10 نکته برای نوشتن خلاقانه تر و جذب کپشن اینستاگرام

ضرب المثل قدیمی “یک عکس هزار کلمه ارزش دارد” ممکن است برای عصر اینستاگرام ایجاد شده باشد. محتوای بصری به اینستاگرام کمک کرده است که به یکی از بزرگترین و موفق ترین شبکه های اجتماعی در تاریخ تبدیل شود. بیش از 700 میلیون نفر از این پلتفرم استفاده می کنند و امسال پیش بینی می شود اینستاگرام 2 میلیارد دلار تولید کند. در درآمد تبلیغات.

اما این ضرب المثل به این معنی نیست که کلمات در اینستاگرام بی فایده هستند. در واقع ، ایجاد یک عنوان جذاب اینستاگرام راهی عالی برای افزایش مشارکت و ایجاد یک نام تجاری به یاد ماندنی است.

همانطور که در مورد محتوای اینستاگرام ، تعدادی از رویکردهای مختلف وجود دارد که می توانند به خوبی روی این پلت فرم کار کنند. این مقاله 10 نکته را که هنگام تلاش برای ایجاد یک عنوان جذاب Instagram برای تکمیل محتوای بصری شما باید رعایت شود ، راهنمایی می کند.

1. DEVELOP A CLEAR BRAND VOICE.

Slack مارکی است که به دلیل صدا و هویت شفافش شناخته می شود. این شرکت اخیراً مقاله را در مورد چگونگی یافتن صدای نام تجاری خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. آنها در آن فلسفه شرکت خود را بیان کردند: “ما در اطلاعیه ها نمی گوییم” ما خیلی سخت کار کرده ایم “. هیچ کس اهمیتی نمی دهد. البته داریم. بنابراین مهم نیست که: این چیزی که ما در مورد آن به مردم می گوییم چه فایده ای برای آنها دارد ؟! کاربر را در مرکز هر داستان قرار دهید. “

اسلک تلاش کرد تا در تمام کانال های رسانه های اجتماعی خود صدای شفافی برای برند ایجاد کند. در حالی که آنها به هیچ وجه در ایجاد صدای واضح برند منحصر به فرد نیستند ، صدای مارک تجاری آنها منحصر به فرد است ، به همین دلیل این شرکت توانسته تعداد زیادی از فالوورهای اختصاصی رسانه های اجتماعی را جمع آوری کند.

اولین قدم برای نوشتن زیرنویس جذاب اینستاگرام این است که بدانید دنبال کننده های شما درباره مارک شما چه می خواهند. سپس نوشتن محتوایی که این دیدگاه را برآورده کند ، آسان تر خواهد بود.

2. TORY A STORY.

یک راه عالی برای جذب پیروان این است که داستان پشت محتوا را در زیرنویس اینستاگرام به اشتراک بگذارید. کوهنورد و عکاس جیمی چین متخصص در به اشتراک گذاشتن داستان در پشت یک محتوا است. Capitan (یک صورت صخره ای 2000 فوت در یوسمیت) بدون استفاده از طناب. زیرنویس به عنوان یک مکمل کامل برای عکس بود و این پست بیش از 81000 پسند را به خود جلب کرد.

از ابزارهای اینستاگرام مانند SocialFox برای ساخت پست ها و داستان های خود استفاده کنید شما همچنین می توانید پست های خود را پیش نمایش کرده و بینش های عمیقی از پست های خود مشاهده کنید. بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام در بازار SocialFox است.

3. از HASHTAG هایی استفاده کنید که علامت گذاری شده اند و نام تجاری ندارند.

به سادگی یافت شد که پست هایی با حداقل یک هشتگ بیش از 12 درصد بیشتر از پست های بدون هشتگ مشارکت داشته اند. آنها همچنین دریافتند که تقریباً 80٪ از کل هشتگ ها دارای مارک تجاری هستند.

هشتگ ها به کاربران اینستاگرام کمک می کند تا محتوا را کشف کنند ، زیرا بسیاری از کاربران از هشتگ ها از طریق جستجوی اینستاگرام استفاده می کنند. اینستاگرام همچنین هشتگ های پرطرفدار را در صفحه Explore برنامه ارائه می دهد. اشتراک گذاری محتوا که از هشتگ پرطرفدار استفاده می کند می تواند راهی عالی برای ورود به صفحه کاوش باشد و در عین حال پیدا کردن حساب شما را برای پیروان احتمالی آسان تر کند.

در حالی که استفاده از هشتگ های مناسب ایده خوبی است ، ایده خوبی نیست که در مصرف آن زیاده روی کنید. اتکا به هرزنامه های هشتگ به ظاهر و احساس محتوای شما آسیب می رساند و می تواند منجر به مواردی شود که به عنوان “سایبان” شناخته می شود و در آن اینستاگرام کاهش می یابد دسترسی به پست های شما .

4. زیرنویس های نازک مبتنی بر داده ها.

از SocialFox استفاده کنید تا بفهمید محتوای زیرنویس چگونه بر تعامل و رشد پیروان تأثیر می گذارد. اگر متوجه شدید که نوع خاصی از عنوان بهتر از سایرین عمل می کند ، بیشتر از آن استفاده کنید.

یک روش خوب برای آزمایش این است که یک آزمایش کنترل شده ایجاد کنید. دو قسمت از مطالب مشابه را همزمان در یک روز به اشتراک بگذارید. تنها چیزی که باید تفاوت معناداری داشته باشد ، شرح آن است. هر دو بخش محتوا را اندازه گیری کنید تا مشخص شود کدام نوع زیرنویس موثرتر است. تا زمانی که بهترین ترکیب محتوا و زیرنویس را مشخص نکرده اید ، این آزمایش ها را تکرار کنید.

5. هنر کپی نویسی بزرگ را بیاموزید.

نوشتن عنوان در اینستاگرام می تواند بسیار شبیه به کپی نویسی برای وب سایت یا محتوای تبلیغاتی باشد. یاد بگیرید که چگونه یک کپی رایتر عالی باشید. کتابهایی مانند Made to Stick و %20%D8%A8%D9%87%20%20“>

در مثال بالا ، یکی از مشتریان اپل می گوید: “من واقعاً در کلمات مهارت ندارم ، بنابراین عکاسی روش من برای بیان داستان است. این زبان من است. ” اپل همچنین یک هشتگ مارک دار در همه پست های UGC قرار داده است تا کاربران دیگر iPhone را به اشتراک گذاشتن عکس های خود ترغیب کند.

با وجود اینکه حساب اپل در مراحل ابتدایی است ، این پست نزدیک به 75000 لایک دریافت کرد. این تا حدی به خاطر نام تجاری قوی اپل است و همچنین به دلیل طراحی خوب پست ، از عکس تا هشتگ تا زیرنویس.

7. تجربه با فرم یادگیری آنچه که نتیجه می گیرد.

برخی از پیروان اینستاگرام محتوایی را ترجیح می دهند که داستانی را روایت کند. دیگران در درجه اول به مصرف محتوای بصری علاقه مند هستند و علاقه چندانی به خواندن عنوان از هر نوع ندارند. در حالی که پیروان جیمی چین یا نشنال جئوگرافیک احتمالاً از خواندن زیرنویس های طولانی همراه با محتوا لذت می برند ، دیگران مطمئناً نخواهند.

مانند توصیه شماره 4 ، مهم است که محتوا را مطابق با خواسته های مخاطبان مورد نظر خود تنظیم کنید. . یکی از راه های انجام این کار تشویق چند نفر به نوشتن زیرنویس برای اینستاگرام است. هر شخص صدای منحصر به فردی خواهد داشت که همه این صدا ها ممکن است با نام تجاری خاص باشند. ارائه انواع زیرنویس برای دنبال کنندگان می تواند در بلند مدت به برآوردن خواسته های بسیاری از پیروان مختلف کمک کند.

8. بهترین اقدامات مربوط به حسابهای محبوب اینستاگرام را انتخاب کنید.

همانطور که در این مقاله نشان داده شده است ، تعدادی از حساب های موفق اینستاگرام هستند که بازاریابان می توانند از آنها بیاموزند و از آنها الهام بگیرند.

در حالی که اپل استراتژی محتوایی متمرکز بر UGC دارد ، مارک هایی مانند Outside Magazine ترجیح می دهند داستان های طولانی در مورد موضوع تصویر یا ویدیو تعریف کنند. مدتی را صرف دیدن مارک های مختلف در اینستاگرام کنید و سعی کنید بفهمید چه چیزی کار می کند و چه چیزی

9. شامل یک فراخوان برای فعالیت

اینستاگرام می تواند یک کانال بازاریابی قدرتمند باشد ، اما شما باید آن را به درستی کار کنید. یکی از راه های انجام این کار عبارت است از فراخوان واضح برای اقدام در زیرنویس اکثر پست ها ، اگر نگوییم همه ،. یک فراخوان برای عمل ، پیروان را ترغیب می کند که گام بعدی را ، هرچه که باشد ، بردارند.

یک اقدام معمولی که در بسیاری از حساب های اینستاگرام استفاده می شود ، “کلیک روی پیوند در بیو” است ، که پیروان را ترغیب می کند از مارک های تجاری بازدید کنند. سایت اینترنتی. تماس های عملی موثر معمولاً دلیل خوبی برای پیروی از مرحله بعدی به دنبال کنندگان می دهد. ارائه تخفیف ، محتوای منحصر به فرد یا شانس برنده شدن جایزه همه دلایل خوبی برای برداشتن گام بعدی پیروان است.

10. شریکی با یک تأثیرگذار برای حفظ محتوای تازه ٪

بازاریابانی که به نوعی تأثیرگذار بازاریابی فعالیت می کنند. معتقدند که موثر است. یک روش عالی برای تنوع بخشیدن به زیرنویس های اینستاگرام ، و راهی که می تواند به خودی خود تعامل را بهبود بخشد ، مشارکت با یک اینفلوئنسر برای تولید مجموعه ای از محتوای منحصر به فرد است.

بر اساس داده ها ، سپس می توانید تعیین کنید که آیا این سبک محتوا و زیرنویس ها مثر است. اگر چنین است ، می توانید انتخاب کنید که خودتان آن را بپذیرید یا به کار با اینفلوئنسر ادامه دهید.

نتیجه گیری

زیرنویس های قوی اینستاگرام توانایی بهبود دسترسی و نامزدی در حالی که هیچ رویکردی “برای همه مناسب نیست” برای ایجاد زیرنویس های موثر در اینستاگرام وجود ندارد ، چند اصل وجود دارد که باید رعایت شود.

اینها شامل درک آنچه مخاطبان شما لذت می برند ، آزمایش محتوا و اندازه گیری نتایج ، حفظ محتوا با مشارکت افراد تأثیرگذار ، تشویق به اقدام و تجزیه و تحلیل حساب های موفق اینستاگرام برای انتخاب بهترین شیوه ها ، تازه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *