10 نکته برای اجرای یک مسابقه موثر در اینستاگرام

رسانه های اجتماعی حول محور ارتباطات می چرخند و موفق ترین برندها یاد گرفته اند که از این قدرت استفاده کنند.

یک نگاه به غول های فعلی رسانه های اجتماعی نشان می دهد که افراد و مشاغل و برندها به طرق مختلف با پیروان خود ارتباط برقرار می کنند. مسابقات رسانه های اجتماعی یکی از م effectiveثرترین و محبوب ترین روش های ارتباط است.

از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل Instagram ، SocialFox استفاده کنید. ، برای پیگیری معیارهای خود هنگام اجرای این مسابقات. با بینش مناسب ، می توانید تعامل خود را به حداکثر برسانید.

به طور خاص در Instagram ، مارک های بیشتری بیشتر از این استراتژی برای ارتباط و گسترش موارد زیر استفاده می کنند. در اینجا 10 مرحله ساده آورده شده است که می توانید آنها را دنبال کنید تا مسابقه Instagram خود را بدون زحمت و کارآیی انجام دهید.

1. مسابقه را بسازید.

ابتدا ، مسابقه شما به اصل و بازار پسندی نیاز دارد. همه چیز در رسانه های اجتماعی باید با یک نام یا تصویری باشد که آن را از جمعیت متمایز کند.

در اینستاگرام ، تصاویر اصلی ترین حالت ارتباطی است ، بنابراین ساخت یک تصویر و عنوان هوشمندانه برای همراه کردن با اعلام مسابقه راهی مطمئن برای جلب توجه مثبت است. علاوه بر ارائه عنوان و تصویر جذاب ، تصمیم گیری در مورد موضوع نیز می تواند مفید باشد.

ترکیب موفقیت آمیز این سه عنصر ، شروع امیدوار کننده ای را برای مسابقه اینستاگرام شما تضمین می کند. به عنوان مثال ، ما تونی هاوک را دیده ایم که اسکیت بورد را در مکان های تصادفی پنهان کرده و تصاویری از مکان های دیدنی را برای نشان دادن پیروان خود در محل اسکیت بورد و جایزه احتمالی ارسال کرده است.

استفاده از تصاویر بصری در ایجاد مسابقه بسیار مهم است. . در مسابقه #SonyX سونی ، آنها از کاربران دعوت کردند تا برای داشتن فرصتی برای برنده شدن جوایز روزانه ، تصاویر خود را با هدفون سونی قرار دهند. مارک هایی که از تصاویر بصری برای تبلیغ مسابقات اینستاگرام خود استفاده می کنند ، نتایج موفق تری به دست می آورند.

2 تنظیم اهداف واضح.

پس از تعیین مرزهای مسابقه ، زمان آن فرا رسیده است که اهداف آن را مشخص کنید. هدف نهایی مسابقه اینستاگرام چیست؟ آیا برای جذب فالوور است؟ آیا برای معرفی محصول جدید است؟ آیا به خاطر بزرگداشت یک لحظه خاص در تاریخ نام تجاری است؟

به هر دلیلی ، برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی باید هدف اصلی داشته باشد ، در غیر این صورت مردم تمایلی به شرکت ندارند. مطمئناً تبلیغات هوشمندانه و تصاویری جالب برخی افراد را به خود جلب می کند ، اما مسابقه ای که دلیل واقعی آن وجود نداشته باشد ، تأثیر چندانی بر شرکت کنندگان نخواهد گذاشت.

به همین دلیل ، مسابقات باید با احتیاط برگزار شود. اگر برندها هر چند هفته یکبار مسابقات برگزار کنند ، قدرت آنها به شدت تضعیف می شود. آنها بیش از حد معمول خواهند بود که پیروان شما به آنها اهمیت ندهند.

3. قوانین را مشخص کنید. قبل از اینکه به کسی اجازه دهید در مسابقه شرکت کند ، برندها باید قوانین مسابقه را به طور واضح اعلام کنند تا رقابت برای همه متعادل و لذت بخش باشد.

قوانین خاص در هر مسابقه متفاوت است ، اما به طور کلی ، ورود باید به هر کاربر محدود شود ، موانع سنی یا مجوز والدین لازم است و فضای مسابقه عادلانه باید حفظ شود. با این شرایط تعریف شده ، مسابقه شما باید بدون مشکل اجرا شود.

4. مخاطب را تعریف کنید.

یکی دیگر از ملاحظات مهم مخاطب است. بسته به مارک تجاری ، مشاغل می توانند هر چیزی را از یک مخاطب کاملاً مشخص گرفته تا گروهی عظیم از کاربران که در تمام گروه های سنی ، نژادها ، اعتقادات و طبقات اقتصادی قرار دارند ، داشته باشند. در هر صورت ، مسابقات نیاز به یک مخاطب متمرکز دارد ، حتی اگر طرفداران یک مارک در حال حاضر نسبتاً عالی باشند.

دلیل تمرکز دقیق این است که ممکن است همیشه نتوانید علایق کل برند را جلب کنید. . با یک مخاطب مشخص ، یک مسابقه م effectiveثرتر خواهد بود.

5. LIMIT THE LENGTH.

علاوه بر برگزاری کم مسابقات ، برای ایجاد حس فوریت ، محدود کردن طول آنها بسیار مهم است. مسابقاتی که بیش از حد طولانی برگزار می شوند ، شتاب خود را از دست می دهند ، زیرا مردم به سادگی آنها را پس از یک دوره زمانی خاص فراموش می کنند. م effectiveثرتر این است که مسابقات را برای مدت کوتاهی برگزار کنید ، با به روزرسانی ها و اعلانات مکرر در مورد پیشرفت و تغییرات برای جلب توجه پیروان خود.

هرچه مسابقه بیشتر شبیه یک روایت باشد ، با پیشرفت و پیشرفت بازپرداخت نهایی ، بهتر همچنین ، محدود کردن طول مسابقات از کنترل امور جلوگیری می کند. مطمئناً شرکت کنندگان بیشتر به طور کلی چیز خوبی است ، اما از یک مرحله خاص می تواند برای دارندگان مسابقه خسته کننده باشد.

6. ورود آسان.

برای اینکه مسابقه با استقبال مثبت زیادی روبرو شود ، لازم است تا آنجا که ممکن است شرکت در مسابقه ساده شود. شرکت آسان در مسابقه نه تنها بحث بیشتری در مورد مسابقه ایجاد می کند. همچنین نارضایتی ها را به حداقل می رساند و از مثبت بودن آن بحث ها اطمینان می یابد. اساساً ، هرچه این فرایند برای مخاطبان ساده تر باشد ، احتمال شرکت شرکت کنندگان در مسابقه با موفقیت بیشتر است.

7. با ابزارهای INSTAGRAM تبلیغ کنید.

رسانه های اجتماعی و تبلیغات دست به دست هم می دهد زیرا مارک های مختلف ویژگی هایی را برای ساخت کمپین های تبلیغاتی بسیار موفق تجربه کرده اند. اینستاگرام به طور خاص دارای چندین ویژگی و گزینه برای تبلیغ محصولات ، ایده ها و مسابقات است.

مارک های تجاری در اینستاگرام باید از ویژگی های متعدد این پلتفرم به صورت آزادانه استفاده کنند تا نمای رقابت های خود را به حداکثر برسانند. این ویژگی ها شامل ارسال تصاویر و فیلم ها ، ارسال پیام مستقیم به کاربران و ارسال داستان های سفارشی است. استفاده از این ابزارهای تبلیغاتی به طور منظم می تواند مشارکت و بحث در مورد مسابقه را حفظ کند ، که در نهایت موفقیت بیشتری را برای این پروژه ایجاد می کند.

8. در خارج از کشور تبلیغ کنید.

علاوه بر استفاده از ابزارهای تبلیغاتی گسترده اینستاگرام ، بسیاری از مارک ها در سایر سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و اسنپ چت حضور دارند. اگرچه ممکن است مسابقه در اینستاگرام در حال برگزاری باشد ، اما نیازی نیست تبلیغات به همان شکل محدود شود.

مارک ها باید مسابقات خود را از همه سیستم عامل ها تبلیغ کنند. این نه تنها باعث افزایش جذابیت برای مسابقه اینستاگرام می شود. همچنین باعث افزایش بازدید در همه سیستم عامل های اجتماعی می شود. مزایای تبلیغات در جاهای دیگر افزایش دید و بازارپذیری و گسترش نفوذ در بیش از یک حوزه اجتماعی است.

9. جوایزی را که اهمیت دارند پیشنهاد دهید.

همانطور که در بالا ذکر شد ، پیگیری مسابقات لذت بخش تر است اگر به روایتی شبیه باشد. تماشاگران خواهان نوعی پیشرفت در طول مدت مسابقه هستند ، و این همچنین به معنای ارائه پایان قابل ملاحظه ای برای همه است. یکی از بهترین راه ها این است که به وضوح جایزه نهایی مسابقه را اعلام کنید ، بنابراین مردم دقیقاً می دانند که چه انتظاری می توانند داشته باشند.

علاوه بر این ، اعلام جایزه نهایی (و هیجان انگیز کردن آن) تضمین می کند که مردم در وهله اول علاقه مند به شرکت در مسابقه خواهند بود. مارک های ایجاد کننده مسابقات اینستاگرام باید اهمیت جوایز را برای مخاطبان تشخیص دهند. مردم برای شرکت در مسابقه به دلیل داشتن حق فخرفروشی یا یک تکه کاغذ به دلیل بهتری نیاز دارند.

10. برنده را نشان دهید.

اگرچه ممکن است مردم از جایزه قابل توجهی راضی باشند ، اما یک نکته مهم دیگر وجود دارد – کانون توجه برنده. افرادی که در مسابقه شرکت می کنند نوعی پاداش نهایی می خواهند – آنها می خواهند بدانند که جایزه وجود دارد و کسی آن را برنده شده است. برندها می توانند با اعلام برنده در پست تبریک یا اعلان ، این نتیجه را به راحتی به روایت ارائه دهند.

به عنوان مثال ، مسابقه #CaptureEuphoria بن و جری را در نظر بگیرید ، جایی که مارک برای ارسال به دنبال کنندگان خود رسید. تصاویری که نشان دهنده خوشبختی بستنی آنها است. برندگان مورد توجه قرار گرفتند و حساب آنها به رسمیت شناخته شد و تصاویر آنها در تبلیغات رسمی بن و جری استفاده شد. قدردانی اندکی می تواند در تقویت یک مسابقه از قبل محبوب بسیار کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *