10 اشتباه بازاریابی تاثیرگذار که بازاریابان در اینستاگرام مرتکب می شوند

مارک های متنوع مانند North Face ، Rolex و مرسدس بنز بازاریابی تأثیرگذار به عنوان راهی برای ارتباط با مخاطبان ارزشمند اما به طور فزاینده ای که از تبلیغات خسته شده اند. در حالی که بازاریابی تأثیرگذار توسط اکثر بازاریابان م effectiveثر تلقی می شود ، اما به هیچ وجه استراتژی بدون خطا. این مقاله به 10 مورد از رایج ترین اشتباهات بازاریابی تأثیرگذار در اینستاگرام می پردازد.

1. درک نادرست از مخاطبان هدف.

همه داستانهای موفقیت در بازاریابی پس از آن اتفاق می افتد که بازاریابان واقعاً مخاطب هدف را درک می کنند. زیبایی واقعی کبوتر این کمپین پس از آن آغاز شد که مارک متوجه شد مخاطبان هدف احساس می کنند که در برابر دیدگاه دست نیافتنی به زن مسئولیت دارند. به طور مشابه ، کمپین کوهنوردی Do the Dew ایجاد شد پس از اینکه مارک تشخیص داد که اسکیت بازان نوجوان در جستجوی محتوای بی احترام و طنز آمیز هستند.

برای مصاحبه با مخاطبان مورد نظر خود وقت بگذارید. از آنها در مورد تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی که به آنها مراجعه می کنند بپرسید و اینکه چرا آنها جذب این تأثیرگذارها می شوند. از آنها درباره نحوه درک برند خود بپرسید و این برداشت را با نحوه تماشای مخاطبان موردنظر از برند شما مقایسه کنید.

با پاسخ به این سوالات در دست ، برای شما و شما بسیار آسان تر خواهد بود. تیمی برای ایجاد یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار که برای مخاطبین هدف شما جذاب باشد.

2. ناکامی در اندازه گیری عملکرد با تجزیه و تحلیل.

اندازه گیری اثربخشی یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار نسبت به سایر ابتکارات بازاریابی از شهود کمتری برخوردار است. معیارهایی مانند “آگاهی از برند” نسبت به سرنخ یا درآمد ایجاد شده کمتر ملموس هستند.

با این حال ، تعدادی ابزار خوب اینستاگرام وجود دارد – SocialFox بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام – که می تواند عملکرد مارک های بازاریابی تأثیرگذار را برای مارک ها راحت تر کند. داده های مربوط به دسترسی به پست ، مشارکت و رشد پیروان در میان جمعیت شناسی خاص می تواند به بازاریابان کمک کند که بدانند یک کمپین تأثیرگذار مثر است.

3. انتخاب تأثیرگذار نادرست.

هر تأثیرگذار به دلایلی کمی متفاوت برای مخاطبان هدف متفاوت متفاوت جذاب است. مهم است که اینفلوئنسر مناسب را انتخاب کنید. کسی که با مخاطبان هدف شما ارتباط دارد و اعتبار آن بر درک مخاطبان شما از نام تجاری شما تأثیر می گذارد.

باز هم اینجاست که تجزیه و تحلیل اینستاگرام می تواند به شما کمک کند. به طور آزمایشی با مجموعه ای از اینفلوئنسرها همکاری کنید. از یک ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای مقایسه نحوه تأثیرگذاری هر تأثیرگذار بر معیارهای کلیدی استفاده کنید و تأثیرگذار را انتخاب کنید که بتواند بهترین نتایج را ارائه دهد.

4. بی توجهی به توان تبلیغات اینستاگرام.

تبلیغات اینستاگرام می تواند راهی عالی برای تقویت همکاری با اینفلوئنسر باشد. تبلیغات را یک میانبر برای افزایش دسترسی در نظر بگیرید. شما مایل نیستید به طور مداوم روی تبلیغات سرمایه گذاری کنید مگر اینکه بودجه قابل توجهی داشته باشید. با این حال ، ایجاد یک تبلیغات اینستاگرام با همکاری اینفلوئنسر یک راه عالی برای بهبود سریع دسترسی و تعامل است.

5. ایجاد یک VAGUE یا یک نام تجاری کوتاه.

این که آیا شما با یک آژانس برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی همکاری می کنید یا با اینفلوئنسر اینستاگرام ، نوشتن خلاصه ای از نام تجاری واضح برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق است. بهترین خلاصه ها شامل توضیح مفصلی از مخاطبان مورد نظر است. اطلاعات جمعیت شناختی و روانشناختی به ویژه برای تأثیرگذاران در مورد ایده های کمپین مفید خواهد بود. همچنین ایده خوبی است که اهداف خود را برای مشارکت ، از جمله اهداف معیارها و مهلت ها مشخص کنید.

6. فکر کنید که بازاریابی تأثیرگذار فقط برای برندهای B2C است.

در حالی که تعدادی از مارک های تجاری به مصرف کننده وجود دارد که از بازاریابی تأثیرگذار استقبال کرده اند ، گول نخورید که بازاریابی تأثیرگذار است فقط برای مارک های B2C. Hubspot تنها یکی از تعدادی از سازمانهای B2B است که قدرت بازاریابی تأثیرگذار را پذیرفته اند.

در مثال بالا ، اینفلوئنسر اینستاگرام گری واینرچوک با Hubspot همکاری کرد تا محتوایی را طراحی کند که به مشتریان احتمالی کمک کند و مشتریان از فیس بوک به شیوه های خلاقانه جدید استفاده کنند.

7. رانندگی کاربران به یک وب سایت بهینه سازی شده ضعیف.

اکثر مردم برای دسترسی به اینترنت از دستگاه تلفن همراه استفاده کنید. اگر استراتژی تأثیرگذار اینستاگرام شما شامل سوق دادن کاربران به وب سایت شما می شود ، مطمئن شوید که وب سایت برای موبایل بهینه شده است. آخرین کاری که بازاریابان باید انجام دهند ایجاد یک تجربه منفی برای فالوورهایی است که به اندازه کافی علاقمند به ترک محیط های شاد اینستاگرام هستند تا در مورد مارک شما بیشتر بدانند.

اطمینان حاصل کنید که کاربران صفحه اینستاگرام که از آنها بازدید می کنند بهینه سازی شده برای موبایل است. و استفاده از آن لذت بخش است بازاریابان می توانند سطح بهینه سازی تلفن همراه را با ابزار تشخیص رایگان از Google ارزیابی کنند.

8 ایجاد یک کمپین بازاریابی تبلیغاتی

هر روز تقریبا 95 میلیون عکس و فیلم جدید در اینستاگرام ارسال می شوند برای اینکه یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار مثر واقع شود ، محتوای به اشتراک گذاشته شده باید از نظر منحصر به فرد بودن از دیگران متمایز شود.

یکی از دلایل موفقیت اینفلوئنسرهای اینستاگرام این است که آنها قادر به ایجاد محتوای منحصر به فرد هستند که داستانی جذاب را بیان می کند. مطمئن شوید که فضای کافی برای اینفلوئنسرها برای ایجاد محتوای منحصر به فرد فراهم کنید. این بدان معناست که بازاریابان باید از انتخاب اینفلوئنسرهایی که قادر به ایجاد محتوای منحصر به فرد نیستند خودداری کنند. بازاریابان همچنین باید تلاش کنند تا مختصری از نام تجاری انعطاف پذیر که از خلاقیت پشتیبانی می کند در اختیار تأثیرگذاران قرار دهد.

9. انتظار نتایج فوری.

به ندرت پیش می آید که بازاریابی تأثیرگذار نتایج فوری و قابل توجهی را ایجاد کند. بازاریابی تأثیرگذار را به عنوان یک استراتژی بلندمدت در نظر بگیرید که به منظور افزایش آگاهی از برند و/یا میل به نام تجاری طراحی شده است.

10. اشتباه در پیشنهاد ارزش برند.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که یک بازاریاب می تواند مرتکب شود این است که ارزش پیشنهادی نام تجاری را اشتباه بیان می کند. عدم تشخیص آنچه که مارک ارائه می دهد باعث ناامیدی بین مخاطبان می شود وقتی آنها این ناهماهنگی را تشخیص می دهند و حتی می توانند اعضای مخاطب را به آغوش رقبا برسانند.

مطمئن باشید که شما و اینفلوئنسر اینستاگرام خود به وضوح می فهمید که چه چیزی سازمان شما ارائه می دهد و تفاوت این پیشنهاد با رقبا. با مشتریان بالقوه Instagram با داشتن 700 میلیون کاربر ، یکی از بهترین سیستم عامل ها است برای تأثیرگذاری تأثیرگذاران با مخاطب هدف.

برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار موفق ، بازاریابان باید مخاطبان را به اندازه کافی درک کنند تا یک خلاصه نام تجاری واضح ایجاد کنند. آنها باید به دنبال تأثیرگذارانی باشند که بتوانند داستانهای واضح و منحصر به فردی را بیان کنند و باید عملکرد را با استفاده از یک پلت فرم تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای سنجش ROI اندازه گیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *