10 اشتباه بزرگ اینستاگرام که هر شغلی باید از آن اجتناب کند

اینستاگرام دارای 700 میلیون کاربران فعال ماهانه ، و آن را به یکی از بزرگترین شبکه های رسانه های اجتماعی در جهان تبدیل کرده است. همچنین سالانه به طور متوسط ​​15 درصد رشد داشته است ، به این معنی که تا سال 2020 بیش از 1 میلیارد نفر حداقل یک بار در ماه به اینستاگرام وارد می شوند.

برای بازاریابان ، اینستاگرام به دلیل بزرگ بودن جذاب است. تعداد افرادی که از این پلتفرم استفاده می کنند ، بلکه به این دلیل که محتوای اینستاگرام به طور معمول دارای نرخ تعامل بالاتر نسبت به محتوای موجود در سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی.

برای اینکه صاحبان مشاغل حداکثر استفاده را از این شبکه اجتماعی امیدوارکننده ببرند ، مهم است از چند اشتباه رایج که بازیابی آنها دشوار است اجتناب کنید. در این مقاله 10 مورد از رایج ترین اشتباهات بازاریابی در اینستاگرام که رهبران کسب و کار باید از آنها اجتناب کنند را بررسی می کند.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1. INGNORING INSTAGRAM STORIES.

که در سال 2016 راه اندازی شد ، Instagram Stories به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از جنبه های محبوب کل سیستم عامل Instagram است. بیش از 200 میلیون نفر ماهانه از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند که 40 میلیون است افراد بیشتری نسبت به کل پایگاه کاربری Snapchat وجود دارد.

مارک هایی مانند Reebok از Instagram Stories برای هدایت دنبال کنندگان به وب سایت خود استفاده می کنند. در مثال بالا ، کاربرانی که انگشت خود را به سمت بالا می کشند به یک فروشگاه بهینه شده برای موبایل منتقل می شوند و در آنجا می توانند وسایل پوشیده شده توسط ورزشکاران CrossFit مورد علاقه خود را خریداری کنند.

2. فراموش کردن داده ها

بازاریابان شبکه های اجتماعی در صورت استفاده از تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای اطلاع رسانی در مورد تصمیمات بازاریابی ، موفقیت بیشتری خواهند داشت. نادیده گرفتن داده ها معادل نادیده گرفتن بینش های ارزشمندی است که می تواند تصمیمات مختلف بازاریابی اینستاگرام را بهبود بخشد.

SocialFox ، بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام در بازار در حال حاضر ، این توانایی را دارد که به کاربران زمان مطلوب برای ارسال محتوا را با توجه به فعالیت پیروان نشان دهد. این می تواند به بازاریابان کمک کند تا دریابند کدام محتوا بیشترین مشارکت را داشته است و می دانید در آینده چه چیزی را به اشتراک بگذارید.

3. انتخاب استفاده از اینستاگرام برای دلایل نادرست.

اینستاگرام می تواند یک پلت فرم رسانه های اجتماعی قدرتمند برای مارک ها باشد. برخی از شرکت ها مانند آناستازیا بورلی هیلز و برندی ملویل از اینستاگرام استفاده کرده اند تا با دسترسی مستقیم به مشتریان بالقوه ، برندهای بزرگتر را شکست دهند. مقاله ای در دیجی دی اخیراً از آناستازیا بورلی هیلز ، یک شرکت آرایش متعلق به مادر و دختر ، نمایه شده است.

نویسنده هیلاری میلنز خاطرنشان می کند که ” آناستازیا … آگاهی از نام تجاری همتایانی مانند Mac و Benefit را ندارد. آنچه که در اختیار دارد ، با followed.۵ میلیون دنبال کننده ، بیشترین دنبال کننده حساب زیبایی اینستاگرام در این پلتفرم است. میانگین صنعت زیبایی 1.4 میلیون دنبال کننده است. ”

در حالی که اینستاگرام می تواند یک پلت فرم ایجاد برند باشد ، تنها در صورتی کار می کند که مخاطبان هدف برند شما در واقع از آن استفاده می کند . درگیر شدن در داستان های موفقیت اینستاگرام مانند آنچه در بالا ذکر شد آسان است. قبل از تعهد به استراتژی بازاریابی اینستاگرام ، حتما تحقیق خود را انجام دهید. قبل از ورود به سایت اطمینان حاصل کنید که مخاطب هدف شما در سیستم عامل باشد.

4. بازبینی بیش از حد رقبا

هوش رقابتی می تواند برای بازاریابان اینستاگرام طلا باشد زیرا می تواند منحنی یادگیری شما را تسریع کند. تجزیه و تحلیل دقیق رقابت برای دیدن اینکه کدام محتوا طنین انداز است و به شما کمک نمی کند به سرعت یک Instagram جذاب ایجاد کنید.

تجزیه و تحلیل رقابتی همچنین به برجسته سازی زمینه های فرصت کمک می کند. به یاد داشته باشید که کاربران شبکه های اجتماعی به برندهایی با دیدگاه منحصر به فرد علاقه مند هستند. تعیین کنید که رقبا چگونه خود را در اینستاگرام قرار می دهند و موقعیت جایگزینی پیدا کنید که با صدای مارک شما سازگار باشد.

5. کپی کردن استراتژی برند دیگر.

اگرچه تجزیه و تحلیل رقابتی برای درک زمینه های فرصت مهم است ، اما تقلید از صدای نام تجاری دیگر ایده خوبی نیست. مارک هایی که در این دام قرار می گیرند ، همیشه به جای آماده بودن برای هدایت یک صنعت یا صنعت ، در موقعیت بازی قرار می گیرند.

بگذارید مثالهای بالا به عنوان یک داستان هشدار دهنده در اختیار بازاریاب های اینستاگرام قرار بگیرند که در مورد کپی کردن صدای استراتژی یا محتوای مارک دیگری هستند. بی ام و در اول ژوئن تصویری از یکی از خودروهای لوکس خود را که مشرف به اقیانوس است ، منتشر کرد. این پست نزدیک به 35000 پسندیدن دریافت کرد.

یک ماه بعد ، در اول ژوئیه ، اینفینیتی تصویری تقریباً یکسان از یکی از اتومبیل های لوکس خود که مشرف به اقیانوس است را منتشر کرد. پست اینفینیتی 9 برابر کمتر از پست BMW دریافت کرده است.

6. تمرکز خود را صرفاً بر روی پستهای ارگانیک اینستاگرام قرار دهید.

از آنجا که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، اینستاگرام گزینه ای غنی از %20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AF%D8%B1%D8%AC%D9%87%20%D8%A7%D9%88%D9%84%20%D9%85%D8%AA%DA%A9%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%DA%A9%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF%20%D8%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AD%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D9%82%D8%A8%D9%84%D8%A7%D9%8B%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B7%D9%88%D8%B1%20%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%DA%A9%20%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF%20%D8%AE%D9%88%D8%A8%DB%8C%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20

%20

%20%207.%20%D9%81%D9%82%D8%B7%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B2%20INSTAGRAM%20%D8%B1%D9%88%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%D8%B2.%20%20

%20

%20%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85%20%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA%20%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D8%AD%D9%84%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D8%8C%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%B1%D9%88%DB%8C%20%D8%AF%D8%B3%DA%A9%20%D8%AA%D8%A7%D9%BE%20%D9%88%D8%B3%D9%88%D8%B3%D9%87%20%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A8%D9%87%20%D9%87%D8%B1%20%D8%AD%D8%A7%D9%84%20%D8%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87%20%D8%AF%D8%B3%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D9%BE%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%BE%D9%84%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%85%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AF%D9%87%D8%AF%20%D9%88%20%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B4%D8%AE%D8%B5%20%D8%AB%D8%A7%D9%84%D8%AB%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%20%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.%20

%20

%20%D8%A7%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%B4%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%87%D8%B1%20%D8%AF%D9%88%20%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%20%D9%88%20%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%20%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%DA%A9%20%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87%20%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D9%88%20%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%82%D9%88%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D8%8C%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AF%D9%87%D8%AF.%20%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C%20 دستگاه می تواند بر نحوه تعامل پیروان تأثیر بگذارد با پست ها ، داستان ها یا تبلیغات اینستاگرام.

8. ارسال بازدیدکنندگان به یک وب سایت غیر موبایل

سال گذشته ، اینستاگرام ششمین برنامه کاربردی گوشی های هوشمند در ایالات متحده. اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی همراه اول طراحی شد و بعداً فقط قابلیت دسک تاپ را اضافه کرد. این بدان معناست که بیشتر کاربران اینستاگرام از این پلتفرم در یک برنامه یا وب موبایل استفاده می کنند.

بازاریاب های شبکه های اجتماعی که مایلند بازدید کنندگان یک وب سایت را برانگیزند ، باید از بهینه سازی وب سایت برای موبایل اطمینان حاصل کنند ، در غیر این صورت درصد قابل توجهی از کاربران بلافاصله خارج می شوند .

9 . انجام بیش از حد به یک کانال بازاریابی.

درست است که Instagram به درستی استفاده شود می تواند یک کانال بازاریابی قدرتمند باشد. اما تعهد به فقط یک کانال بازاریابی ، صرف نظر از میزان کارآیی کانال ، یک تصمیم تجاری هوشمندانه نیست.

بازاریابان باید مناسب بودن محصول با کانال مناسب را پیدا کنید . در برخی موارد ، ممکن است اینستاگرام با محصول در حال فروش و مدل تجاری مرتبط با محصول مناسب باشد. اما بعید به نظر می رسد که اینستاگرام تنها کانالی باشد که منجر به تناسب محصول و بازار شود. ایجاد ترکیب بازاریابی متنوع برای سلامت بلند مدت هر کسب و کاری مهم است.

10. نادیده گرفتن برای به اشتراک گذاشتن محتوای تولید شده توسط کاربر. -content-infographic / “> AdWeek

، 93٪ از خریداران هنگام تصمیم گیری برای خرید به محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) اعتماد دارند. UGC با توجه به اینکه این پلتفرم اساساً بر اساس تصاویر و ویدئو است ، اغلب توسط کاربران اینستاگرام تولید می شود.

مارک هایی مانند BMW ، Budweiser و GoPro به طور مرتب محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک می گذارد زیرا کاربران را به ادامه ایجاد UGC ترغیب می کند و همچنین نوعی اثبات اجتماعی را برای مشتریان احتمالی فراهم می کند.

نتیجه گیری /h3>

اینستاگرام این قدرت را دارد که برای بسیاری از مشاغل یک کانال بازاریابی بسیار پربازده باشد. این پلتفرم دارای صدها میلیون کاربر درخشان است ، از بسیاری گزینه های انعطاف پذیر ایجاد محتوا برخوردار است و به بازارها امکان دسترسی به داده های غنی را می دهد. اما برای اینکه مدیران شبکه های اجتماعی از اینستاگرام حداکثر استفاده را ببرند ، مهم است که ابتدا از 10 اشتباه ذکر شده در این مقاله خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *