چرا بازاریابان هوشمند در استوری های اینستاگرام دو برابر می شوند؟

اوایل سال جاری، اینستاگرام اعلام کرد که Stories، محصولی که یک سال پیش منتشر شد، 250 میلیون کاربر ماهانه. هنگامی که Stories در سال 2016 راه اندازی شد، این محصول به عنوان یک نسخه برداری اسنپ چت در نظر گرفته شد که برای یافتن تعداد قابل توجهی کاربر با مشکل مواجه می شود.

امروز، استوری های اینستاگرام به سرعت در حال رشد است. این توسط اعضای نسل Z برای حفظ ارتباط با دوستان، توسط اینفلوئنسرهای اینستاگرام علاقه مند به جذب فالوورها و توسط بازاریابانی که مشتاق به اشتراک گذاری استوری های برند خود به روشی جدید هستند.

امروزه، بهترین بازاریابان به دلایلی استوری اینستاگرام را پذیرفته اند. . به طور کلی، این پلت فرم به بازاریابان اجازه می دهد تا محتوای جذابی ایجاد کنند که اهداف برندها را به روشی مقیاس پذیر پیش می برد. در اینجا 10 دلیل اصلی وجود دارد که چرا بازاریابان از استوری های اینستاگرام استقبال می کنند.

1. استوری‌های اینستاگرام محبوب‌تر از اسنپ‌چت هستند.

اینستاگرام Snapchat را در بازی خودش شکست داده است. تقریباً 100 میلیون نفر بیشتر از اسنپ چت از Stories استفاده می کنند. با این سرعت، اکثر کاربران اینستاگرام (700 میلیون) تا پایان سال 2018 از Stories استفاده خواهد کرد.

بازاریابان تمایل دارند بر روی پلتفرم هایی تمرکز کنند که تعداد زیادی از مشتریان احتمالی را جذب می کند. استوری اینستاگرام میلیون ها مشتری را در مدت زمان کوتاهی جذب کرده است.

2. محتوا را می توان چندین بار در روز مصرف کرد.

بر اساس یک مطالعه. در حالی که هنوز مطالعه مشابهی در رابطه با اینستاگرام انجام نشده است، به احتمال زیاد استوری های اینستاگرام نیز الگوی مصرف مشابهی را مشاهده خواهد کرد.

از آنجایی که استوری رسانه ای است که مصرف چند بار در روز محتوا را تشویق می کند، بنابراین به نظر می رسد. یک انتخاب ایده آل برای بازاریاب هایی است که علاقه مند هستند تا جایی که ممکن است مخاطبان هدف را جذب کنند.

3. تولید محتوای با کیفیت بالا به حداقل سرمایه نیاز دارد.

برخلاف ایجاد یک ویدیوی عالی در یوتیوب یا تبلیغ فیس بوک، ایجاد محتوای متقاعد کننده در استوری اینستاگرام نسبتاً ساده است. ارزش تولید در Stories نسبت به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی کمتر است. این به منابع بازاریابی کمتری نیاز دارد و به این معنی است که محتوا می‌تواند سریع‌تر ایجاد شود.

می‌توان استدلال کرد که نه تنها محتوای با ارزش تولید بالا در Stories ضروری نیست، بلکه در واقع مناسب نیست. از این گذشته، Stories محصولی است که برای افزودن واقع گرایی و صمیمیت به تجربه اینستاگرام طراحی شده است.

4. ویدیوی زنده به صورت داستان در می‌آید.

ویدیوی زنده در سراسر سال 2017 یک کلیدواژه بازاریابی بود و در سال آینده نیز در کانون توجه بازاریابان قرار خواهد گرفت. Stories دارای ویدئوی زنده در محصول است. با زدن یک دکمه، بازاریابان می توانند ویدیوی زنده ای را پخش کنند که به دست فالوورهای اینستاگرام می رسد. دنبال‌کنندگانی که اعلان‌های اینستاگرام را روشن کرده‌اند، زمانی که برند ویدیوی زنده جدیدی را شروع کرد، پینگ دریافت می‌کنند.

5. استوری ها می توانند به طور یکپارچه به محتوای خارج از پلتفرم منتهی شوند.

با پست های سنتی اینستاگرام، ترغیب کردن دنبال کنندگان به اقدامی خارج از پلت فرم، مانند بازدید از یک وب سایت مارک دار، دشوار است. اما Stories این انتقال را یکپارچه می کند. با یک اسکرول ساده، برندها می توانند به بینندگان داستان اجازه دهند از اینستاگرام به یک صفحه وب برند پرش کنید. این ویژگی تجربه بسیار لذت‌بخش‌تری را برای اعضای مخاطب ایجاد می‌کند و به بازاریابان کمک می‌کند تا به سرعت بازدیدکنندگان وب‌سایت را از طریق اینستاگرام جذب کنند.

6. پست‌های زودگذر از برندها در برابر خطر محافظت می‌کنند.

اگر محتوا به‌نوعی غیرکلید باشد، رسانه‌های اجتماعی می‌توانند برندها را با مشکل مواجه کنند. اما از آنجایی که استوری‌های اینستاگرام پس از مشاهده منقضی می‌شوند، از برندها در برابر برخی از خطرات ناشی از سایر شبکه‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

البته، استوری‌ها باید روی برند باشند، زیرا دنبال‌کنندگان می‌توانند به دلخواه از محتوا عکس‌برداری کنند. . با این حال، بازاریابان می‌توانند کمی کمتر نگران این باشند که چگونه محتوا با دستورالعمل‌های دقیق رسانه‌های اجتماعی همسو می‌شود و آنها را آزاد می‌کند تا در مورد محتوا و استراتژی ریسک‌های حساب شده‌تری را متحمل شوند.

7. تاکتیک های جدید بازاریابی اغلب مؤثر هستند.

اثربخشی کانال ها در طول زمان تغییر خواهد کرد. در حال حاضر استوری های اینستاگرام از محبوبیت گسترده و فزاینده ای برخوردار است. این یکی از دلایلی است که بازاریابان از استوری‌ها در چنین کلیپ سریعی استفاده می‌کنند – کانال جدید است و کانال‌های جدید اغلب ذاتاً مؤثر هستند.

به یاد داشته باشید، اینترنت مکانی پر سر و صدا است. دامنه توجه ما تقریباً 8 ثانیه است الف> هنگام گشت و گذار در وب (طول توجه یک ماهی قرمز 12 ثانیه است). تازگی به بازاریابان کمک می کند تا توجه را به خود جلب کنند و استوری های اینستاگرام جدید است.

8. برندها می توانند ارتباطات صمیمانه تری ایجاد کنند.

به دلیل ماهیت زودگذر Stories، برندها می توانند دنبال کنندگان خود را در پشت صحنه بیاورند. این به بازاریابان اجازه می دهد تا روابط صمیمانه تری با مشتریان بالقوه ایجاد کنند. با Stories، بازاریابان می توانند یک پرسش و پاسخ زنده با تیم رهبری سازمان خود برگزار کنند، یا می توانند تصاویری از کارهایی که در پشت صحنه اتفاق می افتد برای راه اندازی یک محصول جدید به اشتراک بگذارند. Stories راهی برای ایجاد ارتباطات قوی‌تر و ایجاد هیجان در میان دنبال‌کنندگان ارائه می‌دهد.

9. استوری ها به طور طبیعی برای نسل Z جذاب هستند.

اعضای نسل Z اینستاگرام و اسنپ چت را به سایر شبکه های رسانه اجتماعی ترجیح می دهند، تا حدی به این دلیل که ماهیت زودگذر ویژگی استوری ها برای سبک زندگی دیجیتالی آنها جذاب است. فرض بر این است که بسیاری از Gen Zers که قبلا از اسنپ چت استفاده می کردند، پس از انتشار Stories، پلتفرم اینستاگرام را ترک کردند. بازاریاب هایی که علاقه مند به صحبت با Gen Zers هستند، Stories را انتخاب می کنند زیرا می دانند که این آمار جمعیتی در تعداد زیادی از Stories استفاده می کند.

10. پیش‌بینی می‌شود افراد بیشتری در سال آینده از استوری‌ها استفاده کنند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، انتظار می‌رود که افراد بیشتری در سال آینده استوری اینستاگرام را بپذیرند و آن را به بزرگترین پلتفرم رسانه اجتماعی تبدیل کند. از نوع خود برندهای علاقه مند به ایجاد محتوایی که برای جمعیت جوان تر جذاب باشد، به طور فزاینده ای به استوری روی می آورند، صرفاً به این دلیل که تعداد زیادی از کاربران به آن علاقه دارند.

نتیجه گیری

استوری های اینستاگرام این است که یک مثال شگفت انگیز از اینکه چقدر سریع چشم انداز رسانه های اجتماعی می تواند تغییر کند. در آغاز سال گذشته، اسنپ چت به سمت رشد بیش از حد پیش رفت. امسال، Stories پلتفرم انتخابی برای جمعیت جوان تر و به طور فزاینده ای برای بازاریابان است. از آنجایی که Stories راه‌های خلاقانه‌ای برای به اشتراک گذاشتن محتوای جذاب به بازاریابان ارائه می‌دهد، احتمالاً برندها در سال آینده نیز به استفاده از Stories ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.