10 اشتباهی که تازه کارها با تبلیغات پولی اینستاگرام مرتکب می شوند

فیس‌بوک میزان درآمد اینستاگرام از طریق تبلیغات را به اشتراک نمی‌گذارد. در عوض، آنها درآمد حاصل از همه دارایی‌هایشان، از جمله اینستاگرام، را در یک گزارش یکپارچه ترکیب می‌کنند. با این حال، برخی از تحلیلگران اینستاگرام را حدود 35 میلیارد دلار ارزیابی می کنند. این بدان معناست که اینستاگرام هر سال میلیاردها دلار درآمد تبلیغاتی دارد.

برندهای معتبری مانند اپل، نایک و Salesforce همگی از تبلیغات اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان هدف استفاده می کنند. آنها به این پلتفرم متکی هستند زیرا اینستاگرام تعامل بهتری نسبت به سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک دارد. برای مثال، یک مطالعه نشان داد اینستاگرام به برندها 400% تعامل بیشتری نسبت به فیس بوک ارائه می دهد.

در اینجا 10 اشتباه رایج تبلیغاتی که هر بازاریاب رسانه اجتماعی باید از آن اجتناب کند تا بیشترین بهره را ببرد، آورده شده است. تبلیغات اینستاگرام.

1. درک نادرست از مخاطبان هدف.

ایجاد یک کمپین تبلیغاتی عالی مستلزم آن است که شما درک روشنی از مخاطب هدف داشته باشید. چه نوع محتوایی با آنها طنین انداز می شود؟ پیام‌های کلیدی که باید برای برقراری ارتباط با آن‌ها ارسال شود، چیست؟

تفاهم نادرست از مخاطبان هدف می‌تواند بازاریابان رسانه‌های اجتماعی را به سمت تصمیم‌گیری‌های ضعیف تبلیغاتی اینستاگرام سوق دهد که یا طنین‌انداز نمی‌شوند یا برندی منفی ایجاد می‌کنند. احساس؛ عقیده؛ گمان. قبل از راه‌اندازی یک کمپین، مطمئن شوید که درک قوی از مشتریان هدف خود دارید و چه چیزی برای آنها اهمیت دارد.

همچنین عاقلانه است که مطمئن شوید مشتری هدف شخصی است که به طور مرتب از اینستاگرام استفاده می‌کند، در غیر این صورت عاقلانه است. سرمایه‌گذاری شما احتمالاً نتیجه را از دست می‌دهد.

2. عدم استفاده از پلت فرم تجزیه و تحلیل اینستاگرام شخص ثالث.

تبلیغات اینستاگرام از طریق مدیر تبلیغات فیس بوک مدیریت می شوند. مدیر تبلیغات، اطلاعات مربوط به تعامل، کلیک ها و دسترسی به تبلیغات را در اختیار بازاریابان رسانه های اجتماعی قرار می دهد. با این حال، مدیر تبلیغات لزوماً تصویر کامل را در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار نمی‌دهد. به همین دلیل مهم است که روی بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام مانند SocialFox سرمایه گذاری کنید که توانایی نشان دادن معیارهای تبلیغاتی مربوط به تعامل کلی فالوور، رشد و رقیب را دارد. رفتار.

SocialFox همچنین به بازاریابان انعطاف بیشتری در نوع تبلیغاتی که می توانند اجرا کنند می دهد. به عنوان مثال، اگر علاقه مند به راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام هستید که کاربران را تشویق می کند تا یک هشتگ، می‌تواند برای یک کلمه کلیدی خاص «گوش» کند تا به بازاریابان کمک کند تا بفهمند آیا تبلیغ مؤثر است یا نه.

3. تمرکز صرفاً بر روی تبلیغات اینستاگرام.

بازاریابان باید مطمئن باشند که زمان خود را صرف توسعه یک استراتژی ارگانیک اینستاگرام و همچنین ایجاد کمپین تبلیغاتی خود می کنند. برای مثال، می‌توانید با جفت کردن محتوای قانع‌کننده با عنوانی که شامل یک فراخوان واضح است، دنبال‌کنندگان را تشویق کنید تا از وب‌سایت شرکت شما بازدید کنند.

4. استفاده نادرست از هدف گذاری مخاطبان.

فیس بوک و با توسعه اینستاگرام، اطلاعات زیادی در مورد هر کاربر جمع آوری می کند. این داده‌های دقیق به این معنی است که بازاریابان می‌توانند کمپین‌های بسیار هدفمند ایجاد کنند و اطمینان حاصل کنند که هر دلاری که برای تبلیغات اینستاگرام خرج می‌شود در جهت تعامل با مخاطب هدف قرار می‌گیرد.

5. نادیده گرفتن تبلیغات اینستاگرام مبتنی بر رفتار.

آیا تا به حال متوجه شده اید که یک تبلیغ خاص شما را به صورت آنلاین دنبال می کند؟ این به عنوان یک تبلیغ هدف گذاری مجدد شناخته می شود. هدف‌گیری مجدد تبلیغات، راه بسیار خوبی برای بازاریابان است تا با تشویق افرادی که وب‌سایت برند را ترک کرده‌اند به بازگشت و تبدیل شدن، کارایی قیف خود را بهبود بخشند.

بازاریابان می‌توانند یک تبلیغ اینستاگرامی مبتنی بر رفتار ایجاد کنند که به کاربران نشان داده شود. فقط پس از بازدید از وب سایت شما، یا پس از بازدید از صفحات خاص با ارزش مانند صفحه درخواست ثبت نام یا نسخه نمایشی.

6. محاسبه نادرست بودجه تبلیغاتی ایده آل شما.

بودجه اینستاگرام شما باید بر اساس ریاضیات ساده قیف بازاریابی شما باشد، نه بر اساس حدس و گمان. محاسبه هزینه تبلیغات بهینه شما به شما کمک می کند تا یک استراتژی تبلیغات اینستاگرام با بازگشت سرمایه مثبت ایجاد کنید.

اطلاعاتی که هنگام محاسبه بودجه تبلیغات شما جمع آوری می شود، شامل میانگین نرخ تبدیل یک بازدیدکننده وب سایت به مشتری، میانگین ارزش یک مشتری در یک سال و میانگین نرخ تبدیلی که در طول تاریخ از تبلیغات دیجیتال می بینید.

7. رانندگی منجر به یک وب‌سایت با بهینه‌سازی ضعیف می‌شود.

اکثر مردم از پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند روی دستگاه تلفن همراه. اطمینان حاصل کنید که کاربران اینستاگرام را به وب سایتی هدایت می کنید که برای موبایل و همچنین سایر دستگاه ها بهینه شده است. با بهبود تجربه کاربری که از یک کمپین اینستاگرامی از وب سایت شما بازدید می کند، به ناچار نرخ تبدیل را بهبود می بخشید، که به نوبه خود به شما کمک می کند تا به بازگشت سرمایه خود برسید.

8. نادیده گرفتن اهمیت ایجاد یک کمپین یکپارچه.

بهترین کمپین های بازاریابی از رویکرد بین کانالی استفاده می کنند. در حالی که اینستاگرام مطمئناً یک شبکه اجتماعی مهم برای بازاریابان است، تبلیغات نمایشی، بازاریابی محتوا و بازاریابی ایمیلی (در میان کانال‌های دیگر) نیز مهم هستند که در یک کمپین بازاریابی یکپارچه گنجانده شوند.

9. بی توجهی به تبلیغات استوری های اینستاگرام.

بیش از 250 میلیون نفر هر ماه از استوری‌های اینستاگرام استفاده کنید و آن را به سریع‌ترین بخش در حال رشد پلتفرم اینستاگرام تبدیل کنید. برندهایی مانند National Geographic، BMW و CrossFit (به نام چند مورد) به طور منظم از تبلیغات استوری اینستاگرام برای دسترسی به کاربران اینستاگرام به شیوه ای منحصر به فرد و قانع کننده استفاده می کنند.

10. ایجاد محتوای تبلیغاتی ملایم.

از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه رسانه اجتماعی مبتنی بر بصری است، ایجاد محتوای بصری خیره کننده یکی از اجزای مهم هر تبلیغ پولی اینستاگرام موفق است. مخاطب هدف و هدف تبلیغاتی شما باید نوع محتوای اینستاگرام شما را تعیین کند. .

هر چیزی که انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که محتوای عالی منحصر به فرد است و بخشی از روایت برند شما را با مخاطبان هدف به اشتراک می گذارد، حتی اگر آنها فقط برای یک یا دو ثانیه به تبلیغ نگاه کنند.

مدیر تبلیغات فیس‌بوک این توانایی را دارد که چندین نوع محتوای تبلیغاتی را آزمایش کند تا تعیین کند چه محتوایی با شما بهترین واکنش را دارد. مخاطب هدف هنگامی که پلتفرم تست A/B را کامل کرد، می‌تواند به طور خودکار محتوایی را انتخاب کند که عملکرد بهتری دارد. بازاریابان باید مطمئن شوند که برای استفاده از این ابزار تبلیغاتی، چندین تنوع محتوا را آپلود می کنند.

نتیجه گیری

برندهای بزرگ و کوچک در حال حاضر از تبلیغات اینستاگرام برای تعامل استفاده می کنند. با مشتریان فعلی و بالقوه برای شروع، مطمئن شوید که درک دقیقی از مخاطبان هدف و نوع محتوایی که آنها ترجیح می دهند مصرف کنند، دارید. از آنجا، می‌توانید بودجه تبلیغاتی بهینه خود را محاسبه کنید، و می‌توانید محتوای تبلیغاتی را به اشتراک بگذارید که شامل یک عنوان قانع‌کننده است و به یک وب‌سایت شرکتی بهینه‌شده منتهی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.