10 نکته موثر برای ایجاد محتوای قاتل اینستاگرام در سال 2018

2017 بدون شک سال بزرگی برای بازاریابی اینستاگرام بود. همانطور که شبکه اجتماعی رشد کرد و دستخوش تغییرات شد، بازاریابان یاد گرفتند که استراتژی های خود را تطبیق داده و بهینه کنند. 2018 احتمالاً از این نظر تفاوتی نخواهد داشت.

هر سال چالش‌های منحصربه‌فردی را به همراه دارد، زیرا پیشرفت‌های فناوری و رسانه‌های اجتماعی به سرعت اتفاق می‌افتد. گاهی اوقات آنچه قبلاً کار می کرد می تواند منسوخ و بی اثر شود. گرایش‌های جدید می‌توانند شما را پنهان کنند و حتی قبل از اینکه متوجه آن‌ها شوید، عبور کنید. اگر احساس کنید نمی‌توانید همه آن‌ها را دنبال کنید، ممکن است بسیار زیاد شود.

بنابراین، برای آماده شدن برای چالش‌های سال آینده چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

این به یک نتیجه می‌رسد. ترکیبی از نگاه به گذشته و آینده به آینده. با استفاده از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام، از مواردی که ثابت شده است مؤثر واقع شده است، استفاده کنید و به آنچه در راه است گوش دهید.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا 10 نکته برای ایجاد محتوای قاتل اینستاگرام در سال 2018 آورده شده است:

1. از استوری های اینستاگرام بیشتر استفاده کنید.

در سال گذشته، Instagram Stories ثابت کرده است که قاتل اسنپ چت است که برای آن تبلیغ شده بود. نه تنها از نظر ویژگی ها بهتر از رقبا عمل می کند. حجم کاربران آن بسیار بیشتر از اسنپ چت است.

حدود ۲۵۰ میلیون نفر هر روز از استوری اینستاگرام استفاده می کنند. اسنپ ​​چت هنوز 180 میلیون کاربر روزانه را ترک نکرده است. بدون شک، Stories اسنپ چت را در گرد و غبار رها کرده است.

این اجتناب ناپذیر است که اینستاگرام به گسترش این ویژگی در سال 2018 ادامه دهد. ابزارها و گزینه های جدید باید با پیشروی سال عرضه شوند.

در حال حاضر چیزهای زیادی برای بازی کردن وجود دارد. می‌توانید فیلترها، برچسب‌ها، برچسب‌های مکان، ماسک‌های سلفی و موارد دیگر را اضافه کنید. همچنین گزینه ای برای پخش پخش مستقیم ویدیو وجود دارد.

اگر قبلاً با استوری های اینستاگرام آشنا نشده اید، باید فوراً این کار را انجام دهید. از برندهای دیگری که مطمئناً در ماه های آینده از آن استفاده خواهند کرد، عقب نمانید.

2. تجزیه و تحلیل های خود را برای سال 2017 مرور کنید.

از آنجایی که سال 2017 به پایان می رسد، زمان آن رسیده است که کمی خود اندیشی کنید. بهترین راه برای انجام این کار بررسی عملکرد خود از طریق تجزیه و تحلیل است.

سوالات زیر را از خود بپرسید: کدام پست ها بالاترین نرخ تعامل را داشتند؟ کدام یک عملکرد ضعیفی داشتند؟ به نظر می رسید کدام کمپین بهترین پاسخ را از طرف دنبال کنندگان شما دریافت کرده است؟ بزرگترین جمعیت شما چه بوده است؟ زمان های بهینه برای ارسال چه زمانی بوده است؟ کجا می‌توانید پیشرفت کنید؟

ابزارهای تحلیلی زیادی وجود دارد که به شما در یافتن پاسخ‌ها کمک می‌کند. یکی از قوی‌ترین آنها را می‌توانید در اینجا در SocialFox پیدا کنید.

SocialFox یک انواع طرح ها مناسب برای نیازهای شرکت شما. هر کدام گزینه‌های زیادی را برای نظارت بر نرخ تعامل، بررسی رشد فالوور، به دست آوردن اطلاعات جمعیتی، ردیابی رقابت، تجزیه و تحلیل هشتگ‌ها و موارد دیگر ارائه می‌دهند.

3. انتظار افزایش رقابت را داشته باشید.

بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که اینستاگرام از  1 میلیارد کاربر در مقطعی در سال 2018. به زودی در همان لیگ فیس بوک، شرکت مادرش قرار می گیرد.

این بدان معناست که تعداد زیادی بیننده جدید برای جذب وجود خواهد داشت. صفحه ی شما. همچنین به این معنی است که کسب‌وکارهای بیشتری برای جلب توجه خود رقابت خواهند کرد.

توصیه می‌کنم مراقب کارهای رقیب خود باشید. یکی از راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید این است که در مورد فعالیت آنها به روز باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به پروفایل آنها بروید و روی دکمه گزینه ها در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. «روشن کردن اعلان‌ها» را انتخاب کنید و هر زمان که پست جدیدی منتشر کردند به شما هشدار داده می‌شود.

برای دسترسی به این کاربران جدید باید روی تبلیغات اینستاگرام سرمایه‌گذاری کنید. با توانایی های هدف گیری پیشرفته ای که اینستاگرام ارائه می دهد، باید بتوانید تعداد بیشتری از مخاطبان مورد نظر خود را نسبت به قبل جذب کنید.

4. برای استفاده از برچسب‌های خرید آماده شوید.

اینستاگرام در حال انتشار برچسب‌های خریداست. > مدتی است. آنها آنها را با یک گروه کوچک و منتخب از حساب ها آزمایش کرده اند و نتایج امیدوارکننده ای یافته اند. با این حال، هنوز نشانه روشنی وجود ندارد که برچسب‌ها چه زمانی وارد می‌شوند.

در اکتبر 2017، Shopify یک ویژگی خرید یکپارچه را در این پلتفرم اعلام کرد. در حال حاضر ویژگی در مرحله آزمایشی است. در ماه های آینده، هزاران شریک برند می توانند از آن برای فروش مستقیم محصولات از طریق پست های اینستاگرام خود استفاده کنند. پس از آن، Shopify امیدوار است که به تعداد بیشتری از مشاغل گسترش یابد.

در این مرحله مسلم است که سیستم‌های برچسب خرید گسترده در راه هستند. این قطعا رویکرد بازاریابان به اینستاگرام را تغییر خواهد داد. یک چیز، باعث می شود که برندهای بیشتری محصولات خود را در پست های خود به نمایش بگذارند.

5. هشتگ‌های مارک‌دار بیشتری را وارد کنید.

حدود  70 درصد از هشتگ های پر استفاده در اینستاگرام دارای مارک هستند. از آنجایی که هشتگ ها روشی اثبات شده برای افزایش تعامل هستند، تمرکز کمپین ها بر روی هشتگ های مارک دار هوشمندانه است.

یک مزیت استفاده از هشتگ های مارک دار این است که قابل ردیابی هستند. شما می توانید نرخ تعامل آنها را از طریق ابزارهای تحلیلی مشاهده و نظارت کنید. آنها همچنین می توانند کمپین های نوآورانه ای ایجاد کنند که فالوورها بتوانند با استفاده از هشتگ با آنها تعامل داشته باشند. فقط به مدت زمان اجرای کمپین نمادین کوکاکولا نگاه کنید.

. 6. به دنبال پشتیبانی عکس و ویدیو 360 درجه باشید.

به تازگی، فیس بوک شروع به پشتیبانی از 360-degre عکس ها و ویدیوها. می‌توانید این‌ها را در جدول زمانی خود پست کنید، یا حتی از آنها به عنوان عکس روی جلد نمایه خود استفاده کنید.

فیس‌بوک گرفتن تصاویر 360 درجه را انجام داده است. /a> ساده. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گزینه “عکس 360” را انتخاب کنید و تلفن خود را در طول مسیر روی صفحه بچرخانید، و فناوری فیس بوک آن را به هم متصل می کند.

تصور اینکه فیس بوک این کار را انجام می دهد، کار زیادی نیست. در ادامه این قابلیت را به اینستاگرام بیاورید. در واقع، این ویژگی کاملاً با ماهیت بصری اینستاگرام سازگار است.

هنوز زود نیست که به این فکر کنید که چگونه می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. شاید بتوانید یک گشت و گذار همه جانبه از کسب و کار خود داشته باشید، یا نگاهی به پشت صحنه یک رویداد حمایت شده ارائه دهید.

7. به ساخت محتوای ویدیویی ادامه دهید.

برخی به شما توصیه می‌کنند که به عکس‌ها به‌عنوان نوع اصلی پست خود پایبند باشید. این به این دلیل است که عکس‌ها همچنان به طور متوسط ​​نسبت به ویدیوها تعامل بیشتری دارند. با این حال، نباید اجازه دهید این شما را از ارسال ترکیبی از هر دو منصرف کند.

اینستاگرام فقط یک سال پیش قابلیت آپلود ویدیوهای 60 ثانیه‌ای را معرفی کرد. در آن زمان، مصرف ویدیو با  افزایش یافت 40 درصد و از آن زمان تاکنون افزایش یافته است. با توجه به زمان، ویدیو ممکن است با عکس‌ها به‌عنوان شکل غالب محتوا در شبکه رقابت کند.

برای الهام گرفتن، نگاهی به مارک‌هایی بیندازید که در محتوای ویدیویی برتر هستند، مانند ردبول. اکثر فید آنها از پست های ویدیویی تشکیل شده است که از قالب حداکثر استفاده را می کنند.

8. از جستجوهای بصری تصفیه شده استفاده کنید.

در اوایل سال جاری، فیس بوک راه هایی را نشان داد که از طریق آن قابلیت های جستجوی تصویر خود را بهبود می بخشد. چشمگیرترین پیشرفت‌ها تاکنون با تحقیقات «Computer Vision” بوده است.

سیستم‌های هوش مصنوعی آنها اکنون این توانایی را دارند که عکس‌ها را با متن جایگزینی که محتوای تصویر را توصیف می‌کند، به‌طور خودکار برچسب‌گذاری کنند. بنابراین اگر در پستی زرافه‌ها وجود داشته باشد، حیوانات شناسایی می‌شوند و افرادی که آنها را جستجو می‌کنند، عکس را در نتایج جستجوی خود پیدا می‌کنند.

اگر به اینستاگرام ارائه شود، پتانسیل زیادی برای این فناوری وجود دارد. در حال حاضر تنها راه یافتن محتوا در اینستاگرام هشتگ است. اگر مصرف کنندگان بتوانند برای محصولات خاصی جستجوی تصویر انجام دهند، این یک موهبت بزرگ برای بازاریابان خواهد بود.

9. از محتوای تولید شده توسط کاربر بیشتر استفاده کنید.

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) منبعی ارزشمند است. این اساساً تبلیغات رایگان است که توسط طرفداران و مشتریان پرشور ارائه می شود. این اشتباه است که هر برندی ایجاد آن را تشویق نکند.

تحقیق نشان داده است که صرفاً مشاهده UGC نرخ تبدیل را تا 4.5 درصد افزایش می‌دهد. اگر کاربر با محتوا تعامل داشته باشد، این میزان به 9.2 درصد دوبرابر می‌شود.

UGC به همان شیوه تأثیرگذاران کار می‌کند. وقتی صحبت از توصیه های محصول به میان می آید، کاربران تمایل دارند به افراد عادی و متوسط ​​اعتماد کنند.

برخی از کمپین های خلاقانه و پیشگامانه اینستاگرام در سال 2017 حول UGC ساخته شدند. باید در آینده مورد استقبال برندهای بیشتری قرار گیرد.

10. واکنشی به نقشه های اسنپ را پیش بینی کنید.

همه کارهایی که اسنپ چت انجام داده است، استوری های اینستاگرام کپی کرده و بهتر انجام داده است. در این مرحله انتظار می‌رود.

یکی از موفقیت‌های اخیر اسنپ چت در سال جاری، Snap Map. با اسنپ مپ می توانید فعالیت مخاطبین خود را روی نقشه جهانی مشاهده کنید. این یک راه مفید برای دیدن رویدادهایی است که در حال وقوع است، و می‌توانید با ضربه زدن به نشانگر آن‌ها روی نقشه، مکالمه را با دوستانتان در حال پرواز شروع کنید.

بیشتر حدس می‌زنند که قبل از اینستاگرام فقط مسئله زمان است. چیزی مشابه انجام می دهد.

اینستاگرام در گذشته یک ویژگی Photo Map داشت که آن را بی سر و صدا در اواخر سال 2016 متوقف شد. به نظر می رسد احتمالاً در سال 2018 به شکلی بهبود یافته باز خواهد گشت. بدون شک به خوبی در زرادخانه ویژگی های رو به رشد استوری های اینستاگرام قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.