چرا Cmos باید از استوری های اینستاگرام به جای اسنپ چت استفاده کند

از زمان معرفی استوری های اینستاگرام ، این نوشته برای Snapchat روی دیوار بوده است. دوران آن در حال پایان است.

مطمئناً ، Snapchat ابتدا اینجا بود. قطعاً شایسته تقدیر برای آنچه انجام داده است. این پیشگام پیام رسانی زودگذر بود. همچنین با سرعت متوسط ​​به رشد خود ادامه می دهد ، به این معنی که ممکن است هنوز در آن زندگی کند.

با این حال ، در عرض یک سال ، اینستاگرام تقریباً در همه زمینه های قابل تصور موفق به کسب رتبه برتر شده است. این Snapchat را در بازی خودش شکست داد و از نظر محبوبیت بر آن غلبه کرد.

بنابراین این برای بازاریابان چه معنایی دارد؟

وقت آن است که کشتی را بپرید و اگر پناه می برید سوار شوید. قبلاً این مقاله دلایلی را بررسی می کند که چرا Instagram Stories بستر بهتری برای تجارت شما است.

USER BASE

اینستاگرام یکی از بزرگترین و در حال حاضر سریعترین شبکه های اجتماعی در حال رشد است. بیش از 700 میلیون کاربر در این سیستم عامل وجود دارد که 400 میلیون نفر از آنها هر روز فعال هستند. علاوه بر این ، حدود 250 میلیون کاربر استفاده و به اشتراک می گذارند استوری های اینستاگرام در عرض دو ماه ، Stories نزدیک به 50 میلیون کاربر افزایش یافت.

Snapchat به سادگی نمی تواند در این زمینه با اینستاگرام رقابت کند. در مقایسه ، آنها فقط قادر به جذب 177 میلیون کاربر فعال روزانه تا آگوست. این یک نشانه واضح است که این سیستم عامل به یک دوره رکود رسیده است.

Instagram Stories اگر می خواهید به بیشترین مخاطب ممکن دسترسی پیدا کنید ، انتخاب آشکاری است. با توجه به حجم وسیع پایگاه کاربر ، تقریباً تضمین می شود که با میزان مشارکت بیشتری نسبت به Snapchat روبرو شوید.

عملکرد جستجو

Snapchat انجام نمی دهد از قابلیت جستجوی کاملی برخوردار نیست و اغلب یافتن حساب های دیگر دشوار است. به تازگی این پلتفرم یک ویژگی جستجوی جهانی جدید را راه اندازی کرده است ، اما هنوز آنطور که باید مناسب نیست.

در اسنپ چت بدون اطلاع از نام کاربری دقیق کار کردن با حساب ها تقریباً غیرممکن است. این به این دلیل است که Snapchat بیشتر به دنبال پیام رسانی با دوستان و سایر مخاطبین است. برای مشاهده محتوای خارج از افرادی که قبلاً آنها را دنبال می کنید ، باید تلاش بیشتری کنید. “Stories” عمومی وجود دارد که در هنگام جستجو ظاهر می شود ، اما از هر دسته کاربر بی بهره است.

در همین حال ، اینستاگرام دارای گزینه های جستجوی برتر است. کاربران را می توان با هشتگ ها ، نام ها و جغرافیایی برچسب موقعیت مکانی پیدا کرد. اینستاگرام همچنین حساب ها را توصیه می کند و دارای یک صفحه “کاوش” است که محتوای مربوط به علایق شما را برجسته می کند. این بدان معناست که فرصت های بیشتری برای افراد برای کشف و دنبال کردن شما وجود دارد.

کیفیت تصویر

در بحث محتوا ، کیفیت برتر است. هرچه چیزی از نظر زیبایی شناسی جذاب تر باشد ، افراد بیشتری جذب آن خواهند شد. هیچ کس نمی خواهد وقت خود را با نگاه کردن به چشم ها تلف کند.

این امر به ویژه در مورد بازاریابی صادق است. اکثر مردم در حال حاضر در برابر تبلیغات آشکار همانطور که هست مقاوم هستند. اگر آنها مجبور به مشاهده آن هستند ، ترجیح می دهند که مقداری از آن ارزش می گیرند. به همین دلیل است که بازاریابان همیشه باید در ارائه محتوای با بالاترین کیفیت تلاش کنند.

Snapchat در مورد به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها مستقیماً از دوربین تلفن شما ساخته شده است. این بدان معنی است که Snaps اغلب از نور و ترکیب مناسب برخوردار نیست. آنها همچنین به دلیل وضوح پایین ، دانه دار هستند. در نتیجه ، شما به ندرت محتوای جذاب بصری را در سیستم عامل مشاهده می کنید.

در مقابل ، Instagram Stories امکان بارگذاری با وضوح بالاتر را فراهم می کند. می توانید قبل از انتشار مطالب خود را ویرایش کرده و به آن درخشندگی حرفه ای بدهید. همچنین در صورت تمایل به ایجاد doodle به عکس های خود ، ابزارهای ترسیم پیشرفته تری نسبت به Snapchat ارائه می دهد.

FACEBOOK INTEGRATION

اینستاگرام توسط Facebook خریداری شده است در سال 2012 ، در یک معامله ارزشمند میلیارد دلاری. در آن زمان ، برخی از صاحب نظران می گفتند فیس بوک مبالغ اضافی پرداخت کرده است ، اما اکنون مشخص شده است که فیس بوک پتانسیل عظیم شبکه را مشاهده کرده و از آن استفاده کرده است. >

یکی از بزرگترین مزایای این خرید ادغام بین سیستم عامل ها است. محتوا را می توان به طور یکپارچه بین فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک گذاشت. اینستاگرام حتی در حال آزمایش ویژگی ای است که به شما امکان می دهد استوری ها را مستقیماً در فیس بوک ارسال کنید.

ارتباط متقابل یک دارایی ارزشمند در عصر دیجیتال است. امکان به اشتراک گذاری محتوا در سراسر سیستم عامل ها ، شانس مشاهده آن را افزایش می دهد. برخی از مخاطبان فیس بوک شما ممکن است از حضور اینستاگرام شما آگاهی نداشته باشند ، بنابراین این امر می تواند به آنها در هدایت آن کمک کند.

گزینه های هدف

یک مزیت دیگر نیز وجود دارد اینستاگرام از فیس بوک به ارث می رسد: قابلیت های دقیق هدف گذاری.

فیس بوک قدرتمندترین تبلیغات را در اطراف هدف قرار داده است. این چیزی است که آنها طی سالها به طور گسترده توسعه داده اند و از چاههای عمیق داده های تولید شده توسط 2 میلیارد کاربر آنها استفاده می شود.

الگوریتم های فیس بوک هنگام سفارشی کردن تبلیغات برای هر شخص ، همه چیز را در نظر می گیرند. و همچنین نکات معمول جمعیتی مانند سن ، نژاد ، جنسیت و ملیت ، آنها فعالیت آنلاین ، رویدادهای زندگی ، عادات خرید ، تاریخ سفر ، دیدگاه های سیاسی و سایر اطلاعات شخصی را بررسی می کنند.

بنابراین ، وقتی تبلیغات را برای مخاطبان خود در اینستاگرام ، شما همچنین از داده های فیس بوک آنها نیز استفاده می کنید.

Snapchat خدمات خاص خود را برای هدف قرار دادن دارد ، اما محدود به پایگاه کاربری خاص خود است. این امر آن را در نقطه ضعف مشخصی قرار می دهد.

بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری درباره مخاطبان و اطلاعات جمعیتی خود کسب کنید . این اطلاعات برای مارک هایی که به دنبال جمعیت شناسی بالقوه برای هدف گیری هستند بسیار مفید است.

تبلیغات هزینه

با کمپین های بازاریابی ، همه چیز به دلار و سنت می رسد. این حقیقت عملی است که زیربنای همه آن است. شما فقط می توانید تا آنجا که بودجه شما اجازه می دهد انجام دهید. به همین دلیل شما باید مطمئن شوید که ارزش پول خود را بدست آورده اید.

اکثر منابع نشان می دهند که تبلیغات اینستاگرام ارزان تر از Snapchat است. برخی گزارش می دهند که آنها حتی می توانند نصف قیمت باشند. در حالی که هزینه دقیق بسته به ویژگی های کمپین شما متفاوت است ، به نظر می رسد اینستاگرام به طور متوسط ​​مقرون به صرفه ترین پلتفرم است.

اینستاگرام همچنین دارای داشبوردی است که در آن می توانید تبلیغات خریداری کرده و تجزیه و تحلیل آنها را زیر نظر داشته باشید. این یک ابزار فوق العاده مفید است که به شما کمک می کند کمپین های خود را متحد و مدیریت کنید. همچنین می توانید از یک ابزار شخص ثالث مانند SocialFox برای اندازه گیری بیش از 30 معیار دقیق استفاده کنید. اسنپ ​​چت اخیراً یک Ad Manager مشابه راه اندازی کرده است ، اما به اندازه خدمات اینستاگرام قوی نیست.

با Instagram Insights ، می توانید برای تجربیات بیشتر از تبلیغات به تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشید. همچنین می تواند جزئیات مربوط به نمای نمایه ، میزان ترافیک وارد شده به وب سایت شما و انواع دنبال کننده هایی که به آنها رسیده اید را به شما ارائه دهد.

دسترسی

استفاده و پیمایش اینستاگرام آسان تر از Snapchat است. این دلیل اصلی موفقیت Instagram Stories است. دارای رابط کاربری بصری است که بسیاری از مشکلاتی را که افراد با Snapchat داشته اند حل می کند.

به عنوان مثال ، یک نوار پیشرفت در بالای هر Story وجود دارد. این به شما امکان می دهد تا کنون چقدر بازدید کرده اید. برای بازپخش یک داستان پس از پایان ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشت خود را به عقب بکشید. این یک نوآوری کوچک است ، اما تفاوت عمده ای در تجربه کاربر ایجاد می کند.

تقریباً همه چیز بسیار ساده تر از معادل Snapchat آن است. این شامل حساب های زیر ، جستجوی داستان و اشتراک گذاری محتوا با دیگران است. در نتیجه ، احتمال جلب توجه در سیستم عامل بسیار بیشتر است.

HASHTAGS

در اوایل سال جاری ، اینستاگرام داستانهای هشتگ . این داستانها از طریق استفاده از هشتگ مشترک به یکدیگر متصل می شوند: هر زمان که کسی هشتگ را جستجو کرد ، داستان شما در میان نتایج ظاهر می شود.

علاوه بر این ، می توانید هشتگ به داستانهای خود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد “Aa” کلیک کنید و هشتگی را که می خواهید در قالب متن استفاده کنید بنویسید. با استفاده از هشتگ های مارک دار ، می توانید کاربران را با چند ضربه به محتوای بیشتری هدایت کنید.

Snapchat هشتگ ندارد. نزدیکترین آن ژئو فیلترها است که به سایر کاربران اجازه می دهد تا شما را با موقعیت مکانی شما پیدا کنند. اینستاگرام تقریباً به همان صورت برچسب های موقعیت مکانی دارای همین مورد است.

تعامل مشترک

در حال حاضر ، شما فقط می توانید به داستان های Snapchat با متن پاسخ دهید. این تقریباً ابتدایی است که صحبت از برقراری ارتباط می شود.

اینستاگرام تصمیم گرفته این ویژگی را تکمیل کند. اکنون کاربران می توانند با استفاده از تصاویر و ویدئوها به Stories پاسخ دهند. این شامل همه فیلترها ، برچسب ها و سایر ابزارهایی است که برای ویرایش استفاده می شود.

اکثر افراد در شبکه های اجتماعی مایل به دیده شدن و همچنین مشاهده محتوای دیگران هستند. گزینه پاسخگویی به دیگران به شیوه ای خلاقانه و جلب توجه بسیار جذاب تر از یک گپ متنی معمولی است.

این می تواند به برخی از فرصت های منحصر به فرد برای تعامل برندها با مخاطبان خود منجر شود.

پیوندهای وب سایت

برخی از ویژگی ها فقط برای انواع خاصی از حساب ها در دسترس است. قابل توجه ترین آنها توانایی درج پیوندهای قابل کلیک در استوری های اینستاگرام است.

برای واجد شرایط بودن این ویژگی ، دو شرط لازم است. اولین مورد این است که باید یک حساب تجاری باشد. مورد دوم این است که این حساب به بیش از 10 هزار دنبال کننده نیاز دارد. این تنها محدودیت ها تاکنون است و این احتمال وجود دارد که این ویژگی در آینده به طور گسترده تری در دسترس باشد.

برای پیوند دادن پیوند ، شما فقط بر روی نماد زنجیره ای در بالای صفحه کلیک کنید در حالی که ساختن داستان شما این شما را به صفحه ای می رساند که می توانید URL را در آن بچسبانید. پس از آن ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی علامت سبز رنگ ضربه بزنید و کار تمام است. سپس می توانید به ویرایش مطالب خود برگردید.

Snapchat در حال حاضر به کاربران امکان می دهد پیوندهایی را در Snaps خود قرار دهند. با این حال ، استفاده از برنامه برای اهداف تجاری کاملاً بدون اجازه ممنوع است. مشارکت تأیید شده ضروری است ، در غیر این صورت ممکن است با حساب شما برخورد کنند. این امر باعث شده است که این پلتفرم کمتر از اینستاگرام برای مارک های تجاری دوستانه تر باشد.

پیوندها بخشی مهم از استراتژی رسانه های اجتماعی هر شرکتی است. به هر حال ، هدف نهایی این است که بر مشتریان بالقوه تأثیر بگذارید تا محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند. معمولاً این شامل هدایت آنها به وب سایتی است که می توانند این کار را انجام دهند.

ممکن است هنوز 10 هزار دنبال کننده نداشته باشید ، اما همچنان می توانید پیوندی را در بیوگرافی اینستاگرام خود قرار دهید. Snapchat حتی فضای لازم برای انجام این کار را در نمایه شما فراهم نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *