10 چیزی که برند شما می تواند از حساب اینستاگرام ردبول بیاموزد

وقتی نوبت به مارک های نوشابه در اینستاگرام می رسد ، ردبول بر این امر حکمرانی می کند. از نظر تأثیر و مشارکت مشتری در بالای لیست قرار دارد.

شاید به همین دلیل است که آنها پرفروش ترین انرژی هستند نوشیدنی در جهان. به هر حال ، برای افزایش آگاهی ، فروش محصول خود بدون حضور بازاریابی قوی دشوار است.

با مطالعه استراتژی های اینستاگرام ردبول ، می توانید به برند خود نیز بال بدهید.

1 مخاطب خود را بشناسید (و خودتان)

اولین قدم برای موفقیت در بازاریابی نام تجاری خود ، تقویت هویت آن است. این شامل پی بردن به شخصیت مارک و افرادی است که امیدوار است بتواند آنها را جذب کند.

ردبول نمونه ای عالی از نام تجاری است که کد را در این زمینه شکسته است.

این از محتوای اینستاگرام ردبول آنچه را که تلاش می کند باشد. تمرکز منحصر به فرد بر روی ورزش های افراطی جذابیتی برای بازاری جوان ، پرانرژی و بیش از یک شورش لمسی دارد. تصاویر Red Bull حس آزادی و هیجان بالای اکتان را برمی انگیزد.

به یاد داشته باشید که بسیاری از مصرف کنندگان محصولات را بر اساس آنچه در مورد خودشان بیان می کنند انتخاب می کنند. برای برخی ، نوشیدن ردبول بازتابی از شیوه زندگی آنها است.

2. سعی کنید چیزی جسورانه

در 14 اکتبر 2012 ، ردبول یکی از بلندپروازانه ترین حقه های بازاریابی که تا به حال ابداع شده بود را کنار گذاشت. این یک رویداد پنج ساله در برنامه ریزی بود. آنها با Felix Baumgartner ، skydiver معروف ، همکاری کردند جهش رکورد جهانی و سقوط آزاد از ارتفاع 128k به هوا.

پروژه Red Bull Stratos یک دستاورد تاریخی بود که ماه ها پس از آن بر رسانه های اجتماعی مسلط شد. یکی از دلایلی که به موضوع اصلی بحث تبدیل شد این بود که به طور مستقیم در YouTube پخش شد تا همه آن را تماشا کنند. در هفته های منتهی به این رویداد ، ردبول از اینستاگرام برای افزایش سطح تبلیغات تا نقطه جوش استفاده کرد.

گاهی اوقات این کار ریسک پذیر است و بزرگ می شود. هیچ چیز مانند بینایی توجه بیننده را به خود جلب نمی کند ، مخصوصاً تماشایی که هر روز نمی بینند.

رویدادی از این دست به شما این فرصت را می دهد که دنبال کنندگان خود را تحریک کرده و آنها را هیجان زده کنید. حتی می توانید در پیش بینی این رویداد یک کمپین کامل ایجاد کنید.

3. خیلی سخت پیش نروید

به فید اینستاگرام ردبول نگاهی بیندازید. متوجه خواهید شد که تعداد زیادی عکس و ویدیو با محصولات آنها وجود ندارد. با این وجود ، صفحه بدون شک نماینده اخلاق ردبول است. این قدرت نام تجاری قوی است.

برخی به شما می گویند که نباید از فروش کالا یا خدمات خود چشم پوشی کنید. این تا حدی درست است کسب و کارها همیشه باید معیشت خود را در نظر بگیرند و چگونه می توانند ترافیک را به فروشگاه خود هدایت کنند. این امر به ویژه در پلتفرمی مانند اینستاگرام صادق است. اکثر کاربران در آن به دنبال تبلیغات نیستند و اگر آگهی جریان مصرف محتوای آنها را قطع کند ، آزاردهنده است.

بهترین رویکرد ، روش ظریفی است. به بینندگان خود محتوایی بدهید که دارای ارزش فراتر از پتانسیل بازاریابی است. به عنوان مثال ، شیطان پرست می گوید که ویترین های ردبول ، صرف نظر از ارتباط برند ، سرگرم کننده و هیجان انگیز هستند.

4. فعال و پس از مدتی

یک مشکل رایج در مارک به این دلیل است که آنها به اندازه کافی پست نمی گذارند یا در فواصل نامنظم پست می کنند. اگر دیگران به ندرت پست های شما را ببینند ، توجه به آنها سخت است.

ردبول به عنوان یک مدل خوب در این مورد عمل می کند. آنها تمایل دارند هر 2-4 ساعت مطالب جدیدی ارسال کنند. این یک الگوی معمولی است که پیروان می توانند به راحتی پیش بینی کنند.

سعی کنید برنامه ای ثابت داشته باشید و پست ها در طول روز پخش شوند. همه مطالب خود را به یکباره تخلیه نکنید. تفاوت در مناطق زمانی و ساعات اوج مصرف برای هر منطقه را در نظر داشته باشید. این برای هر برندی با بازار بین المللی مهم است.

راه حل دیگر این است که چندین حساب کار کنید ، که هر یک بر مخاطبان منطقه ای خاصی تمرکز می کند. ردبول دارای حساب هایی است که در بریتانیا ، کانادا ، تایوان ، فرانسه و بسیاری از مکانهای دیگر.

5. پیوسته بمانید

زیبایی همه چیز در اینستاگرام است.

این یک شبکه اجتماعی است که کاملاً بر اساس بارگذاری ، یافتن و به اشتراک گذاری تصاویر خوشایند بصری استوار است. اگر محتوای باکیفیت و چشم نواز تولید نکنید ، هرگز به هیچ وجه در پلتفرم نخواهید رسید. اکثر آنها به یک رویکرد بصری متمایز پایبند هستند ، زیرا چیزی است که پیروان آن می توانند با نام تجاری آن را تشخیص دهند.

سال گذشته ، ردبول مشارکت انحصاری با GoPro. این رابطه سبک زیبایی شناسی آنها را مشخص کرده است. ویدئوهای اینستاگرام آنها پویا و پر جنب و جوش است و دوربین سوژه ها را به دقت دنبال می کند.

یکی دیگر از مزایای انسجام بصری ، اثر تجمعی آن بر روی خوراک شما است. وقتی شخصی از صفحه شما بازدید می کند ، می بیند که تمام محتوای شما در یک شبکه بصری منسجم و رضایت بخش سازماندهی شده است.

6. اشتراک گذاری بین PLATFORMS

یکی از تاکتیک هایی که ردبول از آن استفاده نمی کند بازیافت محتوا بین حساب های رسانه های اجتماعی خود است. آنها اغلب ویدیوهای YouTube را در اینستاگرام خود ارسال می کنند و برعکس.

این تکنیکی است که در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند. برخی ممکن است از انجام این کار بترسند ، زیرا فکر می کنند استفاده مجدد از محتوا مخاطب آنها را خسته می کند ، اما عاقلانه است که هر پلتفرم را مخاطب جداگانه خود در نظر بگیریم. به عنوان مثال ، نباید تصور کنید که همه کسانی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند ویدئوهای YouTube شما را مشاهده کرده اند.

با خیال راحت تبلیغات متقابل خود را نیز تبلیغ کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک تیزر در اینستاگرام یا توییتر قرار دهید تا یک ویدیوی کامل را که در YouTube قابل مشاهده است تبلیغ کنید. این می تواند تعداد پیروان شما را در هر دو سیستم عامل افزایش دهد.

7. برگزاری مسابقات

مسابقات همیشه راهی عالی برای جلب توجه به صفحه اینستاگرام شما است. کاربران آنها را دوست دارند زیرا خطر کم و پاداش بالایی دارند. معمولاً تنها کاری که باید انجام دهند این است که از هشتگ استفاده کنند یا از یک حساب کاربری پیروی کنند.

ردبول اغلب مسابقات دارد. کمپین آنها Red Bull Editions بسیار موفق بود. آنها از پیروان خود خواستند تا عکس هایی با رنگ قرمز ، نقره ای یا آبی برای جشن گرفتن انواع جدید طعم خود ارسال کنند.

بیش از 3000 ورودی دریافت شده ، هر کدام با هشتگ مناسب مشخص شده اند. برندگان این مسابقه آثار خود را در صفحه رسمی اینستاگرام و بیلبوردهای 5 شهر نشان دادند.

برگزاری مسابقات اینستاگرام مزایای زیادی دارد. آنها نه تنها باعث می شوند که پیروان شما به خاطر مشارکت خود مورد تقدیر قرار گیرند. آنها همچنین محتوای تولید شده توسط کاربر را در اختیار شما قرار می دهند. برای همه طرفهای درگیر مفید است.

8. ایجاد HASHTAGS مارک دار

هشتگ ها ابزارهای ارزشمندی برای افزایش نرخ مشارکت هستند. پلتفرم تجزیه و تحلیل اجتماعی به سادگی اندازه گیری شده دریافت که پست هایی با حداقل یک هشتگ 12.6٪ بیشتر از پست بدون هیچ به همین دلیل است که مارک های برتر به طور متوسط ​​از 7 هشتگ استفاده می کنند.

ردبول بسیاری از هشتگ های مارک دار خود را راه اندازی کرده است ، مانند #PutACanOnIt . ایده پشت این هشتگ ساده بود: از پیروان خواسته شد از خودشان عکس بگیرند و قوطی ردبول را روی اجسام مختلف قرار دهند. برخی از طرفداران از این مفهوم برای ارسال مطالب زیرکانه استفاده کردند. هم از اینستاگرام و هم از توییتر این کمپین آنقدر ضربه خورد که شرکت های دیگر ، مانند پپسی و پریر ، در این کار شرکت کردند. برخی از هشتگ ها ویروسی می روند و مانند آتش سوزی می شوند. این می تواند منجر به رونق عمده ای در به رسمیت شناختن نام تجاری در پلت فرم شود.

9. کار با INFLUENCERS

مشارکت با تأثیرگذار بخش ضروری تعامل با برخی از جمعیت شناسی است. اینفلوئنسرها اعضای قابل اعتماد جوامع مربوطه هستند ، بنابراین توصیه آنها برای یک نام تجاری جدی گرفته می شود.

ردبول ، با توجه به موضوع ورزش های شدید آنها ، تمایل دارد با ورزشکاران محبوب در این زمینه کار کند. به عنوان مثال ، آنها در حال حاضر با اسکیت بورد و عکاس اتریشی در حال همکاری هستند فیلیپ شوستر در چند پروژه باید در نظر بگیرید که آیا آنها نگرشی دارند که با نام تجاری شما همخوانی دارد یا خیر. همچنین ، بهتر است با تأثیرگذارانی که واقعاً از محصولات شما لذت می برند ، تماس بگیرید. اشتیاق آنها باعث می شود این همکاری طبیعی تر به نظر برسد.

فقط افراد تأثیرگذار را انتخاب نکنید زیرا طرفداران زیادی دارند. با کسانی بروید که نام تجاری را تکمیل کرده و ایده های خلاقانه را به میز بیاورند. اگر به کمک بیشتری احتیاج دارید ، در اینجا چند نکاتی در مورد ایجاد ارتباط وجود دارد. با اینفلوئنسرهای مناسب .

10. ایجاد محتوای ویدئویی

اینستاگرام در ابتدا برای محتوای ویدیویی ساخته نشده بود. هنگامی که این ویژگی برای اولین بار معرفی شد ، محدودیت زمانی 15 ثانیه وجود داشت. تا سال گذشته 60 ثانیه افزایش نیافته است.

برخی از مارک ها هنوز در تصویب ویدئوها به عنوان بخشی از بازاریابی اینستاگرام خود تردید دارند. برای آنها ، عکس ها گزینه امن تری هستند ، زیرا به نظر می رسد بیشترین پشتیبانی را داشته باشد.

در همین حال ، اکثر قریب به اتفاق پست های ردبول ویدئو هستند. این فرمت است که به نظر می رسد برای محتوای پر جنب و جوش آنها بسیار مناسب است.

از آنجا که ردبول 7.8 میلیون دنبال کننده و صدها هزار بازدیدکننده در هر پست دارد ، آنها باید کار درستی انجام دهند. جسور باشید و آزمایش کنید. ممکن است برای شما نیز جوابگو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *