10 نکته برای نوشتن خلاقانه تر و جذب کپشن های اینستاگرام

ضرب المثل قدیمی “یک عکس هزار کلمه ارزش دارد” ممکن است برای عصر اینستاگرام ایجاد شده باشد. محتوای بصری به اینستاگرام کمک کرده است که به یکی از بزرگترین و موفق ترین شبکه های اجتماعی در تاریخ تبدیل شود. بیش از 700 میلیون نفر از این پلتفرم استفاده می کنند و امسال پیش بینی می شود اینستاگرام 2 میلیارد دلار تولید کند. در درآمد تبلیغات.

اما این ضرب المثل به این معنی نیست که کلمات در اینستاگرام بی فایده هستند. در واقع ، ایجاد یک عنوان جذاب اینستاگرام راهی عالی برای افزایش تعامل و ایجاد یک نام تجاری به یاد ماندنی است.

همانطور که در مورد محتوای اینستاگرام ، روشهای مختلفی وجود دارد که می تواند به خوبی روی این پلت فرم کار کند. این مقاله 10 نکته را برای خوانندگان شرح می دهد که هنگام ایجاد عنوان جذاب اینستاگرام برای تکمیل محتوای تصویری شما ، باید آنها را رعایت کنند. DEVELOP A CLEAR BRAND VOICE.

Slack یک نام تجاری است که به دلیل صدا و هویت شفافش شناخته می شود. این شرکت اخیراً مقاله را در مورد چگونگی یافتن صدای نام تجاری خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. آنها در آن فلسفه شرکت خود را بیان کردند: “ما در اطلاعیه ها نمی گوییم” ما خیلی سخت کار کرده ایم “. هیچ کس اهمیتی نمی دهد. البته داریم. بنابراین مهم نیست که: این چیزی که ما در مورد آن به مردم می گوییم چه فایده ای برای آنها دارد ؟! کاربر را در مرکز هر داستان قرار دهید. “

اسلک تلاش کرد تا در تمام کانال های رسانه های اجتماعی خود صدای شفافی برای برند ایجاد کند. در حالی که آنها به هیچ وجه در ایجاد صدای واضح برند منحصر به فرد نیستند ، صدای مارک تجاری آنها منحصر به فرد است ، به همین دلیل این شرکت توانسته تعداد زیادی از فالوورهای اختصاصی رسانه های اجتماعی را جمع آوری کند.

اولین قدم برای نوشتن زیرنویس جذاب اینستاگرام این است که بدانید دنبال کننده های شما درباره مارک شما چه می خواهند. سپس نوشتن محتوایی که این دیدگاه را برآورده کند آسان تر خواهد بود.

2. TORY A STORY.

یک راه عالی برای جذب پیروان این است که داستان پشت محتوا را در زیرنویس اینستاگرام به اشتراک بگذارید. کوهنورد و عکاس جیمی چین متخصص در به اشتراک گذاشتن داستان پشت یک محتوا است.

در مثال زیر ، چین سالهای آموزشی را که قبل از اینکه دوستش الکس هانولد بتواند با موفقیت مقیاس El را بسازد بررسی کرد Capitan (یک صورت صخره ای 2000 فوت در یوسمیتی) بدون استفاده از طناب. زیرنویس مکمل کاملی برای عکس بود و این پست بیش از 81000 لایک را به خود جلب کرد.

از ابزارهای اینستاگرام مانند SocialFox برای ایجاد پست و استوری های خود کمک بگیرید. شما همچنین می توانید پست های خود را پیش نمایش کرده و بینش های عمیقی از پست های خود مشاهده کنید. بهترین ابزار تجزیه و تحلیل Instagram در بازار SocialFox است.

3. از HASHTAG هایی استفاده کنید که علامت گذاری شده و فاقد مارک هستند.

به سادگی اندازه گیری شده پیدا شده است که پست هایی که حداقل یک هشتگ دارند بیش از 12٪ تعامل بیشتری نسبت به پست های بدون هشتگ دارند. آنها همچنین دریافتند که تقریباً 80٪ از تمام هشتگ ها مارک دار هستند.

هشتگ ها به کاربران اینستاگرام در کشف محتوا کمک می کنند ، زیرا بسیاری از کاربران از هشتگ ها از طریق جستجوی اینستاگرام استفاده می کنند. اینستاگرام همچنین هشتگ های پرطرفدار را در صفحه کاوش برنامه ارائه می دهد. اشتراک گذاری محتوا که از هشتگ پرطرفدار استفاده می کند می تواند راهی عالی برای ورود به صفحه کاوش باشد و در عین حال پیدا کردن حساب شما را برای پیروان احتمالی آسان تر کند.

در حالی که استفاده از هشتگ های مناسب ایده خوبی است ، ایده خوبی نیست که در مصرف آن زیاده روی کنید. اتکا به هرزنامه های هشتگ به ظاهر و احساس محتوای شما آسیب می رساند و می تواند منجر به مواردی شود که به عنوان “shadowban” شناخته می شود و در آن اینستاگرام کاهش می یابد دسترسی به پست های شما .

4. زیرنویس های نازک مبتنی بر داده ها.

از SocialFox استفاده کنید تا بفهمید محتواهای زیرنویس چگونه بر تعامل و رشد پیروان تأثیر می گذارد. اگر متوجه شدید که نوع خاصی از عنوان بهتر از سایرین عمل می کند ، بیشتر از آن استفاده کنید.

یک روش خوب برای آزمایش این است که یک آزمایش کنترل شده ایجاد کنید. دو قسمت از مطالب مشابه را همزمان در یک روز به اشتراک بگذارید. تنها چیزی که باید تفاوت معناداری داشته باشد ، شرح آن است. هر دو قسمت محتوا را اندازه گیری کنید تا مشخص کنید کدام نوع عنوان موثرتر است. تا زمانی که بهترین ترکیب محتوا و زیرنویس را مشخص نکرده اید ، این آزمایش ها را تکرار کنید.

5. هنر کپی نویسی بزرگ را بیاموزید.

نوشتن عنوان در اینستاگرام می تواند بسیار شبیه به کپی نویسی برای وب سایت یا محتوای تبلیغاتی باشد. یاد بگیرید که چگونه یک کپی رایتر عالی باشید. کتابهایی مانند Made to Stick و %206.%20%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20CROWDSOURCE%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%20%D8%B4%D8%AF%D9%87%20%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1.%20%20

%20

%20%D8%A7%D9%BE%D9%84%20%D9%81%D9%82%D8%B7%20

در مثال بالا ، یکی از مشتریان اپل می گوید: “من واقعاً در کلمات مهارت ندارم ، بنابراین عکاسی روش من برای بیان داستان است. این زبان من است. ” اپل همچنین یک هشتگ مارک دار در همه پست های UGC قرار داده است تا کاربران دیگر iPhone را به اشتراک گذاشتن عکس های خود ترغیب کند.

با وجود اینکه حساب اپل در مراحل ابتدایی است ، این پست نزدیک به 75000 لایک دریافت کرد. این تا حدی به خاطر نام تجاری قوی اپل است و همچنین به دلیل طراحی خوب پست ، از عکس تا هشتگ تا زیرنویس.

7. تجربه با فرم یادگیری آنچه که نتیجه می گیرد.

برخی از پیروان اینستاگرام محتوایی را ترجیح می دهند که داستانی را روایت کند. دیگران در درجه اول به مصرف محتوای بصری علاقه مند هستند و کمتر علاقه مند به خواندن عنوان از هر نوع هستند. در حالی که پیروان جیمی چین یا نشنال جئوگرافیک احتمالاً از خواندن زیرنویس های طولانی همراه با مطالب لذت می برند ، دیگران مطمئناً این کار را نخواهند کرد.

مانند توصیه شماره 4 ، مهم است که مطالب را متناسب با خواسته های مخاطبان خود تنظیم کنید. . یکی از راه های انجام این کار تشویق چندین نفر به نوشتن زیرنویس برای اینستاگرام است. هر فرد دارای صدای منحصر به فردی خواهد بود که همه آنها ممکن است در برند باشند. ارائه انواع زیرنویس برای دنبال کنندگان می تواند در بلند مدت به برآوردن خواسته های بسیاری از پیروان مختلف کمک کند.

8. بهترین حساب ها را از حساب های عمومی اینستاگرام انتخاب کنید.

همانطور که قبلاً در این مقاله نشان داده شده است ، تعدادی از حساب های موفق اینستاگرام وجود دارد که بازاریابان می توانند از آنها درس بگیرند و از آنها الهام بگیرند.

در حالی که اپل یک استراتژی محتوا بر UGC دارد ، مارک هایی مانند Outside Magazine ترجیح می دهند داستانهای طولانی درباره موضوع تصویر یا ویدیو بگویند. مدتی را صرف دیدن مارک های مختلف در اینستاگرام کنید و سعی کنید بفهمید چه چیزی کار می کند و چه چیزی

9. شامل یک فراخوان برای اقدام

اینستاگرام می تواند یک کانال بازاریابی قدرتمند باشد ، اما شما باید آن را به درستی کار کنید. یکی از راه های انجام این کار عبارت است از: فراخوان واضح برای اقدام در زیرنویس اکثر پست ها ، اگر نگوییم همه ،. فراخوان به عمل دنبال کنندگان را تشویق می کند تا گام بعدی را بردارند ، هر چه که باشد.

یک اقدام معمولی برای اقدام در بسیاری از حساب های اینستاگرام این است که “روی پیوند در بیو کلیک کنید” ، که فالوئرها را تشویق می کند تا از مارک تجاری بازدید کنند. سایت اینترنتی. فراخوان های موثر برای عمل معمولاً دلیل خوبی برای برداشتن گام بعدی به دنبال کنندگان می دهد. ارائه تخفیف ، محتوای اختصاصی یا فرصت برنده شدن جایزه دلیل خوبی برای دنبال کردن گام بعدی است.

10. شریکی با یک تأثیرگذار برای حفظ محتوای تازه ٪ بازاریابانی که به نوعی بازاریابی تأثیرگذار مشغول هستند معتقد باشید که مثر است. یک راه عالی برای تنوع زیرنویس های اینستاگرام و راهی که به خودی خود می تواند تعامل را بهبود بخشد ، مشارکت با یک فرد تأثیرگذار برای تولید مجموعه ای از محتوای منحصر به فرد است.

بر اساس داده ها ، می توانید تعیین کنید که آیا این سبک از مطالب و زیرنویس ها موثر است. اگر چنین است ، می توانید انتخاب کنید که خودتان آن را بپذیرید یا به کار با اینفلوئنسر ادامه دهید.

نتیجه گیری

زیرنویس های قوی اینستاگرام توانایی بهبود دسترسی و نامزدی در حالی که هیچ رویکردی “برای همه مناسب نیست” برای ایجاد زیرنویس های موثر در اینستاگرام وجود ندارد ، چند اصل وجود دارد که باید رعایت شود.

اینها شامل درک آنچه مخاطبان شما لذت می برند ، آزمایش محتوا و اندازه گیری نتایج ، حفظ محتوا با مشارکت افراد تأثیرگذار ، تشویق به اقدام و تجزیه و تحلیل حساب های موفق اینستاگرام برای انتخاب بهترین شیوه ها ، تازه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *