10 بزرگترین اشتباه اینستاگرام که هر کسب و کاری باید از آنها اجتناب کند

اینستاگرام با کاربران فعال ماهانه ، این امر را به یکی از بزرگترین شبکه های رسانه های اجتماعی در جهان تبدیل کرده است. همچنین سالانه به طور متوسط ​​15 درصد رشد داشته است ، به این معنی که تا سال 2020 بیش از 1 میلیارد نفر حداقل هر ماه یک بار وارد اینستاگرام می شوند.

برای بازاریابان ، اینستاگرام به دلیل بزرگ بودن جذاب است. تعداد افرادی که از این پلتفرم استفاده می کنند ، اما به این دلیل که محتوای اینستاگرام معمولاً دارای نرخ تعامل بالاتر نسبت به محتوای موجود در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی.

برای اینکه صاحبان مشاغل حداکثر بهره را از این شبکه اجتماعی امیدوار کننده ببرند ، مهم است که از چند اشتباه رایج که بازیابی آنها دشوار است ، خودداری کنید. در این مقاله 10 مورد از رایج ترین اشتباهات بازاریابی در اینستاگرام که رهبران کسب و کار باید از آنها اجتناب کنند ، بررسی می شود.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1. INGNORING INSTAGRAM STORIES.

که در سال 2016 راه اندازی شد ، Instagram Stories به سرعت به یکی از محبوب ترین جنبه های کل سیستم عامل Instagram تبدیل می شود. بیش از 200 میلیون نفر ماهانه از داستان های اینستاگرام استفاده می کنند که 40 میلیون است افراد بیشتری نسبت به کل پایگاه کاربری Snapchat وجود دارد.

مارک هایی مانند Reebok از Instagram Stories برای هدایت دنبال کنندگان به وب سایت خود استفاده می کنند. در مثال بالا ، کاربرانی که انگشت خود را به سمت بالا می کشند به یک فروشگاه بهینه سازی شده برای موبایل منتقل می شوند و در آنجا می توانند وسایل پوشیده شده توسط ورزشکاران CrossFit مورد علاقه خود را خریداری کنند.

2. فراموش کردن برای مشاهده داده ها.

بازاریابان شبکه های اجتماعی در صورت استفاده از تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای اطلاع رسانی در مورد تصمیمات بازاریابی ، موفقیت بیشتری خواهند داشت. نادیده گرفتن داده ها معادل نادیده گرفتن بینش های ارزشمندی است که می تواند تصمیمات مختلف بازاریابی در اینستاگرام را بهبود بخشد.

SocialFox ، بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام در بازار در حال حاضر ، توانایی نشان دادن زمان مطلوب برای ارسال محتوا با توجه به فعالیت پیروان را به کاربران دارد. این می تواند به بازاریابان کمک کند تا بیشتر بدانند کدام محتوا بیشترین مشارکت را داشته است ، و دانستن اینکه چه چیزی در آینده به اشتراک گذاشته می شود آسان تر می شود.

3. انتخاب استفاده از اینستاگرام به دلایل اشتباه.

اینستاگرام می تواند یک بستر رسانه اجتماعی قدرتمند برای مارک ها باشد. برخی از شرکت ها مانند آناستازیا بورلی هیلز و برندی ملویل از اینستاگرام استفاده کرده اند تا با دسترسی مستقیم به مشتریان بالقوه ، مارک های بزرگتر را شکست دهند. مقاله ای در دیجی دی اخیراً نمایه آناستازیا بورلی هیلز ، یک شرکت آرایش متعلق به مادر و دختر است.

نویسنده هیلاری میلنز خاطرنشان می کند که ” آناستازیا awareness از آگاهی از مارک افراد دیگری مانند Mac و Benefit آگاهی ندارد. آنچه که در اختیار دارد ، با followed.۵ میلیون دنبال کننده ، بیشترین دنبال کننده حساب زیبایی اینستاگرام در این پلتفرم است. متوسط ​​صنعت زیبایی 1.4 میلیون دنبال کننده است. ”

اگرچه اینستاگرام می تواند یک بستر سازنده برند باشد ، اما تنها درصورتی که مخاطبان هدف برند شما کار کند در واقع از آن استفاده می کند . درگیر شدن در داستان های موفقیت اینستاگرام مانند آنچه در بالا ذکر شد آسان است. قبل از اینکه به استراتژی بازاریابی اینستاگرام متعهد شوید ، حتما تحقیق خود را انجام دهید. قبل از ورود به سایت اطمینان حاصل کنید که مخاطب هدف شما در سیستم عامل است.

4. نگاهی بیش از حد به رقباET موفق.

هوش رقابتی می تواند برای بازاریابان اینستاگرام طلا باشد زیرا می تواند منحنی یادگیری شما را تسریع کند. تجزیه و تحلیل دقیق مسابقه برای اینکه ببینید کدام محتوا طنین انداز است و به شما کمک نمی کند به سرعت یک Instagram جذاب ایجاد کنید.

تجزیه و تحلیل رقابت همچنین به برجسته سازی زمینه های فرصت کمک می کند. به یاد داشته باشید که کاربران شبکه های اجتماعی به برندهایی با دیدگاه منحصر به فرد علاقه مند هستند. نحوه قرارگیری رقبا در اینستاگرام را تعیین کنید و موقعیتی جایگزین پیدا کنید که با صدای نام تجاری شما مطابقت داشته باشد.

5 کپی کردن استراتژی برند دیگر.

اگرچه تحلیل رقابتی برای درک زمینه های فرصت مهم است ، اما تقلید از صدای نام تجاری دیگری ایده خوبی نیست. مارک هایی که در این دام قرار می گیرند ، همیشه به جای آماده بودن برای هدایت تبدیل یا صنعت ، در موقعیت بازی قرار می گیرند.

بگذارید مثالهای بالا به عنوان یک داستان هشدار دهنده در اختیار بازاریابهای اینستاگرام قرار بگیرند که در مورد کپی کردن استراتژی محتوای نام تجاری دیگر هستند. در تاریخ 1 ژوئن ، BMW تصویری از یکی از اتومبیل های لوکس خود را که مشرف به اقیانوس است ، منتشر کرد. این پست نزدیک به 35000 پسندیدن دریافت کرد.

یک ماه بعد ، در اول ژوئیه ، اینفینیتی تصویری تقریباً یکسان از یکی از اتومبیل های لوکس خود را که مشرف به اقیانوس است ، منتشر کرد. پست Infiniti 9 برابر کمتر از پست BMW دریافت کرده است.

6. تمرکز خود را صرفاً بر روی پست های ارگانیک اینستاگرام قرار دهید.

از آنجا که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، اینستاگرام گزینه ای غنی از گزینه های تبلیغات ، که نزدیک به یکسان هستند گزینه های ارائه شده توسط شرکت مادر آن. در حالی که محتوای ارگانیک اینستاگرام یک منطقه هوشمند برای تمرکز است زیرا هزینه های آن کمتر از تبلیغات در شبکه های اجتماعی است ، تبلیغات اینستاگرام می تواند ابزاری قدرتمند برای افزایش فالوورها یا ارسال تعامل در مدت زمان کوتاه باشد.

بازاریاب های شبکه های اجتماعی باید یک استراتژی اینستاگرام ایجاد کند که اساساً به محتوای ارگانیک متکی باشد ، در حالی که از تبلیغات اینستاگرام برای افزایش دسترسی به محتوایی که قبلاً از نظر ارگانیک عملکرد خوبی داشته است استفاده کند.

7. فقط با استفاده از INSTAGRAM روی میز.

هنگام مدیریت حساب کاربری اینستاگرام در محل کار ، استفاده از اینستاگرام روی دسک تاپ وسوسه انگیز است. از این گذشته ، اینستاگرام نسخه دسکتاپی این پلتفرم را ارائه می دهد و تعدادی از برنامه های شخص ثالث اینستاگرام در رایانه بهتر از تلفن هوشمند کار می کنند.

اما بازاریاب های باهوش اینستاگرام از حساب اینستاگرام شرکت خود در هر دو رایانه استفاده می کنند و تلفن هوشمند با این کار بازاریاب های شبکه های اجتماعی درک بهتری از آنچه پیروان و پیروان بالقوه می بینند می دهد. گاهی دستگاه می تواند بر نحوه تعامل پیروان تأثیر بگذارد با پست ها ، داستان ها یا تبلیغات اینستاگرام.

8. ارسال بازدیدکنندگان به یک وب سایت غیرمحرک با پاسخ.

سال گذشته ، اینستاگرام ششم ترین برنامه کاربردی تلفن های هوشمند در ایالات متحده. اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی همراه اول طراحی شد و بعداً فقط قابلیت دسک تاپ را اضافه کرد. این بدان معناست که بیشتر کاربران اینستاگرام از این پلتفرم در یک برنامه یا وب موبایل استفاده خواهند کرد.

بازاریاب های شبکه های اجتماعی که مایلند بازدید کنندگان یک وب سایت را برانگیزند ، باید از بهینه سازی وب سایت برای موبایل اطمینان حاصل کنند ، در غیر این صورت درصد قابل توجهی از کاربران بلافاصله خارج می شوند .

9 . انجام بیش از حد به یک کانال بازاریابی.

درست است که Instagram به درستی استفاده شود می تواند یک کانال بازاریابی قدرتمند باشد. اما تعهد به فقط یک کانال بازاریابی ، صرف نظر از میزان کارآیی کانال ، یک تصمیم تجاری هوشمندانه نیست.

بازاریابان باید مناسب بودن محصول با کانال مناسب را پیدا کنید . در برخی موارد ، اینستاگرام ممکن است به خوبی با کالای فروخته شده و مدل تجاری مرتبط با محصول سازگار باشد. اما بعید به نظر می رسد که اینستاگرام تنها کانالی باشد که منجر به تناسب محصول و بازار شود. ایجاد آمیخته متنوع بازاریابی برای سلامت طولانی مدت هر مشاغل مهم است.

10. نادیده گرفتن برای به اشتراک گذاشتن محتوای تولید شده توسط کاربر.

با توجه به داده های ذکر شده توسط AdWeek ، 93٪ از خریداران هنگام تصمیم گیری برای خرید به محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) اعتماد دارند. با توجه به اینکه این پلتفرم اساساً بر اساس تصاویر و ویدئو است ، UGC اغلب توسط کاربران اینستاگرام تولید می شود.

مارک هایی مانند BMW ، Budweiser و GoPro به طور مرتب محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک می گذارد زیرا کاربران را به ادامه ایجاد UGC ترغیب می کند و همچنین نوعی اثبات اجتماعی را برای مشتریان احتمالی فراهم می کند.

نتیجه گیری /h3>

اینستاگرام این قدرت را دارد که برای بسیاری از مشاغل یک کانال بازاریابی بسیار پربازده باشد. این پلتفرم دارای صدها میلیون کاربر جذاب است ، از بسیاری گزینه های انعطاف پذیر ایجاد محتوا برخوردار است و به بازارها امکان دسترسی به داده های غنی را می دهد. اما برای اینکه مدیران شبکه های اجتماعی از اینستاگرام حداکثر استفاده را ببرند ، مهم است که ابتدا از 10 اشتباه ذکر شده در این مقاله خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *