چرا بازاریابان هوشمند داستان های اینستاگرام را دو برابر می کنند

در اوایل سال جاری ، اینستاگرام اعلام کرد که استوریز ، محصولی که یک سال پیش منتشر شد ، >%20250%20%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%20%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%20%D9%85%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86%D9%87.%20%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20Stories%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%202016%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%D8%B4%D8%AF%20%D8%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D8%B4%D8%AF%D9%86%20Snapchat%20%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%D8%B4%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%D9%86%20%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%20%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%20%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D9%84%D8%A7%D8%B4%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF.%20%20

%20%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2%20%D8%8C%20instagram-stories-guide> داستان های اینستاگرام به سرعت در حال رشد است. توسط اعضای نسل Z برای برقراری ارتباط با دوستان ، توسط تأثیرگذاران اینستاگرام علاقه مند به جذب پیروان و بازاریابانی هستند که مشتاقند داستان های مارک های خود را به روشی جدید به اشتراک بگذارند.

امروز ، بهترین بازاریابان به دلایل زیادی از داستان های اینستاگرامی استقبال کرده اند. . به طور کلی ، این پلت فرم به بازاریابان اجازه می دهد تا محتوای جذاب ایجاد کنند که اهداف مارک ها را به روشی مقیاس پذیر پیش می برد. در اینجا 10 دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابان از داستان های Instagram استقبال می کنند.

1. INSTAGRAM STORIES محبوب تر از SNAPCHAT است. / “> Snapchat را در بازی خود شکست داده است. تقریباً 100 میلیون نفر بیشتر از استفاده از Snapchat از Stories استفاده می کنند. با این سرعت ، اکثر کاربران اینستاگرام () تا پایان 2018 از Stories استفاده خواهد شد.

بازاریابان تمرکز خود را بر روی سیستم عامل هایی قرار می دهند که تعداد زیادی از مشتریان احتمالی را به خود جلب می کنند. Instagram Stories در مدت زمان کوتاهی میلیون ها مشتری را به خود جلب کرده است.

2. محتوا می تواند چندین بار در روز مصرف شود.

به نقل از یک مطالعه . در حالی که هنوز مطالعه مشابهی در رابطه با اینستاگرام انجام نشده است ، اما به احتمال زیاد داستان های اینستاگرام الگوی مصرف مشابهی را مشاهده خواهند کرد.

از آنجا که Stories رسانه ای است که مصرف محتوا را چندین بار در روز تشویق می کند ، یک انتخاب ایده آل برای بازاریابانی است که علاقه مند هستند مخاطبان هدف را هرچه بیشتر انجام دهند.

3. تولید محتوای با کیفیت بالا به حداقل سرمایه گذاری نیاز دارد.

برخلاف ایجاد یک ویدیوی عالی YouTube یا تبلیغات فیس بوک ، ایجاد محتوای جذاب در Instagram Stories نسبتاً ساده است. ارزش تولید در Stories کمتر از سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. این امر به منابع بازاریابی کمتری نیاز دارد و به معنای ایجاد سریعتر محتوا است.

می توان ادعا کرد که نه تنها محتوای با ارزش تولید بالا در Stories غیرضروری است ، بلکه در واقع مناسب هم نیست. از این گذشته ، Stories محصولی است که برای افزودن واقع گرایی و صمیمیت به تجربه اینستاگرام طراحی شده است.

4. ویدئوی زنده در داستان ها پخته می شود.

ویدیوی زنده در سراسر سال 2017 یک کلید واژه بازاریابی بود و احتمال دارد در سال آینده نیز مورد توجه بازاریابان قرار گیرد. Stories دارای ویدئوی زنده پخته شده در این محصول است. با یک ضربه یک دکمه ، بازاریاب ها می توانند ویدیویی زنده پخش کنند که به دنبال کنندگان اینستاگرام برسد. فالوورهایی که اعلان های اینستاگرام را روشن کرده باشند ، وقتی مارک ویدیوی زنده جدیدی را شروع کند ، یک پینگ دریافت می کنند.

5. STORIES می تواند بدون هیچ مشکلی منجر به محتوای خارج از پلت فرم شود.

با ارسال پست های سنتی اینستاگرام ، جلب مشارکت پیروان برای اقدام خارج از سیستم ، مانند بازدید از یک وب سایت مارک دار ، مشکل است. اما Stories این انتقال را یکپارچه می کند. با یک پیمایش ساده ، مارک ها می توانند به بینندگان یک داستان اجازه دهند از اینستاگرام به یک صفحه وب مارک دار بروید. این ویژگی تجربه لذت بخش تری را برای اعضای مخاطب ایجاد می کند و به بازاریابان کمک می کند تا بازدید کنندگان وب سایت را از طریق اینستاگرام به سرعت هدایت کنند.

6. پست های EPHEMERAL از مارك مارك ها محافظت می كنند.

اگر محتوا به نوعی خارج از کلید باشد ، شبکه های اجتماعی می توانند مارک ها را به مشکل برسانند. اما از آنجا که داستان های اینستاگرام پس از مشاهده منقضی می شوند ، از مارک ها در برابر خطرات ناشی از سایر شبکه های رسانه های اجتماعی محافظت می کند.

البته ، داستانها باید در مارک خود باشند ، زیرا دنبال کنندگان می توانند به دلخواه محتوای آنها را اسکرین شات کنند . هنوز هم ، بازاریابان می توانند کمی در مورد چگونگی همسویی محتوا با دستورالعمل های دقیق رسانه های اجتماعی نگران باشند و آنها را در معرض خطرهای محاسبه شده تری در مورد محتوا و استراتژی آزاد کنند.

7. تاکتیک های جدید بازاریابی اغلب موثر است.

اثربخشی کانال ها با گذشت زمان تغییر می کند. در حال حاضر ، Instagram Stories از محبوبیت گسترده و فزاینده ای برخوردار است. این یکی از دلایلی است که بازاریابان داستان ها را با چنین کلیپی سریع اتخاذ می کنند – کانال جدید است و کانال های جدید اغلب ذاتاً کارآمد هستند.

به یاد داشته باشید ، اینترنت مکانی پر سر و صدا است. دامنه توجه ما تقریباً 8 ثانیه طول هنگام وب گردی (یک ماهی قرمز 12 ثانیه از توجه برخوردار است). تازگی به بازاریابان کمک می کند تا توجهات را جلب کنند و Instagram Stories یک داستان جدید است.

8. برندها می توانند ارتباطات دقیق تری ایجاد کنند.

به دلیل زودگذر بودن Stories ، مارک ها می توانند پیروان خود را “در پشت صحنه” بیاورند. این به بازاریابان اجازه می دهد تا روابط صمیمی تری با چشم اندازها برقرار کنند. با Stories ، بازاریاب ها می توانند یک پرسش و پاسخ مستقیم با تیم رهبری سازمان خود برگزار کنند یا می توانند تصاویری از کارهایی که در پشت صحنه اتفاق می افتد را برای راه اندازی یک محصول جدید به اشتراک بگذارند. Stories راهی برای ایجاد ارتباطات و هیجانات قوی تر در بین پیروان ارائه می دهد.

9. STORIES به طور طبیعی به GENERATION Z متوسل می شوند

اعضای Generation Z اینستاگرام و Snapchat را به شبکه های دیگر رسانه های اجتماعی ترجیح می دهند ، بخشی از این دلیل است که ویژگی زودگذر Stories سبک زندگی دیجیتالی آنها را جلب می کند. فرض بر این است که بسیاری از ژنرال Zers که قبلا از Snapchat استفاده می کردند ، پس از انتشار Stories ، سیستم عامل را برای اینستاگرام ترک کردند. بازاریابانی که علاقه مند به گفتگو با ژنرال Zers هستند ، Stories را انتخاب می کنند زیرا می دانند این جمعیت از تعداد زیادی داستان استفاده می کند.

10. پیش بینی می شود افراد بیشتری در سال آینده از داستان ها استفاده کنند.

همانطور که قبلاً گفته شد ، انتظار می رود افراد بیشتری در سال آینده داستان های اینستاگرام را بپذیرند و این بزرگترین پلت فرم رسانه های اجتماعی باشد. در نوع خود مارک های علاقه مند به ایجاد محتوایی که مورد علاقه جمعیت های جوان باشد ، بیشتر به سراغ Stories می روند ، زیرا بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند.

نتیجه گیری

Instagram Stories این است مثالی شگفت انگیز از سرعت تغییر چشم انداز شبکه های اجتماعی. در آغاز سال گذشته ، Snapchat به سمت رشد بیش از حد پیش رفت. امسال Stories بستر انتخابی برای جمعیت های جوان و به طور فزاینده برای بازاریابان است. از آنجا که Stories چندین روش خلاقانه برای به اشتراک گذاشتن محتوای جذاب به بازاریابان ارائه می دهد ، احتمالاً مارک ها در سال آینده نیز به اخذ Stories ادامه خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *