10 چیزی که برند شما می تواند از حساب اینستاگرام Red Bull یاد بگیرد

وقتی صحبت از برندهای نوشابه در اینستاگرام به میان می آید، ردبول بر همه چیز حکمرانی می کند. از نظر نفوذ و تعامل با مشتری در صدر فهرست قرار دارد.

شاید به همین دلیل است که آنها پرفروش ترین انرژی نیز هستند  در دنیا. به هر حال، فروش محصول خود بدون حضور بازاریابی قوی برای تقویت آگاهی، سخت است.

با مطالعه استراتژی‌های اینستاگرام ردبول، می‌توانید به برند خود نیز بال بدهید.

1. مخاطبان خود (و خودتان) را بشناسید

اولین گام در بازاریابی موفق برندتان، تثبیت هویت آن است. این شامل تشخیص شخصیت برند و اینکه چه کسی را به خود جذب می کند، می باشد.

ردبول نمونه ای عالی از برندی است که در این زمینه ها کد را شکسته است.

این واضح است. محتوای اینستاگرام ردبول در تلاش است که باشد. تمرکز انحصاری بر ورزش های شدید برای بازاری جذاب است که جوان، پرانرژی و بیش از یک لمس سرکش است. تصاویر Red Bull حس آزادی و هیجان با اکتان بالا را القا می کند.

به خاطر داشته باشید که بسیاری از مصرف کنندگان محصولات را بر اساس آنچه در مورد خود به اشتراک می گذارند انتخاب می کنند. برای برخی، نوشیدن ردبول بازتابی از سبک زندگی آنهاست.

2. چیزی جسورانه را امتحان کنید

در 14 اکتبر 2012، ردبول یکی از جاه طلبانه ترین شیرین کاری های بازاریابی را که تا کنون ابداع کرده بود، انجام داد. این یک رویداد پنج ساله در برنامه ریزی بود. آنها با همکاری با چترباز مشهور فلیکس بامگارتنر، از یک پرش رکورد جهانیحمایت کردند. و سقوط آزاد از ارتفاع 128 هزار فوتی در هوا.

پروژه Red Bull Stratos یک دستاورد تاریخی بود که ماه‌ها پس از آن بر رسانه‌های اجتماعی تسلط داشت. یکی از دلایلی که تبدیل به موضوع اصلی بحث شد، پخش زنده آن در یوتیوب برای تماشای همه بود. در هفته‌های منتهی به این رویداد، ردبول از اینستاگرام استفاده کرد تا سطح هیاهو را به نقطه جوش برساند.

گاهی اوقات ریسک‌کردن و بزرگ شدن را به درد می‌آورد. هیچ چیز مانند یک تماشای تماشایی توجه بیننده را جلب نمی کند، به خصوص آن چیزی که هر روز نمی تواند آن را ببیند.

یک رویداد از این نوع به شما این فرصت را می دهد که دنبال کنندگان خود را اذیت کنید و آنها را هیجان زده کنید. حتی می‌توانید یک کمپین کامل در پیش‌بینی رویداد ایجاد کنید.

3. خیلی سخت تبلیغ نکنید

به فید اینستاگرام ردبول نگاهی بیندازید. متوجه خواهید شد که تعداد زیادی عکس و ویدیو در مورد محصولات آنها وجود ندارد. با این وجود، این صفحه به طور غیرقابل انکار نشان دهنده اخلاق ردبول است. این قدرت برندسازی قوی است.

برخی به شما خواهند گفت که نباید فروش کالاها یا خدمات خود را از دست بدهید. این تا حدی درست است کسب‌وکارها باید همیشه به معیشت خود و بهترین راه برای هدایت ترافیک به فروشگاه خود توجه کنند.

با این حال، تبلیغات آشکار همیشه بهترین راه نیست. این امر به ویژه در پلتفرمی مانند اینستاگرام صادق است. اکثر کاربران در آن به دنبال تبلیغات نیستند و اگر تبلیغی جریان مصرف محتوای آنها را مختل کند، آزاردهنده می‌شوند.

بهترین رویکرد، رویکردی ظریف است. به بینندگان خود محتوایی بدهید که ارزشی فراتر از پتانسیل بازاریابی آن دارد. به عنوان مثال، شیرین کاری های جسورانه ای که ردبول به نمایش می گذارد، صرف نظر از تداعی برند، سرگرم کننده و الهام بخش هستند.

4. فعال باشید و به طور مکرر پست بگذارید

یک مشکل رایج با برندها این است که به اندازه کافی پست نمی‌کنند یا در فواصل زمانی نامنظم پست می‌کنند. اگر دیگران به ندرت پست های شما را ببینند، جلب توجه سخت است.

ردبول در این مورد الگوی خوبی برای دنبال کردن است. آنها تمایل دارند هر 2 تا 4 ساعت یک بار محتوای جدید ارسال کنند. این یک الگوی منظم است که دنبال‌کنندگان به راحتی می‌توانند آن را پیش‌بینی کنند.

سعی کنید برنامه‌ای ثابت داشته باشید و پست‌ها در طول روز پخش شوند. همه مطالب خود را به یکباره رها نکنید. تفاوت در مناطق زمانی و ساعات اوج مصرف برای هر منطقه را در نظر داشته باشید. این برای هر برندی با بازار بین‌المللی مهم است.

راه‌حل دیگر این است که چندین حساب را راه‌اندازی کنید که هر کدام روی یک مخاطب منطقه‌ای خاص تمرکز دارند. ردبول دارای حساب‌هایی است که به مشتریان در بریتانیا، کانادا، تایوان، فرانسه و بسیاری از مکان‌های دیگر.

5. منسجم بمانید

زیبایی شناسی همه چیز در اینستاگرام است.

این یک شبکه اجتماعی است که کاملاً مبتنی بر آپلود، یافتن و به اشتراک گذاری تصاویر بصری دلپذیر است. اگر محتوای با کیفیت بالا و چشم نواز تولید نکنید، هرگز به جایی در پلتفرم نخواهید رسید.

یک عنصر مهم این است که یک سبک واحد در پست‌های خود داشته باشید. بیشتر آنها به یک رویکرد بصری متمایز پایبند هستند، زیرا این چیزی است که دنبال کنندگان آنها می توانند با برند شناسایی کنند.

سال گذشته، ردبول یک مشارکت انحصاری با GoPro. این رابطه برای تعریف سبک زیبایی شناختی آنها آمده است. ویدیوهای اینستاگرام آن‌ها پویا و پر از حرکت هستند و دوربین به دقت سوژه‌ها را دنبال می‌کند.

یکی دیگر از مزایای انسجام بصری تأثیر تجمعی آن بر فید شما است. هنگامی که شخصی از صفحه شما بازدید می کند، تمام محتوای شما را در یک شبکه بصری منسجم و رضایت بخش می بیند.

6. به اشتراک گذاری بین پلتفرم ها

یکی از تاکتیک های نادیده گرفته شده ردبول، بازیافت محتوا بین حساب های رسانه های اجتماعی خود است. آنها اغلب ویدیوها را از YouTube در اینستاگرام خود بازنشر می دهند و بالعکس.

این تکنیکی است که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. برخی ممکن است از انجام این کار بترسند، زیرا فکر می‌کنند استفاده مجدد از محتوا مخاطبانشان را خسته می‌کند، اما عاقلانه است که هر پلتفرم را به عنوان مخاطبان جداگانه‌ای در نظر بگیرید. برای مثال، نباید تصور کنید که همه کسانی که شما را در اینستاگرام دنبال می‌کنند، ویدیوهای YouTube شما را تماشا کرده‌اند.

می‌توانید حساب‌های خود را نیز به صورت متقابل تبلیغ کنید. به عنوان مثال، می توانید یک تیزر در اینستاگرام یا توییتر قرار دهید تا یک ویدیوی کامل را تبلیغ کنید که می تواند در یوتیوب مشاهده شود. این می تواند به افزایش تعداد فالوورهای شما در هر دو پلتفرم کمک کند.

7. برگزاری مسابقات

مسابقه همیشه یک راه عالی برای جلب توجه به صفحه اینستاگرام شما هستند. کاربران آنها را دوست دارند زیرا ریسک پایین و پاداش بالایی دارند. معمولاً تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که از یک هشتگ استفاده کنند یا یک حساب کاربری را دنبال کنند.

ردبول اغلب مسابقات دارد. کمپین Red Bull Editions آنها به ویژه موفق بود. آن‌ها از دنبال‌کنندگان خود خواستند تا عکس‌های قرمز، نقره‌ای یا آبی را برای جشن گرفتن انواع طعم‌های جدید خود ارسال کنند.

بیش از 3000 ورودی دریافت شد که هر کدام با هشتگ مناسب مشخص شده بودند. برندگان مسابقه آثار خود را در صفحه رسمی اینستاگرام و همچنین در بیلبوردهای 5 شهر به نمایش گذاشتند.

برگزاری مسابقات اینستاگرام مزایای زیادی دارد. آنها نه تنها باعث می شوند که دنبال کنندگان شما به خاطر مشارکت هایشان مورد تایید قرار گیرند. آنها همچنین مقدار زیادی از محتوای تولید شده توسط کاربر را در اختیار شما قرار می دهند. این برای همه طرف های درگیر مفید است.

8. ایجاد هشتگ های مارک دار

هشتگ ابزارهای ارزشمندی برای افزایش نرخ تعامل هستند. پلتفرم تجزیه و تحلیل اجتماعی Simply Measured دریافت که پست هایی با حداقل یک هشتگ 12.6 درصد بیشتر از پست های بدون هیچ به همین دلیل است که برندهای برتر به طور متوسط ​​از 7 هشتگ استفاده می کنند.

ردبول بسیاری از هشتگ های مارک خود را راه اندازی کرده است، مانند #PutACanOnIt. ایده پشت این هشتگ ساده بود: از فالوورها خواسته شد از خود در حالی که قوطی ردبول را روی اشیاء مختلف قرار می‌دهند، عکس بگیرند. برخی از طرفداران از این مفهوم برای ارسال هوشمندانه استفاده کردند که با چشم انداز بازی می کرد.

تقریباً 10000 مدخل در آن ارسال شد. هم از اینستاگرام و هم از توییتر. این کمپین به قدری موفقیت آمیز بود که شرکت های دیگری مانند پپسی و پریر نیز درگیر شدند.

هشتگ ها مانند مسابقات، می توانند خلاقیت را در بینندگان شما ایجاد کنند. برخی از هشتگ‌ها ویروسی می‌شوند و مانند آتش‌سوزی می‌شوند. این می تواند منجر به رونق بزرگ در شناخت برند در پلت فرم شود.

9. با اینفلوئنسرها کار کنید

همکاری با اینفلوئنسرها الف> بخشی ضروری از تعامل با جمعیت‌شناسی خاص است. اینفلوئنسرها اعضای مورد اعتماد جوامع مربوطه خود هستند، بنابراین توصیه آنها در مورد یک نام تجاری جدی گرفته می شود.

ردبول، با توجه به موضوع ورزشی شدید خود، تمایل دارد با ورزشکاران محبوب در این رشته کار کند. برای مثال، آنها در حال حاضر با اسکیت‌برد و عکاس اتریشی فیلیپ شوستر در چند پروژه.

انتخاب یک تأثیرگذار باید یک فرآیند دقیق باشد. شما باید در نظر بگیرید که آیا آنها نگرشی دارند که با برند شما تطابق داشته باشد یا خیر. همچنین، بهتر است به تأثیرگذارانی نزدیک شوید که واقعاً از محصولات شما لذت می برند. شور و شوق آنها باعث می شود که همکاری طبیعی تر به نظر برسد.

فقط اینفلوئنسرها را انتخاب نکنید زیرا آنها طرفداران زیادی دارند. با کسانی بروید که مکمل برند هستند و ایده های نوآورانه را به میز می آورند. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، در اینجا چند نکته در رابطه با برقراری ارتباط وجود دارد. با تأثیرگذاران مناسب.

10. ایجاد محتوای ویدیویی

اینستاگرام در ابتدا برای محتوای ویدیویی ساخته نشده بود. زمانی که این ویژگی برای اولین بار معرفی شد، محدودیت زمانی 15 ثانیه وجود داشت. تا سال گذشته به 60 ثانیه افزایش نیافته بود.

برخی از برندها هنوز در مورد پذیرش ویدیوها به عنوان بخشی از بازاریابی اینستاگرام خود مردد هستند. برای آنها، عکس‌ها گزینه امن‌تری به نظر می‌رسند، زیرا به نظر می‌رسد بیشترین پشتیبانی داخلی را دارند.

در همین حال، اکثریت قریب به اتفاق پست‌های ردبول ویدیو هستند. این فرمتی است که برای محتوای پر اکشن آنها مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

از آنجایی که Red Bull 7.8 میلیون دنبال کننده دارد و صدها هزار بازدید در هر پست دارد، آنها باید کاری را به درستی انجام دهند. جسور باشید و آزمایش کنید. ممکن است برای شما هم جواب دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.