۱۱ مرحله برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام

اینفلوئنسر مارکتینگ فقط یک کلمه تبلیغاتی نیست. این به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از موثرترین استراتژی ها برای برندها برای ارتباط با مخاطبان خسته از تبلیغات است. طبق یک مطالعه، تقریباً 95٪ از بازاریابان که از یک برنامه بازاریابی تأثیرگذار استفاده می کنند، به آن اعتقاد دارند. موثر است.

مخاطبان جوان‌تر از تبلیغات سنتی اجتناب می‌کنند، محتوایی را ترجیح می‌دهند که زندگی و برندها را به روش‌های واقعی‌تر و مرتبط‌تر به تصویر می‌کشد. در نتیجه، اینفلوئنسرها مانند خواهران حدید و جنر، لوگان پل و «پسرهای زیبایی» می‌توانند به برندها دسترسی نادری را به مخاطبان مورد علاقه ارائه دهند. به طور مشابه، اینفلوئنسرهایی مانند گری واینرچوک و گای کاوازاکی به برندهای تجاری گرا کمک می کنند تا مدیران ارشد را جذب کنند.

این اینفلوئنسرها فالوورهای قابل توجهی در اینستاگرام و برندهای شخصی قوی ایجاد کرده اند که توجه شرکت ها را به خود جلب می کند. شما نیز می توانید با دنبال کردن این ۱۱ مرحله به یک اینفلوئنسر موفق اینستاگرام تبدیل شوید. یک عامل بزرگ در اینفلوئنسر موفق، درک آمار و یادگیری نحوه سازگاری با مخاطبان همیشه در حال تغییر است. برای انجام این کار، باید از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده کنید تا به شما در درک واقعی بینش کمک کند.

1. یک مخاطب بی‌درست و پرشور را شناسایی کنید.

البته، تبدیل شدن به بت بعدی مد یا تأثیرگذار زیبایی چالش برانگیز است. این بازارها مملو از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی است که فالوورهای پرشور و زیادی جمع کرده اند. با این حال، این امکان وجود دارد که بتوانید به سرعت به یک تأثیرگذار در میان یک جمعیت خاص از کاربران تبدیل شوید.

با فکر کردن به حوزه‌های تخصصی خود شروع کنید. شما در چه چیزی متخصص هستید که تعداد کمی دیگر متخصص هستند؟ سپس جستجوی کلیدواژه یا هشتگ انجام دهید تا ببینید آیا دیگران به این موضوع علاقه مند هستند یا برخی از انواع آن.

به عنوان مثال، تعدادی از اینفلوئنسرهای معروف بازاریابی در حال حاضر در اینستاگرام فعالیت می کنند. با این حال، اینفلوئنسرهای بازاریابی B2B در اینستاگرام کمتر و حتی تأثیرگذاران بازاریابی سازمانی B2B کمتری وجود دارد. در حالی که تعداد کمی اینفلوئنسر خاص برای موضوعات ذکر شده وجود دارد، هزاران کاربر اینستاگرام وجود دارند که احتمالاً علاقه مند به تسلط بر این موضوعات هستند.

2. به یک داستان سرای بزرگ تبدیل شوید.

به عنوان یک تأثیرگذار، شخصیت و توانایی شما در گفتن یک داستان خوب، بزرگترین دارایی شماست.

گری واینرچوک اینفلوئنسر است که می داند چگونه داستان های قانع کننده ای تعریف کند. او محتوای اینستاگرام جذاب بصری ایجاد می‌کند و از زیرنویس‌ها برای توضیح بیشتر در مورد معنای پشت عکس یا ویدیو استفاده می‌کند. در مثال بالا، Vaynerchuk برای کارآفرینانی که در جستجوی روابط تجاری موفق هستند توصیه هایی ارائه می دهد.

3. از تأثیرگذاران موفق دیگر بیاموزید.

اینفلوئنسرهای موفق بیشماری وجود دارند که می توانید از آنها بیاموزید. اگر مخاطبین هدفی را انتخاب کنید که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند، این تأثیرگذاران رقیب نیستند. بلکه آنها مربیان بالقوه ای هستند.

اینفلوئنسرهایی را که به آنها احترام می گذارید در اینستاگرام دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه محتوا و داستان هایی ایجاد می کنند که دنبال کنندگان را جذب می کند. بیاموزید که چگونه سایر اینفلوئنسرها با برندها کار می کنند به گونه ای که برای مخاطبان مشترک ارزش افزوده ایجاد می کند، نه اینکه به دنبال کنندگان احساس کنند که یک اینفلوئنسر فروخته شده است.

بهتر است، پس از دنبال کردن اینفلوئنسرها مستقیماً با آنها تماس بگیرید. مدتی کار کن اگر مؤدب و مداوم باشید، بسیاری از اینفلوئنسرها مایل به ارائه مشاوره خواهند بود.

4. بر حوزه مورد علاقه مخاطبان هدف مسلط شوید.

چه حوزه مورد علاقه آرایش، کسب و کار یا برنامه نویسی کامپیوتری باشد، مخاطبان هدف شما اغلب انتظار دارند که شما در موضوع مورد نظر استاد باشید. در حالی که تبدیل شدن به یک متخصص واقعی ممکن است بیشتر از آنچه می خواهید طول بکشد، مهم است که دانش خود را به طور مداوم با توجه به جایگاه خود بهبود بخشید.

al=”/1024×75″

بعضی از اینفلوئنسرها می‌توانند با موفقیت در مورد تلاش خود محتوا ایجاد کنند تا دانش بیشتری داشته باشند. در مثال بالا، یک تأثیرگذار مهندسی نرم‌افزار با نام Codergirl به اشتراک می‌گذارد که در حال آموزش بیشتر درباره علم داده است. این پست بیش از 2000 لایک و نظرات دلگرم کننده زیادی از طرفداران فعال به دست آورد.

5. محتوای منحصر به فرد متقاعد کننده ایجاد کنید.

براساس یک مطالعه ، روزانه حدود 95 میلیون عکس و ویدیو جدید در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود. به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام، وظیفه شما این است که محتوای منحصربه‌فرد و جذابی ایجاد کنید که از فیدهای سیل دنبال‌کنندگان متمایز باشد. برای ایجاد محتوای عالی، مطمئن شوید که رسانه ها و قالب ها را متفاوت کنید. اشتراک‌گذاری ترکیبی از سبک‌های محتوا به تازه و جذاب نگه داشتن نمایه شما کمک می‌کند.

6. نحوه کار الگوریتم های اینستاگرام را بدانید.

تعدادی از الگوریتم های اینستاگرام وجود دارد که می تواند امید شما را برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار ایجاد کند یا از بین ببرد. تسلط بر این الگوریتم‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا به سرعت مخاطبان خود را افزایش دهید و در عین حال دنبال‌کنندگان موجود را جذب کنید.

باید بدانید که فید اینستاگرام صرفاً زمانی نیست. در عوض، اینستاگرام تمایل دارد محتوا را بر اساس احتمال تعامل فالوور با محتوا سفارش دهد. محتوایی که به طور بالقوه جذاب تر است در فید بالاتر قرار می گیرد. سیستم مشابهی هنگام تعیین اینکه چه محتوایی به برگه کاوش می رسد وجود دارد.

به عنوان یک تأثیرگذار، اطمینان از اینکه دنبال کنندگان موجود با محتوا درگیر می شوند، می تواند راهی موثر برای افزایش حضور شما در پلت فرم باشد. به این دلیل که اینستاگرام از تعامل به عنوان یک عامل کلیدی در قرار دادن محتوا در سرتاسر پلتفرم استفاده می‌کند.

7. با برندها ارتباط برقرار کنید.

اگر می‌خواهید به یک تأثیرگذار تبدیل شوید که با برندها کار می‌کند تا محتوای متقاعدکننده ایجاد کند، هرگز برای ایجاد روابط با برند زود نیست. با تحقیق در مورد برندهایی که سعی در جذب مخاطب خاص شما دارند، شروع کنید.

می توانید این کار را با مصاحبه با تعدادی از دنبال کنندگان خود انجام دهید تا بفهمید چه چیزی برندهای تجاری مورد علاقه آنها و اینکه آیا آنها به حوزه تخصصی شما مربوط می شوند یا خیر. علاوه بر این، باید نشریاتی مانند AdAge و AdWeek را بخوانید تا ببینید برندها چگونه استراتژی بازاریابی خود را در طول زمان اتخاذ می‌کنند.

با داشتن این اطلاعات، می‌توانید شروع به ارتباط با رسانه های اجتماعی یا بازاریابان مشارکت در مارک های مورد نظر برای بحث در مورد فرصت های همکاری کنید.

8. تجزیه و تحلیل اینستاگرام را جمع آوری و نظارت کنید.

تحلیل اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تعیین کنید چه محتوایی بیشتر با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود. تجزیه و تحلیل دقیق همچنین می تواند به شما کمک کند تا مشتریان بالقوه را با ارائه بینش برندها در مورد جمعیت، رشد و مشارکت مخاطبان خود معرفی کنید.

از ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام مانند SocialFox برای ردیابی داده ها در مورد تعامل، رشد، رفتار رقبا استفاده کنید. و زمان بهینه ارسال این اطلاعات می تواند به طور چشمگیری موفقیت شما را به عنوان یک تأثیرگذار تسریع کند.

9. یک رویکرد چند کاناله را در نظر بگیرید.

اینستاگرام اولین کانال عالی برای راه اندازی یک برند شخصی است. با این حال، ما در دنیای چند پلت فرمی زندگی می کنیم. دنبال‌کنندگان شما احتمالاً از پلتفرم‌های دیگری مانند یوتیوب، مدیوم یا فیس‌بوک استفاده می‌کنند، و مهم است که برای این پلتفرم‌ها نیز محتوا ایجاد کنید.

بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرام محتوا را در اینستاگرام آزار می‌دهند و قطعات طولانی را در آن منتشر می‌کنند. یک یا چند پلتفرم که در بالا ذکر شد. این یک روش عالی برای استفاده از یک رویکرد چند کاناله برای تعامل معنادار با دنبال کنندگان در پلتفرم انتخابی آنهاست.

10. محتوای پشت صحنه را در آغوش بگیرید.

محتوای پشت صحنه راهی عالی برای ایجاد روابط عمیق تر با دنبال کنندگان است. به هر حال، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ذاتا شخصی هستند و دنبال‌کنندگان دوست دارند یاد بگیرند که مردم واقعاً در زندگی روزمره‌شان چه می‌کنند.

لوگان پل یک اینفلوئنسر نسل Z است که از اینستاگرام برای اشتراک‌گذاری محتوای پشت صحنه استفاده می‌کند، که یکی از دلایلی است که او امروزه نزدیک به 15 میلیون دنبال کننده دارد. در مثال بالا، پل قدردانی و هیجان خود را برای دستیابی به یک نقطه عطف در YouTube به اشتراک می گذارد.

11. مانند یک شرکت رسانه ای فکر کنید.

محتوا چیزی است که اینفلوئنسرها را قادر می سازد با دنبال کنندگان ارتباط برقرار کنند. با توجه به این واقعیت، ایده خوبی است که مانند یک شرکت رسانه ای فکر کنید.

در نظر بگیرید که چگونه می توان از محتوا برای ارتباط با اعضای مخاطب در سراسر کانال ها استفاده کرد. قطعات محتوای از پیش برنامه ریزی شده را با قوس های داستانی ایجاد کنید که فالوورها را برای مدت طولانی درگیر کند. به این فکر کنید که چگونه محتوایی ایجاد کنید که در بین کانال‌ها مرتبط باشد و در عین حال منحصربه‌فرد باقی بماند.

پس از ایجاد یک درگیر شدن پس از، سپس می‌توانید شراکت‌هایی با نام تجاری ایجاد کنید (همانطور که شرکت‌های رسانه‌ای انجام می‌دهند) تا برندها را به دنبال کنندگان خود نزدیک‌تر کنید، به گونه‌ای که برای هر دو طرف ارزش افزوده ایجاد کند.

نتیجه‌گیری

تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام نیازمند زمان، فداکاری و آزمون و خطای فراوان است. برای شروع، یک مخاطب خاص که تشنه محتوا هستند را شناسایی کنید. سپس توانایی خود را برای ایجاد محتوای غنی با یک روایت قانع کننده توسعه دهید. برای تعیین بهترین شیوه‌ها، یادگیری از اینفلوئنسرهای دیگر را در نظر بگیرید، و فراموش نکنید که در این مسیر روی یک پلتفرم تحلیلی اینستاگرام سرمایه‌گذاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.