10 نکته ای که برند شما می تواند از حساب اینستاگرام ردبول بیاموزد

وقتی نوبت به مارک های نوشابه در اینستاگرام می رسد ، ردبول بر این امر حکمرانی می کند. از نظر نفوذ و تعامل مشتری در بالای لیست قرار دارد.

شاید به همین دلیل است که آنها پرفروش ترین انرژی هستند نوشیدن در جهان. از این گذشته ، فروش محصول بدون حضور گسترده بازاریابی برای تقویت آگاهی کار دشواری است.

با مطالعه استراتژی های ردبول در اینستاگرام ، می توانید به برند خود نیز بال بزنید.

1 مخاطب خود را بشناسید (و خودتان)

اولین قدم برای موفقیت در بازاریابی نام تجاری خود ، تقویت هویت آن است. این شامل پی بردن به شخصیت مارک و افرادی است که امیدوار است بتواند آنها را جذب کند.

ردبول نمونه ای عالی از نام تجاری است که کد را در این زمینه شکسته است.

این از محتوای اینستاگرام ردبول محتوای آنچه که سعی می کند باشد باشد. تمرکز منحصر به فرد بر روی ورزش های افراطی جذابیتی برای بازاری جوان ، پرانرژی و بیش از یک شورش لمسی دارد. تصاویر ردبول احساس آزادی و هیجانات بالای اکتان را برمی انگیزد.

به یاد داشته باشید که بسیاری از مصرف کنندگان براساس آنچه در مورد خودشان ارتباط برقرار می کنند محصولات را انتخاب می کنند. برای برخی ، نوشیدن ردبول بازتابی از شیوه زندگی آنها است.

2. سعی کنید چیزی جسورانه

در 14 اکتبر 2012 ، ردبول یکی از بلندپروازانه ترین حقه های بازاریابی که تا به حال ابداع شده بود را کنار گذاشت. این یک برنامه پنج ساله در برنامه ریزی بود. آنها با Felix Baumgartner skydiver معروف ، از جهش رکورد جهانی حمایت کردند و سقوط آزاد از ارتفاع 128 کیلومتری در هوا.

پروژه Red Bull Stratos یک دستاورد تاریخی بود که ماه ها پس از آن بر رسانه های اجتماعی مسلط شد. یکی از دلایلی که به موضوع اصلی بحث تبدیل شد این بود که به طور مستقیم در YouTube پخش شد تا همه آن را تماشا کنند. در هفته های منتهی به رویداد ، ردبول از اینستاگرام برای افزایش سطح تبلیغات تا نقطه جوش استفاده کرد. هیچ چیز مانند بینایی توجه بیننده را به خود جلب نمی کند ، مخصوصاً تماشایی که هر روز نمی بینند.

رویدادی از این دست به شما این فرصت را می دهد که دنبال کنندگان خود را تحریک کرده و آنها را هیجان زده کنید. حتی می توانید یک کمپین کامل را در پیش بینی رویداد ایجاد کنید.

3. خیلی سخت پیش نروید

به فید اینستاگرام ردبول نگاهی بیندازید. متوجه خواهید شد که تعداد زیادی عکس و فیلم با محصولات آنها وجود ندارد. با این وجود ، این صفحه بدون شک نماینده اخلاق Red Bull است. این قدرت نام تجاری قوی است.

برخی به شما می گویند که نباید از فروش کالا یا خدمات خود چشم پوشی کنید. این تا حدی درست است کسب و کارها همیشه باید معیشت خود را در نظر بگیرند و چگونه می توانند ترافیک را به فروشگاه خود هدایت کنند. این امر به ویژه در پلتفرمی مانند اینستاگرام صادق است. اکثر کاربران در آن به دنبال تبلیغات نیستند و اگر آگهی جریان مصرف محتوای آنها را قطع کند ، آزاردهنده است.

بهترین رویکرد ، روش ظریفی است. به بینندگان خود محتوایی بدهید که دارای ارزش فراتر از پتانسیل بازاریابی است. به عنوان مثال ، بدلکاری جسورانه ای که Red Bull به نمایش می گذارد ، صرف نظر از ارتباط برند ، سرگرم کننده و تحریک کننده است.

4. فعال و پس از مدتی

یک مشکل رایج با مارک ها این است که پست کافی ارسال نمی کنند یا در فواصل نامنظم پست می کنند. اگر دیگران به ندرت پست های شما را ببینند ، توجه به آنها سخت است.

ردبول به عنوان یک مدل خوب برای دنبال کردن در این مورد عمل می کند. آنها تمایل دارند هر 2-4 ساعت یکبار مطالب جدید ارسال کنند. این یک الگوی منظم است که پیروان به راحتی می توانند آن را پیش بینی کنند.

سعی کنید یک برنامه ثابت داشته باشید و پست ها در طول روز پخش شوند. همه مطالب خود را به یکباره تخلیه نکنید. تفاوت در مناطق زمانی و ساعات اوج مصرف برای هر منطقه را در نظر داشته باشید. این برای هر مارک با بازار بین المللی مهم است.

راه حل دیگر این است که چندین حساب کاربری داشته باشید ، و هر یک بر روی مخاطبان خاص منطقه ای تمرکز کنند. ردبول دارای حساب هایی است که در بریتانیا ، کانادا ، تایوان ، فرانسه و بسیاری از مکانهای دیگر.

5. پیوسته بمانید

زیبایی همه چیز در اینستاگرام است.

این یک شبکه اجتماعی است که کاملاً بر اساس بارگذاری ، یافتن و به اشتراک گذاری تصاویر خوشایند بصری استوار است. اگر محتوای باکیفیت و چشم نواز تولید نکنید ، هرگز به هیچ وجه در این پلتفرم نخواهید رسید. اکثر آنها به یک رویکرد بصری متمایز پایبند هستند ، زیرا چیزی است که پیروان آن می توانند با نام تجاری آن را تشخیص دهند.

سال گذشته ، ردبول مشارکت انحصاری با GoPro. این رابطه سبک زیبایی شناسی آنها را مشخص کرده است. ویدیوهای اینستاگرام آنها پویا و پر از جنبش است ، دوربین از نزدیک سوژه ها را دنبال می کند.

یکی دیگر از مزایای انسجام بصری تأثیر تجمعی آن بر روی خوراک شما است. وقتی شخصی از صفحه شما بازدید می کند ، می بیند که تمام محتوای شما در یک شبکه بصری منسجم و رضایت بخش سازماندهی شده است.

6. در میان پلتفرم ها به اشتراک بگذارید

یکی از مهمترین روشهایی که Red Bull از آن استفاده می کند بازیافت محتوا بین حسابهای رسانه های اجتماعی خود است. آنها اغلب ویدیوهای YouTube را در اینستاگرام خود ارسال می کنند و برعکس.

این تکنیکی است که در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند. برخی ممکن است از انجام این کار بترسند ، زیرا فکر می کنند استفاده مجدد از محتوا مخاطب آنها را خسته می کند ، اما عاقلانه است که هر پلتفرم را مخاطب جداگانه ای در نظر بگیریم. به عنوان مثال ، نباید تصور کنید که همه کسانی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند ، ویدیوهای YouTube شما را مشاهده کرده اند.

با خیال راحت تبلیغات متقابل خود را نیز تبلیغ کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک تیزر در اینستاگرام یا توییتر قرار دهید تا یک ویدیوی کامل را تبلیغ کنید که در YouTube قابل مشاهده است. این می تواند تعداد پیروان شما را در هر دو سیستم عامل افزایش دهد.

7. مسابقه های برگزار

مسابقات همیشه راهی عالی برای جلب توجه به صفحه اینستاگرام شما است. کاربران آنها را دوست دارند زیرا خطر کم و پاداش بالایی دارند. معمولاً تنها کاری که باید انجام دهند این است که از هشتگ استفاده کنند یا از یک حساب کاربری پیروی کنند.

ردبول اغلب مسابقه دارد. کمپین آنها Red Bull Editions بسیار موفق بود. آنها از پیروان خود خواستند تا عکس هایی با رنگ قرمز ، نقره ای یا آبی برای جشن گرفتن انواع جدید طعم خود ارسال کنند.

بیش از 3000 ورودی دریافت شده ، هر کدام با هشتگ مناسب مشخص شده اند. برندگان این مسابقه آثار خود را در صفحه رسمی اینستاگرام و بیلبوردهای 5 شهر نشان دادند.

برگزاری مسابقات اینستاگرام مزایای زیادی دارد. آنها نه تنها باعث می شوند که پیروان شما به خاطر مشارکت خود مورد تقدیر قرار گیرند. آنها همچنین مقدار زیادی محتوای تولید شده توسط کاربر در اختیار شما قرار می دهند. برای همه طرفهای درگیر مفید است.

8. ایجاد هشتگ های مارک دار

هشتگ ها ابزارهای ارزشمندی برای افزایش نرخ تعامل هستند. پلتفرم تجزیه و تحلیل اجتماعی به سادگی اندازه گیری شد دریافت که پست هایی که حداقل یک هشتگ داشته اند 12.6٪ بیشتر از پست بدون هیچ. به همین دلیل است که مارک های برتر به طور متوسط ​​از 7 هشتگ استفاده می کنند.

ردبول بسیاری از هشتگ های مارک دار خود را راه اندازی کرده است ، مانند #PutACanOnIt . ایده پشت این هشتگ ساده بود: از پیروان خواسته شد تا از خود در حال قرار دادن قوطی ردبول بر روی اشیا various مختلف عکس بگیرند. برخی از طرفداران از این مفهوم برای ارسال مطالب زیرکانه استفاده کردند. هم از اینستاگرام و هم از توییتر. این کمپین چنان ضربه بزرگی بود که شرکتهای دیگری مانند پپسی و پریر نیز درگیر آن شدند.

هشتگ ها مانند مسابقات می توانند خلاقیت بینندگان شما را برانگیزند. برخی از هشتگ ها ویروسی می شوند و مانند آتش سوزی ادامه می یابد. این می تواند منجر به رونق عمده ای در به رسمیت شناختن نام تجاری در پلت فرم شود.

9. کار با INFLUENCERS

مشارکت با تأثیرگذار بخش ضروری تعامل با برخی از جمعیت شناسی است. اینفلوئنسرها اعضای قابل اعتماد جوامع مربوطه هستند ، بنابراین توصیه آنها برای یک نام تجاری جدی گرفته می شود.

ردبول ، با توجه به موضوع ورزش های شدید آنها ، تمایل دارد با ورزشکاران محبوب در این زمینه کار کند. به عنوان مثال ، آنها در حال حاضر با اسکیت بورد و عکاس اتریشی فیلیپ شوستر همکاری می کنند در چند پروژه باید در نظر بگیرید که آیا آنها نگرشی دارند که با نام تجاری شما همخوانی دارد یا خیر. همچنین ، بهترین کار این است که به نفوذهایی بروید که واقعاً از محصولات شما لذت می برند. اشتیاق آنها باعث می شود این همکاری طبیعی تر به نظر برسد.

فقط افراد تأثیرگذار را انتخاب نکنید زیرا طرفداران زیادی دارند. با کسانی بروید که نام تجاری را تکمیل کرده و ایده های خلاقانه را به میز بیاورند. اگر به کمک بیشتری احتیاج دارید ، در اینجا چند نکاتی در مورد ایجاد ارتباط وجود دارد. با اینفلوئنسرهای مناسب .

10. ایجاد محتوای ویدئویی

اینستاگرام در ابتدا برای محتوای ویدیویی ساخته نشده بود. هنگامی که این ویژگی برای اولین بار معرفی شد ، محدودیت زمانی 15 ثانیه ای وجود داشت. تا سال گذشته 60 ثانیه افزایش نیافته بود.

برخی از مارک ها هنوز در تصویب ویدئوها به عنوان بخشی از بازاریابی اینستاگرام خود تردید دارند. برای آنها ، عکس ها گزینه امن تری هستند ، زیرا به نظر می رسد بیشترین پشتیبانی را داشته باشد.

در همین حال ، اکثر قریب به اتفاق پست های ردبول ویدئو هستند. این قالبی است که به نظر می رسد برای محتوای بسته بندی شده آنها مناسب است.

از آنجا که Red Bull 7.8 میلیون دنبال کننده و صدها هزار بازدید در هر پست دارد ، بنابراین آنها باید کاری را درست انجام دهند. جسور باشید و آزمایش کنید. ممکن است برای شما نیز جوابگو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *