10 اشتباه بزرگ اینستاگرام که هر شغلی باید از آن اجتناب کند

Instagram دارای 700 میلیون ماهانه کاربران فعال ، که آن را به یکی از بزرگترین شبکه های رسانه های اجتماعی در جهان تبدیل کرده است. همچنین به طور میانگین سالانه 15 درصد رشد داشته است ، به این معنی که تا سال 2020 بیش از 1 میلیارد نفر حداقل ماهی یکبار به اینستاگرام وارد می شوند.

برای بازاریابان ، اینستاگرام به دلیل حجم زیاد جذاب است. تعداد افرادی که از این پلتفرم استفاده می کنند ، اما همچنین به این دلیل که محتوای اینستاگرام به طور معمول دارای نرخ تعامل بیشتر نسبت به محتوا در سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی.

برای اینکه صاحبان مشاغل حداکثر استفاده را از این شبکه اجتماعی امیدوارکننده ببرند ، مهم است از چند اشتباه رایج که بازیابی آنها دشوار است اجتناب کنید. این مقاله 10 مورد از رایج ترین اشتباهات بازاریابی اینستاگرام را که رهبران کسب و کار باید از آنها اجتناب کنند ، مرور خواهد کرد.

1. نادیده گرفتن داستانهای اینستاگرام.

اینستاگرام استوری که در سال 2016 راه اندازی شد ، به سرعت به یکی از محبوب ترین جنبه های کل پلتفرم اینستاگرام تبدیل می شود. بیش از 200 میلیون نفر ماهانه از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند که 40 میلیون است تعداد بیشتری از کل پایگاه کاربری Snapchat. .website-files.com/5fee59811462e77802f4421b/5fee59811462e72c0af442fe_1-1-169×300.png “alt =” “/>

مارک هایی مانند Reebok از استوری های اینستاگرام برای هدایت دنبال کنندگان به وب سایت خود استفاده می کنند. در مثال بالا ، کاربرانی که انگشت خود را به سمت بالا بکشید ، به یک فروشگاه بهینه سازی شده برای موبایل منتقل می شوند تا بتوانند اقلام مورد استفاده ورزشکاران CrossFit مورد علاقه خود را خریداری کنند.

2. فراموش کردن جستجو در داده ها.

بازاریابان رسانه های اجتماعی اگر از تجزیه و تحلیل Instagram برای اطلاع از تصمیمات بازاریابی خود استفاده کنند ، موفق تر خواهند شد. نادیده گرفتن داده ها معادل نادیده گرفتن بینش های ارزشمندی است که می تواند تصمیمات مختلف بازاریابی اینستاگرام را بهبود بخشد.

SocialFox ، بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام در بازار در حال حاضر ، این توانایی را دارد که به کاربران زمان مطلوب برای ارسال محتوا را با توجه به فعالیت پیروان نشان دهد. این می تواند به بازاریابان کمک کند تا دریابند کدام محتوا بیشترین مشارکت را داشته است و می دانید در آینده چه چیزی را به اشتراک بگذارید.

3. انتخاب استفاده از اینستاگرام برای دلایل نادرست.

اینستاگرام می تواند یک پلت فرم رسانه های اجتماعی قدرتمند برای مارک ها باشد. برخی از شرکت ها مانند آناستازیا بورلی هیلز و برندی ملویل از اینستاگرام برای غلبه بر مارک های بزرگتر با دسترسی مستقیم به مشتریان بالقوه استفاده کرده اند. مقاله ای در دیجی دی اخیراً آناستازیا بورلی هیلز ، یک شرکت گریم سازی متعلق به مادر و دختر را مورد بررسی قرار داده است.

نویسنده هیلاری میلنز خاطرنشان می کند که ” آناستازیا … آگاهی از نام تجاری همتایانی مانند Mac و Benefit را ندارد. با این حال ، آنچه که دارد بیشترین تعداد فالوورهای حساب زیبایی اینستاگرام در این پلتفرم است که 7.5 میلیون دنبال کننده دارد. میانگین صنعت زیبایی 1.4 میلیون دنبال کننده است. ”

در حالی که اینستاگرام می تواند یک پلت فرم ایجاد برند باشد ، تنها در صورتی کار می کند که مخاطبان هدف برند شما در واقع از آن استفاده می کند . به راحتی می توانید در استوری های موفقیت اینستاگرام مانند آنچه در بالا ذکر شد ، وارد شوید. قبل از انتخاب استراتژی بازاریابی اینستاگرام ، حتماً تحقیقات خود را انجام دهید. قبل از ورود به سیستم ، اطمینان حاصل کنید که مخاطبان مورد نظر شما روی پلت فرم هستند.

4. بازبینی بیش از حد رقبا

هوش رقابتی می تواند برای بازاریابان اینستاگرام طلا باشد زیرا می تواند منحنی یادگیری شما را تسریع کند. با دقت رقابت را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید کدام محتوا طنین انداز است و کدام یک به شما کمک نمی کند تا به سرعت اینستاگرام جذاب ایجاد کنید.

تجزیه و تحلیل رقابتی همچنین به برجسته سازی زمینه های فرصت کمک می کند. به یاد داشته باشید که کاربران رسانه های اجتماعی به برندهایی با دیدگاه منحصر به فرد علاقه مند هستند. تعیین کنید که رقبا چگونه خود را در اینستاگرام قرار می دهند و موقعیت جایگزینی پیدا کنید که با صدای مارک شما سازگار باشد.

5. کپی کردن استراتژی برند دیگر.

در حالی که تجزیه و تحلیل رقابت برای درک زمینه های فرصت مهم است ، تقلید صدای مارک دیگر ایده خوبی نیست. مارک هایی که در این دام قرار می گیرند ، همیشه در موقعیتی قرار دارند که بتوانند پیشرفت کنند ، به جای اینکه آماده هدایت یک تبدیل یا صنعت باشند.

بگذارید مثال های بالا به عنوان یک خبر هشداردهنده برای بازاریابان اینستاگرام که در مورد کپی کردن استراتژی صدا یا محتوای مارک دیگری فکر می کنند ، عمل کند. بی ام و در اول ژوئن تصویری از یکی از خودروهای لوکس خود را که مشرف به اقیانوس است ، منتشر کرد. این پست نزدیک به 35000 لایک دریافت کرد.

یک ماه بعد از آن روز ، در اول ژوئیه ، اینفینیتی تصویری تقریباً یکسان با یکی از ماشین های لوکس خود مشرف به اقیانوس منتشر کرد. پست اینفینیتی 9 برابر پست BMW بیشتر پسندیده است.

6. تمرکز تنها بر روی پست های سازمانی اینستاگرام.

از آنجایی که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، اینستاگرام به بازاریابان رسانه های اجتماعی مجموعه ای غنی از گزینه های تبلیغات ، که نزدیک به یکسان هستند گزینه های ارائه شده توسط شرکت مادر آن در حالی که محتوای ارگانیک اینستاگرام یک منطقه هوشمند است که باید روی آن تمرکز کنید زیرا هزینه ها کمتر از تبلیغات در رسانه های اجتماعی است ، تبلیغات اینستاگرام می تواند ابزاری قدرتمند برای افزایش فالوورها یا ارسال مشارکت در کوتاه مدت باشد.

بازاریابان رسانه های اجتماعی باید یک استراتژی اینستاگرام ایجاد کنید که در درجه اول متکی به محتوای ارگانیک باشد ، در حالی که از تبلیغات اینستاگرام برای افزایش دسترسی به محتوایی که قبلاً به طور ارگانیک عملکرد خوبی داشته است استفاده کنید.

7. استفاده از INSTAGRAM فقط روی میز.

هنگام مدیریت حساب Instagram در محل کار ، استفاده از Instagram در دسکتاپ ممکن است وسوسه کننده باشد. به هر حال ، اینستاگرام نسخه دسکتاپ این پلتفرم را ارائه می دهد و تعدادی از برنامه های شخص ثالث اینستاگرام در رایانه بهتر از تلفن هوشمند کار می کنند.

اما بازاریابان باهوش اینستاگرام از حساب اینستاگرام شرکت خود در هر دو رایانه استفاده خواهند کرد و تلفن هوشمند انجام این کار به بازاریابان رسانه های اجتماعی درک بهتری از آنچه پیروان و پیروان بالقوه می بینند ، می دهد. گاهی اوقات دستگاه می تواند بر تعامل فالوورها با پست ها ، استوری ها یا تبلیغات اینستاگرام تأثیر بگذارد.

8. ارسال بازدیدکنندگان به یک وب سایت غیر موبایل

سال گذشته ، اینستاگرام ششمین برنامه کاربردی گوشی های هوشمند در ایالات متحده. اینستاگرام به عنوان اولین شبکه اجتماعی تلفن همراه طراحی شد و بعداً قابلیت دسکتاپ را اضافه کرد. این بدان معناست که اکثر کاربران اینستاگرام از این پلتفرم در برنامه یا وب تلفن همراه استفاده می کنند.

بازاریابان رسانه های اجتماعی که مایلند بازدیدکنندگان را به یک وب سایت هدایت کنند ، باید مطمئن شوند که وب سایت برای موبایل بهینه شده است ، در غیر این صورت درصد قابل توجهی از کاربران بلافاصله ترک می کنند .

9 به تعهد بیش از حد به یک کانال بازاریابی.

درست است که اگر از Instagram به درستی استفاده شود می تواند یک کانال بازاریابی قدرتمند باشد. اما متعهد شدن فقط به یک کانال بازاریابی ، صرف نظر از میزان تأثیرگذاری آن ، یک تصمیم تجاری هوشمند نیست.

بازاریابان باید به محصول قوی-مناسب کانال پیدا کنید. در برخی موارد ، ممکن است اینستاگرام با محصول در حال فروش و مدل تجاری مرتبط با محصول مناسب باشد. اما بعید است که اینستاگرام تنها کانالی باشد که به تناسب قوی محصول -بازار منجر می شود. ایجاد ترکیب بازاریابی متنوع برای سلامت بلند مدت هر کسب و کاری مهم است.

10. بی توجهی به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر.

بر اساس داده های نقل شده توسط AdWeek ، 93٪ از خریداران هنگام تصمیم گیری برای خرید به محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) اعتماد می کنند. UGC اغلب توسط کاربران اینستاگرام تولید می شود ، زیرا این پلتفرم عمدتا بر اساس تصاویر و ویدئو است.

مارک هایی مانند BMW ، Budweiser و GoPro به طور منظم محتوای تولید شده توسط کاربران را به اشتراک می گذارد زیرا کاربران را تشویق می کند تا به ایجاد UGC ادامه دهند و به دلیل اثبات اجتماعی برای مشتریان احتمالی ارائه می شود.

نتیجه گیری

اینستاگرام این قدرت را دارد که برای بسیاری از مشاغل یک کانال بازاریابی بسیار پربار باشد. این پلتفرم دارای صدها میلیون کاربر درگیر است ، دارای بسیاری از گزینه های انعطاف پذیر برای ایجاد محتوا و دسترسی بازار به داده های غنی است. اما برای اینکه مدیران رسانه های اجتماعی حداکثر استفاده را از اینستاگرام ببرند ، مهم است که ابتدا از 10 اشتباهی که در این مقاله ذکر شده است ، جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *