10 نکته برای اجرای یک مسابقه موثر اینستاگرام

شبکه های اجتماعی حول اتصالات می چرخند و موفق ترین مارک ها یاد گرفته اند که از این قدرت استفاده کنند.

با نگاهی به غول های فعلی شبکه های اجتماعی می توان فهمید که افراد ، مشاغل و مارک ها با پیروان خود به طرق مختلف ارتباط برقرار می کنند. مسابقات رسانه های اجتماعی از موثرترین و محبوب ترین روش ها برای دستیابی به اهداف است.

از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، SocialFox استفاده کنید. ، برای پیگیری معیارهای خود در هنگام اجرای این مسابقات. با داشتن بینش مناسب ، می توانید تعامل خود را به حداکثر برسانید.

به ویژه در Instagram ، مارک های بیشتری از این استراتژی برای ارتباط و گسترش موارد زیر استفاده می کنند. در اینجا 10 مرحله ساده آورده شده است که می توانید آنها را دنبال کنید تا مسابقه Instagram خود را بدون زحمت و کارآیی انجام دهید.

1. مسابقه را بسازید.

اول ، مسابقه شما به مواد و بازارپذیری نیاز دارد. همه چیز در شبکه های اجتماعی باید با یک نام یا تصویری باشد که آن را از جمعیت متمایز کند.

در اینستاگرام ، تصاویر اصلی ترین حالت ارتباطی است ، بنابراین ساخت یک تصویر و عنوان هوشمندانه برای همراه کردن با اعلامیه مسابقه راهی مطمئن برای جلب توجه مثبت است. علاوه بر ارائه عنوان و تصویر جذاب ، تصمیم گیری در مورد موضوعی نیز می تواند مفید باشد.

ترکیب موفقیت آمیز این سه عنصر شروع امیدوار کننده مسابقه اینستاگرام شما را تضمین می کند. به عنوان مثال ، ما تونی هاوک را دیده ایم که اسکیت بورد را در مکان های تصادفی پنهان می کند و برای نشان دادن پیروان خود در مکان اسکیت بورد و جایزه بالقوه ، عکسهایی از مکانهای برجسته را ارسال می کند.

استفاده از تصاویر در ایجاد یک مسابقه بسیار مهم است. . در مسابقه #SonyX سونی ، آنها از کاربران دعوت کردند تا برای داشتن فرصتی برای برنده شدن جوایز روزانه ، تصاویر خود را با هدفون سونی قرار دهند. مارک هایی که از تصاویر بصری برای تبلیغ مسابقات اینستاگرام خود استفاده می کنند ، نتایج موفقیت آمیزتری کسب می کنند.

2. اهداف مشخص را تنظیم کنید.

پس از تعیین مرزهای مسابقه خود ، زمان تعیین اهداف آن فرا رسیده است. هدف نهایی مسابقه اینستاگرام چیست؟ آیا برای جذب فالوور است؟ آیا معرفی یک محصول جدید است؟ آیا این برای بزرگداشت یک لحظه خاص از تاریخ نام تجاری است؟

به هر دلیلی که باشد ، انجام یک مسابقه اینستاگرام باید هدف اصلی داشته باشد ، در غیر این صورت مردم تمایلی به شرکت در این رقابت ندارند. مطمئناً ، تبلیغات هوشمندانه و تصاویری جالب ، برخی افراد را به خود جلب می کند ، اما مسابقه ای که دلیل واقعی آن وجود نداشته باشد ، تأثیر زیادی بر شرکت کنندگان نخواهد داشت.

به همین دلیل ، مسابقات باید با کمترین میزان برگزار شود. اگر مارک ها هر چند هفته یکبار مسابقه برگزار کنند ، قدرت آنها به شدت تضعیف می شود. برای مراقبت از پیروان شما بیش از حد معمول خواهد بود.

3 قوانین را مشخص کنید.

برای اطمینان از یک مسابقه منظم و موفقیت آمیز ، قوانین ساده باید زودتر و آشکار وضع شوند. قبل از اینکه به کسی اجازه ورود به مسابقه داده شود ، مارک ها باید قوانین و مقررات مسابقه را به روشنی اعلام کنند تا رقابت متعادل و برای همه لذت بخش باشد.

قوانین خاص از مسابقه به مسابقه دیگر متفاوت است ، اما به طور کلی ، ورود باید برای هر کاربر محدود باشد ، موانع سنی یا مجوز والدین لازم است و فضای مسابقه عادلانه باید حفظ شود. با این شرایط تعریف شده ، مسابقه شما باید به آرامی اجرا شود.

4. تعریف مخاطب را تعریف کنید.

مورد مهم دیگر مخاطبان است. بسته به مارک تجاری ، مشاغل می توانند از مخاطبان کاملاً مشخص گرفته تا دسته گسترده ای از کاربران شامل همه گروه های سنی ، نژادها ، عقاید و طبقات اقتصادی باشند. به هر حال ، مسابقات نیاز به مخاطب متمرکز دارد ، حتی اگر پیرو نام تجاری از قبل کاملاً جادو باشد.

دلیل تمرکز فشرده این است که ممکن است همیشه جذب منافع کل افراد یک نام تجاری امکان پذیر نباشد. . با داشتن یک مخاطب به وضوح مشخص شده ، یک مسابقه موثرتر خواهد بود.

5. طول عمر را محدود کنید.

برای ایجاد احساس فوریت ، مهم است که طول آنها را نیز محدود کنید. مسابقه هایی که بیش از حد طولانی می شوند تمایل به از دست دادن حرکت خود دارند زیرا افراد به سادگی پس از یک دوره زمانی خاص آنها را فراموش می کنند. آنچه م moreثرتر است ، برگزاری مسابقات برای مدت زمان کوتاه تری است ، با به روزرسانی مکرر و اعلامیه هایی درباره پیشرفت و تغییرات برای جلب توجه پیروان شما.

هرچه مسابقه بیشتر شبیه یک روایت باشد ، با پیشرفت و پیشرفت پرداخت نهایی ، بهتر است. همچنین ، محدود کردن طول مسابقات از کنترل امور جلوگیری می کند. مطمئناً ، شرکت کنندگان بیشتر به طور کلی چیز خوبی است ، اما با گذشت زمان خاص می تواند برای دارندگان مسابقه طاقت فرسا شود.

6. EASY ENTRY.

برای اینکه مسابقه بتواند کشش مثبت زیادی داشته باشد ، ورود باید تا حد ممکن ساده شود. ورود آسان به مسابقه نه تنها بحث بیشتری راجع به مسابقه ایجاد می کند. همچنین ناامیدی را به حداقل می رساند و اطمینان حاصل می کند که این بحث ها مثبت است.

پس از اجرای فرآیند ورود آسان ، تکمیل آن با به روزرسانی های مداوم درباره مسابقه مهم است. اساساً هر چقدر روند ساده تر مخاطب باشد ، احتمال حضور شرکت کننده در مسابقه به احتمال زیاد بیشتر است.

7. تبلیغات با ابزارهای اینستاگرام.

شبکه های اجتماعی و تبلیغات دست به دست هم می دهد زیرا مارک های مختلف ویژگی هایی را برای ساخت کمپین های تبلیغاتی بسیار موفق تجربه کرده اند. به ویژه اینستاگرام دارای چندین ویژگی و گزینه برای تبلیغ محصولات ، ایده ها و مسابقات است.

مارک های موجود در اینستاگرام برای استفاده بیشتر از حداکثر قابل مشاهده بودن در مسابقات ، باید از بسیاری از ویژگی های این پلتفرم استفاده آزادانه کنند. این ویژگی ها شامل ارسال تصاویر و فیلم ها ، ارسال پیام مستقیم به کاربران و ارسال داستان های سفارشی است. استفاده منظم از این ابزارهای تبلیغاتی می تواند مشارکت و بحث در مورد مسابقه را حفظ کند ، که در نهایت موفقیت بیشتری را برای سرمایه گذاری ایجاد می کند.

8. PROMOTE ELSEWHERE.

بسیاری از مارک ها علاوه بر استفاده از ابزارهای تبلیغاتی گسترده اینستاگرام ، در سایر سیستم عامل های اجتماعی مانند Facebook ، Twitter و Snapchat نیز حضور دارند. اگرچه ممکن است این مسابقه در اینستاگرام در حال انجام باشد ، اما نیازی نیست تبلیغات به همان روش محدود شود.

مارک ها باید رقابت های خود را از همه سیستم عامل ها تبلیغ کنند. این نه تنها باعث افزایش جذابیت برای مسابقه اینستاگرام می شود. همچنین باعث افزایش بازدید در همه سیستم عامل های اجتماعی می شود. مزایای تبلیغ در مکان های دیگر افزایش دید و بازاریابی و گسترش نفوذ در بیش از یک حوزه اجتماعی است.

9. جایزه های پیشنهادی را ارائه دهید.

همانطور که در بالا ذکر شد ، اگر شبیه به یک روایت باشد ، پیگیری مسابقات لذت بیشتری دارد. مخاطبان به دنبال نوعی پیشرفت در طول مسابقه هستند و این همچنین به معنای ارائه یک پایان قابل توجه به همه آن است. یکی از بهترین راه ها برای این کار تبلیغات شفاف جایزه نهایی مسابقه است ، بنابراین مردم دقیقاً می دانند چه انتظاری دارند.

علاوه بر این ، برقراری ارتباط جایزه نهایی (و هیجان انگیز کردن آن) تضمین می کند که در وهله اول مردم واقعاً علاقه مند به شرکت در مسابقه خواهند بود. مارک های ایجاد کننده مسابقات اینستاگرام باید اهمیت جوایز را برای مخاطب تشخیص دهند. مردم برای شرکت در یک مسابقه به دلیل بهتری نسبت به داشتن حق رجز یا یک کاغذ نیاز دارند.

10. برنده را به نمایش بگذارید.

اگرچه ممکن است مردم از یک جایزه قابل توجه راضی باشند ، اما یک مورد مهم دیگر وجود دارد – کانون توجه برنده. افرادی که وارد یک مسابقه می شوند نوعی بازپرداخت نهایی را می خواهند – آنها می خواهند بدانند که جایزه ای وجود دارد و کسی آن را برنده شده است. مارک ها می توانند با اعلام برنده در یک پیام تبریک یا اعلامیه ، این نتیجه را به راحتی به داستان ارائه دهند.

به عنوان مثال ، مسابقه # CaptureEuphoria بن و جری را در نظر بگیرید ، جایی که نام تجاری برای ارسال به دنبال کنندگان خود رسید. تصاویری که نشان دهنده خوشبختی بستنی آنها است. با برسی مستقیماً حسابهایشان و استفاده از تصاویرشان در تبلیغات رسمی بن و جری ، برندگان مورد توجه قرار گرفتند. قدردانی اندکی می تواند در تقویت یک مسابقه از قبل محبوب بسیار کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *