10 دلیل برای اینکه اکانت اینستاگرام شما رشد نمی کند

دستیابی به هر جایی در اینستاگرام می‌تواند فرآیند دردناکی باشد. گاهی اوقات، ممکن است به نظر برسد که تعداد فالوورهای شما متوقف شده است و شما به سطح بالایی رسیده اید.

در اغلب موارد، این رشد کند نتیجه رویکرد شما به اینستاگرام است. ممکن است کاری انجام دهید که فالوورهای جدید را دلسرد کند.

اگر اینطور است، پس نگران نباشید. پیمایش در قلمرو رسانه های اجتماعی برای بسیاری از ما یک فرآیند آزمون و خطا است. شما همیشه این قدرت را دارید که آن را برگردانید.

برای کمک به شما برای به دست آوردن فالوورهای جدید، در اینجا 10 دلیل برای عدم رشد اینستاگرام شما آورده شده است:

1. شما با فرکانس مناسب پست نمی‌کنید.

برخی افراد خیلی کم پست می‌کنند، به این معنی که به ندرت توسط دیگران دیده می‌شوند یا به خاطر می‌آورند. برعکس، برخی افراد بیش از حد پست می کنند که می تواند به سرعت آزاردهنده و طاقت فرسا شود. هر دو اشتباه می توانند افراد را از دنبال کردن شما منصرف کنند. حتی ممکن است تعدادی از فالوورهایی را که قبلاً دارید از دست بدهید. یافتن تعادل معقول بین این دو می‌تواند فرآیند دشواری باشد.

شما می‌توانید بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام، SocialFox، به ببینید چه زمان هایی بیشترین نامزدی را دریافت می کنید.

حداقل، باید هر روز پست بگذارید. در حالت ایده‌آل شما باید دو یا سه بار در روز پست کنید. با این حال، شما همچنین باید آنها را کمی پخش کنید. شما به ندرت، حتی ممکن است، چندین پست را به یکباره خالی کنید.

نمی‌خواهید فالوورهایتان از شما خسته شوند. آنها باید مشتاقانه منتظر هر پست جدید باشند.

به تعداد فالوورهایی که با هر پست از دست می‌دهید توجه کنید. می‌دانید که وقتی تعداد فالوورهای شما بیشتر از کاهش آن می‌شود، فرکانس خوبی پیدا کرده‌اید.

در نهایت، یک برنامه منظم تنظیم کنید. سعی کنید هر روز در ساعات یکسانی پست بگذارید. این می تواند مواقعی باشد که دنبال کنندگان شما فعال ترین به نظر می رسند، یا زمانی که به نظر می رسد بیشترین تعامل را برای شما ایجاد می کنند.

2. شما به اندازه کافی اجتماعی نیستید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است. اگر در حال پست کردن تصاویر هستید و هرگز با کسی صحبت نمی کنید، پس فقط نیمی از کار را انجام می دهید. اجتماعی شدن برای به دست آوردن هر گونه جذابیت در وب سایت ضروری است.

در مورد پست های دیگران نظر بدهید. به نظرات مربوط به محتوای خود پاسخ دهید. هر زمان که با دیگران ارتباط برقرار می کنید، متفکر و شیوا باشید.

برخی از مردم فکر می کنند که می توانند نظرات مبهم تک کلمه ای مانند “باحال!” یا “خوب!” اگر میزان مهارت های ارتباطی شما در این حد است، ممکن است برخی افراد شما را با یک ربات اشتباه بگیرند.

یک تلاش صادقانه برای ارتباط با افراد دیگر انجام دهید. فقط با آنها به عنوان پله هایی در مسیر رشد اینستاگرام رفتار نکنید. این اوراق قرضه مهم هستند و شما را بالاتر از همه برندهای دیگر روی پلتفرم قرار می دهند.

3. ممکن است شما در سایه قرار بگیرید.

منظور از shadowbann شدن چیست؟

این زمانی است که برای جامعه اطرافتان نامرئی می شوید. هیچ یک از پست‌های شما در فیدهای دیگران ظاهر نمی‌شود، و هیچ‌یک از تصاویر شما در جستجوهای هشتگ نشان داده نمی‌شوند.

یک shadowban با یک ممنوعیت معمولی متفاوت است، زیرا ممکن است هرگز متوجه نشوید که این کار را انجام داده‌اید. ممنوع است مگر اینکه شخص دیگری آن را برای شما تایید کند. این کار اغلب بدون هشدار دادن به حساب متخلف انجام می‌شود.

بنابراین، آیا راهی برای معکوس کردن Shadowban وجود دارد؟ بله، تعداد کمی وجود دارد.

اول، از هیچ نرم افزاری که فعالیت اینستاگرام شما را خودکار می کند استفاده نکنید. این به معنای هر چیزی است که از ربات ها برای لایک کردن، نظر دادن یا دنبال کردن برای شما استفاده می کند. در حالی که راحت است، آنها شرایط خدماتی را که هنگام ایجاد حساب اینستاگرام خود با آن موافقت کردید، نقض می کنند.

دوم، مطمئن شوید که از هیچ هشتگ ممنوعه استفاده نمی کنید. هشتگ ها اغلب توسط کاربران اینستاگرام مورد سوء استفاده قرار می گیرند که آنها را با محتوای نامناسب پر می کند. در پاسخ، اینستاگرام هر کسی را که به استفاده از آن ادامه می‌دهد، shadowban می‌کند. متأسفانه این می‌تواند شامل حساب‌هایی باشد که کار اشتباهی انجام نداده‌اند.

اگر هیچ‌کدام از این روش‌ها کار نمی‌کند، مدتی از اینستاگرام فاصله بگیرید. معمولاً سایه‌بان بعد از چند روز برداشته می‌شود.

4. شما در ابتدا تأثیر بدی ایجاد می‌کنید.

مثل زندگی واقعی، یک اثر اول در اینستاگرام بسیار مهم است.

یک کاربر معمولاً تصمیم می گیرد که آیا می خواهد شما را دنبال کند یا نه. حساب کاربری در عرض چند لحظه پس از مشاهده نمایه شما. اگر چیزی را ببینند که دوست ندارند، خیلی سریع به راه خود ادامه خواهند داد. آنها هیچ اجباری ندارند که کنار هم بنشینند و به شما فرصتی دوباره بدهند.

به اولین چیزهایی که شخص هنگام بازدید از صفحه شما می بیند فکر کنید: نام، تصویر نمایه و شرح بیوگرافی شما. همه این عناصر درست در بالای صفحه قرار دارند. اگر چیزی در مورد هر یک از آنها وجود داشته باشد، بیننده فورا متوجه آن خواهد شد.

نام شما باید منحصر به فرد و قابل شناسایی باشد. بیننده باید کاملاً مطمئن باشد که به حساب درست برند شما نگاه می کند.

بعد، تصویر نمایه شما باید واضح و جذاب باشد. تصاویر نمایه دایره ای هستند، بنابراین این محدودیت را در نظر داشته باشید. باید چیزی ساده باشد که در هر اندازه ای خوب به نظر برسد.

در نهایت، بیوگرافی شما باید به خوبی نوشته شده، آموزنده و جذاب باشد. به یک توصیف کسل کننده و خسته کننده بسنده نکنید. باید توجه آنها را جلب کند و آنها را به یادگیری بیشتر وادار کند.

5. شما برای زیرنویس‌های خود تلاش نمی‌کنید.

برخی از حساب‌ها به زیرنویس‌های خود رسیدگی می‌کنند. > به عنوان یک فکر بعدی. دلیل آنها این است که به هر حال تصویر جذابیت اصلی یک پست است. این فقط تا حدی درست است، و بهانه‌ای ضعیف برای نادیده گرفتن شرح‌های شماست. یک تیتر مناسب ممکن است برای بالا بردن آن کافی باشد و تعدادی دنبال‌کننده جدید برای شما به ارمغان بیاورد.

یک زیرنویس باید یا سرگرم‌کننده باشد یا اطلاعات متنی ارائه دهد. ترجیحا هر دو را انجام دهد. گاهی اوقات این شامل گفتن یک داستان الهام بخش، یا ساختن یک جوک خنده دار است. هدف این است که بیننده را در سطحی عمیق تر درگیر کنید.

همچنین می توانید از آن به عنوان فرصتی برای پرسیدن سوال از دنبال کنندگان خود استفاده کنید یا با دعوت به عمل به آنها انگیزه دهید. هر چه که باشد، باید به قدردانی آنها از محتوا بیافزاید. اگر زیرنویس به روشی درست طنین انداز شود، می تواند آن را برای موارد بیشتر بازگرداند.

6. به نظر شما معتبر نیستید.

اصالت یک فضیلت در هر شبکه اجتماعی است. در عصری که اینترنت پر از چیزهای جعلی و گمراه‌کننده است، مردم به آنچه واقعی و واقعی به نظر می‌رسند می‌چسبند. به همین دلیل است که اینفلوئنسرها این روزها بسیار محبوب هستند. بسیاری از آنها فقط افراد عادی هستند.

یک قدم به عقب برگردید و مناطقی را که ممکن است جعلی به نظر می‌رسند، ارزیابی کنید.

آیا عکس‌های شما بیش از حد پردازش شده و ظاهری مصنوعی دارند؟ آیا زیرنویس‌های شما روباتیک و بی‌جان به نظر می‌رسند، یا بیش از حد شبیه یک طرح بازاریابی است؟ آیا اکثر دنبال‌کنندگان شما از حساب‌های رباتی تشکیل شده‌اند که برای آن‌ها پول پرداخت کرده‌اید؟

اگر به یکی از موارد بالا پاسخ «بله» داده‌اید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که تغییراتی را اعمال کنید. تلاش برای اصالت به شما کمک می کند که برای هر دنبال کننده بالقوه قابل اعتمادتر به نظر برسید.

همچنین، از رک بودن نترسید. از عکس ها و ویدیوهای پشت صحنه استفاده کنید تا واقعیت کسب و کار خود را به بینندگان نشان دهید. به آنها ثابت کنید که برند شما از انسان های واقعی با نام ها و چهره ها تشکیل شده است.

7. شما از هشتگ ها سوء استفاده می کنید.

اگر از هشتگ‌ها، پس این ممکن است یکی از دلایل اصلی رشد نکردن حساب اینستاگرام شما باشد. هشتگ ها بخشی ضروری برای جلب توجه در پلتفرم هستند. اگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، محتوای شما هرگز در هیچ یک از نتایج جستجو ظاهر نمی‌شود.

این بدان معنا نیست که باید زیرنویس‌های خود را تا حد امکان با هشتگ‌های بیشتری بارگیری کنید. باید از آنها به روشی استراتژیک استفاده کنید.

از هیچ هشتگی که به محتوای شما مرتبط نیست استفاده نکنید. اگر افراد به پست‌های شما مرتبط نباشند، آن‌ها را رد می‌کنند. اگر این کار را انجام دهید، حتی ممکن است به دلیل هرزنامه گزارش شوید.

به علاوه، در مورد تعداد هشتگ هایی که اضافه می کنید کمی خودداری کنید. اینستاگرام اجازه می دهد تا حداکثر 30 هشتگ را در یک پست منفرد ایجاد کنید، اما هرگز نباید سعی کنید این تعداد هشتگ را در خود جای دهید. به سرعت زیرنویس‌های شما را به یک آشفتگی شلوغ و ناخوانا تبدیل می‌کند. سعی کنید حداکثر خود را به حدود یک دوجین محدود کنید.

8. کیفیت محتوای شما به اندازه کافی نیست.

همه چیز باعث محتوای جذاب اینستاگرام. بنابراین هر چیزی را که اتفاقاً در رول دوربین گوشی شما وجود دارد، پست نکنید. کیفیت به کمیت مهم است.

آیا این ویدیو یا عکسی است که وضوح بالایی ندارد؟ تبلیغ کن. آیا تار است یا خیلی خوب ترکیب نشده است؟ آن را دور بیانداز. آیا از نظر بصری جذاب نیست و نمی توان با برخی ویرایش ها آن را نجات داد؟ آن را در سطل زباله بیاندازید.

میلیون‌ها تصویر شگفت‌انگیز و نفس‌گیر همیشه در اینستاگرام پست می‌شوند. اگر پست های شما نظر کسی را جلب نکند، برای کسانی که این کار را می کنند نادیده گرفته می شود. خشن است، اما درست است.

خود را در حد استاندارد بالاتری نگه دارید. برای تولید بهترین محتوایی که می توانید تلاش کنید. روی تجهیزات بهتر سرمایه‌گذاری کنید و با افراد حرفه‌ای تماس بگیرید که می‌توانند به شما در بهبود سبک بصری شما کمک کنند.

9. شما ناسازگار هستید و در همه جا هستید.

اینستاگرام فقط به ارزش هر پست اختصاصی نیست. باید از ظاهر کلی فید خود آگاه باشید.

از نحوه ورود هر پست به پست بعدی آگاه باشید. اگر به نظر می رسد فید شما بیش از حد بدون هیچ گونه حس انسجامی پرش می کند، ممکن است بینندگان را دور کند. ناهماهنگی بیش از حد ممکن است در حین مرور به آنها ضربه بزند.

محتوای خود را با مضامین بصری متحد کنید. از طرح‌های رنگی مشابه استفاده کنید یا به موضوعات خاصی در پست‌های خود پایبند باشید. در نظر بگیرید که چگونه هر پست از قبل و بعد از آن تعریف می کند. هر تغییری باید ارگانیک و تدریجی باشد.

این بدان معنا نیست که شما هرگز نباید اوضاع را تغییر دهید یا بینندگان خود را شگفت زده کنید. انجام این کار هر چند وقت یکبار مزایای خاص خود را دارد. گاهی اوقات شما نیاز دارید که چیزهایی را برای مخاطبان خود تازه و جالب کنید.

اما وقتی هر پستی به شدت با پست قبلی متفاوت است، آنگاه به یک مشکل تبدیل می شود. بسیاری از کاربران اکانت ها را دنبال می کنند زیرا می دانند از آنها چه انتظاری دارند. به عنوان مثال، اگر یک حساب کاربری لباس شنا معمولاً تصاویر ساحلی با رنگ‌های پاستلی دلپذیر را پست می‌کند، احتمالاً دنبال‌کنندگان آن‌ها می‌خواهند آن را ببینند.

10. شما بیش از حد تبلیغ می کنید.

هیچ کس برای مصرف بازاریابی تلاش نمی کند. در واقع، اکثر کاربران اینترنت سعی می کنند مانند طاعون از آن اجتناب کنند. به همین دلیل است که افزونه‌های مسدودکننده تبلیغات روز به روز محبوب‌تر می‌شوند.

اگر برای بازاریابی در اینستاگرام خیلی تلاش کنید، احتمالاً توسط انجمن‌های آن طرد خواهید شد. شما همیشه به عنوان یک عنصر مزاحم دیده می شوید که مرور محتوای آنها را مختل می کند. به همین دلیل است که بهتر است خود را جا بیندازید تا متمایز شوید.

به خاطر داشته باشید، استفاده از اینستاگرام به عنوان راهی برای افزایش فروش اشکالی ندارد. این همان چیزی است که در وهله اول بسیاری از برندها را به پلتفرم جذب می کند. با این وجود، یک استراتژی ظریف در اینجا ترجیح داده می شود.

با صدای تبلیغاتی خود کمتر تهاجمی باشید. فقط به مردم نگویید که از فروشگاه شما بازدید کنند و وسایل شما را بخرند. پست های شما باید محتوایی خارج از پتانسیل تبلیغاتی آن داشته باشند. همانطور که قبلاً گفته‌ام، هدف شما باید تعامل و طنین‌اندازی با مخاطبانتان باشد.

بیایید بگوییم که شما کفش‌های ورزشی می‌فروشید. به جای اینکه از بینندگان بخواهید «هم اکنون یک جفت اینجا بخرید!»، سعی کنید در مورد کفش ها به آنها بگویید. برای آن‌ها توضیح دهید که چه احساسی دارند، یا سناریویی که ممکن است کفش‌ها در آن مفید باشند. برای تخیلات و احساسات آنها جذابیت ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.