11 گام برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار در اینستاگرام

بازاریابی تأثیرگذار فقط یک کلمه کلیدی نیست. این به سرعت یکی از موثرترین استراتژی های مارک ها برای ارتباط با مخاطبان خسته از تبلیغات می شود. طبق یک مطالعه ، تقریباً 95٪ از بازاریابان که از برنامه بازاریابی تأثیرگذار استفاده می کنند ، معتقدند م effectiveثر است.

مخاطبان جوانتر از تبلیغات سنتی خودداری می کنند ، ترجیح محتوایی که زندگی و مارک ها را به شیوه های واقعی تر و مرتبط تر نشان می دهد. در نتیجه ، تأثیرگذارها مانند خواهران حدید و جنر ، لوگان پل و “پسران زیبایی” می توانند به برندها دسترسی کمیاب به مخاطبان مورد علاقه ارائه دهند. به همین ترتیب ، اینفلوئنسرها مانند گری واینرچوک و گای کاوازاکی به برندهای تجارت محور کمک می کنند تا مدیران ارشد را جلب کنند.

این تأثیرگذارها دنباله های قابل توجه اینستاگرام و مارک های شخصی قدرتمندی را ایجاد کرده اند که مورد توجه شرکت ها قرار می گیرند. شما نیز می توانید با رعایت این 11 مرحله یک تأثیرگذار موفق در اینستاگرام شوید. یک عامل مهم در تأثیرگذار بودن این است که با آمار خود آشنا شوید و یاد بگیرید که چگونه با مخاطبان همیشه در حال تغییر خود سازگار شوید. برای انجام این کار ، باید از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل Instagram استفاده کنید تا به درک واقعی خود کمک کنید.

1 تشخیص یک مخاطب تحت مراقبت و پرشور.

البته تبدیل شدن به یک بت مد یا تأثیرگذار بعدی زیبایی چالش برانگیز خواهد بود. آن بازارها مملو از اینفلوئنسرهای اینستاگرام هستند که دنبال کنندگان بزرگ و پرشوری را جمع آوری کرده اند. با این حال ، این امکان وجود دارد که شما به سرعت بتوانید در بین افراد ناچیز از کاربران تأثیرگذار باشید.

با فکر کردن در مورد زمینه های تخصصی خود شروع کنید. شما در چند مورد دیگر متخصص هستید؟ سپس جستجوی کلمات کلیدی یا هشتگ را انجام دهید تا ببینید آیا دیگران علاقه زیادی به این موضوع دارند ، یا برخی از تغییرات آن را.

به عنوان مثال ، تعدادی از تأثیرگذارهای معروف بازاریابی در حال حاضر در اینستاگرام فعالیت می کنند. با این حال ، تأثیرگذاران بازاریابی B2B در اینستاگرام کمتر و حتی اینفلوئنسرهای بازاریابی سازمانی B2B کمتر هستند. در حالی که تأثیرگذارهای کمی برای موضوعات ذکر شده وجود دارد ، هزاران کاربر اینستاگرام وجود دارد که به تسلط بر این موضوعات علاقه مند هستند.

2. تبدیل به یک قصه گو بزرگ

به عنوان یک فرد تأثیرگذار ، شخصیت شما و توانایی شما در بیان یک داستان خوب ، بزرگترین دارایی شما هستند.

گری واینرچوک یک فرد تأثیرگذار است که می داند چگونه داستانهای جذاب بیان کند. او محتوای بصری قانع کننده ای در اینستاگرام ایجاد می کند و از زیرنویس برای توضیح در مورد معنای عکس یا ویدئو استفاده می کند. در مثال بالا ، واینرچوک به کارآفرینانی که به دنبال روابط تجاری موفق هستند توصیه می کند.

3. از سایر تأثیرگذارهای موفق بیاموزید.

تعداد بیشماری تأثیرگذار موفق وجود دارد که می توانید از آنها درس بگیرید. اگر مخاطب هدف را انتخاب کنید ، این تأثیرگذارها رقیب نیستند. بلکه آنها مربیان بالقوه ای هستند.

اینفلوئنسرها را که در اینستاگرام به آنها احترام می گذارید دنبال کنید تا نحوه ایجاد محتوا و داستان هایی را که فالوورها را درگیر می کند بیاموزید. بیاموزید که چگونه اینفلوئنسرها با مارک ها به گونه ای کار می کنند که به مخاطب مشترک ارزش می بخشد ، به جای این که باعث شود طرفداران احساس کنند “اینفلوئنسر” فروخته شده است. ” مدتی کار کنید اگر مودب و پشتکار دارید ، بسیاری از تأثیرگذاران مایل به ارائه مشاوره هستند.

4. در زمینه علاقه مندی مخاطبین هدف مسلط شوید.

چه حوزه مورد علاقه آرایش ، کسب و کار یا برنامه نویسی رایانه باشد ، مخاطبان هدف شما اغلب انتظار دارند که شما در موضوع مورد نظر استاد هستید. در حالی که تبدیل شدن به یک متخصص واقعی ممکن است بیشتر از آنچه شما می خواهید طول بکشد ، مهم این است که دائماً دانش خود را با توجه به طاقچه خود ارتقا دهید.

>>>>>>>>

برخی از اینفلوئنسرها می توانند با موفقیت محتوای مربوط به تلاش خود را برای آگاهی بیشتر ایجاد کنند. در مثال بالا ، یک فرد تأثیرگذار مهندسی نرم افزار که با نام Codergirl شناخته می شود می گوید که خودش بیشتر در مورد علم داده آموزش می دهد. این پست بیش از 2000 لایک و نظرات دلگرم کننده زیادی از طرفداران درگیر کسب کرد.

5. یک محتوای منحصر به فرد جذاب ایجاد کنید.

طبق یک مطالعه ، روزانه حدود 95 میلیون عکس و فیلم جدید در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود. به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام ، وظیفه شما ایجاد محتوای منحصر به فرد قانع کننده است که از فیدهای سیلاب فالوورها متمایز است. برای ایجاد محتوای عالی ، حتماً رسانه ها و قالب ها را متفاوت کنید. به اشتراک گذاشتن ترکیبی از سبک های محتوا به تازه و جذاب بودن نمایه شما کمک می کند.

6. درک کنید که الگوریتم های اینستاگرام چگونه کار می کنند.

تعدادی از الگوریتم های اینستاگرام وجود دارد که می تواند امیدهای شما را برای تأثیرگذار شدن ایجاد کند یا از بین ببرد. تسلط بر این الگوریتم ها می تواند به شما در افزایش سریع مخاطبان و درگیر کردن فالوورهای موجود کمک کند.

باید تشخیص دهید که فید اینستاگرام صرفاً زمانی نیست. در عوض ، اینستاگرام تمایل دارد که محتوا را بر اساس احتمال تعامل دنبال کنندگان با محتوا سفارش دهد. محتوایی که به طور بالقوه جذاب تر است در فید بالاتر قرار می گیرد. برای تعیین محتوایی که به برگه کاوش می رسد ، یک سیستم مشابه برقرار است.

به عنوان یک تأثیرگذار ، اطمینان از تعامل پیروان موجود با محتوا می تواند راهی م effectiveثر برای افزایش حضور شما در پلت فرم باشد. این به این دلیل است که اینستاگرام از تعامل به عنوان یک عامل کلیدی برای قرار دادن محتوا در سراسر پلت فرم استفاده می کند.

7. ایجاد روابط با برندها.

اگر علاقمند هستید که تأثیرگذار باشید و با برندها برای ایجاد محتوای جذاب همکاری کنید ، هیچ وقت برای ایجاد روابط تجاری با برند زود نیست. با تحقیق در مورد مارک هایی که سعی در جلب توجه مخاطبین شما دارند شروع کنید.

می توانید این کار را با مصاحبه با چند پیرو خود انجام دهید تا متوجه مارک آنها علاقه مند هستند و آیا به حوزه تخصص شما مربوط می شوند. علاوه بر این ، باید نشریاتی مانند AdAge و AdWeek را بخوانید تا ببینید چگونه مارک ها استراتژی بازاریابی خود را در طول زمان اتخاذ می کنند.

با توجه به این اطلاعات ، می توانید تماس با رسانه های اجتماعی یا بازاریابان مشارکتی در مارک های مورد نظر را برای بحث در مورد فرصت های همکاری آغاز کنید.

8. تجزیه و تحلیل کامپایل و مانیتور اینستاگرام

تجزیه و تحلیل اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تعیین کنید چه محتواهایی به احتمال زیاد با مخاطبان مورد نظر شما مطابقت دارد. تجزیه و تحلیل دقیق همچنین می تواند به شما کمک کند تا مشتریان بالقوه را با آگاهی دادن به برندها در مورد مشخصات جمعیتی ، رشد و مشارکت مخاطبین انتخاب کنید.

از یک ابزار تجزیه و تحلیل Instagram ، مانند SocialFox ، برای ردیابی داده های مربوط به مشارکت ، رشد ، رفتار رقبا استفاده کنید. و زمان ارسال بهینه این اطلاعات می تواند موفقیت شما را به عنوان تأثیرگذار به طور چشمگیری تسریع کند.

9. یک رویکرد چندگانه را در نظر بگیرید.

اینستاگرام اولین کانال عالی برای راه اندازی یک نام تجاری شخصی است. با این حال ، ما در جهانی چند پلتفرمی زندگی می کنیم. دنبال کنندگان شما به احتمال زیاد از سیستم عامل های دیگر مانند YouTube ، Medium یا Facebook استفاده می کنند و مهم است که محتوایی را برای این سیستم عامل ها نیز ایجاد کنید. یک یا چند سیستم عامل ذکر شده در بالا. این یک روش عالی برای استفاده از رویکرد چند کاناله برای تعامل معنادار با پیروان در بستر انتخابی آنها است.

10. EMBRACE BEHIND-THE-SCENES.

محتوای پشت صحنه راهی عالی برای ایجاد روابط عمیق تر با پیروان است. از این گذشته ، بسترهای رسانه های اجتماعی ذاتاً شخصی هستند و پیروان دوست دارند بیاموزند که مردم در زندگی روزمره خود واقعاً چه کاری انجام می دهند.

>

لوگان پاول یک نسل Z است که از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن محتوای پشت صحنه استفاده می کند ، این یکی از دلایلی است که او امروز نزدیک به 15 میلیون دنبال کننده دارد. در مثال بالا ، پل قدردانی و هیجان خود را برای دستیابی به نقطه عطفی در YouTube بیان می کند.

11. مانند یک شرکت رسانه ای فکر کنید.

محتوا چیزی است که افراد تأثیرگذار را قادر می سازد تا با پیروان خود ارتباط برقرار کنند. با توجه به این واقعیت ، ایده خوبی است که مانند یک شرکت رسانه ای شروع به فکر کنید.

در نظر بگیرید که چگونه می توان از محتوا برای ارتباط با اعضای مخاطب در کانال ها استفاده کرد. قطعات محتوای از پیش برنامه ریزی شده با قوس های داستانی ایجاد کنید که پیروان را برای مدت طولانی درگیر نگه دارد. به نحوه ایجاد محتوای مرتبط با کانال ها و در عین حال منحصر به فرد خود بیندیشید.

پس از ایجاد درگیر به دنبال ، سپس می توانید مشارکت تجاری (درست مانند شرکت های رسانه ای) ایجاد کنید تا مارک ها را به دنبال کنندگان خود نزدیک کنید به گونه ای که به هر دو طرف ارزش می بخشد.

نتیجه گیری

تأثیرگذار بودن در اینستاگرام به زمان ، فداکاری و آزمایش و خطای فراوان نیاز دارد. برای شروع ، یک مخاطب طاقت فرسا که تشنه محتوا است ، شناسایی کنید. سپس توانایی خود را در ایجاد محتوای غنی با روایتی جذاب تقویت کنید. برای تعیین بهترین شیوه ها ، از سایر تأثیرگذاران یاد بگیرید و سرمایه گذاری را در یک پلت فرم تجزیه و تحلیل Instagram فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *