10 اشتباه در بازاریابی اینفلوئنسر که بازاریابان در اینستاگرام انجام می دهند

مارک های متنوعی مانند North Face ، Rolex و Mercedes-Benz تأثیر بازاریابی به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان ارزشمند اما خسته کننده تبلیغات. در حالی که تأثیرگذاری در بازاریابی تأثیرگذار توسط توسط اکثر بازاریابان در نظر گرفته می شود ، به هیچ وجه استراتژی بی احتیاط.

در تلاش برای ایجاد سریع نتایج قابل توجه ، بسیاری از بازاریابان مرتکب اشتباهات رایج در بازاریابی تأثیرگذار می شوند. در این مقاله 10 مورد از اشتباهات رایج در بازاریابی تأثیرگذار در اینستاگرام بررسی می شود.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1 اشتباه درک مخاطب هدف.

تمام داستان های موفقیت در بازاریابی پس از درک واقعی بازاریابان از مخاطب صورت می گیرد. این کمپین پس از آن صورت گرفت که برند فهمید مخاطبان هدف احساس می کنند نسبت به دیدگاه دست نیافتنی زنانه پاسخگو هستند. به همین ترتیب ، کمپین آیا شبنم ایجاد شد بعد از اینکه مارک تشخیص داد اسکیت بازهای نوجوان در جستجوی محتوای بی احترامی و طنز هستند.

وقت بگذارید و با مخاطبان هدف خود مصاحبه کنید. از آنها در مورد تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی که به آنها مراجعه می کنند و اینکه چرا آنها توسط این افراد تأثیر پذیرفته اند س Askال کنید. از آنها در مورد چگونگی درک برند شما از آنها س Askال کنید و این درک را با چگونگی درک مخاطب از برند خود مقایسه کنید.

با در دست داشتن پاسخ به این س questionsالات ، برای شما و شما بسیار راحت تر خواهد بود تیم برای ایجاد یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار که مورد توجه مخاطبان هدف شما قرار گیرد.

2. عدم اندازه گیری عملکرد با تجزیه و تحلیل.

اندازه گیری اثربخشی یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار کمتر از سایر اقدامات بازاریابی است. معیارهایی مانند “آگاهی از نام تجاری” ، بیش از حد منجر به درآمد یا درآمد قابل لمس است.

با این وجود ، تعدادی ابزار خوب اینستاگرام وجود دارد – SocialFox بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام – که می تواند اندازه گیری عملکرد یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار را برای مارک ها آسان کند. داده های مربوط به دستیابی به پست ، مشارکت و رشد پیروان در میان جمعیتهای خاص می تواند به بازاریابان کمک کند تا درک کنند که یک کمپین تأثیرگذار م effectiveثر است.

3. انتخاب تأثیرگذار اشتباه.

به دلیل کمی متفاوت ، هر یک از این تأثیرگذارها مخاطبان کمی متفاوت را جذب می کند. مهم است که شما تأثیرگذار مناسب را انتخاب کنید. کسی که با مخاطبان هدف شما ارتباط برقرار کرده و از اعتبار تأثیرگذاری بر درک مخاطبان شما از نام تجاری شما برخوردار است.

باز هم ، اینجاست که تجزیه و تحلیل اینستاگرام می تواند به شما کمک کند. همکاری با یک سری تأثیرگذار را به صورت آزمایشی در نظر بگیرید. از یک ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای مقایسه چگونگی تأثیر هر یک از اینفلوئنسرها بر معیارهای اصلی استفاده کنید و این تأثیرگذار را انتخاب کنید که بتواند بهترین نتیجه را داشته باشد.

4. نادیده گرفتن پتانسیل تبلیغات اینستاگرام.

تبلیغات اینستاگرام می تواند راهی عالی برای تقویت همکاری با اینفلوئنسر باشد. تبلیغات را میانبری برای افزایش دسترسی بدانید. شما مایل نیستید به طور مداوم در تبلیغات سرمایه گذاری کنید ، مگر اینکه بودجه قابل توجهی داشته باشید. با این وجود ، ایجاد یک آگهی Instagram با همکاری یک تأثیرگذار یک روش عالی برای بهبود سریع دسترسی و تعامل است.

5. ایجاد خلاصه نام تجاری VAGUE یا MISALIGNED.

خواه در ایجاد یک کمپین تبلیغاتی با یک آژانس کار می کنید یا برای تقویت رابطه با تأثیرگذار اینستاگرام ، نوشتن مختصر نام تجاری برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق مهم است. بهترین خلاصه ها شامل توضیحات دقیق درباره مخاطبان هدف است. اطلاعات دموگرافیک و روانشناختی به ویژه برای ایده پردازان که به ایده های مبارزاتی فکر می کنند بسیار مفید خواهد بود. همچنین بهتر است اهداف خود را برای مشارکت مشخص کنید ، از جمله اهداف متغیر و مهلت های تعیین شده.

6. فکر کنید که بازاریابی تأثیرگذار فقط برای مارک های B2C وجود دارد.

در حالی که تعدادی از مارک های تجاری به مصرف کننده وجود دارد که از بازاریابی اینفلوئنسر استقبال کرده اند ، گمان نکنید که بازاریابی تأثیرگذار است فقط برای مارک های B2C. Hubspot فقط یکی از سازمانهای B2B است که از قدرت بازاریابی تأثیرگذار استقبال کرده اند.

در مثال بالا ، Instagram influencer گری واینرچوک با Hubspot همکاری کرد تا محتوایی ایجاد کند که برای کمک به چشم اندازها و مشتریان از Facebook به روش های جدید خلاقانه استفاده کند.

7. رانندگی کاربران به یک وب سایت بهینه سازی شده ضعیف.

بیشتر افراد برای دسترسی به اینترنت از یک دستگاه تلفن همراه استفاده کنید . اگر استراتژی تأثیرگذار اینستاگرام شما شامل سوق دادن کاربران به وب سایت خودتان است ، مطمئن باشید که وب سایت از نظر موبایل بهینه شده است. آخرین کاری که بازاریاب ها باید انجام دهند ایجاد یک تجربه منفی برای پیروان علاقه مند به اندازه کافی برای ترک اطلاعات شاد اینستاگرام برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نام تجاری شما است.

اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود کاربران اینستاگرام از طریق تلفن همراه بهینه شده اند و لذت بردن از استفاده بازاریابان می توانند با به دست آوردن ابزار تشخیصی رایگان از Google سطح بهینه سازی تلفن همراه را ارزیابی کنند.

8 ساخت کمپین اشتراکی بازاریابی.

هر روز تقریباً 95 میلیون عکس و فیلم جدید در اینستاگرام ارسال می شوند. برای تأثیرگذاری یک کمپین بازاریابی اینفلوئنسر ، محتوای به اشتراک گذاشته شده باید با بی نظیر بودن در بین افراد متمایز باشد.

یک دلیل موفقیت اینفلوئنسرهای اینستاگرام این است که آنها قادر به ایجاد محتوای منحصر به فرد هستند که یک داستان جذاب را روایت می کند. فضای کافی برای ایجاد محتوای منحصر به فرد را در اختیار تأثیرگذاران قرار دهید. این بدان معناست که بازاریابان باید از انتخاب اینفلوئنسرهایی که قادر به ایجاد محتوای منحصر به فرد نیستند ، خودداری کنند. بازاریابان همچنین باید تلاش کنند تا مختصر مارک انعطاف پذیر را در اختیار تأثیرگذاران قرار دهند.

9. انتظار نتایج فوری.

به ندرت پیش می آید که بازاریابی تأثیرگذار بلافاصله نتایج قابل توجه و قابل توجهی ایجاد کند. بازاریابی اینفلوئنسر را به عنوان یک استراتژی بلند مدت در نظر بگیرید که برای افزایش آهسته آگاهی از برند و / یا تمایل به نام تجاری طراحی شده است.

10. اشتباه در پیشنهاد ارزش برند.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که یک بازاریاب می تواند مرتکب شود ، سوcommunاستفاده از پیشنهاد ارزش مارک است. عدم جمع آوری آنچه مارک ارائه می دهد ، ناامیدی را در بین مخاطبان هدف ایجاد می کند ، وقتی آنها این عدم انطباق را تشخیص دهند و حتی می تواند اعضای مخاطب را به آغوش رقبا سوق دهد.

مطمئن باشید که شما و تأثیرگذار اینستاگرام خود به وضوح می فهمید که چه چیزی سازمان شما ارائه می دهد و تفاوت این پیشنهاد با رقبا متفاوت است.

نتیجه گیری

بازاریابی تأثیرگذار در حال تبدیل شدن به یکی از م waysثرترین راه های ارتباط مارک ها است. با مشتریان بالقوه. اینستاگرام با داشتن 700 میلیون کاربر ، یکی از بهترین سیستم عامل هاست برای تأثیرگذاری افراد با مخاطب مورد نظر.

برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار موفق ، بازاریاب ها باید مخاطب مورد نظر را به اندازه کافی درک کنند و یک خلاصه نام تجاری روشن ایجاد کنند. آنها باید به دنبال اینفلوئنسرهایی باشند که قادر به بیان داستانهای واضح و منحصر به فرد هستند و باید عملکرد را با استفاده از یک سیستم تحلیلی Instagram برای اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه اندازه گیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *