10 نکته ای که برند شما می تواند از حساب Instagram Red Bull یاد بگیرد

وقتی صحبت از مارک های نوشابه در اینستاگرام می شود ، ردبول حاکم است. از نظر نفوذ و تعامل با مشتری در بالای لیست قرار دارد.

شاید به همین دلیل است که آنها همچنین انرژی پرفروش هستند نوشیدن در جهان. از این گذشته ، فروش محصول خود بدون حضور گسترده بازاریابی برای تقویت آگاهی کار دشواری است.

با مطالعه استراتژی های ردبول در اینستاگرام ، می توانید به برند خود نیز بال بزنید.

1 از مخاطب خود (و خودتان) مطلع شوید

اولین قدم در موفقیت بازاریابی نام تجاری خود ، تحکیم هویت آن است. این شامل شناسایی شخصیت مارک و اینکه چه کسی قصد جذب آن را دارد.

ردبول یک نمونه عالی از مارک تجاری است که کد را در این زمینه ها شکسته است.

این از همه مشخص است محتوای اینستاگرام ردبول آنچه که تلاش می کند باشد. تمرکز انحصاری در ورزش های شدید ، بازاری را به خود جلب می کند که جوان ، پرانرژی و فراتر از یک سرکش لمسی است. تصاویر ردبول احساس آزادی و هیجانات بالای اکتان را برمی انگیزد.

به یاد داشته باشید که بسیاری از مصرف کنندگان محصولات را براساس آنچه در مورد خودشان ارتباط دارند انتخاب می کنند. برای برخی ، نوشیدن ردبول بازتابی از سبک زندگی آنهاست که آرزوی آن را دارند.

2. چیزی جسورانه را امتحان کنید

در 14 اکتبر 2012 ، ردبول یکی از بلندپروازانه ترین مانع های بازاریابی که تاکنون ابداع شده است را آغاز کرد. این یک برنامه پنج ساله در برنامه ریزی بود. آنها که با آسمان خراش مشهور فلیکس باومگارتنر کار می کنند ، از %20%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86%20%D8%AC%D9%87%D8%B4%20%D8%B1%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF%20%20%D9%88%20%D8%B3%D9%82%D9%88%D8%B7%20%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20128%20%DA%A9%DB%8C%D9%84%D9%88%DA%AF%D8%B1%D9%85%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%87%D9%88%D8%A7.%20%20

%20%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87%20Red%20Bull%20Stratos%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA%20%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DB%8C%20%D8%A8%D9%88%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%20%D9%BE%D8%B3%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%D9%86%20%D8%A8%D8%B1%20%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C%20%D8%AA%D8%B3%D9%84%D8%B7%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA.%20%DB%8C%DA%A9%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%84%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A8%D8%AD%D8%AB%20%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C%20%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84%20%D8%B4%D8%AF%20%D8%8C%20%D9%BE%D8%AE%D8%B4%20%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%82%DB%8C%D9%85%20%D8%A2%D9%86%20%D8%A7%D8%B2%20YouTube%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%20%D9%87%D9%85%D9%87%20%D8%A8%D9%88%D8%AF.%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D9%87%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF%20%D8%8C%20%D8%B1%D8%AF%D8%A8%D9%88%D9%84%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%D8%B3%D8%B7%D9%88%D8%AD%20%D8%A7%D8%B9%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%AF%20%D8%A8%D9%87%20%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF%20%D9%85%D8%AE%D8%AF%D8%B1%20%D8%AA%D8%A7%20%D9%86%D9%82%D8%B7%D9%87%20%D8%AC%D9%88%D8%B4%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF.%20%20

%20%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C%20%D8%A7%D9%88%D9%82%D8%A7%D8%AA%20%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%20%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DA%A9%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D9%88%20%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%20%D9%85%DB%8C%20%D8%B4%D9%88%D8%AF.%20%D9%87%DB%8C%DA%86%20%DA%86%DB%8C%D8%B2%20%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%AC%D9%84%D8%A8%20%D9%86%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D8%8C%20%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%D8%A7%D9%8B%20%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A7%D9%88%20%D9%87%D8%B1%20%D8%B1%D9%88%D8%B2%20%D9%86%D9%85%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AF.%20%20

%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%86%D9%88%D8%B9%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%81%D8%B1%D8%B5%D8%AA%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AF%D9%87%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D8%B0%DB%8C%D8%AA%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D9%88%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%87%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D9%86%20%D8%B2%D8%AF%D9%87%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D8%AD%D8%AA%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DB%8C%DA%A9%20%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86%20%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%BE%DB%8C%D8%B4%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%20%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%20

%20%203.%20PROMOTE%20TOO%20HARD%20%20

%20

%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20Red%20Bull%20%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%AF.%20%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF%D9%87%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%20%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C%20%D8%B9%DA%A9%D8%B3%20%D9%88%20%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%20%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF.%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%20%D8%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%20%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86%20%D8%B4%DA%A9%20%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%A7%D8%AA%20Red%20Bull%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF%20%D9%82%D9%88%DB%8C%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%20

%20%D8%A8%D8%B1%D8%AE%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%20%DA%AF%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%86%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%87%D8%A7%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B4%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%AA%D8%A7%20%D8%AD%D8%AF%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%AA%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%BA%D9%84%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%85%D8%B9%DB%8C%D8%B4%D8%AA%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%B4%DA%A9%D9%84%20%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86%20%D8%AC%D9%84%D8%A8%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D9%88%20%D8%A8%D9%87%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF.%20%20

%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%AD%D8%A7%D9%84%20%D8%8C%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%20%D8%A2%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D9%88%20%D8%A2%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87%20%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%B3%DB%8C%D8%B1%20%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D9%85%D8%B1%20%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%D8%A7%D9%8B%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%B5%D8%AF%D9%82%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF.%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D9%85%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A2%D9%86%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%20%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF%20%D9%88%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C%20%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%20%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%82%D8%B7%D8%B9%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D8%8C%20%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1%20%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%20

%20%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D8%B8%D8%B1%DB%8C%D9%81%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%A8%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4%20%D8%A2%D9%86%20%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D8%B1%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF.%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D9%85%D8%AB%D8%A7%D9%84%20%D8%8C%20%D8%A8%D8%AF%D9%84%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%AC%D8%B3%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20Red%20Bull%20%D8%A8%D9%87%20%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D9%85%DB%8C%20%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%D8%AF%20%D8%8C%20%D8%B5%D8%B1%D9%81%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%20%D8%8C%20%D8%B3%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D9%85%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D9%88%20%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DB%8C%DA%A9%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%20

%20%204.%20%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%20%D9%88%20%D9%85%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D9%88%D9%84%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF%20%20

%20

%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%20%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DA%A9%20%D8%A8%D8%A7%20 مارک ها این است که پست کافی ارسال نمی کنند یا در فواصل نامنظم پست می گذارند. اگر دیگران به ندرت پست های شما را ببینند ، سخت قابل توجه است.

Red Bull به عنوان یک مدل خوب برای دنبال کردن در این مورد عمل می کند. آنها تمایل دارند هر 2-4 ساعت یکبار مطالب جدید ارسال کنند. این یک الگوی منظم است که پیروان به راحتی می توانند آن را پیش بینی کنند.

سعی کنید یک برنامه ثابت داشته باشید و پست ها در طول روز پخش شوند. همه مطالب خود را به یک باره نریزید. اختلافات را در مناطق زمانی و ساعات اوج مصرف برای هر منطقه در نظر داشته باشید. این مورد برای هر مارک دارای بازار بین المللی مهم است.

راه حل دیگر این است که چندین حساب کار کنید ، و هر یک بر روی مخاطبان خاص منطقه ای تمرکز داشته باشند. Red Bull دارای حساب هایی است که در انگلیس تهیه می شود ، کانادا ، تایوان ، فرانسه و بسیاری از مکانهای دیگر.

5. با هم بمانید

زیبایی شناسی همه چیز در اینستاگرام است.

این یک شبکه اجتماعی است که کاملاً در اطراف بارگذاری ، یافتن و به اشتراک گذاری تصاویر خوشایند بصری است. اگر محتوای با کیفیت و چشم نوازی تولید نکنید ، هرگز به جای سیستم عامل نخواهید رسید.

یکی از عناصر مهم این امر داشتن یک سبک واحد در میان پست های شما است. اکثر آنها به یک روش بصری متمایز پایبند هستند ، زیرا این چیزی است که پیروان آنها می توانند آن را با نام تجاری شناسایی کنند.

سال گذشته ، ردبول یک مشارکت انحصاری با GoPro. این رابطه به تعریف سبک زیبایی شناختی آنها رسیده است. ویدئوهای اینستاگرام آنها پویا و پر از جنبش است و دوربین از نزدیک سوژه ها را دنبال می کند.

یکی دیگر از مزایای انسجام بصری تأثیر تجمعی آن بر روی خوراک شما است. وقتی کسی از صفحه شما بازدید می کند ، تمام محتوای شما را در یک شبکه منسجم و راضی کننده بصری مشاهده می کند.

6. در میان پلتفرم ها به اشتراک بگذارید

یکی از مهمترین روشهایی که Red Bull از آن استفاده می کند بازیافت محتوا بین حسابهای خود در شبکه های اجتماعی است. آنها اغلب فیلم ها را از YouTube در اینستاگرام خود دوباره پست می کنند و بالعکس.

این روشی است که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. برخی ممکن است از این کار بترسند ، زیرا فکر می کنند استفاده مجدد از مطالب مخاطب آنها را خسته خواهد کرد ، اما عاقلانه است که هر پلتفرم را دارای مخاطب جداگانه خود بدانیم. به عنوان مثال نباید تصور کنید که همه کسانی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند ویدئوهای YouTube شما را تماشا کرده اند.

همچنین می توانید حساب های خود را تبلیغ متقابل کنید. به عنوان مثال ، می توانید برای تبلیغ یک ویدیوی کامل که در YouTube قابل مشاهده است ، یک تیزر در Instagram یا Twitter قرار دهید. این می تواند به افزایش تعداد پیروان شما در هر دو سیستم عامل کمک کند.

7. مسابقه های برگزار

مسابقات همیشه راهی عالی برای جلب توجه به صفحه اینستاگرام خود هستند. کاربران آنها را دوست دارند زیرا کم خطر و پاداش بالایی دارند. معمولاً تنها کاری که باید انجام دهند این است که از هشتگ استفاده کنند یا از یک حساب کاربری پیروی کنند.

Red Bull غالباً مسابقات دارد. کمپین Red Bull Editions” به ویژه موفقیت آمیز بود. آنها از پیروان خود خواستند تا عکسهایی با رنگهای قرمز ، نقره ای یا آبی ارسال کنند تا انواع جدید طعم آنها را جشن بگیرند.

بیش از 3،000 مدخل ثبت شد دریافت شده ، هرکدام با هشتگ مناسب مشخص شده اند. برندگان این مسابقه کارهای خود را در صفحه رسمی اینستاگرام و همچنین بیلبوردهای تبلیغاتی در 5 شهر نشان دادند.

برگزاری مسابقات اینستاگرام مزایای بسیاری دارد. نه تنها باعث می شود پیروان شما بخاطر کمکهایشان مورد تأیید واقع شوند. آنها همچنین محتوای تولید شده توسط کاربر را در اختیار شما قرار می دهند. این برای همه طرف های درگیر مفید است.

8. ایجاد هشتگ های مارک دار

هشتگ ها ابزارهای ارزشمندی برای افزایش نرخ تعامل هستند. پلتفرم تجزیه و تحلیل اجتماعی Simply Measured دریافت که پست هایی که حداقل یک هشتگ داشته اند 12.6٪ تعامل بیشتری نسبت به پست های بدون هیچ. به همین دلیل است که برندهای برتر به طور متوسط ​​از 7 هشتگ استفاده می کنند.

Red Bull بسیاری از هشتگ های مارک دار خود را مانند # PutACanOnIt . ایده پشت این هشتگ ساده بود: از پیروان خواسته شد تا از خود در حال قرار دادن قوطی ردبول بر روی اشیا various مختلف عکس بگیرند. برخی از طرفداران از این مفهوم برای ارسال مطالب هوشمندانه که با پرسپکتیو بازی می کردند استفاده کردند.

تقریباً 10 هزار ورودی از اینستاگرام و توییتر وارد شده است. این کمپین چنان ضربه بزرگی بود که شرکتهای دیگری مانند پپسی و پریر نیز درگیر آن شدند.

هشتگ ها مانند مسابقات می توانند خلاقیت بینندگان شما را برانگیزند. برخی از هشتگ ها ویروسی می شوند و مانند آتش سوزی به سراغ آنها می آیند. این می تواند منجر به رونق عمده ای در شناسایی برند در سیستم عامل شود.

9. با نفوذ کار کنید

مشارکت با تأثیرگذارها بخش ضروری تعامل با برخی از اطلاعات جمعیتی است. اینفلوئنسرها از اعضای معتمد جوامع مربوطه خود هستند ، بنابراین توصیه آنها برای نام تجاری جدی گرفته می شود.

ردبول ، با توجه به تم فوق العاده ورزشی ، تمایل به همکاری با ورزشکاران محبوب در این زمینه دارد. به عنوان مثال ، آنها در حال حاضر با اسکیت بورد و عکاس اتریشی فیلیپ شوستر همکاری می کنند در چند پروژه.

انتخاب اینفلوئنسر باید روشی دقیق باشد. شما باید در نظر بگیرید که آیا آنها نگرشی دارند که با مارک شما در ارتباط باشد. همچنین ، بهترین کار این است که به نفوذهایی بروید که واقعاً از محصولات شما لذت می برند. اشتیاق آنها باعث خواهد شد که همکاری طبیعی تر باشد.

فقط افراد تأثیرگذار را انتخاب نکنید زیرا طرفداران زیادی دارند. با کسانی بروید که مارک تجاری را کامل می کنند و ایده های ابتکاری را به میز می آورند. اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید ، در اینجا چند href=”https://socialfox.co/blog/7-tips-for-landing-a- همکاری-با-یک-اینستاگرام- influencer/ “> نکات مربوط به ایجاد ارتباط وجود دارد با تأثیرگذارهای مناسب

.

10. محتوای ویدیویی

ایجاد کنید Instagram در ابتدا برای محتوای ویدیویی ساخته نشده است. هنگامی که این ویژگی برای اولین بار معرفی شد ، محدودیت زمانی 15 ثانیه ای وجود داشت. این مورد تا سال گذشته به 60 ثانیه افزایش پیدا نکرد.

برخی از مارک ها هنوز در مورد استفاده از فیلم به عنوان بخشی از بازاریابی اینستاگرام خود مردد هستند. برای آنها ، عکسها مانند گزینه ایمن تری احساس می شوند ، زیرا به نظر می رسد بیشترین پشتیبانی را در آنها داشته باشد.

در همین حال ، اکثر قریب به اتفاق پست های Red Bull فیلم هستند. این قالبی است که به نظر می رسد برای محتوای بسته بندی شده اکشن آنها مناسب است.

از آنجا که Red Bull 7.8 میلیون دنبال کننده و صدها هزار بازدید در هر پست دارد ، بنابراین آنها باید کاری را درست انجام دهند. جسور باشید و آزمایش کنید. ممکن است برای شما هم نتیجه بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *