چگونه یک قاتل بیوگرافی اینستاگرام بنویسیم و اولین برداشت عالی را انجام دهیم

برداشت های اول مهم هستند. اکثر مردم می توانند آن را تصدیق کنند. وقتی نظر اولیه کسی درباره شما محکم شد ، تغییر نظر وی ممکن است دشوار باشد.

این مورد به شبکه های اجتماعی نیز تسری پیدا می کند. اولین برداشت بد ممکن است باعث شود یک بیننده از صفحه شما دور شود. در آن مرحله ، متقاعد کردن آنها برای دادن فرصتی دیگر به شما سخت خواهد بود.

اینستاگرام در مورد مقدمه ، آزادی عمل زیادی ایجاد نمی کند. در قسمت بالای صفحه خود فقط یک بخش کوچک زیستی به شما داده می شود. این بدان معناست که شما باید برای ایجاد بهترین تأثیر ممکن ، بیوگرافی خود را بهینه کنید.

در اینجا چند نکته در مورد نوشتن یک بیوگرافی قاتل در اینستاگرام وجود دارد که بینندگان را درگیر خود می کند.

NAME

قبل از انجام هر کار دیگری ، باید مطمئن شوید که نام مناسبی دارید. این اولین و حیاتی ترین مرحله در ایجاد بیوگرافی شما است.

نام شما این است که سایر کاربران اینستاگرام چگونه می توانند شما را پیدا و شناسایی کنند. این تنها بخشی از نمایه شما است که در نتایج جستجو مورد استفاده قرار می گیرد.

شما باید از نامی استفاده کنید که مشتریان شما تشخیص دهند. از هجی های متناوب ، اختصارات یا کلمات غیرضروری خودداری کنید. سازگاری در بین تمام حساب های شبکه های اجتماعی شما ترجیح داده می شود ، زیرا از سردرگمی احتمالی جلوگیری می کند.

شما می خواهید بینندگان شما کاملاً مطمئن شوند که اینستاگرام رسمی مارک را مشاهده می کنند.

همچنین ، به یاد داشته باشید که بین نام و نام کاربری شما تفاوت وجود دارد. نام کاربری شما دسته کاربری در بالای نمایه شما است ، در حالی که نام شما در کنار بیوگرافی شما به صورت درشت نشان داده می شود. شما آزاد هستید هر وقت خواستید نام خود را ویرایش کنید. با این وجود دریافت نام کاربری جدید مستلزم ایجاد یک حساب کاربری کاملاً جدید است.

تصویر پروفایل

در نظر بگیرید که وقتی بینندگان شما وقتی به شما نگاه می کنند چشم شما را به کجا جلب می کند صفحه آنها به احتمال زیاد به اولین عنصر تصویری ظاهر می شوند. این معمولاً عکس نمایه شما است.

محدودیت هایی را که باید با آنها کار کنید به خاطر بسپارید. عکس پروفایل شما گرد است ، به این معنی که گوشه ها قطع می شوند. کانون عکس شما باید نزدیک مرکز مستقیم باشد. تصویر همچنین باید به خوبی مقیاس بندی شود ، زیرا نماد شما در اندازه های مختلف دیده می شود. عکس هایی را که زیاد شلوغ هستند و یا هنگام کوچک شدن غیرقابل توصیف هستند ، انتخاب نکنید.

اگر عکس شما متن دارد ، از پاک بودن و قلم بودن قلم اطمینان حاصل کنید.

برخی از مارک ها از آنها استفاده می کنند آرم برای عکس پروفایل خود. این می تواند به خوبی کار کند ، به خصوص اگر آرم شما متمایز و به یاد ماندنی باشد. مارک های دیگر دوست دارند تصاویری از شخصیت های متصل به مارک ارائه دهند. این به انسانی سازی تجارت شما کمک می کند.

چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید؟

اینستاگرام دارای 150 کاراکتر برای مشخصات زندگی نامه است. فضای زیادی وجود ندارد ، بنابراین باید در انتخاب کلمات مختصر و مقرون به صرفه باشید.

هنگام توصیف نام تجاری خود ، به این فکر کنید که چه کاری انجام می دهد و چه چیزی آن را منحصر به فرد می کند. چگونه می توانید این را به روشی م effectiveثر و کارآمد برقرار کنید؟

به عنوان مثال به بیوگرافی GoPro نگاهی بیندازید. این همه آنچه را که باید در مورد نام تجاری و محصولات آنها بدانید با کلمات بسیار کمی بیان شده است.

استارباکس نمونه عالی دیگری از یک bio را ارائه می دهد صفحه اینستاگرام. توجه داشته باشید که این فقط “ما قهوه سرو می کنیم” نرم نیست. توصیف آنها با فلسفه مارک تجاری آنها تزریق شده است. آنها را بالا می برد و باعث می شود چیزی فراتر از یک زنجیره قهوه معمولی باشد.

خلاق باشید. آنچه کسب و کار شما را از بقیه متمایز می کند بیان کنید.

پیوند به وب سایت

اینستاگرام به شما امکان پیوندهای قابل کلیک در زیرنویس های پست ها را نمی دهد. در واقع ، به جز در بیوگرافی خود نمی توانید پیوندهای قابل کلیک را در هر کجای دیگر قرار دهید.

این چالش جالبی برای مشاغل ایجاد می کند. شما باید با دقت انتخاب کنید که کدام پیوند را در این فضا قرار دهید.

پاسخ معمول وب سایت اصلی شما خواهد بود ، یا صفحه اصلی یا یک صفحه فرود که برای مخاطبان اینستاگرام شما طراحی شده است.

از طرف دیگر ، ممکن است بخواهید به فروشگاه آنلاین خود پیوند دهید. این مستقیم ترین روش تبدیل ترافیک به فروش است. برای دریافت پیوند سفارشی و ردیابی ترافیک به وب سایت خود ، می توانید از SocialFox ، بهترین پلتفرم تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده کنید.

با هر گزینه ای که انتخاب می کنید ، باید به یاد داشته باشید که این پیوند در هر لحظه قابل ویرایش است. اگر بخواهید می توانید در میان تعداد انگشت شماری لینک بچرخید. برخی از مارک ها در صورت داشتن کمپین خاصی که می خواهند آن را به خود جلب کنند ، این کار را انجام می دهند.

کلید واژه ها

برخلاف سایر وب سایت ها ، داشتن کلمات کلیدی در متن بیوگرافی اینستاگرام شما تأثیر کمی بر نتایج جستجو دارد. به همین دلیل برخی افراد از استفاده از آنها دلسرد می شوند. آنها به عنوان یک تلاش بیهوده دیده می شوند.

با این حال ، این بدان معنا نیست که ارزش آن را ندارند. کلمات کلیدی با هدف طنین انداز شدن با مخاطب مورد نظر شما انجام می شوند. سعی کنید طوفان فکری داشته باشید که کدام یک از آنها را با نام تجاری و محصولات آن مرتبط می دانید. برخی از کلمات می توانند روحیه یا شخصیتی را تحریک کنند.

در تعداد کلمات خود گزینش گرا باشید و صرفه جویی کنید. هیچ کاری نمی تواند بیوگرافی خود را با هر کلمه اضافی بارگیری کند.

با درجه ای از کاربرد به آن نزدیک شوید. به عنوان مثال ، اگر لباس می فروشید ، احتمالاً می خواهید کلماتی مانند “سبک” و “مد” را در آن بگنجانید.

علاوه بر این ، می توان کلمات کلیدی را به انتهای نام های کاربری اضافه کرد ، مانند “قهوه استارباکس” به جای “استارباکس”. این تنها نمونه ای است که یک کلمه کلیدی در یک جستجوی جستجو نمایش داده می شود. این کار را فقط باید درصورتی انجام دهید که کلمه کلیدی به کالای اصلی که می فروشید مربوط شود.

فراخوان برای اقدام

فراخوان اقدام (CTA) جمله ضروری که در آن به بیننده خود می گویید تا عملی انجام دهد. مثالهای متداول این جمله عبارتهایی مانند “به فروشگاه ما در این صفحه بروید” یا “برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.”

CTA مدتهاست که در دنیای بازاریابی یکی از موارد برجسته است. قدرت مخفی آنها به روشی مستقیم است که آنها مشتری را وادار به تصمیم گیری فوری می کنند بدون اینکه خیلی واضح باشد. CTA خوب نوشته شده به گونه ای ترسیم شده است که بیننده را وادار به تردید قبل از اقدام نمی کند.

به عنوان مثال ، س questionالی مانند “آیا لطفا برنامه ما را بارگیری می کنید؟” منفعل تر از اعتماد به نفس است “برنامه ما را از اینجا بارگیری کنید.” دومی نسبت به حمله تهاجمی “شما باید هم اکنون برنامه ما را بارگیری کنید” کمتر آشکار است.

اگر فکر می کنید می توانید CTA را در بیوگرافی خود جای دهید ، پس به هر حال به دنبال آن باشید. یک مکان مناسب برای CTA درست قبل از پیوند وب سایت شما است ، مانند این:

همچنین می توانید از یک CTA استفاده کنید تا بینندگان را وادار به استفاده از هشتگ خود کنید.

اطلاعات تماس

همیشه عاقلانه است که اطلاعات تماس خود را در یک مکان قابل مشاهده در صفحه خود نمایش دهید. شما نمی خواهید که کسی شما را گرفتار یک فرآیند پیچیده کند.

اگر در نسخه موبایل اینستاگرام هستید ، افزودن اطلاعات تماس ساده است. می توانید آن را با یک دکمه در زیر بیوگرافی خود ادغام کنید. این یک ویژگی مفید است ، زیرا شما مجبور نیستید از محدودیت شخصیت خود استفاده کنید.

با این حال ، این دکمه در نسخه وب Instagram نمایش داده نمی شود. بنابراین اگر فکر می کنید بیشترین بازدید صفحه شما از کاربران رایانه است ، ممکن است هنوز بخواهید شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را در بیوگرافی خود وارد کنید.

سایر جزئیات لازم

آیا تجارت شما مکان فیزیکی دارد؟ آیا بازه زمانی مشخصی وجود دارد یا می توانید به شما دسترسی پیدا کنیم؟

هرگونه اطلاعات – از جمله آدرس یا ساعات فروشگاه – را که به نظر شما برای مشتریانتان مرتبط است ، درج کنید. انواع مختلف مشاغل نیازهای متفاوتی دارند ، بنابراین بر این اساس تنظیم کنید.

EMOJIS

زیبایی شکلک ها این است که آنها می توانند ایده ها و احساسات را در یک شخصیت واحد منتقل کنند. آنها رنگهای درخشان رنگی هستند که نگرش را ایجاد می کنند و یک پاپ بصری به صفحه اضافه می کنند.

یکی از راه های استفاده از شکلک ها انتخاب مواردی است که مربوط به محصول شما هستند. این به شما کمک می کند تا آنچه را که تجارت شما ارائه می دهد ، نشان دهید.

یکی دیگر از موارد استفاده از آنها ، جدا کردن بخش های زندگی نامه شماست. حتی می توانید یک ایمیل یا یک شکلک تلفنی در کنار اطلاعات تماس خود قرار دهید. این عملکردی جدا از ارزش زیبایی شناختی به آنها می دهد.

بیش از همه ، شکلک ها فقط یک سرگرمی ساده هستند. از اینکه به بینندگان نشان دهید می توانید بازیگوش ، صمیمی و خونسرد باشید نیز نترسید.

HASHTAGS

همانند کلمات کلیدی ، قرار دادن hashtags در بیوگرافی شما بینندگان را به صفحه شما نمی آورد. اگر می خواهید از آنها در bio خود استفاده کنید ، باید هشتگ های مارک تجاری شخصی شما باشند. این برای هر فالوور یا بازدید کننده ای که مایل به ارسال به کمپین های تولید شده توسط کاربر شما هستند مفید خواهد بود.

Coca-Cola در حال تبلیغ هشتگ #ShareaCoke خود در بیوگرافی است. بسیاری از مطالب ارسالی به این هشتگ شامل تصاویر افرادی است که از یک کوک لذت می برند ، یا یک بطری را که نام آنها روی آن است نشان می دهند از مبارزات بسیار موفقیت آمیز “Share a Coke”.

کمی وقت بگذارید و مشاهده کنید که چه چیزی رقابت در حال انجام است. از مارک هایی که قبلاً در اینستاگرام تسلط پیدا کرده اند بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *