10 مارک تجاری که نحوه استفاده از طنز در اینستاگرام را نشان می دهند

این روزها با نگاهی به شبکه های اجتماعی ، به نظر می رسد که همه سعی می کنند یک کمدین باشند. به نظر می رسد اکثریت قریب به اتفاق محتوای به اشتراک گذاشته شده شوخی ، تمثیل ، طرح ، تصاویر احمقانه و الگوهای رفتاری است. حتی مارک ها نیز در حال پیوستن هستند.

و چرا اینگونه نیست؟ در مطالعه اخیر ، 49٪ از آمریکایی ها گفتند که به احتمال زیاد مطالبی را که پیدا می کنند به اشتراک می گذارند خنده دار. این میزان بطور قابل توجهی بیشتر از 43 who بود که تمایل داشتند چیزهای “مهم” یا جدی را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این ، 56 Americans از آمریکایی های مورد بررسی تبلیغات آنلاین را که برای طنز استفاده می شود ترجیح می دهند ، در حالی که تنها 44 wanted می خواهند که آنها کاملاً آموزنده باشند. به عبارت دیگر ، خنده دار بودن باعث افزایش نرخ مشارکت می شود.

چه چیزی طنز را به یک ابزار بازاریابی موثر تبدیل کرده است؟ پاسخ در توانایی تحریک احساسات نهفته است. طنز یکی از سریع ترین راه ها برای ایجاد احساسات مثبت در بیننده است. جوک ها یا فوراً فرود می آیند یا در عرض چند ثانیه از حافظه خارج می شوند. با این حال ، هنگامی که آنها با هم ارتباط برقرار می کنند ، می توانند تأثیر بسزایی داشته باشند.

مردم دوست دارند شادی را در سراسر جهان پخش کنند ، بنابراین اغلب می بینید که مطالب طنز در مدت زمان کوتاهی ویروسی می شوند.

اینستاگرام مانند هر پلتفرم دیگری در مورد این موضوع است. بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، SocialFox است که ابزاری ضروری است که اکثر مارک ها از آن برای کمک به آنها در جستجوی عمیق در اینستاگرام استفاده می کنند. برای کمک به نشان دادن چگونگی ایجاد خنده و لبخند به طور موثر ، در اینجا 10 مورد از جالب ترین مارک های اینستاگرام آورده شده است:

1. ARBY’S

معروف به ساندویچ های گوشت گاو سرخ شده ، فست فود زنجیره ای Arby’s اخیراً در اینترنت سر و صدا ایجاد کرده است.

در ابتدا ، این شرکت تلاش می کرد تا جایگاه خود را در شبکه های اجتماعی پیدا کند. مانند بسیاری از رستوران های دیگر ، تلاش آنها برای طنز بیشتر شامل کلمات ضعیف و شوخی های عمومی غذا بود. align-center w-richtext-figure-type-video “/>

آربی در جلب رضایت مخاطبین گیک موفقیت شگفت انگیزی پیدا کرده است. آنها با استفاده از مخلوطی از صنایع غذایی و کاغذی ، قصاید هنرمندانه ای را در فرهنگ عامه از انواع بازی های ویدئویی ، انیمه ، تلویزیون و فیلم ایجاد می کنند.

طنز از تشخیص منابع فرهنگی و همچنین از روشهای خلاقانه و ماهرانه ای که در آن محتوا ساخته شده است. جوامع طرفداران به ویژه اگر محتوا دارای شوخی های خود باشد ، قدردانی می شود.

با هدف گیری یک مورد خاص از نظر جمعیتی ، Arby’s از اشتراک محتوای خود توسط مخاطبان بیشتری از طرفداران پرشور که از این ادای احترام قدردانی می کنند ، سود برده است.

2. شرکت صادق

شرکت صادقانه متخصص در تولید محصولات بچه گانه است که از نظر اخلاقی ساخته شده و سازگار با محیط زیست همانطور که از نامش مشخص است ، تصویر برند آنها بر اساس ماهیت صادقانه آنها است.

این را می توان در طنز مارک که در اینستاگرام نمایش می دهد مشاهده کرد:

شرکت صادقانه تصاویر مبتنی بر متن را با نقل قول ها و نظرات مرتبط در مورد والدین و مشکلات تربیت فرزندان ایجاد می کند. اینها نه تنها باعث ایجاد خنده می شوند. آنها همچنین با شخصیت برند ارتباط برقرار می کنند. آنها به پیروان چیزی می دهند تا با آنها ارتباط برقرار کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند.

3. DENNY’S

اینستاگرام از نظر ماهیت بسیار بصری است. کاربران برای عکسها و فیلمهای جذاب به آن سرازیر می شوند.

دنی در این قسمت ارائه می دهد. اکثر مطالب آنها از تصاویر فتوشاپ شده استفاده می کنند که معمولاً شامل غذا و ظروف در زمینه های غیرمعمول است.

این نوعی محتوا است که بیننده را متوقف می کند ، دوبار عکس بگیرید یا به عقب برگردید تا ببینید آیا فکر می کنند انجام داده اند یا نه.

جستجوی عجیب و غریب بودن می تواند یک استراتژی موثر باشد. این می تواند منجر به خلق تصویری شود که در ذهن افراد می ماند.

البته مراقب باشید. کمی بیش از حد به یک سورئال ناخوشایند بپردازید و ممکن است مخاطبان خود را بیگانه کنید. شما می خواهید آنها را به پوزخند و گافو وادار کنید ، نه اینکه وحشت زده شوید.

4. روبان آبی PABST

روبان آبی Pabst نیست دقیقاً به عنوان معتبرترین و با کیفیت ترین آبجو در اطراف شناخته می شود. مارک هیچ توهمی در مورد این واقعیت ندارد. در واقع ، آنها یاد گرفته اند که شهرت خود را به عنوان یک آبجو ارزان قیمت که مورد علاقه هیپسترها است ، بپذیرند.

آنها این کار را از طریق تحقیر خود یا با بی پروایی در مورد آن انجام ندهید. در عوض ، Pabst Blue Ribbon مطالبی را که به دنبال طعم زیر آنهاست ، تبلیغ می کند.

اینستاگرام آنها پر از تصاویری است که شامل هنرهای زیرزمینی ، افراد بسیار خالکوبی شده ، کنسرت های راک و انواع گاف های تصویری تصادفی شامل قوطی های آبجو است.

به جای نادیده گرفتن پیروان فرقه ای خود ، Pabst Blue Ribbon به حساسیت های آن توجه می کند و در تقلید از رفتار بی احترامی خود تلاش می کند .

5. TACO BELL

تصاویر تنها منطقه ای نیستند که می توانید لغزش کنید در کمی طنز زیرنویس ها همچنین منبع اصلی برای قلقلک دادن استخوان های خنده دار هستند. اگر می توانید این دو را هماهنگ کنید ، حتی بهتر.

Taco Bell مارکی است که این را درک می کند. استفاده آنها از زیرنویس ها اغلب محتوای آنها را کاملاً تکمیل و افزایش می دهد.

حتی اگر تصاویر نباشند به خودی خود سرگرم کننده است ، Taco Bell معمولاً برای ادویه کردن آنها یک عنوان زیرکانه خواهد داشت. حتی گاهی اوقات جامعه خود را درگیر شوخی های خود می کنند ، مثلاً وقتی از پیروان خود می خواستند دوستانشان را با برچسب زدن با یک فنجان پنیر “آزار” دهند:

وقتی صحبت از طنز می شود ، بهترین زیرنویس ها مختصر هستند. شما نمی خواهید ایده را بیش از حد توضیح دهید یا آن را بسیار پیچیده کنید. باید مختصر ، سریع و واضح باشد.

6. LETTERFOLK

محصولات برخی از مارک ها به طور ایده آل برای قالب اینستاگرام فقط کافی است به Letterfolk نگاهی بیندازید.

Letterfolk یک تجارت کوچک است که توسط یک تیم زن و شوهر اداره می شود. آنها تخته نامه های دست ساز تولید می کنند که دارای مجموعه ای کامل از حروف است تا آنها را به دلخواه شخصی سازی کنید.

همه پست های اینستاگرام آنها دارای تابلوهای حروف هستند که در مکان های مختلف ارائه شده است. در حالی که برخی عبارات الهام بخش و انگیزشی دارند ، محتوای Letterfolk عمدتا تخته های حروف با متن کمیک را نشان می دهد.

نبوغ این رویکرد این است که محصولات آنها را در مرکز و مرکز قرار می دهد و تنوع حروف را نشان می دهد. حساب اینستاگرام Letterfolk به مشتریان کمک می کند تا ایده هایی برای استفاده مبتکرانه خود از محصول ایجاد کنند.

7. TOTINO’S

میم ها بر فضای رسانه های اجتماعی غالب هستند. دلیل اینکه میم ها مورد توجه قرار می گیرند این است که آنها تکراری هستند. یک میم می تواند یک مختصر برای یک ایده جهانی باشد ، به این معنی که می تواند تکامل یافته و به شیوه های بی پایان اقتباس شود. این تصمیمی منطقی است ، زیرا رول های پیتزا آنها به تنهایی به وضعیت میم دست یافته اند.

قبل از سوار شدن توتینو در قطار شبکه های اجتماعی ، یک الگوی رفتاری مشترک یک کلان تصویر از شخصی بود که هیجان را ابراز می کرد ، همراه با متنی درباره والدینشان که رول پیتزا درست می کنند.

در اینجا توتینو مستقیماً به آن اشاره می کند:

مم ​​ها گاهی اوقات می توانند رپ بدی داشته باشند. برخی از افراد آنها را بسیار شگفت انگیز می دانند ، یا وقتی از استقبال مردم فرار می کنند ، به راحتی از آنها خسته می شوند. به عبارت دیگر ، شما باید تازه بمانید.

هنگامی که یک میم مرده تلقی می شود ، آن را رها کرده و ادامه دهید. شما نمی خواهید به عنوان یک فرد آهسته خارج از تماس دیده شوید.

توتینو دارای نگرش درست در مورد میم ها آنها انعطاف پذیر باقی می مانند و در این کار زیاده روی نمی کنند و حتی الگوهای رفتاری منحصر به فرد خود را ایجاد می کنند.

8. OLD SPICE

تعداد کمی از برندها تصویر خود را مانند Old Spice به طور کامل اختراع کرده اند. تبلیغات پوچ گرایانه آنها با استعدادهای اشعیا مصطفی و تری خدمه یک شبه بودند. اکنون نام تجاری مترادف با تبلیغات احمقانه و با اکتان بالا است. center w-richtext-figure-type-video “/>

این نام تجاری به دلیل رویکردی که برای طنز در پیش گرفته است قابل تحسین است. هیچ چیز بیش از حد پیچیده یا بیش از حد در نظر گرفته نمی شود. این باعث تعجب آنها می شود که بینندگان آن را سرحال می کنند. شما هرگز مطمئن نیستید که با مشاهده یک پست Old Spice چه چیزی دریافت خواهید کرد.

قدیمی اسپایس از ویدئوی اینستاگرام استفاده گسترده ای می کند و آزمایش های هوشمندانه و بلندپروازانه ای را با فرم انجام می دهد. برای مثال ، آنها از سیستم برچسب گذاری اینستاگرام برای جاسازی پیوندها و ایجاد داستان ماجراجویی خود را انتخاب کنید استفاده کردند .

روش غیر متعارف آنها در بازاریابی ثابت می کند که بازداری بزرگترین دشمن طنز است. نترسید که اجازه دهید تخیلات شما تند شود.

9. DOLLAR SHAVE CLUB

داشتن یک موضوع در حال انجام می تواند در صورت آمدن نتیجه دهد. به کمدی در اینستاگرام ، می تواند محتوای شما را یکپارچه و سازگار کند.

پست های باشگاه تراشیدن دلار دارای عناصر وحدت انگیز بسیاری است. آنها معمولاً حاوی کلمات و “طنز پدر” هستند که اغلب از طریق کارتون های سرگرم کننده منتقل می شوند.

شوخی آنها تمایل دارد پیرامون موضوعات مشابه: نظافت ، اصلاح و موهای زیاد. بنابراین ، بیشتر محتوای آنها ، که گاه به گاه مماس مبهم است ، مربوط به محصولاتی است که آنها می فروشند.

Dollar Shave Club نشان می دهد که همه مارک ها برای موفقیت نیازی به زرق و برق و غیر منتظره ندارند. بسیار خوب است که به آنچه می دانید پایبند باشید. با آنچه طبیعی به نظر می رسد پیش بروید.

10. FROOTI

اولین بار در سال 1985 در هند معرفی شد ، نوشیدنی انبه Frooti را اکنون می توان در سراسر جهان یافت. چند سال پیش آنها هویت بصری خود را تحت بازنگری قرار دادند. زیبایی جدید و خوشمزه آنها را می توان در سراسر محتوای اینستاگرام آنها مشاهده کرد.

فروتی ، با کمک آژانس خلاق Sagmeister & Walsh ، سبک متمایزی را بر اساس مینیاتورها و حرکت متوقف کرده است.

صفحه اینستاگرام آنها شامل ترکیبی از انیمیشن ها و تصاویر کوتاه است. این خلاقیت های آب نبات خوشایند به نظر می رسند ، جذاب و پر از شادی و نشاط هستند.

چه آیا می توان از اختراع مجدد فروتی آموخت؟ طنز می تواند برای همه بینندگان جذاب ، دوستانه و خوشایند باشد. همچنین می توان آن را با لمس بصری خوش سلیقه ادغام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *