10 مارک که بازاریابی اینستاگرامی را به روش صحیح انجام می دهند

اینستاگرام باید یک قسمت اساسی از حضور اینترنتی هر نام تجاری باشد. این مورد به اندازه فیس بوک یا توییتر مهم است و ممکن است به زودی از آنها پیشی بگیرد.

اینستاگرام با 400 میلیون حساب کاربری پر رونق که بیشتر افراد جوان را تشکیل می دهد ، در حال حاضر سریع ترین شبکه اجتماعی است. همچنین تمایل دارد بالاترین نرخ تعامل در هر پلتفرمی را داشته باشد. مارکها بیشتر از سایر سایتها در اینستاگرام موفق به کسب موفقیت می شوند.

در اینجا 10 مارکی وجود دارد که به بقیه ما نشان می دهد چگونه به روش صحیح در اینستاگرام بازاریابی کنیم:

1. باشگاه ریش دلاری

برای طاقچه سخت است محصولات و خدمات برای پا گرفتن در بازار. این جایی است که شبکه های اجتماعی می توانند کمک کنند. مارک هایی که ممکن است در غیر این صورت مورد توجه قرار نگیرند ، در صورت ویروسی شدن محتوای اینستاگرام آنها می توانند در اینترنت سر و صدا کنند.

باشگاه ریش دلار ، که بسته های روغن ریش و محصولات نظافت را برای اشتراک ماهانه فقط یک دلار ارائه می دهد ، نمونه ای از شرکتی که توانست این کار را انجام دهد.

این برند که به عنوان طنازی در باشگاه اصلاح دلاری موفق راه اندازی شد ، به دلیل شوخ طبعی بی احترامی مورد توجه قرار گرفت. این فقط با نگاهی گذرا به محتوایی که به طور معمول در اینستاگرام قرار می دهد مشهود است:

باشگاه ریش دلار همچنین به موضوعات پرطرفدار توجه می کند . برای مثال ، این فرصت را پیدا کرد تا شوخی در مورد ظاهر کاملاً ناهموار Aquaman را تجربه کنید در تریلر Justice League اخیر:

2. RED BULL

شرکت نوشیدنی های انرژی زا Red Bull به خاطر داشتن ورزشهای شدید در بازاریابی معروف است. این بدان معناست که مطالب زیادی برای جلب توجه محتوای بصری در اختیار دارد. ردبول اغلب از عکاسان مشهور ورزشی مانند کریستین پوندلا دعوت می کند تا برای اینستاگرام خود تصاویری ایجاد کند:

دارای توانایی های پویایی مانند برای جلب توجه بیشتر کاربران اینستاگرام – حتی کسانی که به طور معمول ورزش های شدید را دنبال نمی کنند. قدرت عکاسی عالی این است که برای همه افراد با هر علاقه جذاب است.

با این حال ، تصاویر همیشه همیشه بهترین محیط برای استفاده نیستند. در برخی موارد ، فیلم ها می توانند انتخاب مناسب تری برای ضبط موضوع یا لحظه خاصی باشند. حرکت می تواند بخش مهمی از به تصویر کشیدن حرکتی مانند غواصی در صخره باشد.

ردبول محتوای ویدئویی زیادی در حساب اینستاگرام خود ارسال می کند ، شاید حتی از خروجی عکس خود پیشی بگیرد. بنابراین با خیال راحت هر روشی را متناسب با محتوای خود انتخاب کنید.

3. AIRBNB

Airbnb یک بازار آنلاین است که به مردم اجازه می دهد اجاره خانه خود را اجاره کنند فضاهای زندگی برای کسانی که به دنبال اسکان موقت هستند. Airbnb با درج لیست در 191 کشور ، یک برند با حضور گسترده است.

این بدان معنی است که Airbnb به مکان ها و افراد مختلف دسترسی دارد ، که به طور کامل از آنها برای جریان مداوم محتوای اینستاگرام استفاده می کند. غالباً عکسهایی ارسال شده توسط کاربران و صاحبان املاک که فضاهای خود را برای اجاره ارائه می دهند.

این سیستمی است که Airbnb به نفع خود استفاده می کند. این یک کاتالوگ از تصاویر متنوع و جذاب از مناطق و فرهنگ های مختلف در اختیار آنها قرار می دهد. همچنین به عنوان یک روش موثر و جذاب برای به نمایش گذاشتن آنچه خدمات می تواند ارائه دهد عمل می کند.

این شرکت همچنین درگیر گفتمان سیاسی شده است ، که می تواند از نظر تجاری یک تصمیم خطرناک باشد. هرچند Airbnb لازم دانست که در این مورد صحبت کند. آنها از هشتگ #WeAccept برای ابراز حمایت صریح از تنوع و تحمل استفاده کردند. این امر باعث جلب نظر مصرف کنندگان شد که در مورد این موضوع احساس قوی داشتند.

4. آب نیکوکاری

مسئولیت اجتماعی در حال تبدیل شدن به یک قسمت مهم از تصویر یک مارک است . مصرف کنندگان مارک هایی را ترجیح می دهند که می خواهند سهم مثبتی در جهان داشته باشند.

خیریه آب یک سازمان غیر دولتی غیرانتفاعی است که به توزیع آب آشامیدنی پاک به کشورهای در حال توسعه و همچنین افزایش آگاهی در مورد تأثیرات جهانی در حال انجام بحران آب.

اینستاگرام آنها به عنوان الگویی برای هرکسی که می خواهد اعتبار خود را به عنوان یک شرکت آگاه اجتماعی افزایش دهد ، عمل می کند. محتوایی که منتشر می کنند اثبات مستقیم تأثیر موفقیت آمیز عملیات آنها است.

بیشتر تصاویر و فیلم های Charity Water به افرادی که آب را دریافت می کنند متمرکز شده است. دیدن بسیاری از چهره های خندان در بین افراد واقعاً نیازمند الهام بخش و دلگرم کننده است.

مهمترین موفقیت موفقیت آنها این است که کاربران اینستاگرام جذب محتوایی می شوند که احساسات آنها را تحریک می کند. از طریق ظرفیت همدلی ، برای پاسخگویی به نشانه ها و اصطلاحات صورت طراحی شده ایم. استفاده از این مورد می تواند کمک بسیاری به انسان سازی یک برند کند.

5. شب شنبه زنده

Saturday Night Live یک برنامه تلویزیونی با میلیون ها بیننده در هر قسمت و یک طرفدار آنلاین بصورت اختصاصی است. این یک جزap اصلی و مهم با فرهنگ پاپ است که از دهه ها قبل وجود داشته است ، بنابراین نیازی نیست کارهای زیادی برای جلب توجه انجام دهد.

SNL اینستاگرام خود را ساده نگه می دارد. محتوای آن تمایل به پشت پرده بودن مطالب دارد و اغلب این حساب را به میزبان مشهور خود برای هفته تحویل می دهد. این یک روش عالی برای ایجاد پیش بینی برای قسمت های جدید است.

علاوه بر این ، صریح بودن محتوا به معنای تولید سریع آن است. نیازی به ساعتها صرف تنظیم عکسهای دقیق نیست.

به عنوان مثال ، یک پست اخیر سلفی ای است که بازیگر کریس پاین در هنگام خواندن متن نوشت:

این عکس فوری ناموزون بیش از 40،000 پسندیدن را در روز به دست آورد. این نشان می دهد که گاهی اوقات روند خلاقیت به تنهایی می تواند به اندازه کافی جالب باشد.

6. NIKE LAB

نایک یک مارک تجاری آنقدر بزرگ است که به چندین Instagram نیاز دارد حساب ها برای پوشش جنبه های مختلف آن. این شرکت برای بخشهای مختلف خود حسابهای جداگانه دارد ، از جمله NikeWomen ، بسکتبال نایک و Nike+ Run Club .

Nike Lab شاید قابل توجه ترین حضور در اینستاگرام را داشته باشد. تمرکز آزمایشگاه نایک این است که تجهیزات و پوشاک آینده را به نمایش بگذارد. هر پست جزئیات مفصلی درباره محصول ارائه می دهد ، ویژگی ها و عملکرد آن را به نمایش می گذارد و همچنین یک تیزر بصری ارائه می دهد.

مشتریان از دریافت پیش نمایش های آموزنده محصولات لذت می برند. این کار عملی است و به آنها ایده واضحی از آنچه که قبل از خرید ارائه می دهید ، ارائه می دهد.

پیش نمایش ها همچنین باعث ایجاد تبلیغات می شود و افراد را برای خرید محصول در هنگام عرضه تحریک می کند. تاریخ عرضه کفش های نایک به رویدادهای بزرگی تبدیل شده است. حتی بعضی ها جلوی فروشگاه ها اردو می زنند تا اولین کسی باشد که آنها را خریداری می کند.

7. GOPRO

GoPro در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد به اینستاگرام می آید. از آنجا که محصولات اصلی آن دوربین های “اکشن” بادوام هستند ، منطقی است که آنها فقط از تصاویر و فیلم های ساخته شده با GoPro استفاده کنند. این پلت فرم نهایی برای نشان دادن آنچه دوربین ها می توانند انجام دهند است.

GoPro برند دیگری است که به آن اعتماد می کند. ارسال های کاربر برای تأمین محتوای فید خود. در صفحه آنها همه چیز از چتربازی تا وسایل عجیب و غریب حیوانات یافت می شود. GoPro می تواند به بیشتر همه متصل شود ، بنابراین این امکانات بی پایان هستند.

درج محتوای کاربر نیز روش خوبی برای ایجاد یک جامعه است. برخی از شرکت ها با ارائه فرصتی برای برنامه ریزی مجدد محتوای خود ، پیروان خود را به استفاده از هشتگ ترغیب می کنند. سایرین ، مانند GoPro ، پیوندهایی به فرمهای رسمی ارسال در بیوگرافی خود دارند.

8. LORNA JANE

ممکن است برخی مارک ها بخواهند از Instagram خود برای انتقال نگرش خاصی ، یا برای نشان دادن شخصیت مشتریان آنها.

لورنا جین یک شرکت لباس فعال در استرالیا است. هر کسی که به صفحه اینستاگرام خود مراجعه کند ، می تواند به سرعت جمعیت اصلی خود را شناسایی کند.

>

لورنا جین به طور خاص زنان جوان و ورزشی را که به سبک و عملکرد به اندازه مساوی اهمیت می دهند ، هدف قرار می دهد. این تقریباً در هر محتوایی که ارسال می کنند مشهود است. تصاویر آنها زنان را در حال ورزش و زندگی به طور کامل نشان می دهد و هنگام انجام این کار زیبا به نظر می رسند.

ثبات ارزش زیادی دارد. مارک ها در اینستاگرام باید هر پست را راهی برای تقویت آنچه نمایندگی می کنند و برای آن تلاش می کنند ، ببینند.

9. جغرافیای ملی

نشنال جئوگرافیک به دلیل مشهور بودن بیش از 100 سال عکاسی برنده جایزه. اگر حساب اینستاگرام آن نتواند مطابق با استاندارد خود عمل کند ناامید کننده خواهد بود.

خوشبختانه ، اینگونه نیست. حتی در شبکه های اجتماعی ، نشنال جئوگرافیک به ارائه تصاویر با کیفیت بالا ادامه می دهد.

بعلاوه ، National Geographic از تخصص خود برای استفاده مزیت – فایده – سود – منفعت. هر تصویر با یک عنوان آموزشی همراه است که موضوع را توصیف می کند یا نحوه عکاسی از تصویر را عکاس توضیح می دهد.

اینستاگرام پر است از عکاسان مشتاق که می خواهند کار خود را انجام دهند. آنها از راهنمایی هایی که می توانند از متخصصان این حوزه دریافت کنند قدردانی می کنند.

10. ASOS

برخی از مارک های اینستاگرامی خارج از چارچوب فکر می کنند در رویکرد خود به پلت فرم. خرده فروش مد ASOS یکی از آنهاست.

ASOS علاوه بر حفظ حساب اصلی خود ، کاربران مختلف اینستاگرام را به عنوان سفیران نام تجاری استخدام می کند.

این افراد با نام کاربری آنها مشخص می شوند ، مانند asos_hannah یا asos_shope آنها آزاد هستند تا محتوای خود را شخصی کنند و محصولات ASOS را به دلخواه خود به نمایش بگذارند.

سفیران برند در بسیاری از شبکه های اجتماعی منابع ارزشمندی هستند ، زیرا صادقانه و قابل گفتن به حساب می آیند. اعتماد عموم مردم بیشتر از نظر سخنگوی شرکت یا شخص مشهور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *