11 قدم برای تأثیرگذار شدن در اینستاگرام

بازاریابی اینفلوئنسر فقط یک واژه نیست. این به سرعت به یکی از م strategiesثرترین استراتژی های مارک ها برای ارتباط با مخاطبان خسته از تبلیغات تبدیل می شود. طبق یک مطالعه ، تقریباً 95٪ بازاریابان که از یک برنامه بازاریابی تأثیرگذار استفاده می کنند ، این باور را دارند موثر است.

مخاطبان جوانتر از تبلیغات سنتی فرار می کنند ، محتوایی را ترجیح می دهیم که زندگی و مارک های تجاری را به روش های واقعی تر و قابل تجسم تر به تصویر بکشد. در نتیجه ، تأثیرگذاران مانند خواهران حدید و جنر ، لوگان پل و “پسران زیبایی” می توانند دسترسی نادر مارک به مخاطبان مورد علاقه مارک ها را ارائه دهند. به همین ترتیب ، اینفلوئنسرها مانند گری واینرچوک و گای کاوازاکی به برندهای گرا کمک می کنند تا مورد توجه مدیران ارشد قرار گیرند. با انجام این 11 مرحله می توانید به یک تأثیرگذار موفق در اینستاگرام تبدیل شوید. یک عامل عظیم در یک تأثیرگذار موفق بودن ، درک آمار شما و یادگیری نحوه انطباق با مخاطب همیشه در حال تغییر است. برای انجام این کار ، باید از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده کنید تا به شما کمک کند واقعاً بینش خود را درک کنید.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1 یک مخاطب زیر نظر و پرشور را شناسایی کنید.

البته تبدیل شدن به بت مد بعدی یا تأثیرگذار زیبایی ، چالش برانگیز است. این بازارها از تأثیرگذاران اینستاگرامی اشباع شده اند که پیروان پرشور و بزرگی را جمع کرده اند. با این حال ، این امکان وجود دارد که شما به سرعت بتوانید در میان تعداد کمتری از کاربران ، به یک تأثیرگذار تبدیل شوید.

با فکر کردن در زمینه تخصص خود شروع کنید. چه تعداد متخصص هستید که تعداد کمی دیگر هستند؟ سپس جستجوی کلمات کلیدی یا هشتگ را انجام دهید تا ببینید آیا دیگران علاقه زیادی به این موضوع دارند یا تغییراتی در آن وجود دارد.

به عنوان مثال ، تعدادی از تأثیرگذارهای معروف بازاریابی در حال حاضر در اینستاگرام فعالیت می کنند. با این حال ، تأثیرگذارهای بازاریابی B2B در اینستاگرام کمتر و حتی تأثیرگذار بازاریابی سازمانی B2B کمتر است. در حالی که تعداد کمی تأثیرگذار در موضوعات ذکر شده وجود دارد ، هزاران کاربر اینستاگرام وجود دارد که به احتمال زیاد علاقه مند به تسلط بر این موضوعات هستند.

2 تبدیل به یک داستان نویس بزرگ شوید.

به عنوان یک تأثیرگذار ، شخصیت و توانایی شما در بیان یک داستان خوب بزرگترین دارایی شماست.

گری واینرچوک اثری است که می داند چگونه داستانهای جذاب را روایت کند. او محتوای جذاب بصری اینستاگرام را ایجاد می کند و از از زیرنویس ها برای توضیح بیشتر در مورد معنای عکس یا فیلم استفاده می کند. در مثال بالا ، واینرچوک مشاوره ای برای کارآفرینانی که در جستجوی روابط تجاری موفق هستند ارائه می دهد.

3. از تأثیرگذارهای دیگر موفق بیاموزید.

تعداد بیشماری تأثیرگذار موفق وجود دارد که می توانید از آنها بیاموزید. اگر مخاطبان کم کاری را انتخاب کنید ، این افراد تأثیرگذار رقیب نیستند. بلکه آنها مربیان بالقوه ای هستند.

تأثیرگذارانی را که برای آنها احترام می گذارید در اینستاگرام دنبال کنید تا بیاموزید که چگونه آنها محتوا و داستان هایی را ایجاد می کنند که پیروان را درگیر می کند. بیاموزید که چگونه سایر تأثیرگذاران با مارک ها به روشهایی ارزش افزوده برای مخاطبان مشترک ایجاد می کنند ، به جای اینکه احساس کنید پیروان احساس می کنند یک تأثیرگذار “فروخته شده است”.

بهتر از این ، پس از پیروی از آنها ، مستقیماً با آنها تماس بگیرید مدتی کار کن اگر مودب و مداوم باشید ، بسیاری از افراد تأثیرگذار مایل به ارائه مشاوره خواهند بود.

4. تسلط بر علاقه مخاطب در زمینه هدف.

خواه حوزه مورد علاقه آرایش ، برنامه های تجاری یا برنامه های رایانه ای باشد ، مخاطبان هدف شما معمولاً انتظار دارند که شما در موضوع مورد نظر استاد باشید. اگرچه تبدیل شدن به یک متخصص واقعی ممکن است بیش از آنچه می خواهید طول بکشد ، مهم این است که شما دائماً دانش خود را با توجه به جایگاه خود ارتقا دهید.

برخی از تأثیرگذاران می توانند با موفقیت محتوا را در مورد تلاش خود برای داشتن دانش بیشتر ایجاد کنند. در مثال بالا ، یک تأثیرگذار مهندسی نرم افزار با نام Codergirl اشتراک می گذارد که او بیشتر درباره علم داده به خودش می آموزد. این پست بیش از 2000 پسندیدن و بسیاری از نظرات دلگرم کننده پیروان درگیر را به خود اختصاص داد.

5. محتوای جذاب و منحصر به فرد ایجاد کنید.

با توجه به یک مطالعه ، روزانه حدود 95 میلیون عکس و فیلم جدید در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود. به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام ، وظیفه شما این است که محتوایی منحصر به فرد جذاب ایجاد کنید که از اخبار دنبال کنندگان سیلاب متمایز باشد. برای ایجاد محتوای عالی ، حتماً مدیوم ها و قالب ها را تغییر دهید. اشتراک ترکیبی از سبک های محتوا به تازه و جذاب نگه داشتن نمایه شما کمک می کند.

6. درک کنید که الگوریتم های INSTAGRAM چگونه کار می کنند.

تعدادی الگوریتم های اینستاگرام وجود دارد که می تواند امیدهای شما را برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار ایجاد کند یا شکست. تسلط بر این الگوریتم ها می تواند به شما کمک کند تا ضمن جذب پیروان موجود ، مخاطبان خود را به سرعت رشد دهید.

باید تشخیص دهید که خوراک اینستاگرام صرفاً زمانی نیست. بلکه اینستاگرام تمایل دارد که محتوا را براساس احتمال تعامل پیرو با محتوا سفارش دهد. محتوایی که بالقوه جذاب تر باشد ، در خوراک بالاتر قرار می گیرد. هنگام تعیین اینکه چه محتوایی به برگه Explore می رسد ، سیستم مشابهی در دسترس است.

به عنوان یک تأثیرگذار ، اطمینان از تعامل پیروان موجود با محتوا می تواند یک روش موثر برای افزایش حضور شما در سیستم عامل باشد. این به این دلیل است که اینستاگرام از تعامل به عنوان یک عامل اصلی در قرار دادن محتوا در سراسر سیستم عامل استفاده می کند.

7. روابط تجاری با مارک ها را بسازید.

اگر شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک تأثیرگذار هستید که برای ایجاد محتوای جذاب با مارک های تجاری کار می کند ، هرگز زود نیست که بتوانید روابط تجاری را ایجاد کنید. با تحقیق درباره مارک هایی که سعی در جلب نظر مخاطبان خاص شما دارند شروع کنید.

می توانید این کار را با مصاحبه با چند نفر از پیروان خود انجام دهید تا بفهمید مارک های مورد علاقه آنها و اینکه آیا با حوزه تخصصی شما ارتباط دارند. علاوه بر این ، باید نشریاتی مانند AdAge و AdWeek را بخوانید تا ببینید مارک ها چگونه استراتژی بازاریابی خود را با گذشت زمان اتخاذ می کنند.

با این اطلاعات ، می توانید شروع به ارتباط با بازاریابان شبکه های اجتماعی یا مشارکت در مارک های مورد نظر برای بحث در مورد فرصت های همکاری کنید.

8. تجزیه و تحلیل سازگار و نظارت بر اینستاگرام.

تجزیه و تحلیل اینستاگرام می تواند به شما کمک کند مشخص کنید چه محتوایی به احتمال زیاد در بین مخاطبان شما طنین انداز می شود. تجزیه و تحلیل دقیق همچنین می تواند به شما کمک کند تا مشتریان بالقوه خود را با بینش مارک ها در مورد جمعیت ، رشد و تعامل مخاطبان خود ، تقویت کنید. و زمان ارسال بهینه این اطلاعات می تواند موفقیت شما را به عنوان یک تأثیرگذار به طور چشمگیری تسریع کند.

9. به یک رویکرد چند کاناله توجه کنید.

اینستاگرام اولین کانال عالی برای راه اندازی یک نام تجاری شخصی است. با این حال ، ما در جهانی چند سکویی زندگی می کنیم. پیروان شما احتمالاً از سیستم عامل های دیگری مانند YouTube ، Medium یا Facebook استفاده می کنند و مهم این است که شما برای این سیستم عامل ها نیز محتوا ایجاد کنید.

بسیاری از تأثیرگذاران اینستاگرام محتوا را در اینستاگرام تحریک می کنند و قطعات طولانی مدت را در یک یا چند سیستم عامل ذکر شده در بالا. این یک روش عالی برای استفاده از یک رویکرد چند کاناله برای تعامل معنادار با پیروان در بستر انتخابی آنهاست.

10. محتوای پس از صحنه در آغوش گرفتن.

محتوای پشت صحنه یک روش عالی برای ایجاد روابط عمیق تر با پیروان است. از این گذشته ، سیستم عامل های شبکه های اجتماعی ذاتاً شخصی هستند و پیروان دوست دارند آنچه را که مردم واقعاً در زندگی روزمره خود انجام می دهند بیاموزند.

لوگان پل یک تأثیرگذار نسل Z است که از Instagram برای به اشتراک گذاشتن محتوای پشت صحنه استفاده می کند ، یکی از دلایلی است که او امروز تقریباً 15 میلیون دنبال کننده دارد. در مثال بالا ، پل قدردانی و هیجان خود را از دستیابی به یک نقطه عطف در YouTube به اشتراک می گذارد.

11. مانند یک شرکت رسانه ای فکر کنید.

محتوا همان چیزی است که تأثیرگذاران را قادر می سازد تا با پیروان ارتباط برقرار کنند. با توجه به این واقعیت ، فکر خوبی است که مانند یک شرکت رسانه ای فکر کنید.

در نظر بگیرید که چگونه می توان از محتوا برای ارتباط با اعضای مخاطب در کانال استفاده کرد. قطعات محتوای از پیش برنامه ریزی شده را با قوس های داستانی توسعه دهید که پیروان را برای مدت طولانی درگیر کند. به نحوه ایجاد محتوای مرتبط با کانال ها و در عین حال منحصر به فرد خود بیندیشید.

پس از ایجاد درگیر در ادامه ، سپس می توانید برای ایجاد مارک تجاری به پیروان خود به روشی که ارزش هر دو طرف را افزایش می دهد ، مشارکت تجاری (درست همانطور که شرکت های رسانه ای انجام می دهند) ایجاد کنید.

نتیجه گیری

تأثیرگذار بودن در اینستاگرام به زمان ، فداکاری و آزمایش و خطای فراوان نیاز دارد. برای شروع ، مخاطبان کم نظیری را که تشنه محتوا هستند ، شناسایی کنید. سپس توانایی خود را در ایجاد محتوای غنی با روایتی جذاب افزایش دهید. برای تعیین بهترین روش ها ، از سایر افراد تأثیرگذار یاد بگیرید و سرمایه گذاری در یک سیستم تحلیلی Instagram را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *