چرا بازاریابان هوشمند استوری های اینستاگرام را دو چندان می کنند؟

در اوایل سال جاری ، اینستاگرام اعلام کرد که Stories ، محصولی که یک سال پیش منتشر شد ، 250 میلیون کاربر ماهانه. هنگامی که Stories در سال 2016 راه اندازی شد ، این محصول به عنوان یک Snapchat rip-off تلقی می شد که برای یافتن تعداد قابل توجهی از کاربران مشکل داشت.

امروزه داستانهای اینستاگرام به سرعت در حال رشد است. توسط اعضای نسل Z برای برقراری ارتباط با دوستان ، توسط اینفلوئنسرهای اینستاگرام علاقه مند به جذب فالوورها و بازاریابانی هستند که مشتاق هستند داستان مارک های خود را به روشی جدید به اشتراک بگذارند.

امروزه ، بهترین بازاریابان به دلایل مختلف از استوری های اینستاگرام استقبال کرده اند. به به طور کلی ، این پلتفرم به بازاریابان اجازه می دهد محتوای جذابی ایجاد کنند که اهداف مارک ها را به صورت مقیاس پذیر پیش می برد. در اینجا 10 دلیل اصلی وجود دارد که چرا بازاریابان از استوری های اینستاگرام استقبال می کنند.

1. STORIES INSTAGRAM بیشتر از SNAPCHAT محبوب

Instagram Snapchat را در بازی خودش شکست داده است. تقریبا 100 میلیون نفر بیشتر از استوری از اسنپ چت استفاده می کنند. با این سرعت ، اکثر کاربران اینستاگرام ( 700 میلیون ) تا پایان سال 2018 از Stories استفاده خواهد کرد.

بازاریابان تمایل دارند بر بسترهایی تمرکز کنند که تعداد زیادی از مشتریان احتمالی را جذب می کند. استوری های اینستاگرام میلیون ها مشتری را در مدت کوتاهی جذب کرده است.

2. مطابق %20

%20

%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B7%D9%88%D8%B1%20%D9%85%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7%20%E2%80%8B%E2%80%8B%DB%8C%DA%A9%20%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%2011%20%D8%A8%D8%A7%D8%B1%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B1%D9%88%D8%B2%20%D8%A7%D8%B2%20Snapchat%20%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF.%20/04/13/study-teens-college-students-favor-snapchat-while-gen-z-shpenzs-up-11-day-day”> one study . در حالی که هنوز مطالعه مشابهی در مورد اینستاگرام انجام نشده است ، به احتمال زیاد استوری های Instagram دارای الگوی مصرف مشابه خواهند بود.

از آنجا که Stories رسانه ای است که مصرف محتوا را چندین بار در روز تشویق می کند ، یک انتخاب ایده آل برای بازاریابانی است که علاقه مند هستند تا آنجا که ممکن است مخاطب مورد نظر را جذب کنند.

3. تولید محتوای با کیفیت بالا به سرمایه گذاری حداقلی نیاز دارد.

برخلاف ایجاد یک ویدیوی عالی YouTube یا تبلیغات فیس بوک ، ایجاد محتوای جذاب در استوری های اینستاگرام بسیار ساده است. ارزش تولید در Stories کمتر از سایر شبکه های اجتماعی است. این امر به منابع بازاریابی کمتری نیاز دارد و به این معنی است که محتوا می تواند سریعتر ایجاد شود.

می توان استدلال کرد که محتوای با ارزش تولید بالا در Stories غیر ضروری است ، در واقع مناسب نیست. به هر حال ، Stories محصولی است که برای افزودن واقع گرایی و صمیمیت به تجربه اینستاگرام طراحی شده است.

4. ویدئوی زنده در داستان ها پخته می شود.

ویدئوی زنده در طول سال 2017 یک جمله مهم بازاریابی بود و در سال آینده نیز مورد توجه بازاریابان قرار خواهد گرفت. Stories دارای ویدیوی زنده ای است که در محصول پخته شده است. با ضربه زدن روی یک دکمه ، بازاریابان می توانند یک فیلم زنده را که به دنبال کنندگان اینستاگرام می رسد ، پخش کنند. پیروانی که اعلان های اینستاگرام را روشن کرده اند ، هنگامی که مارک ویدیوی زنده جدیدی را شروع کرده است ، یک پینگ دریافت خواهند کرد.

5. داستانها می توانند به صورت یکپارچه به محتوای خارج از پلتفرم منجر شوند.

با پست های سنتی اینستاگرام ، واداشتن پیروان به اقدام خارج از پلتفرم ، مانند بازدید از یک وب سایت مارک دار ، دشوار است. اما Stories این انتقال را یکپارچه می کند. با یک پیمایش ساده ، مارک ها می توانند به بینندگان یک داستان اجازه دهند از اینستاگرام به یک صفحه وب مارک دار بروید. این ویژگی یک تجربه بسیار لذت بخش تر را برای اعضای مخاطب ایجاد می کند و به بازاریابان کمک می کند تا بازدیدکنندگان وب سایت را به سرعت از طریق Instagram هدایت کنند.

6. EPHEMERAL POSTS محافظت از مارک ها از خطر.

اگر محتوا به نحوی غیر کلیدی باشد ، رسانه های اجتماعی می توانند مارک ها را دچار مشکل کنند. اما از آنجا که استوری های اینستاگرام پس از مشاهده منقضی می شوند ، مارک ها را در برابر برخی خطرات دیگر شبکه های اجتماعی محافظت می کند.

البته استوری ها باید در برند باشند ، زیرا پیروان می توانند محتوا را به دلخواه اسکرین شات کنند. به با این حال ، بازاریابان می توانند کمی نگران چگونگی مطابقت محتوا با دستورالعمل های سختگیرانه رسانه های اجتماعی باشند و آنها را از ریسک های محاسبه شده بیشتری در مورد محتوا و استراتژی آزاد کند.

7. تاکتیک های جدید بازاریابی اغلب م Eثر هستند.

اثر کانال ها با گذشت زمان تغییر می کند. در حال حاضر ، استوری های اینستاگرام از محبوبیت گسترده و فزاینده ای برخوردار است. این یکی از دلایلی است که بازاریابان Stories را با چنین کلیپی سریع انتخاب می کنند – کانال جدید است و کانالهای جدید اغلب ذاتاً م effectiveثر هستند. محدوده توجه ما تقریباً 8 ثانیه طول می کشد هنگام وب گردی (ماهی قرمز دارای 12 ثانیه توجه است). تازگی به بازاریابان کمک می کند تا توجه افراد را به خود جلب کنند و داستانهای اینستاگرام جدید هستند.

8. برندها می توانند ارتباطات نزدیک تری را ایجاد کنند.

به دلیل زودگذر بودن داستان ها ، مارک ها می توانند دنبال کنندگان را “پشت صحنه” به ارمغان بیاورند. این به بازاریابان اجازه می دهد روابط صمیمی تری با مشتریان احتمالی ایجاد کنند. با Stories ، بازاریابان می توانند پرسش و پاسخ زنده ای را با تیم رهبری سازمان خود برگزار کنند ، یا می توانند تصاویری از کارهایی را که در پشت صحنه برای عرضه محصول جدید اتفاق می افتد به اشتراک بگذارند. داستانها راهی برای ایجاد ارتباطات و هیجان قوی تر در بین پیروان ارائه می دهند.

9. STORIES به طور طبیعی از نسل Z.

اعضای نسل Z اینستاگرام و Snapchat را به سایر شبکه های رسانه های اجتماعی ترجیح می دهند ، تا حدی به این دلیل که ویژگی زودگذر Stories به سبک دیجیتالی آنها جذاب است. فرض بر این است که بسیاری از Gen Zers که قبلاً از Snapchat استفاده می کردند ، پس از انتشار Stories ، پلتفرم اینستاگرام را ترک کردند. بازاریابان علاقمند به صحبت با Gen Zers ، Stories را انتخاب می کنند زیرا می دانند این جمعیت شناسی از Stories در تعداد زیادی استفاده می کند.

10. افراد بیشتری برای استفاده از داستانها در سال آینده در نظر گرفته شده اند.

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، انتظار می رود که افراد بیشتری در سال آینده استوری های اینستاگرام را بپذیرند و آن را به بزرگترین پلتفرم رسانه های اجتماعی تبدیل کنند. در نوع خود برندهای علاقمند به ایجاد محتوا که برای جمعیت جوان تر جذاب است ، به طور فزاینده ای به Stories روی خواهند آورد ، زیرا تعداد زیادی از کاربران در حال جذب آن هستند.

نتیجه گیری

Instagram Stories یک مثال شگفت انگیز از اینکه چقدر سریع می توان چشم انداز رسانه های اجتماعی را تغییر داد. در ابتدای سال گذشته ، Snapchat به سمت رشد بیش از حد حرکت کرد. امسال ، Stories بستر انتخابی برای جوانان جمعیتی و به طور فزاینده ای برای بازاریابان است. از آنجا که Stories روشهای خلاقانه زیادی برای به اشتراک گذاشتن محتوای جذاب به بازاریان ارائه می دهد ، به احتمال زیاد مارک ها در سال آینده نیز به استفاده از Stories ادامه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *