متناوب ، اختصارات یا کلمات غیر ضروری خودداری کنید. سازگاری در همه حساب های رسانه های اجتماعی شما ترجیح داده می شود ، زیرا از سردرگمی احتمالی جلوگیری می کند.

شما می خواهید بینندگان شما کاملاً مطمئن باشند که اینستاگرام رسمی مارک را مشاهده می کنند.

همچنین ، به یاد داشته باشید که بین نام و نام کاربری شما تفاوت وجود دارد. نام کاربری شما دسته کاربر در بالای نمایه شما است ، در حالی که نام شما در کنار بیوگرافی شما به صورت برجسته نشان داده می شود. شما می توانید هر زمان که بخواهید نام خود را ویرایش کنید. به هر حال دریافت نام کاربری جدید مستلزم ایجاد یک حساب کاملا جدید است.

تصویر پروفایل

در نظر بگیرید که وقتی بینندگان شما به شما نگاه می کنند به کجا خواهد کشید. صفحه به احتمال زیاد آنها به اولین عنصر بصری که ظاهر می شود نگاه می کنند. این معمولاً تصویر نمایه شما است.

محدودیت هایی را که باید با آنها کار کنید در نظر داشته باشید. تصویر نمایه شما گرد است ، به این معنی که گوشه ها قطع می شوند. فوکوس تصویر شما باید نزدیک مرکز مستقیم باشد. مقیاس تصویر نیز باید خوب باشد ، زیرا نماد شما در اندازه های مختلف دیده می شود. عکس هایی را انتخاب نکنید که بیش از حد شلوغ هستند یا هنگام کوچک شدن غیر قابل رمزگشایی هستند.

اگر تصویر شما دارای متن است ، مطمئن شوید که فونت واضح و خوانا باشد.

برخی از مارک ها از آنها استفاده می کنند لوگو برای عکس پروفایل آنها این می تواند به خوبی کار کند ، به خصوص اگر لوگوی شما متمایز و به یاد ماندنی باشد. مارک های دیگر دوست دارند تصاویری از شخصیت های متصل به نام تجاری نشان دهند. این به انسان سازی کسب و کار شما کمک می کند.

شما کی هستید و چه کار می کنید؟

اینستاگرام دارای محدودیت 150 کاراکتر برای بیو پروفایل است. فضای زیادی وجود ندارد ، بنابراین باید در انتخاب کلمات خود مختصر و مقرون به صرفه باشید.

هنگام توصیف نام تجاری خود ، به کارهایی که انجام می دهد و ویژگی های منحصر به فرد آن فکر کنید. چگونه می توانید این را به شیوه ای م effectiveثر و کارآمد بیان کنید؟

به عنوان مثال به بیوگرافی GoPro نگاه کنید. همه چیز را که باید در مورد نام تجاری و محصولات آنها بدانید با چند کلمه می گوید.

Starbucks مثال دیگری از آنها را ارائه می دهد صفحه اینستاگرام. توجه داشته باشید که این فقط یک “ما قهوه سرو می کنیم” ملایم نیست. توصیف آنها با فلسفه نام تجاری آنها آمیخته شده است. این باعث افزایش آنها می شود و چیزی فراتر از یک زنجیره معمولی قهوه می سازد.

خلاق باشید. آنچه را که کسب و کار شما را از بقیه متمایز می کند بیان کنید.

پیوند به وب سایت

اینستاگرام پیوندهای قابل کلیک را در زیرنویس پست ها مجاز نمی داند. در واقع ، شما نمی توانید پیوندهای قابل کلیک را در هرجای دیگر به جز در بیوگرافی خود قرار دهید.

این امر مشاغل جالبی را برای کسب و کارها پیش می آورد. شما باید با دقت انتخاب کنید که کدام پیوند را در این فضا قرار دهید.

پاسخ معمول وب سایت اصلی شما خواهد بود ، یا صفحه اصلی یا صفحه فرود طراحی شده برای مخاطبان اینستاگرام شما.

از سوی دیگر ، ممکن است بخواهید به فروشگاه آنلاین خود پیوند دهید. این مستقیم ترین روش تبدیل ترافیک به فروش است. می توانید از SocialFox ، بهترین پلتفرم تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده کنید ، تا پیوند سفارشی دریافت کرده و ترافیک وب سایت خود را ردیابی کنید.

با هر گزینه ای که می روید ، باید به خاطر داشته باشید که این پیوند را می توان در هر نقطه ویرایش کرد. در صورت تمایل حتی می توانید بین تعداد انگشت شماری از لینک ها بچرخید. برخی از مارک ها در صورت داشتن کمپین خاصی که می خواهند توجه آنها را جلب کنند این کار را انجام می دهند.

کلمات کلیدی

برخلاف سایر وب سایت ها ، داشتن کلمات کلیدی در بدنه بیوگرافی اینستاگرام شما تأثیر کمی بر نتایج جستجو دارد. برخی افراد به همین دلیل از استفاده از آنها منصرف می شوند. آنها به عنوان تلاشی هدر رفته در نظر گرفته می شوند.

با این حال ، این بدان معنا نیست که ارزش استفاده از آنها را ندارد. کلمات کلیدی به منظور طنین انداز شدن با مخاطبان موردنظر شما هستند. سعی کنید ایده هایی را که می خواهید با نام تجاری و محصولات آن مرتبط باشد ، مورد بحث قرار دهید. برخی از کلمات می توانند روحیه یا شخصیت را برانگیزند.

در تعداد کلماتی که استفاده می کنید گزینشی و صرفه جو باشید. بارگذاری بیش از حد بیوگرافی با کلمات اضافی فایده ای ندارد.

با درجه ای از کاربرد به آن نزدیک شوید. به عنوان مثال ، اگر لباس می فروشید ، احتمالاً می خواهید کلماتی مانند “استایل” و “مد” را در خود جای دهید.

علاوه بر این ، کلمات کلیدی را می توان در انتهای نام کاربری اضافه کرد ، مانند “Starbucks coffee” به جای “Starbucks”. این تنها نمونه ای است که در آن یک کلمه کلیدی در یک عبارت جستجو نمایش داده می شود. این کار را فقط در صورتی انجام دهید که کلمه کلیدی به محصول اصلی که می فروشید اشاره داشته باشد.

CALL TO ACTION

فراخوانی برای اقدام (CTA) بیانیه ای ضروری که در آن به بیننده خود می گویید که یک عمل را انجام دهد. نمونه های رایج این مورد عبارت هایی مانند “از فروشگاه ما در این صفحه دیدن کنید” یا “برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.” قدرت مخفی آنها به روش مستقیم است که آنها مشتری را وادار به تصمیم گیری فوری می کنند بدون اینکه خیلی واضح باشند. یک CTA به خوبی نوشته شده است به گونه ای بیان شده است که بیننده را قبل از اقدام دچار تردید نمی کند.

به عنوان مثال ، سوالی مانند “لطفاً برنامه ما را بارگیری کنید؟” منفعل تر است تا مطمئن باشید “برنامه ما را از اینجا بارگیری کنید”. مورد دوم از “شما باید برنامه ما را هم اکنون بارگیری کنید.”

اگر فکر می کنید می توانید CTA خود را وارد کنید ، سپس به هر طریقی به دنبال آن باشید. یک مکان مناسب برای CTA درست قبل از پیوند وب سایت شما خواهد بود ، مانند این:

همیشه عاقلانه است که اطلاعات تماس خود را در مکانی قابل مشاهده در صفحه خود نمایش دهید. شما نمی خواهید فرایند پیچیده ای را برای شخصی فراهم کند که شما را تحت کنترل خود درآورد.

اگر از نسخه موبایل اینستاگرام استفاده می کنید ، افزودن اطلاعات تماس ساده است. می توانید آن را در یک دکمه زیر بیوگرافی خود جمع کنید. این یک ویژگی مفید است ، زیرا مجبور نیستید از محدودیت شخصیت خود استفاده کنید.

با این حال ، این دکمه در نسخه وب Instagram نمایش داده نمی شود. بنابراین اگر فکر می کنید بیشتر ترافیک صفحه شما از کاربران رایانه ناشی می شود ، باز هم ممکن است بخواهید شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را در بیوگرافی خود وارد کنید.

سایر جزئیات ضروری

آیا کسب و کار شما مکان فیزیکی دارد؟ آیا بازه زمانی مشخصی وجود دارد یا زمانی که می توانید با شما تماس بگیرند؟

هرگونه اطلاعاتی (مانند آدرس یا ساعات کار فروشگاه) را که احساس می کنید برای مشتریان شما مناسب است ، درج کنید. انواع مختلف مشاغل نیازهای متفاوتی دارند ، بنابراین متناسب با آن تنظیم کنید.

EMOJIS

زیبایی emojis این است که آنها می توانند ایده ها و احساسات را در یک شخصیت واحد منتقل کنند. آنها رنگهای درخشانی هستند که نگرش را نشان می دهند و ظاهر بصری را به صفحه اضافه می کنند.

یکی از راه های استفاده از ایموجی ها انتخاب مواردی است که به محصول شما مربوط می شود. این به شما کمک می کند تا نشان دهید که کسب و کار شما چه چیزی ارائه می دهد.

یکی دیگر از موارد استفاده از آنها جدا کردن بخش های زندگی نامه شما است. حتی می توانید یک ایمیل یا ایموجی تلفن در کنار اطلاعات تماس خود قرار دهید. این به آنها عملکردی جدا از ارزش زیبایی آنها می دهد.

مهمتر از همه ، ایموجی ها فقط سرگرم کننده هستند. از نشان دادن به بینندگان نترسید که می توانید بازیگوش ، دوستانه و باهوش نیز باشید.

HASHTAGS

مانند کلمات کلیدی ، قرار دادن hashtags در بیوگرافی شما بیننده را به صفحه شما نمی آورد. اگر می خواهید از آنها در بیوگرافی خود استفاده کنید ، باید هشتگ های مارک شخصی شما باشند. این برای همه پیروان یا بازدیدکنندگانی که مایل به ارسال به کمپین های محتوای ایجاد شده توسط کاربر شما هستند مفید خواهد بود.

کوکاکولا در حال حاضر هشتگ #ShareaCoke خود را در بیوگرافی خود تبلیغ می کند. بسیاری از موارد ارسالی به این هشتگ شامل تصاویری از افرادی است که از کوکا لذت می برند یا بطری را با نام خود نشان می دهند که در کمپین موفقیت آمیز “به اشتراک گذاشتن یک کوکاکوک” بسیار موفق بوده است.

کمی وقت بگذارید تا ببینید چه کار می کنید. رقابت انجام می شود از مارک هایی که قبلاً بر بازی اینستاگرام مسلط شده اند ، بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *