10 مارکی که نحوه استفاده از شوخ طبعی را در اینستاگرام نشان می دهند

این روزها که در شبکه های اجتماعی نگاه می کنیم ، به نظر می رسد که همه در تلاش هستند که یک کمدین باشند. به نظر می رسد اکثریت قریب به اتفاق مطالب مشترک شوخی ، تقلید مسخره آمیز ، اسکیت ، تصاویر احمقانه و الگوهای رفتاری است. حتی مارک ها نیز در حال پیوستن هستند.

و چرا آنها شرکت نمی کنند؟ در مطالعه اخیر ، 49٪ از آمریکایی ها گفتند که به احتمال زیاد مطالبی را که پیدا می کنند به اشتراک می گذارند خنده دار. این به طور قابل توجهی بالاتر از 43٪ بود که تمایل داشتند چیزهای “مهم” یا جدی را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این ، 56٪ از آمریکایی های مورد بررسی ، تبلیغات آنلاین را ترجیح می دهند که برای شوخ طبعی باشد ، در حالی که فقط 44٪ می خواهند صرفاً آموزنده باشد. به عبارت دیگر ، خنده دار بودن منجر به افزایش میزان مشارکت می شود.

چه چیزی شوخ طبعی را به چنین ابزاری موثر در بازاریابی تبدیل می کند؟ پاسخ در توانایی تحریک احساسات نهفته است. شوخ طبعی یکی از سریعترین روشها برای ایجاد احساسات مثبت در بیننده است. جوک ها یا تمایل دارند بلافاصله فرود بیایند یا در عرض چند ثانیه از حافظه پوسیده می شوند. با این حال ، هنگامی که آنها متصل می شوند ، می توانند تأثیر زیادی ایجاد کنند.

مردم دوست دارند شادی را در اطراف پخش کنند ، بنابراین اغلب می بینید که محتوای طنز در مدت زمان کوتاهی ویروسی می شود.

وقتی صحبت از اینستاگرام می شود اینستاگرام مانند هر سیستم عامل دیگری است. بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام SocialFox است که ابزاری ضروری است که اکثر مارک ها برای کمک به آنها در تعامل عمیق در اینستاگرام خود از آن استفاده می کنند. برای کمک به نشان دادن چگونگی ایجاد خنده و لبخند به طور موثر ، در اینجا 10 مورد از جالب ترین مارک های اینستاگرام آورده شده است:

1. ARBY’S

معروف به ساندویچ های رست بیف ، فست فود زنجیره ای Arby’s اخیراً در اینترنت سر و صدا ایجاد کرده است.

در ابتدا ، این شرکت تلاش می کرد تا جایگاه خود را در شبکه های اجتماعی پیدا کند. مانند بسیاری دیگر از رستوران ها ، تلاش آنها برای شوخ طبعی بیشتر شامل جناس لنگ و جوک های غذایی عمومی بود.

این امر با تغییر در مخاطبان خاص تر تغییر کرد.

آربی در خواستگاری از مخاطبان گیک موفقیت شگفت آور پیدا کرده است. آنها با استفاده از مخلوط مواد غذایی و صنایع دستی کاغذی ، قصاید هنرمندانه ای را برای فرهنگ پاپ از انواع بازی های ویدیویی ، انیمیشن ، تلویزیون و فیلم ایجاد می کنند.

شوخ طبعی ناشی از شناخت منابع فرهنگی و همچنین از روش های خلاقانه و ماهرانه ای که در آن محتوا ساخته می شود. جوامع طرفداران به ویژه اگر محتوا شوخی های خاص خود را داشته باشد بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

با هدف قرار دادن یک اطلاعات جمعیتی خاص ، Arby’s از به اشتراک گذاشتن محتوای آنها در میان مخاطبان بیشتری از طرفداران پرشور که این ادای احترام را تحسین می کنند بهره مند شده است.

2. شرکت صادقانه

شرکت صادق در زمینه محصولات کودک از نظر اخلاقی تخصص دارد. ساخته شده و سازگار با محیط زیست. همانطور که از نام آن پیداست ، تصویر برند آنها بر اساس ماهیت صادقانه آنها شکل گرفته است.

این را می توان در شوخ طبعی این برند مشاهده کرد که در اینستاگرام نشان می دهد:

The Honest Company تصاویر مبتنی بر متن خنده دار را با نقل قول ها و مطالب قابل ذکر درباره والدین و مبارزات تربیت فرزندان. اینها نه تنها باعث ایجاد خنده می شوند. آنها همچنین با شخصیت تجاری ارتباط برقرار می کنند. آنها به پیروان چیزی می دهند تا بتوانند با آن ارتباط برقرار کرده و با آن همذات پنداری کنند.

3. DENNY’S

اینستاگرام ماهیتی کاملاً بصری دارد. کاربران برای دیدن عکس ها و فیلم های چشم نواز به آن مراجعه می کنند.

دنی در آن قسمت ارائه می دهد. اکثر مطالب آنها از تصاویر فتوشاپ شده استفاده می کنند که معمولاً شامل غذا و ظروف در زمینه های غیرمعمول است.

این نوعی از محتوا است که باعث می شود یک بیننده مکث کند ، دو بار برداشت کنید یا به عقب برگردید تا بررسی کند که آیا فکر می کند چه کاری انجام داده است.

تلاش برای عجیب بودن می تواند یک استراتژی موثر باشد. این می تواند منجر به خلق تصویری شود که در ذهن افراد می ماند.

اما مراقب باشید. کمی ناراحت کننده سورئال بروید و ممکن است مخاطبان خود را از خود بیگانه کنید. شما می خواهید آنها را پوزخند بزنید و گافو کنید ، نه اینکه فریاد بزنید.

4. روبان آبی PABST

روبان آبی Pabst نیست دقیقاً به عنوان معتبرترین و با کیفیت ترین آبجو در اطراف شناخته می شود. نام تجاری هیچ خیالی درباره این واقعیت ندارد. در حقیقت ، آنها یاد گرفته اند که از شهرت خود به عنوان یک آبجو ارزان قیمت که مورد علاقه هیپسترها است ، استقبال کنند.

آنها این کار را از طریق خود کم بینی یا با صراحت در مورد آن انجام نمی دهند. در عوض ، روبان آبی Pabst محتوایی را به دنبال دارد که به دنبال آنها باشد.

اینستاگرام آنها پر از تصاویر شامل هنرهای زیرزمینی ، افراد خالکوبی شدید ، کنسرت های راک و انواع مختلف تصادفی تصادفی شامل قوطی های آبجو است.

به جای نادیده گرفتن فرقه های زیر ، روبان آبی Pabst متناسب است به حساسیت های خود می پردازد و تلاش می کند تا از نگرش بی احترامی خود الگو برداری کند.

5. زنگ TACO

تصاویر تنها منطقه ای نیست که می توانید در آن لغزش کنید در برخی از شوخ طبعی زیرنویس ها همچنین یک خروجی اصلی برای غلغلک دادن استخوان های بامزه هستند. اگر می توانید این دو را هماهنگ کنید ، حتی بهتر.

تاکو بل مارکی است که این موضوع را درک می کند. استفاده آنها از زیرنویس ها اغلب محتوای آنها را به طور کامل تکمیل و افزایش می دهد.

حتی اگر این تصاویر به خودی خود سرگرم کننده نباشند ، Taco Bell معمولاً یک عنوان زیرکانه برای ادویه دادن آنها در نظر می گیرد. حتی بعضی اوقات حتی جامعه خود را درگیر شوخی های خود می کنند ، مثلاً وقتی از پیروان خود خواستند دوستانشان را با برچسب زدن با یک فنجان پنیر “آزار” دهند:

وقتی صحبت از طنز می شود ، بهترین زیرنویس ها خلاصه هستند. شما نمی خواهید ایده را بیش از حد توضیح دهید یا آن را بیش از حد پیچیده کنید. باید مختصر ، سریع و واضح باشد.

6. LETTERFOLK

محصولات برخی از مارک ها به طور ایده آل مناسب است قالب اینستاگرام. فقط نگاهی به Letterfolk بیندازید.

Letterfolk یک تجارت کوچک است که توسط یک تیم زن و شوهر اداره می شود. آنها تابلوهای نامه دست ساز تولید می کنند که با مجموعه ای کامل از نامه ها برای شخصی سازی آنها به دلخواه شما ارائه می شود.

همه پست های اینستاگرامی آنها دارای تابلوهای نامه آنها است که در بسیاری از مکان ها ارائه شده است. در حالی که برخی عبارات الهام بخش و انگیزشی دارند ، اما محتوای Letterfolk به طور عمده تابلوهای نامه را با متن خنده دار به نمایش می گذارد.

نبوغ این رویکرد این است که محصولات آنها را جلوی وسط قرار می دهد و تطبیق پذیری تابلوهای نامه را نشان می دهد. حساب اینستاگرام Letterfolk به مشتریان کمک می کند تا ایده های خود را برای استفاده های مبتکرانه از محصول ایجاد کنند.

7. TOTINO’S

میم ها بر فضای رسانه های اجتماعی مسلط هستند. دلیلی که میم ها به آن توجه می کنند تکراری بودن آنها است. الگوی رفتاری می تواند یک ایده کوتاه برای یک ایده جهانی باشد ، به این معنی که می تواند تکامل یابد و به روشهای بی پایان اقتباس شود.

توتینو بی شرمانه به الگوهای رفتاری در اینستاگرام سر می زند. این تصمیمی است که منطقی است ، زیرا رولهای پیتزا آنها به خودی خود به وضعیت میم رسیده اند.

قبل از سوار شدن توتینو به قطار شبکه اجتماعی ، یک الگوی رفتاری مشترک ماکرو تصویری از کسی بود که ابراز هیجان می کرد ، همراه با متنی درباره پدر و مادرشان که رول پیتزا درست می کنند.

در اینجا توتینو مستقیماً به آن اشاره می کند:

مم ​​ها می توانند گاهاً رپ بدی بگیرند. بعضی از افراد آنها را قابل انعطاف می دانند یا وقتی که استقبال آنها را از بین می برند به راحتی از آنها خسته می شوند.

راز استفاده از الگوهای رفتاری این است که روندها را دنبال کنید و از اجماع فعلی در مورد الگوهای رفتاری خاص استفاده کنید. به عبارت دیگر ، شما باید تازه بمانید.

هنگامی که یک میم را مرده دانست ، آن را رها کرده و ادامه دهید. شما نمی خواهید به عنوان کند شتاب خارج از لمس دیده شوید.

توتینو در مورد میم ها برخورد درستی دارد. آنها انعطاف پذیر باقی می مانند و در این کار زیاده روی نمی کنند و حتی الگوهای رفتاری منحصر به فرد خود را ایجاد می کنند.

8. قدیمی ادویه

تعداد کمی از مارک ها تصویر خود را مانند Old Spice کاملاً ابداع کرده اند. تبلیغات پوچ گرایانه آنها با استعدادهای اشعیا مصطفی و خدمه تری یک شب احساسات خوبی داشتند. اکنون مارک تجاری مترادف با تبلیغات احمقانه و با اکتان بالا است.

Old Spice انرژی زیادی از همان علامت تجاری را به حساب اینستاگرام آنها وارد می کند.

این برند بخاطر برخورد با طنز تحسین برانگیز است. هیچ چیز بیش از حد ذره ذره در نظر گرفته نمی شود. این یک عنصر غافلگیر کننده است که بینندگان برای آنها طراوت بخش است. شما هرگز مطمئن نیستید که هنگام مشاهده یک پست Old Spice چه خواهید گرفت.

Old Spice از ویدئو اینستاگرام استفاده گسترده ای می کند و آزمایش های هوشمندانه و جاه طلبانه ای را با فرم انجام می دهد. به عنوان مثال ، آنها از سیستم برچسب گذاری اینستاگرام برای جاسازی پیوندها و ایجاد یک داستان خود استفاده کنند

رویکرد غیر متعارف آنها در بازاریابی ثابت می کند که مهار بزرگترین دشمن شوخ طبعی است. نگذارید تخیل خود را به خطر بیندازد.

9. DOLLAR SHAVE CLUB

داشتن یک موضوع دائمی می تواند در هنگام ارائه نتیجه خوبی داشته باشد به کمدی در اینستاگرام ، این می تواند انسجام و انسجام محتوایی شما را ایجاد کند.

ارسال های Dollar Shave Club دارای عناصر متحد کننده زیادی است. آنها معمولاً حاوی جناس و “شوخ طبعی پدر” هستند که اغلب از طریق کارتونهای سرگرم کننده منتقل می شوند.

جوک های آنها حول همان موضوعات می چرخد: نظافت ، اصلاح و موهای زائد. بنابراین ، بیشتر محتوای آنها ، که گاه به گاه مماس مبهم است ، مربوط به محصولاتی است که آنها می فروشند.

Dollar Shave Club نشان می دهد که همه مارک ها برای موفقیت نیازی به زرق و برق و غیر منتظره ندارند. کاملاً خوب است که به آنچه می دانید پایبند باشید. با آنچه طبیعی به نظر می رسد بروید.

10. FROOTI

اولین بار در هند در سال 1985 معرفی شد ، نوشیدنی انبه Frooti را اکنون می توان در سراسر جهان یافت. چند سال پیش آنها دست به تجدید نظر در هویت بصری خود زدند. زیبایی جدید و لذیذ آنها را می توان در کل مطالب اینستاگرام آنها مشاهده کرد.

Frooti ، با کمک آژانس خلاق Sagmeister & Walsh ، سبک متمایزی را بر اساس مینیاتورها ایجاد کرده است و حرکت را متوقف کنید.

صفحه اینستاگرام آنها ترکیبی از انیمیشن ها و تصاویر کوتاه است. این خلاقیت های آب نبات رنگ به نظر می رسد زیبا ، جذاب و پر از لذت روح است.

چه می توان از اختراع مجدد فروتی آموخت؟ شوخ طبعی می تواند زیبا ، دوستانه و مورد استقبال همه بینندگان باشد. همچنین می توان آن را با لمس بصری سلیقه ای ترکیب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *