10 نکته برای نوشتن زیرنویس خلاقانه و جذاب بیشتر در اینستاگرام

جمله قدیمی “یک عکس هزار کلمه ارزش دارد” ممکن است برای سن اینستاگرام ساخته شده باشد. محتوای بصری به اینستاگرام کمک کرده تا به یکی از بزرگترین و موفق ترین شبکه های رسانه های اجتماعی در تاریخ تبدیل شود. بیش از 700 میلیون نفر از این سیستم عامل استفاده می کنند و امسال پیش بینی می شود اینستاگرام 2 میلیارد دلار تولید کند در درآمد تبلیغات.

اما گفته به معنای بی فایده بودن کلمات در اینستاگرام نیست. در حقیقت ، ایجاد زیرنویس جذاب اینستاگرام راهی عالی برای تقویت تعامل و ایجاد حضور نام تجاری به یادماندنی است.

همانند محتوای اینستاگرام ، روش های مختلفی نیز وجود دارد که می توانند به خوبی در این سیستم عامل کار کنند. این مقاله خوانندگان را از طریق 10 نکته راهنمایی می کند تا هنگام ایجاد عنوان جذاب اینستاگرام برای تکمیل محتوای بصری ، آنها را رعایت کنند.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1. توسعه صدای شفاف برند.

اسلاک مارکی است که به دلیل صدا و هویت واضحش شناخته می شود. این شرکت اخیراً مقاله را در مورد چگونگی یافتن صدای نام تجاری خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. در آن ، آنها فلسفه شرکت خود را شرح دادند: “ما در اطلاعیه ها نمی گوییم” ما خیلی سخت کار کرده ایم “. هیچ کس اهمیتی نمی دهد. البته ما داریم بنابراین هرگز نگران نباشید که: این چیزی که ما در مورد آن به مردم می گوییم چه فایده ای برای آنها دارد ؟! کاربر را در مرکز هر داستان قرار دهید. ”

Slack در صدد ایجاد صدای نام تجاری واضح در تمام کانال های رسانه های اجتماعی آنها است. در حالی که آنها به هیچ وجه در ایجاد صدای واضح نام تجاری منحصر به فرد نیستند ، صدای نام تجاری آنها منحصر به فرد است ، به همین دلیل این شرکت توانسته است بسیاری از دنبال کنندگان اختصاص داده شده در شبکه های اجتماعی را جمع آوری کند.

اولین قدم برای نوشتن زیرنویس جذاب اینستاگرام این است که بفهمید پیروانتان از برند شما چه می دانند. سپس نوشتن محتوایی که این دیدگاه را برآورده کند آسان تر خواهد بود.

2. به یک داستان بگویید.

یک راه عالی برای جذب فالورها ، به اشتراک گذاشتن استوری پشت محتوای موجود در زیرنویس اینستاگرام است. کوهنورد و عکاس جیمی چین متخصص در به اشتراک گذاشتن داستان پشت یک محتوا است.

در مثال زیر ، چین سالهای آموزشی را که قبل از اینکه دوستش الکس هانولد بتواند با موفقیت مقیاس El را بسازد مرور کرد Capitan (صورت صخره ای 2000 فوت در یوسمیتی) بدون استفاده از طناب. زیرنویس به عنوان یک مکمل کامل برای عکس بود و این پست بیش از 81000 پسند را به خود جلب کرد.

برای کمک به ساخت پست ها و داستان های خود از ابزارهای اینستاگرام مانند SocialFox استفاده کنید. همچنین می توانید پیش نمایش پست های خود را مشاهده کرده و اطلاعات کاملی در مورد پست های خود مشاهده کنید. بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام در بازار SocialFox است.

3. از HASHTAG های مارک دار و بدون مارک استفاده کنید.

به سادگی اندازه گیری شوید یافت شد که پست هایی که حداقل یک هشتگ دارند بیش از 12٪ تعامل بیشتری نسبت به پست های بدون هشتگ دارند. آنها همچنین دریافتند که تقریباً 80٪ از کل هشتگ ها دارای مارک تجاری هستند.

هشتگ ها به کاربران اینستاگرام کمک می کند تا محتوا را کشف کنند ، زیرا بسیاری از کاربران از هشتگ ها از طریق جستجوی اینستاگرام استفاده می کنند. اینستاگرام همچنین هشتگهای پرطرفدار را در صفحه کاوش برنامه ارائه می دهد. به اشتراک گذاری محتوایی که از هشتگ پرطرفدار استفاده می کند می تواند یک روش عالی برای ورود به صفحه کاوش باشد در حالی که یافتن حساب شما را برای دنبال کنندگان بالقوه نیز آسان می کند.

اگرچه استفاده از هشتگ های مناسب ایده خوبی است ، ایده خوبی نیست که در مصرف آن زیاده روی کنید. اتکا به هرزنامه های هشتگ به ظاهر و احساس محتوای شما آسیب می رساند و می تواند منجر به مواردی شود که به عنوان “سایبان” شناخته می شود و در آن اینستاگرام کاهش می یابد دسترسی به پست های شما .

4. عناوین TWEAK مبتنی بر داده ها

برای درک نحوه تأثیر محتوای زیرنویس بر تعامل و رشد پیروان ، از SocialFox استفاده کنید اگر مشاهده کردید که نوع خاصی از عنوان بهتر از دیگران عمل می کند ، بیشتر از این نوع عنوان را در نظر بگیرید.

یک روش خوب برای آزمایش این ، ایجاد یک آزمایش کنترل شده است. دو قطعه از محتوای مشابه را همزمان در یک روز به اشتراک بگذارید. تنها چیزی که باید تفاوت معناداری داشته باشد زیرنویس است. هر دو قسمت محتوا را اندازه گیری کنید تا مشخص کنید کدام نوع عنوان موثرتر است. این آزمایشات را تکرار کنید تا زمانی که بهترین ترکیب محتوا و زیرنویس را مشخص کنید.

5. هنر نوشتن مطالب بزرگ را بیاموزید.

نوشتن شرح عکس در اینستاگرام می تواند مانند نوشتن متن برای وب سایت یا محتوای تبلیغاتی باشد. بیاموزید که چگونه یک نویسنده عالی کتاب باشید. کتابهایی مانند ساخته شده برای چسباندن و %20%D8%A8%D9%87%20%20 > 6 بخش های CROWDSOURCE با محتوای تولید شده توسط کاربر.

فقط اپل اخیراً به اینستاگرام پیوسته است. به عنوان بخشی از راه اندازی اینستاگرام ، آنها محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را به اشتراک گذاشتند. به طور خاص ، اپل چندین پست اینستاگرام ایجاد کرد که شامل تصاویر مشتریان ایجاد شده با iPhone است. به عنوان بخشی از این تلاش برای به اشتراک گذاشتن UGC ، اپل همچنین نقل قول هایی را از مشتریان در مورد عکس هایی که گرفته اند به اشتراک گذاشت.

در مثال بالا ، یک مشتری اپل می گوید ، “من واقعاً در کلمات مهارت ندارم ، بنابراین عکاسی روش من برای داستان گفتن است. این زبان من است. ” اپل همچنین برای تشویق سایر کاربران آیفون برای به اشتراک گذاشتن عکس های خود ، یک هشتگ مارک دار را در همه پست های UGC قرار داده است.

حتی اگر حساب اپل در ابتدای راه است ، این پست نزدیک به 75000 پسندیدن را دریافت کرد. این بخشی از مارک قدرتمند اپل است و همچنین به این دلیل که پست از عکس گرفته تا هشتگ گرفته تا زیرنویس به خوبی طراحی شده است.

7. تجربه ای با فرم یادگیری چه عواملی ایجاد می شود.

برخی از پیروان اینستاگرام محتوایی را که برای شما داستانی باشد ترجیح می دهند. دیگران در درجه اول به مصرف محتوای بصری علاقه مند هستند و کمتر علاقه مند به خواندن عنوان از هر نوع هستند. در حالی که پیروان جیمی چین یا نشنال جئوگرافیک احتمالاً از خواندن زیرنویس های طولانی همراه با مطالب لذت می برند ، دیگران مطمئناً این کار را نخواهند کرد.

مانند توصیه شماره 4 ، مهم است که مطالب را متناسب با خواسته های مخاطبان مورد نظر خود تنظیم کنید. . یکی از راه های انجام این کار تشویق چند نفر به نوشتن زیرنویس برای اینستاگرام است. هر شخص صدای منحصر به فردی خواهد داشت که همه این صدا ها ممکن است با نام تجاری خاص باشند. ارائه انواع متن های زیرنویس برای مصرف پیروان می تواند در طولانی مدت به ارضای خواسته های پیروان مختلف کمک کند.

8. بهترین اقدامات مربوط به حسابهای محبوب اینستاگرام را انتخاب کنید.

همانطور که قبلاً در این مقاله نشان داده شده است ، تعدادی از حساب های موفقیت آمیز اینستاگرام وجود دارند که بازاریابان می توانند از آنها بیاموزند و از آنها الهام بگیرند.

در حالی که اپل استراتژی محتوایی متمرکز بر UGC دارد ، مارک هایی مانند Outside Magazine ترجیح می دهند داستان های طولانی در مورد موضوع تصویر یا ویدیو تعریف کنند. مدتی را به دیدن مارک های مختلف در اینستاگرام اختصاص دهید و سعی کنید بفهمید چه عواملی م worksثر است و چه عواملی م doesn’tثر نیستند.

9. فراخوانی برای اقدام را شامل شوید.

اینستاگرام می تواند یک کانال بازاریابی قدرتمند باشد ، اما شما باید آن را به درستی کار کنید. یکی از راه های انجام این کار گنجاندن یک فراخوان شفاف برای عمل در زیرنویس بیشتر ، اگر نه همه پست ها باشد. یک فراخوان برای عمل ، پیروان را ترغیب می کند که گام بعدی را ، هر آنچه که باشد ، بردارند.

یک فراخوان معمولی که در بسیاری از حساب های اینستاگرام استفاده می شود ، “کلیک روی پیوند در بیو” است ، که پیروان را ترغیب می کند از یک نام تجاری بازدید کنند. سایت اینترنتی. تماس های عملی موثر معمولاً دلیل خوبی برای پیروی از مرحله بعدی به دنبال کنندگان می دهد. ارائه تخفیف ، محتوای اختصاصی یا فرصت برنده شدن جایزه ، دلیل خوبی برای دنبال کردن گام بعدی است.

10. شریک با نفوذ برای حفظ محتوای تازه.

تقریباً 95 ٪ بازاریابانی که به نوعی تأثیرگذار بازاریابی فعالیت می کنند. معتقدند که موثر است. یک روش عالی برای تنوع بخشیدن به زیرنویس های اینستاگرام ، و راهی که خود می تواند تعامل را بهبود بخشد ، مشارکت با یک اینفلوئنسر برای تولید مجموعه ای از محتوای منحصر به فرد است.

بر اساس داده ها ، سپس می توانید تعیین کنید که آیا این سبک از مطالب و زیرنویس ها موثر است. اگر چنین باشد ، می توانید خودتان آن را انتخاب کنید یا به کار با اینفلوئنسر ادامه دهید.

نتیجه گیری

زیرنویس های قوی اینستاگرام توانایی بهبود دسترسی دارند و نامزدی گرچه رویکرد “یک اندازه متناسب با همه” برای ایجاد زیرنویس های موثر اینستاگرام وجود ندارد ، اما چند اصل وجود دارد که باید رعایت شوند.

این موارد شامل درک آنچه از مخاطب شما لذت می برد ، آزمایش محتوا و اندازه گیری نتایج ، نگهداری محتوای تازه با مشارکت با اینفلوئنسرها ، دعوت به عمل و تجزیه و تحلیل حساب های موفقیت آمیز اینستاگرام برای انتخاب بهترین روش ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *