چرا Cmos باید از استوری های اینستاگرام به جای اسنپ چت استفاده کند

از زمان معرفی استوری های اینستاگرام ، این نوشته برای Snapchat روی دیوار بوده است. دوران آن رو به پایان است.

مطمئناً اسنپ چت ابتدا اینجا بود. مطمئناً به خاطر آنچه انجام داده است شایسته تقدیر است. این پیشگام پیام رسانی زودگذر بود. همچنین با سرعت متوسط ​​به رشد خود ادامه می دهد ، به این معنی که ممکن است هنوز در آن زندگی کند.

با این حال ، در طول یک سال ، اینستاگرام تقریباً در هر زمینه ای که قابل تصور است موفق به کسب رتبه برتر شده است. Snapchat را در بازی خودش شکست داد و از نظر محبوبیت بر آن غلبه کرد. t در حال حاضر این مقاله دلایلی را بررسی می کند که چرا Instagram Stories بستر بهتری برای کسب و کار شما است.

USER BASE

اینستاگرام یکی از بزرگترین و در حال حاضر سریعترین شبکه های اجتماعی در حال رشد است. بیش از 700 میلیون کاربر در این پلتفرم وجود دارد که 400 میلیون از آنها هر روز فعال هستند. علاوه بر این ، در حدود 250 میلیون کاربر استفاده و به اشتراک می گذارند استوری های اینستاگرام در عرض دو ماه ، Stories نزدیک به 50 میلیون کاربر افزایش یافت.

Snapchat به سادگی نمی تواند در این زمینه با اینستاگرام رقابت کند. در مقایسه ، آنها فقط قادر به جذب 177 میلیون کاربر فعال روزانه تا آگوست. این یک نشانه واضح است که این پلتفرم در یک دوره رکود قرار گرفته است.

اگر می خواهید بیشترین مخاطبان ممکن را به دست آورید ، Instagram Stories انتخاب واضحی است. با توجه به حجم وسیع پایگاه کاربر ، تقریباً تضمین می شود که با میزان مشارکت بیشتری در Snapchat مواجه خواهید شد.

عملکرد جستجو

Snapchat انجام نمی دهد از قابلیت جستجوی کاملی برخوردار نیست و اغلب یافتن حساب های دیگر دشوار است. به تازگی این پلتفرم یک ویژگی جستجوی جهانی جدید را راه اندازی کرده است ، اما هنوز آنطور که باید راحت نیست.

در اسنپ چت بدون اطلاع از نام کاربری دقیق کار کردن با حساب ها تقریباً غیرممکن است. این به این دلیل است که Snapchat بیشتر به دنبال پیام رسانی با دوستان و سایر مخاطبین است. برای مشاهده محتوای خارج از افرادی که قبلاً آنها را دنبال می کنید ، باید تلاش بیشتری کنید. “استوری” های عمومی وجود دارد که در حین جستجو ظاهر می شوند ، اما از دستگیره کاربر محروم هستند.

در همین حال ، اینستاگرام دارای گزینه های جستجوی برتر است. کاربران را می توان با هشتگ ها ، نام ها و جغرافیایی برچسب موقعیت مکانی پیدا کرد. اینستاگرام همچنین حساب ها را توصیه می کند و دارای یک صفحه “کاوش” است که محتوای مربوط به علایق شما را برجسته می کند. این بدان معناست که فرصت های بیشتری برای افراد برای کشف و دنبال کردن شما وجود دارد.

کیفیت تصویر

در بحث محتوا ، کیفیت برتر است. هرچه چیزی از نظر زیبایی شناسی خوشایندتر باشد ، افراد بیشتری جذب آن خواهند شد. هیچ کس نمی خواهد وقت خود را با نگاه کردن به چشم ها تلف کند.

این امر به ویژه در مورد بازاریابی صادق است. اکثر مردم در حال حاضر در برابر تبلیغات آشکار همانطور که هست مقاوم هستند. اگر آنها مجبورند آن را مشاهده کنند ، ترجیح می دهند احساس کنند که از ارزش آن استفاده می کنند. به همین دلیل بازاریابان همیشه باید تلاش کنند تا محتوا را با بالاترین کیفیت ارائه دهند.

Snapchat بر اساس به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها مستقیماً از دوربین تلفن شما ساخته شده است. این بدان معناست که Snap ها اغلب فاقد نور و ترکیب مناسب هستند. آنها همچنین به دلیل وضوح پایین ، دانه دار هستند. در نتیجه ، شما به ندرت هرگونه محتوای بصری جذاب را در پلت فرم مشاهده می کنید.

در مقابل ، Instagram Stories امکان بارگذاری با وضوح بالاتر را فراهم می کند. می توانید قبل از انتشار مطالب خود را ویرایش کرده و به آن درخشندگی حرفه ای بدهید. همچنین در صورت تمایل به اضافه کردن ابله به عکس های خود ، ابزارهای ترسیم پیشرفته تری نسبت به Snapchat ارائه می دهد.

FACEBOOK INTEGRATION

اینستاگرام توسط فیس بوک خریداری شده است در سال 2012 ، در یک قرارداد عظیم میلیارد دلاری. در آن زمان ، برخی از صاحب نظران می گفتند فیس بوک مبالغ اضافی پرداخت کرده است ، اما اکنون مشخص شده است که فیس بوک پتانسیل عظیم شبکه را مشاهده کرده و از آن استفاده کرده است. >

یکی از بزرگترین مزایای این خرید ادغام بین سیستم عامل ها است. محتوا را می توان بصورت یکپارچه بین فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک گذاشت. اینستاگرام حتی در حال آزمایش ویژگی ای است که به شما امکان می دهد استوری ها را مستقیماً در فیس بوک ارسال کنید.

ارتباط متقابل یک دارایی ارزشمند در عصر دیجیتال است. امکان به اشتراک گذاری محتوا در سراسر سیستم عامل ها ، شانس مشاهده آن را افزایش می دهد. برخی از مخاطبان فیس بوک شما ممکن است از حضور شما در اینستاگرام مطلع نباشند ، بنابراین این امر می تواند به آنها در این زمینه کمک کند.

گزینه های هدف

مزیت دیگری نیز وجود دارد که اینستاگرام از فیس بوک ارث برده است: قابلیت های هدف گیری دقیق.

فیس بوک دارای برخی از قدرتمندترین تبلیغات در اطراف است. این چیزی است که آنها در طول این سالها به طور گسترده توسعه داده اند و از چاه های عمیق داده های تولید شده توسط 2 میلیارد کاربر آنها استفاده می کنند.

الگوریتم های فیس بوک هنگام سفارشی سازی تبلیغات برای یک فرد ، همه چیز را در نظر می گیرند. علاوه بر نکات عمومی جمعیتی مانند سن ، نژاد ، جنسیت و ملیت ، آنها فعالیت های آنلاین ، رویدادهای زندگی ، عادات خرید ، سابقه سفر ، دیدگاه های سیاسی و سایر اطلاعات شخصی را مورد بررسی قرار می دهند.

بنابراین ، وقتی تبلیغات را برای مخاطبان خود در اینستاگرام ، شما همچنین از داده های فیس بوک آنها نیز استفاده می کنید.

Snapchat خدمات خاص خود را برای هدف قرار دادن دارد ، اما محدود به پایگاه کاربری خاص خود است. این امر آن را در یک نقطه ضعف مشخص قرار می دهد.

بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری درباره مخاطبان و اطلاعات جمعیتی خود کسب کنید به این اطلاعات برای مارک هایی که به دنبال جمعیت شناسی بالقوه برای هدف گیری هستند بسیار مفید است.

تبلیغات هزینه

با کمپین های بازاریابی ، همه چیز به دلار و سنت می رسد. این حقیقت عملی است که زیربنای همه آن است. شما فقط می توانید تا آنجا که بودجه شما اجازه می دهد انجام دهید. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید ارزش پول خود را دارید.

اکثر منابع نشان می دهند که تبلیغات اینستاگرام ارزانتر از اسنپ چت است. برخی گزارش می دهند که آنها حتی می توانند نصف قیمت باشند. در حالی که هزینه دقیق بسته به ویژگی های کمپین شما متفاوت است ، به نظر می رسد اینستاگرام به طور متوسط ​​مقرون به صرفه ترین پلتفرم است.

اینستاگرام همچنین دارای داشبوردی است که در آن می توانید تبلیغات خریداری کرده و تجزیه و تحلیل آنها را زیر نظر داشته باشید. این یک ابزار فوق العاده مفید است که به شما کمک می کند تا کمپین های خود را متحد و مدیریت کنید. همچنین می توانید از یک ابزار شخص ثالث مانند SocialFox برای اندازه گیری بیش از 30 معیار دقیق استفاده کنید. اسنپ ​​چت اخیراً یک Ad Manager مشابه راه اندازی کرده است ، اما به اندازه خدمات اینستاگرام قوی نیست.

با Instagram Insights ، می توانید برای تجربیات بیشتر از تبلیغات به تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشید. همچنین می تواند جزئیات مربوط به نمای نمایه ، میزان ترافیک وارد شده به وب سایت شما و انواع دنبال کننده هایی که به آنها رسیده اید را به شما ارائه دهد.

دسترسی

استفاده و پیمایش اینستاگرام آسان تر از Snapchat است. این دلیل اصلی موفقیت استوری های اینستاگرام است. دارای رابط کاربری بصری است که بسیاری از مشکلاتی را که افراد با Snapchat داشته اند حل می کند.

به عنوان مثال ، یک نوار پیشرفت در بالای هر Story وجود دارد. این به شما امکان می دهد تا کنون چقدر بازدید کرده اید. برای بازپخش یک داستان پس از پایان ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشت خود را به عقب بکشید. این یک نوآوری کوچک است ، اما تفاوت عمده ای در تجربه کاربر ایجاد می کند.

تقریباً همه چیز بسیار ساده تر از معادل Snapchat آن است. این شامل حساب های زیر ، جستجوی داستان و اشتراک گذاری محتوا با دیگران است. در نتیجه ، شانس جلب توجه در پلت فرم بسیار بیشتر است.

HASHTAGS

در اوایل امسال ، اینستاگرام داستانهای هشتگ . این داستانها با استفاده از هشتگ مشترک به یکدیگر متصل می شوند: هر زمان که کسی هشتگ را جستجو کرد ، داستان شما در میان نتایج ظاهر می شود.

علاوه بر این ، می توانید هشتگ به داستانهای خود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد “Aa” کلیک کنید و هشتگی را که می خواهید در قالب متن استفاده کنید بنویسید. با استفاده از هشتگ های مارک دار ، می توانید کاربران را با چند ضربه به محتوای بیشتری هدایت کنید.

Snapchat هشتگ ندارد. نزدیکترین آن ژئو فیلترها است که به سایر کاربران اجازه می دهد تا با موقعیت مکانی شما را پیدا کنند. اینستاگرام تقریباً به شکل برچسب های موقعیت مکانی مشابه دارد.

تعاملات اجتماعی

در حال حاضر ، شما فقط می توانید به متن Snapchat Stories پاسخ دهید. وقتی صحبت از ارتباطات می شود ، تقریباً اساسی است.

اینستاگرام تصمیم گرفته است که این ویژگی را یکپارچه کند. اکنون کاربران می توانند به Stories با عکس و فیلم پاسخ دهند. این شامل همه فیلترها ، برچسب ها و سایر ابزارهایی است که برای ویرایش استفاده می شود.

اکثر افراد در شبکه های اجتماعی مایل به دیده شدن و همچنین مشاهده محتوای دیگران هستند. این گزینه برای پاسخگویی به دیگران به شیوه ای خلاقانه و جلب توجه بسیار جذاب تر از چت متنی معمولی است.

این امر می تواند به فرصتهای منحصر به فردی برای تعامل برندها با مخاطبان منجر شود.

پیوندهای وب سایت

برخی از ویژگی ها فقط برای انواع خاصی از حساب ها در دسترس است. قابل توجه ترین آنها توانایی درج پیوندهای قابل کلیک در استوری های اینستاگرام است.

برای واجد شرایط بودن این ویژگی ، دو شرط لازم است. اولین مورد این است که باید یک حساب تجاری باشد. مورد دوم این است که این حساب به بیش از 10 هزار دنبال کننده نیاز دارد. اینها تنها محدودیت ها تا کنون هستند و این احتمال وجود دارد که این ویژگی در آینده به طور گسترده تری در دسترس قرار گیرد.

برای پیوست کردن پیوند ، کافی است روی نماد زنجیره ای در بالای صفحه کلیک کنید. ساختن داستان شما این شما را به صفحه ای می رساند که می توانید URL را در آن بچسبانید. پس از آن ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی علامت سبز رنگ ضربه بزنید و کار تمام است. سپس می توانید به ویرایش محتوای خود بازگردید.

در حال حاضر Snapchat به کاربران امکان می دهد پیوندهایی را در Snap های خود وارد کنند. با این حال ، استفاده از برنامه برای مقاصد تجاری بدون اجازه کاملاً ممنوع است. مشارکت تأیید شده ضروری است ، در غیر این صورت ممکن است حساب شما را سرکوب کنند. این باعث می شود که نسبت به اینستاگرام یک پلت فرم کمتر دوستانه برای مارک ها باشد.

پیوندها بخش مهمی از استراتژی رسانه های اجتماعی هر شرکت هستند. به هر حال ، هدف نهایی این است که بر مشتریان بالقوه تأثیر بگذارید تا محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند. معمولاً این امر شامل هدایت آنها به وب سایتی است که می توانند این کار را انجام دهند.

ممکن است هنوز 10 هزار دنبال کننده نداشته باشید ، اما همچنان می توانید پیوندی را در بیوگرافی اینستاگرام خود قرار دهید. Snapchat حتی فضایی برای انجام این کار در نمایه شما ارائه نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *