چرا Cmos باید به جای Snapchat از داستان های اینستاگرام استفاده کند

از زمان معرفی Instagram Instagram Stories ، نوشته های Snapchat روی دیوار بوده است. دوران آن رو به پایان است.

مطمئناً ، Snapchat ابتدا اینجا بود. قطعاً برای آنچه که به دست آورده است سزاوار تقدیر است. این پیشگام پیام رسانی تصویری زودگذر بود. همچنین با سرعت متوسطی به رشد خود ادامه می دهد ، به این معنی که ممکن است هنوز زندگی خود را حفظ کند.

با این وجود ، در مدت زمان یک سال ، اینستاگرام توانسته است آن را در تقریباً هر منطقه قابل تصور بالا بیاورد. این Snapchat را در بازی خود شکست داد و از نظر محبوبیت بر آن غلبه کرد.

بنابراین این برای بازاریابان چه معنایی دارد؟

وقت آن است که کشتی را بپرید و اگر پناهگاه نیستید سوار شوید. قبلاً در این مقاله تعدادی از دلایلی که چرا Instagram Stories بستر بهتری برای تجارت شما است ، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

پایگاه کاربر

اینستاگرام یکی از بزرگترین و بزرگترین است سریعترین رشد شبکه های اجتماعی در حال حاضر. بیش از 700 میلیون کاربر در این سیستم عامل وجود دارد که 400 میلیون نفر از آنها هر روز فعال هستند. علاوه بر این ، در حدود 250 میلیون کاربر در حال استفاده و اشتراک هستند داستانهای اینستاگرام. طی دو ماه ، Stories تقریباً 50 میلیون کاربر افزایش یافت.

Snapchat در این عرصه به راحتی نمی تواند با اینستاگرام رقابت کند. در مقایسه ، آنها فقط توانسته اند 177 میلیون کاربر فعال روزانه از ماه آگوست. این یک نشانه واضح است که این سیستم عامل به یک دوره رکود رسیده است.

Instagram Stories اگر بخواهید به بیشترین مخاطب ممکن برسید ، انتخاب واضحی است. با توجه به حجم گسترده پایگاه کاربری آن ، تقریباً تضمین شده است که با میزان تعامل بیشتری نسبت به Snapchat روبرو خواهید شد.

عملکرد جستجو

Snapchat انجام نمی شود قابلیت جستجوی کاملی ندارید ، و یافتن حساب های دیگر ممکن است دشوار باشد. اخیراً این پلتفرم یک ویژگی جستجوی جهانی جدید را راه اندازی کرده است ، اما هنوز هم آنطور که باید مناسب نیست.

سر و کله زدن در حساب ها بدون دانستن دقیق نام های کاربری تقریباً غیرممکن است. دلیل این امر این است که اسنپ چت بیشتر به پیام رسانی با دوستان و سایر مخاطبین گرایش دارد. فقط برای دیدن محتوای خارج از افرادی که قبلاً آنها را دنبال می کنید باید به کارهای اضافی بپردازید. “Stories” عمومی وجود دارد که در هنگام جستجو ظاهر می شود ، اما از هر دسته کاربر بی بهره است.

در همین حال ، اینستاگرام دارای گزینه های جستجوی برتر است. کاربران را می توان با هشتگ ، نام و برچسب های جغرافیایی مبتنی بر مکان یافت. اینستاگرام همچنین حساب ها را توصیه می کند و دارای یک صفحه “کاوش” است که محتوای مربوط به علایق شما را برجسته می کند. این به این معنی است که فرصت بیشتری برای افراد برای کشف و پیگیری شما وجود دارد.

کیفیت تصویر

وقتی صحبت از محتوا می شود ، کیفیت برتر است. هرچه چیزی از نظر زیبایی بیشتر باشد ، افراد بیشتری به سمت آن جذب می شوند. هیچ کس نمی خواهد وقت خود را به تماشای چشمهای چشم تلف کند.

این امر خصوصاً در مورد بازاریابی بیشتر صدق می کند. اکثر مردم در حال حاضر در برابر تبلیغات آشکار همانطور که هست مقاومت نشان می دهند. اگر آنها مجبور به مشاهده آن هستند ، ترجیح می دهند که مقداری ارزش از آن دریافت می کنند. به همین دلیل است که بازاریابان همیشه باید در ارائه محتوای با بالاترین کیفیت تلاش کنند.

Snapchat در اطراف به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها مستقیماً از دوربین تلفن شما ساخته شده است. این به این معنی است که Snaps اغلب از نور و ترکیب مناسب برخوردار نیست. همچنین به دلیل وضوح پایین تمایل به دانه دانه بودن دارند. در نتیجه ، شما به ندرت محتوای جذاب بصری را در سیستم عامل مشاهده می کنید.

در مقابل ، Instagram Stories امکان بارگذاری با وضوح بالاتر را فراهم می کند. قبل از انتشار مطالب خود می توانید ویرایش کنید و جلوه ای حرفه ای به آنها بدهید. همچنین در صورت تمایل به افزودن چند ابله به عکسهای خود ، ابزارهای پیشرفته ترسیم را از Snapchat ارائه می دهد.

ادغام FACEBOOK

اینستاگرام توسط فیس بوک خریداری شده است در سال 2012 ، در یک معامله ارزشمند میلیارد دلاری. در آن زمان ، برخی از کارشناسان گفتند که فیس بوک بیش از حد پرداخت کرده است ، اما اکنون مشخص شده است که فیس بوک پتانسیل گسترده شبکه را دیده و از آن استفاده می کند.

با وجود منابع بی حد و حصر شرکت مادر ، اینستاگرام رشد چشمگیری داشت.

یکی از بزرگترین مزایای این خرید ادغام بین سیستم عامل ها است. محتوا را می توان به طور یکپارچه بین فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک گذاشت. اینستاگرام حتی در حال آزمایش ویژگی است که به شما امکان می دهد Stories را مستقیماً به فیس بوک ارسال کنید.

ارتباط متقابل یک دارایی بسیار ارزشمند در عصر دیجیتال است. امکان به اشتراک گذاری محتوا از طریق سیستم عامل ها ، احتمال دیده شدن آنها را افزایش می دهد. برخی از مخاطبان فیس بوک شما ممکن است از حضور اینستاگرام شما آگاهی نداشته باشند ، بنابراین این امر می تواند به آنها در هدایت آن کمک کند.

گزینه های هدف

یک مزیت دیگر نیز وجود دارد اینستاگرام از فیس بوک به ارث می رسد: قابلیت های دقیق هدف گیری.

فیس بوک دارای قدرتمندترین تبلیغات هدفمند است. این چیزی است که آنها طی سالها به طور گسترده توسعه داده اند و از چاههای عمیق داده های تولید شده توسط 2 میلیارد کاربر آنها استفاده می شود.

الگوریتم های فیس بوک هنگام سفارشی کردن تبلیغات برای هر شخص ، همه چیز را در نظر می گیرند. و همچنین نکات معمول جمعیتی مانند سن ، نژاد ، جنسیت و ملیت ، آنها فعالیت آنلاین ، رویدادهای زندگی ، عادات خرید ، سابقه سفر ، دیدگاه های سیاسی و سایر اطلاعات شخصی را بررسی می کنند.

بنابراین ، وقتی تبلیغات را برای مخاطبان خود در اینستاگرام ، شما همچنین در حال استفاده از داده های فیس بوک آنها هستید.

Snapchat خدمات خاص خود را برای هدف گذاری دارد ، اما فقط به پایگاه کاربر خود محدود می شود. این وضعیت را در یک ضرر متمایز قرار می دهد.

بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان و اطلاعات جمعیتی خود کسب کنید. . این اطلاعات برای مارک هایی که به دنبال جمعیتی بالقوه برای هدف گیری هستند بسیار مفید است.

هزینه های تبلیغاتی

با تبلیغات بازاریابی ، همه به دلار و سنت می رسد. این حقیقت عملی است که همه آن را زیر پا می گذارد. شما فقط می توانید تا آنجا که بودجه شما اجازه می دهد انجام دهید. به همین دلیل شما باید مطمئن شوید که ارزش پول خود را بدست آورده اید.

اکثر منابع نشان می دهند که تبلیغات اینستاگرام ارزان تر از Snapchat است. برخی گزارش می دهند که حتی می توانند نصف قیمت آنها باشد. گرچه هزینه دقیق آن بسته به مشخصات کمپین شما متفاوت است ، به نظر می رسد که اینستاگرام به طور متوسط ​​بستر مقرون به صرفه تری است.

اینستاگرام همچنین دارای داشبوردی است که در آن می توانید تبلیغات را خریداری کرده و تجزیه و تحلیل آنها را کنترل کنید. این یک ابزار فوق العاده مفید است که به شما کمک می کند کمپین های خود را متحد و مدیریت کنید. همچنین می توانید برای اندازه گیری بیش از 30 معیار دقیق از یک ابزار شخص ثالث مانند SocialFox استفاده کنید. اسنپ ​​چت اخیراً Ad Manager مشابهی را راه اندازی کرده است ، اما کاملاً به اندازه خدمات اینستاگرام قوی نیست.

با Instagram Insights ، می توانید برای مواردی بیشتر از تبلیغات ، به تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشید. همچنین می تواند جزئیاتی درباره بازدیدهای نمایه ، میزان ترافیک هدایت شده به وب سایت شما و انواع دنبال کننده هایی که به آنها رسیده اید را به شما ارائه دهد.

دسترسی

استفاده و پیمایش اینستاگرام آسان تر از Snapchat است. این دلیل اصلی موفقیت Instagram Stories است. این یک رابط کاربری بصری است که بسیاری از مشکلات مردم با Snapchat را برطرف می کند.

به عنوان مثال ، یک نوار پیشرفت در بالای هر داستان وجود دارد. این به شما اجازه می دهد تا بدانید که تاکنون چقدر بازدید کرده اید. برای پخش مجدد یک داستان پس از پایان ، تنها کاری که باید انجام دهید کشیدن انگشت به عقب است. این یک نوآوری کوچک است ، اما تفاوت عمده ای در تجربه کاربر ایجاد می کند.

تقریباً همه چیز نسبت به اسنپ چت آن بسیار ساده تر است. این شامل حساب های زیر ، جستجوی داستان ها و به اشتراک گذاری مطالب با دیگران است. در نتیجه ، احتمال جلب توجه در سیستم عامل بسیار بیشتر است.

HASHTAGS

در اوایل سال جاری ، اینستاگرام داستانهای هشتگ . این داستان ها با استفاده از هشتگ مشترک به یکدیگر متصل می شوند: هر زمان کسی هشتگ را جستجو کند ، Story شما در میان نتایج ظاهر می شود.

علاوه بر این ، می توانید هشتگهای به داستانهای خود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی نماد “Aa” کلیک کنید و هشتگی را که می خواهید از آن استفاده کنید به صورت متن بنویسید. با استفاده از هشتگ های مارک دار ، می توانید با چند بار ضربه زدن کاربران را به سمت محتوای بیشتر خود سوق دهید.

Snapchat هشتگ ندارد. نزدیکترین آن به ژئو فیلترها است که به کاربران دیگر اجازه می دهد شما را با توجه به مکان شما پیدا کنند. اینستاگرام تقریباً به صورت برچسب موقعیت مکانی دارای همان مورد است.

تعامل مشترک

در حال حاضر ، شما فقط می توانید به داستان های Snapchat با متن پاسخ دهید. این تقریباً ابتدایی است که صحبت از برقراری ارتباط می شود.

اینستاگرام تصمیم گرفته این ویژگی را تکمیل کند. اکنون کاربران می توانند با استفاده از تصاویر و ویدئوها به Stories پاسخ دهند. این موارد همچنین شامل همه فیلترها ، برچسب ها و سایر ابزارهای مورد استفاده برای ویرایش است.

بیشتر افراد در شبکه های اجتماعی می خواهند دیده شوند و همچنین محتوای دیگران را ببینند. گزینه پاسخگویی به دیگران به شیوه ای خلاقانه و جلب توجه بسیار فراتر از یک گپ متنی منظم است.

این می تواند به برخی از فرصت های منحصر به فرد برای تعامل برندها با مخاطبان خود منجر شود.

پیوندهای وب

برخی از ویژگی ها فقط برای انواع خاصی از حساب ها در دسترس هستند. قابل توجه ترین آنها توانایی درج پیوندهای قابل کلیک در Instagram Stories است.

برای واجد شرایط بودن این ویژگی دو مورد لازم است. اولین مورد این است که باید یک حساب تجاری باشد. مورد دوم این است که این حساب به بیش از 10000 دنبال کننده نیاز دارد. این تنها محدودیت ها تاکنون بوده و این احتمال وجود دارد که این ویژگی در آینده به طور گسترده تری در دسترس قرار گیرد.

برای پیوند دادن پیوند ، شما فقط بر روی نماد زنجیره ای در بالای صفحه کلیک کنید در حالی که ساخت داستان خود را. با این کار به صفحه ای می رسید که می توانید URL را جای گذاری کنید. پس از آن ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی علامت سبز علامت بزنید و تمام شد. سپس می توانید به ویرایش مطالب خود برگردید.

Snapchat در حال حاضر به کاربران امکان می دهد پیوندهایی را در Snaps خود قرار دهند. با این حال ، استفاده از برنامه برای اهداف تجاری بدون اجازه کاملاً ممنوع است. مشارکت تأیید شده ضروری است ، در غیر این صورت ممکن است حساب شما را سرکوب کند. این امر باعث شده است که این پلتفرم کمتر از اینستاگرام برای مارک ها دوستانه باشد.

پیوندها بخشی مهم از استراتژی رسانه های اجتماعی هر شرکتی است. از این گذشته ، هدف نهایی تأثیرگذاری بر مشتریان بالقوه برای خرید محصولات یا خدمات شما است. معمولاً این امر شامل هدایت آنها به وب سایتی است که در آنجا بتوانند این کار را انجام دهند.

ممکن است شما هنوز 10 هزار فالوور نداشته باشید ، اما هنوز آزادید که پیوندی را در بیوگرافی اینستاگرام خود قرار دهید. Snapchat حتی فضایی را برای انجام این کار در نمایه شما فراهم نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *