10 علامت تجاری که بازاریابی اینستاگرام را به روش صحیح انجام می دهند

اینستاگرام باید یک قسمت اساسی از حضور اینترنتی هر نام تجاری باشد. این مورد به اندازه فیس بوک یا توییتر مهم است و ممکن است به زودی از آنها پیشی بگیرد.

اینستاگرام در حال حاضر با 400 میلیون حساب کاربری پر رونق ، که دارای اکثراً جوانان تشکیل شده است ، سریع ترین رشد شبکه اجتماعی است. همچنین دارای بالاترین نرخ تعامل از هر سیستم عامل است. مارک ها به احتمال زیاد در اینستاگرام نسبت به سایر سایت ها موفقیت کسب می کنند.

در اینجا 10 مارکی وجود دارد که به بقیه ما نشان می دهد چگونه به روش صحیح در اینستاگرام بازاریابی کنیم:

1. باشگاه ریش دلاری

برای طاقچه سخت است محصولات و خدمات برای جای گرفتن در بازار. این جایی است که شبکه های اجتماعی می توانند کمک کنند. مارک هایی که ممکن است در غیر اینصورت مورد توجه قرار نگیرند ، در صورت ویروسی شدن محتوای اینستاگرام آنها می توانند در اینترنت سر و صدا کنند.

باشگاه ریش دلار ، که بسته های روغن ریش و محصولات نظافت را برای اشتراک ماهیانه فقط یک دلار ارائه می دهد ، نمونه ای از شرکتی که موفق به انجام چنین کاری شد.

این برند به عنوان تقلید مسخره آمیز از کلوپ موفقیت آمیز Dollar Shave راه اندازی شد ، به دلیل شوخ طبعی بی ادبانه خود مورد توجه قرار گرفت. این فقط با نگاهی گذرا به محتوایی که به طور معمول در اینستاگرام قرار می دهد مشهود است:

باشگاه ریش دلار همچنین به موضوعات پرطرفدار توجه می کند . برای مثال ، این فرصت را پیدا کرد تا شوخی در مورد ظاهر کاملاً ناهموار Aquaman را تجربه کنید در تریلر Justice League اخیر:

2. RED BULL

شرکت نوشیدنی های انرژی زا Red Bull به خاطر داشتن ورزشهای شدید در بازاریابی معروف است. این بدان معناست که مطالب زیادی برای جلب توجه محتوای بصری در اختیار دارد. ردبول اغلب از عکاسان مشهور ورزشی مانند کریستین پوندلا دعوت می کند تا برای اینستاگرام خود تصاویری ایجاد کند:

دارای توانایی های پویایی مانند برای جلب توجه بیشتر کاربران اینستاگرام – حتی کسانی که به طور معمول ورزش های شدید را دنبال نمی کنند. قدرت عکاسی عالی این است که برای همه افراد با هر علاقه جذاب است.

با این حال ، تصاویر ثابت همیشه بهترین محیط برای استفاده نیستند. در برخی موارد ، فیلم ها می توانند انتخاب مناسب تری برای ضبط موضوع یا لحظه خاصی باشند. حرکت می تواند یک قسمت اساسی برای به تصویر کشیدن عملی مانند غواصی در صخره باشد.

Red Bull محتوای ویدئویی زیادی را در حساب اینستاگرام خود منتشر می کند ، حتی ممکن است از نتیجه عکس خود پیشی بگیرد. بنابراین در صورت تمایل هر نوع روش متناسب با محتوای خود را انتخاب کنید.

3. AIRBNB

Airbnb یک بازار آنلاین است که به مردم امکان می دهد اجاره خود را اجاره دهند. فضاهای مسکونی برای کسانی که به دنبال اسکان موقت هستند. Airbnb با لیست در 191 کشور ، مارکی با حضور گسترده است.

این بدان معناست که Airbnb به مکان ها و افراد مختلف دسترسی دارد ، که به طور کامل از آنها برای جریان مداوم محتوای اینستاگرام استفاده می کند. این اغلب شامل عکسهایی است که توسط کاربران و صاحبان املاک ارسال می شود و فضاهای خود را برای اجاره ارسال می کنند.

این سیستمی است که Airbnb به نفع خود استفاده می کند. این یک کاتالوگ از تصاویر متنوع و جذاب از مناطق و فرهنگ های مختلف در اختیار آنها قرار می دهد. همچنین به عنوان یک روش موثر و جذاب برای به نمایش گذاشتن آنچه خدمات می تواند ارائه دهد ، عمل می کند.

این شرکت همچنین درگیر گفتمان سیاسی شده است ، که می تواند از نظر تجاری یک تصمیم خطرناک باشد. Airbnb لازم دانست که در این مورد صحبت کند. آنها از هشتگ # ما قبول می کنیم برای ابراز حمایت صریح از تنوع و تحمل استفاده کردند. این کمک کرد تا مشتریانی را که نسبت به این موضوع بسیار احساس می کنند جلب کنید.

4 آب خیریه

مسئولیت اجتماعی در حال تبدیل شدن به یک قسمت مهم از تصویر یک مارک است . مصرف کنندگان مارک هایی را ترجیح می دهند که می خواهند سهم مثبتی در جهان داشته باشند.

خیریه آب یک سازمان غیر دولتی غیرانتفاعی است که به توزیع آب آشامیدنی تمیز به کشورهای در حال توسعه و همچنین افزایش آگاهی در مورد تأثیرات جهانی در حال توسعه بحران آب.

اینستاگرام آنها به عنوان الگویی برای هرکسی که می خواهد اعتبار خود را به عنوان یک شرکت آگاه اجتماعی افزایش دهد ، عمل می کند. محتوایی که منتشر می کنند اثبات مستقیم تأثیر موفقیت آمیز عملیات آنها است.

>

اکثر تصاویر و فیلمهای Charity Water مربوط به افرادی است که آب را دریافت می کنند. دیدن بسیاری از چهره های خندان در بین افراد واقعاً نیازمند الهام بخش و دلگرم کننده است.

مهمترین موفقیت موفقیت آنها این است که کاربران اینستاگرام جذب محتوایی می شوند که احساسات آنها را تحریک می کند. از طریق ظرفیت همدلی ، برای پاسخگویی به نشانه ها و اصطلاحات صورت طراحی شده ایم. استفاده از این مورد می تواند کمک بسیاری به انسان سازی یک برند کند.

5. شب شنبه زنده

Saturday Night Live یک برنامه تلویزیونی با میلیون ها بیننده در هر قسمت و یک طرفدار آنلاین بصورت اختصاصی است. این یک جز influ اصلی و مهم با فرهنگ پاپ است که از دهه ها قبل وجود داشته است ، بنابراین نیازی نیست کارهای زیادی برای جلب توجه انجام دهد.

SNL اینستاگرام خود را ساده نگه می دارد. محتوای آن تمایل به پشت صحنه فیلم دارد و اغلب این حساب را به میزبان مشهور خود برای هفته تحویل می دهد. این یک روش عالی برای پیش بینی قسمت های جدید است.

علاوه بر این ، صریح بودن محتوا به معنای تولید سریع آن است. نیازی به صرف ساعت ها برای تنظیم عکس های دقیق نیست.

به عنوان مثال ، یک پست اخیر سلفی ای است که بازیگر کریس پاین هنگام خواندن متن آن را گرفته است:

این عکس فوری ناموزون در روز بیش از 40،000 پسندیدن را به دست آورد. این نشان می دهد که گاهی اوقات روند خلاقیت به تنهایی می تواند به اندازه کافی جالب باشد.

6. NIKE LAB

نایک یک مارک تجاری آنقدر بزرگ است که به چندین Instagram نیاز دارد حساب ها برای پوشش جنبه های مختلف آن. این شرکت برای بخشهای مختلف خود حسابهای جداگانه دارد ، از جمله NikeWomen ، بسکتبال نایک و Nike + Run Club .

Nike Lab شاید قابل توجه ترین حضور در اینستاگرام را داشته باشد. تمرکز آزمایشگاه نایک نشان دادن تجهیزات و لباس های آینده است. هر پست جزئیات مفصلی درباره محصول ، نمایش ویژگی ها و عملکرد آن و همچنین ارائه یک تیزر بصری ارائه می دهد.

مشتریان از دریافت پیش نمایش های آموزنده محصولات لذت می برند. این کاربردی است و به آنها ایده روشنی از آنچه را که شما قبل از خرید آن ارائه می دهید ، می دهد.

پیش نمایش ها همچنین باعث ایجاد هیاهوی تبلیغاتی می شود و افراد را به خرید محصول هنگام راه اندازی تحریک می کند. تاریخ عرضه کفش های نایک به رویدادهای بزرگی تبدیل شده است. حتی بعضی ها جلوی فروشگاه ها اردو می زنند تا اولین کسی باشد که آنها را خریداری می کند.

7. GOPRO

GoPro در موقعیتی منحصر به فرد قرار دارد به اینستاگرام می آید. از آنجا که محصولات اصلی آن دوربین های “اکشن” بادوام هستند ، منطقی است که آنها فقط از تصاویر و فیلم های ساخته شده با GoPro استفاده کنند. این پلت فرم نهایی برای نشان دادن آنچه دوربین ها می توانند انجام دهند است.

GoPro مارک دیگری است که برای ارسال فید خود به محتوا به ارسال های کاربر اعتماد می کند. از چتربازی گرفته تا بازیهای حیوانات را می توان در صفحه آنها یافت. GoPro می تواند به بیشتر همه متصل شود ، بنابراین امکانات بی پایان است.

درج محتوای کاربر نیز روش خوبی برای ایجاد یک جامعه است. برخی از شرکت ها با ارائه فرصتی برای برنامه ریزی مجدد محتوای خود ، پیروان خود را به استفاده از هشتگ ترغیب می کنند. دیگران ، مانند GoPro ، در بیوگرافی خود پیوندهایی به فرم های ارسال رسمی دارند.

8. LORNA JANE

ممکن است برخی مارک ها بخواهند از Instagram خود برای انتقال نگرش خاصی ، یا برای نشان دادن شخصیت مشتریان آنها.

لورنا جین یک شرکت لباس فعال است که در استرالیا مستقر است. هرکسی که به صفحه اینستاگرام خود مراجعه کند قادر خواهد بود به سرعت مشخصات اصلی جمعیتی خود را تشخیص دهد.

>

لورنا جین به طور خاص زنان جوان و ورزشی را که به سبک و عملکرد به اندازه مساوی اهمیت می دهند ، هدف قرار می دهد. این تقریباً در هر محتوایی که ارسال می کنند مشهود است. تصاویر آنها زنان را در حال ورزش و زندگی به طور کامل نشان می دهد و هنگام انجام این کار زیبا به نظر می رسند.

ثبات ارزش زیادی دارد. مارک ها در اینستاگرام باید هر پست را راهی برای تقویت آنچه نمایندگی می کنند و برای آن تلاش می کنند ، ببینند.

9. جغرافیای ملی

نشنال جئوگرافیک به دلیل مشهور بودن بیش از 100 سال عکاسی برنده جایزه. اگر حساب اینستاگرام آن نتواند مطابق با استاندارد خود عمل کند ناامید کننده خواهد بود.

خوشبختانه ، اینطور نیست. حتی در شبکه های اجتماعی ، نشنال جئوگرافیک به ارائه تصاویر با کیفیت بالا ادامه می دهد.

بعلاوه ، National Geographic از تخصص خود برای استفاده مزیت – فایده – سود – منفعت. هر تصویر با یک عنوان آموزشی همراه است که موضوع را توصیف می کند یا نحوه عکاسی از تصویر را عکاس توضیح می دهد.

اینستاگرام پر است از عکاسان مشتاق که می خواهند کار خود را انجام دهند. آنها از هر نکته ای که می توانند از متخصصان این حوزه بگیرند قدردانی می کنند.

10. ASOS

برخی از مارک های اینستاگرام خارج از چارچوب فکر می کنند در رویکرد خود به سیستم عامل. خرده فروش مد ASOS یکی از آنهاست.

ASOS علاوه بر حفظ حساب اصلی خود ، کاربران مختلف اینستاگرام را به عنوان سفیران نام تجاری استخدام می کند.

این افراد با نام کاربری آنها مشخص می شوند ، مانند asos_hannah یا asos_shope آنها آزاد هستند تا محتوای خود را شخصی کنند و محصولات ASOS را به دلخواه خود به نمایش بگذارند.

سفیران برند در بسیاری از شبکه های اجتماعی منابع ارزشمندی هستند ، زیرا صادقانه و قابل گفتن به حساب می آیند. اعتماد عموم مردم بیشتر از نظر سخنگوی شرکت یا شخص مشهور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *