10 اشتباه بازاریابی تاثیرگذار که بازاریابان در اینستاگرام مرتکب می شوند

مارک های متنوعی به نام North Face ، Rolex و Mercedes-Benz بازاریابی تأثیرگذار به عنوان راهی برای ارتباط با مخاطبان ارزشمند اما با تبلیغاتی که به طور فزاینده ای خسته می شوند. در حالی که بازاریابی تأثیرگذار توسط اکثر بازاریابان م effectiveثر تلقی می شود ، اما به هیچ وجه استراتژی بدون خطا. این مقاله به 10 مورد از رایج ترین اشتباهات بازاریابی تأثیرگذار در اینستاگرام می پردازد.

1. درک نادرست از مخاطبان هدف.

همه داستانهای موفقیت در بازاریابی پس از آن اتفاق می افتد که بازاریابان واقعاً مخاطب هدف را درک می کنند. زیبایی واقعی این کمپین پس از آن آغاز شد که مارک متوجه شد مخاطبان هدف احساس می کنند که در برابر دیدگاه دست نیافتنی به زن مسئولیت دارند. به طور مشابه ، کمپین کوهنوردی Do the Dew ایجاد شد پس از اینکه مارک تشخیص داد که اسکیت بازان نوجوان در جستجوی محتوای بی احترام و طنز آمیز هستند.

برای مصاحبه با مخاطبان مورد نظر خود وقت بگذارید. از آنها در مورد تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی که به آنها روی می آورند بپرسید و اینکه چرا آنها جذب این تاثیرگذاران می شوند. از آنها درباره نحوه درک برند خود بپرسید و این برداشت را با نحوه تماشای مخاطبان موردنظر از برند شما مقایسه کنید.

با پاسخ به این سوالات در دست ، برای شما و شما بسیار آسان تر خواهد بود. تیمی برای ایجاد یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار که برای مخاطبین هدف شما جذاب باشد.

2. ناکامی در اندازه گیری عملکرد با تجزیه و تحلیل.

اندازه گیری اثربخشی یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار نسبت به سایر ابتکارات بازاریابی از شهود کمتری برخوردار است. معیارهایی مانند “آگاهی از برند” نسبت به سرنخ یا درآمد ایجاد شده کمتر ملموس هستند.

با این حال ، تعدادی ابزار خوب اینستاگرام وجود دارد – SocialFox بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام – که می تواند عملکرد مارک های بازاریابی تأثیرگذار را برای مارک ها راحت تر کند. داده های مربوط به دسترسی به پست ، مشارکت و افزایش پیروان در میان جمعیت شناسی خاص می تواند به بازاریابان کمک کند که بدانند یک کمپین تأثیرگذار مثر است.

3. انتخاب تأثیرگذار نادرست.

هر تأثیرگذار به دلایل کمی متفاوت برای مخاطبان هدف کمی متفاوت جذاب است. مهم است که اینفلوئنسر مناسب را انتخاب کنید. کسی که با مخاطبین هدف شما ارتباط دارد و اعتبار آن بر درک مخاطبان هدف شما از نام تجاری شما تأثیر می گذارد.

باز هم اینجاست که تجزیه و تحلیل اینستاگرام می تواند به شما کمک کند. به طور آزمایشی با مجموعه ای از اینفلوئنسرها همکاری کنید. از یک ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای مقایسه چگونگی تأثیر هر یک از اینفلوئنسرها بر معیارهای اصلی استفاده کنید و یک تأثیرگذار را انتخاب کنید که قادر است بهترین نتیجه را داشته باشد.

4. بی توجهی به توان تبلیغات اینستاگرام.

تبلیغات اینستاگرام می تواند راهی عالی برای تقویت همکاری با اینفلوئنسر باشد. تبلیغات را یک میانبر برای افزایش دسترسی در نظر بگیرید. مایل نیستید به طور مداوم روی تبلیغات سرمایه گذاری کنید مگر اینکه بودجه قابل توجهی داشته باشید. با این حال ، ایجاد یک تبلیغات اینستاگرام با همکاری اینفلوئنسر یک راه عالی برای بهبود سریع دسترسی و تعامل است.

5. ایجاد خلاصه نام تجاری VAGUE یا MISALIGNED.

خواه برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی با یک آژانس کار می کنید یا برای تقویت رابطه با اینفلوئنسر اینستاگرام ، نوشتن خلاصه ای از نام تجاری واضح برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق است. بهترین خلاصه ها شامل توضیحات مفصل از مخاطبان مورد نظر است. اطلاعات جمعیت شناختی و روانشناختی به ویژه برای تأثیرگذاران در مورد ایده های کمپین مفید خواهد بود. همچنین بهتر است اهداف خود را برای مشارکت ، از جمله اهداف متغیر و مهلت مشخص ، مشخص کنید.

6. فکر کنید که بازاریابی تأثیرگذار فقط برای برندهای B2C است.

در حالی که تعدادی از مارک های تجاری به مصرف کننده وجود دارد که از بازاریابی تأثیرگذار استقبال کرده اند ، گول نخورید که بازاریابی تأثیرگذار است فقط برای مارک های B2C. Hubspot تنها یکی از تعدادی از سازمانهای B2B است که قدرت بازاریابی تأثیرگذار را پذیرفته اند.

در مثال بالا ، Instagram influencer گری واینرچوک با Hubspot همکاری کرد تا محتوایی را طراحی کند که به مشتریان احتمالی کمک کند و مشتریان از فیس بوک به شیوه های خلاقانه جدید استفاده کنند.

7. سوق کاربران به یک وب سایت بهینه سازی شده ضعیف.

اکثر مردم برای دسترسی به اینترنت از دستگاه تلفن همراه استفاده کنید. اگر استراتژی تأثیرگذار اینستاگرام شما شامل جذب کاربران به وب سایت شما می شود ، مطمئن شوید که وب سایت برای موبایل بهینه شده است. آخرین کاری که بازاریابان باید انجام دهند ایجاد یک تجربه منفی برای فالوورهایی است که به اندازه کافی علاقمند هستند تا محدوده شاد اینستاگرام را ترک کنند تا درباره مارک شما بیشتر بدانند.

اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود کاربران اینستاگرام از تلفن همراه بهینه شده اند. و استفاده از آن لذت بخش است بازاریابان می توانند با به دست آوردن ابزار تشخیصی رایگان از Google سطح بهینه سازی تلفن همراه را ارزیابی کنند.

8 ایجاد یک کمپین بازاریابی تبلیغاتی

هر روز تقریبا 95 میلیون عکس و فیلم جدید در اینستاگرام ارسال می شوند برای اینکه یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار مثر واقع شود ، محتوای به اشتراک گذاشته شده باید از نظر منحصر به فرد بودن از دیگران متمایز شود.

یکی از دلایل موفقیت اینفلوئنسرهای اینستاگرام این است که آنها قادر به ایجاد محتوای منحصر به فرد هستند که داستانی جذاب را بیان می کند. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای تأثیرگذار برای ایجاد محتوای منحصر به فرد در نظر بگیرید. این بدان معناست که بازاریابان باید از انتخاب اینفلوئنسرهایی که قادر به ایجاد محتوای منحصر به فرد نیستند خودداری کنند. بازاریابان همچنین باید تلاش کنند تا مختصری از نام تجاری انعطاف پذیر که از خلاقیت پشتیبانی می کند در اختیار تأثیرگذاران قرار دهد.

9. انتظار نتایج فوری.

به ندرت پیش می آید که بازاریابی تأثیرگذار نتایج فوری و قابل توجهی را ایجاد کند. بازاریابی تأثیرگذار را به عنوان یک استراتژی بلندمدت در نظر بگیرید که برای افزایش آگاهی از برند و/یا میل به نام تجاری طراحی شده است.

10. اشتباه در پیشنهاد ارزش برند.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که یک بازاریاب می تواند مرتکب شود این است که ارزش پیشنهادی نام تجاری را اشتباه بیان می کند. عدم تشخیص آنچه که مارک ارائه می دهد باعث ناامیدی بین مخاطبان می شود وقتی آنها این ناهماهنگی را تشخیص می دهند و حتی می توانند اعضای مخاطب را به آغوش رقبا برسانند.

مطمئن باشید که شما و اینفلوئنسر اینستاگرام خود به وضوح می فهمید که چه چیزی سازمان شما ارائه می دهد و تفاوت این پیشنهاد با رقبا. با مشتریان بالقوه Instagram با داشتن 700 میلیون کاربر ، یکی از بهترین سیستم عامل ها است برای تأثیرگذاری تأثیرگذاران با مخاطب هدف.

برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار موفق ، بازاریابان باید مخاطبان را به اندازه کافی درک کنند تا یک خلاصه نام تجاری واضح ایجاد کنند. آنها باید به دنبال تأثیرگذارانی باشند که بتوانند داستانهای واضح و منحصر به فردی را بیان کنند و باید عملکرد را با استفاده از یک پلت فرم تجزیه و تحلیل Instagram برای اندازه گیری ROI اندازه گیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *