12 نکته برای ایجاد محتوای با کیفیت اینستاگرام

از نظر آماری بعید است هر کلمه ای از این مقاله را بخوانید. درعوض ، قبل از نگاهی به اینستاگرام ، ایمیل یا پیام های متنی ، احتمالاً چند ثانیه طول می کشد تا شما به محتوا بروید. امروز ، یک کاربر متوسط ​​اینترنت دارای دامنه توجه 8 ثانیه .

بنابراین ، بازاریابان اینستاگرام چگونه می توانند محتوای با کیفیتی ایجاد کنند که مخاطبان شما با آن درگیر شوند؟ راز این است که مخاطب خود را بشناسید ، رفتار او را بسنجید ، و روش های جدیدی را پیدا کنید که بتواند با ایجاد محتوای منحصر به فرد و متنوع به ترجیح او بپردازد.

طول توجه ما نه تنها کوتاه نیست ، بلکه وقتی ما هستیم نیز کوتاهتر است. مرور از طریق رسانه های اجتماعی. همانطور که نیر ایل در کتاب خود قلاب a می نویسد > : نحوه ساخت محصولات عادت آفرین ، ما به صورت دوم به دوم با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی درگیر می شویم. در اینجا چگونگی ایجاد محتوایی وجود دارد که پیروان آن را جذاب می دانند ، حتی با توجه به مدت کوتاهی که دارند.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1. مخاطب خود را درک کنید.

بدون شناخت واقعی مخاطبان ، امید چندانی وجود ندارد که بتوانید محتوای جذاب و با کیفیت بالا در اینستاگرام ایجاد کنید. برای شروع ، با مصاحبه با اعضای مخاطب خود شروع کنید. بفهمید که چگونه آنها از اینستاگرام استفاده می کنند ، چه حساب هایی را که مرتباً دنبال می کنند و چه چیزهایی را امیدوارند که با استفاده از بستر رسانه های اجتماعی به دست بیاورند.

در مرحله بعدی ، می خواهید با توجه به محصول یا خدمات شما چه معیارهایی برای آنها هنگام انتخاب پیشنهاد مشابه مهم است؟ چگونه ترجیح می دهید برای این محصول یا خدمات خرید کنید؟ جذاب ترین گزاره های ارزشی برای این مخاطب هدف کدامند؟ مسلح به این اطلاعات ، ایجاد محتوای جذاب برای شما و تیم شما بسیار آسان تر خواهد بود.

2. عملکرد اندازه گیری

سریعترین راه برای ایجاد محتوای جذاب از طریق اندازه گیری آنچه محتوا انجام می دهد و در مخاطب مورد نظر طنین انداز نیست. با استفاده از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام مانند SocialFox ، می توانید معیارهای اصلی مانند تعامل پیروان ، رشد پیروان ، عملکرد هشتگ و سایر موارد را ردیابی کنید موارد.

SocialFox به شما می گوید چه موقع برای ارسال بیشترین مخاطب ممکن است بهتر است مطلب ارسال کنید. این نقطه داده به تنهایی می تواند عملکرد بهتر محتوا را حتی بدون تغییر در نوع محتوایی که پست می کنید ، تضمین کند.

3. مخلوط کردن میانه ها و انواع مطالب.

به یاد داشته باشید ، میزان توجه کاربر متوسط ​​اینستاگرام کوتاه تر از ماهی قرمز است (8 ثانیه در مقابل 12 ثانیه). برای جلب توجه مخاطبان مهم ، مهم است که شما مدیوم ها را مخلوط کنید.

Netflix را به عنوان مثال از یک حساب کاربری در اینستاگرام که رسانه ها را به خوبی مخلوط می کند ، در نظر بگیرید. در وهله اول ، یک مدیر رسانه های اجتماعی تصویری سورئال را منتشر کرد که در حال تبلیغ یک مستند لیدی گاگا است.

چند روز بعد ، یک مدیر شبکه اجتماعی یک ویدیوی خنده دار کوتاه با حضور دیو چاپل و کریس راک ارسال کرد.

با تغییر محتوای مختلف ، Netflix می تواند طیف گسترده ای از مشتریان احتمالی را به خود جلب کند و به لطف رمان های جدید ، می تواند پیروان خود را به طور مداوم درگیر کند. فرم های محتوا.

4. ایجاد یک عنصر جذاب INSTAGRAM.

Instagram capt یونها مکانی برای پر کردن هشتگ نیستند به این امید که باعث افزایش دسترسی شود. در عوض ، باید از زیرنویس ها برای بیان یک داستان جذاب و ممتاز استفاده شود که در خدمت هدف نهایی مارک های شما باشد. ایجاد یک زیرنویس جذاب امتحان و خطایی دارد. نظارت بر تجزیه و تحلیل اینستاگرام همچنین می تواند به شما کمک کند تا زیرنویس های خود را بهبود ببخشید ، اگر بتوانید الگوهای مربوط به قالب های مختلف عنوان و نامزدی پست یا رسیدن به آن را شناسایی کنید.

اگرچه نوشتن زیرنویس های طولانی مدت لازم نیست ، شما باید حتماً مطلبی را بنویسید که ارزش خواندن داشته باشد و به پیشبرد محتوای شما کمک کند.

5. محتوای تولید شده توسط کاربر EMBRACE.

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) هنگامی رخ می دهد که مشتری به طور ارگانیک محتوایی را ایجاد می کند که به مارک ، محصول یا خدمات شما اشاره دارد. محتوای تولید شده توسط کاربر به عنوان تأیید مشتری قدرتمند که می تواند چشم اندازها را ترغیب کند تا برند شما را با جدیت بیشتری در نظر بگیرند. علاوه بر این ، محتوای تولید شده توسط کاربر محتوای جدید خلاقانه ای را در اختیار بازاریابان اینستاگرام قرار می دهد تا از طریق حساب شما دوباره به اشتراک بگذارند.

استفاده از نوعی ابزار نظارت بر اینستاگرام می تواند به شما در جستجوی بستر نام های تجاری کمک کند. این موارد ذکر شده را بررسی کنید تا بیاموزید که آیا با UGC ارتباط دارند که می توانید در حساب شخصی خود به اشتراک بگذارید. در بیشتر موارد ، پیروان از نمونه های با کیفیت بالا UGC قدردانی می کنند ، زیرا آنها احساس می کنند معتبر است .

6. یک تماس مرتبط با عملکرد را در بر بگیرید.

برای بازاریابان ، محتوای اینستاگرام باید در خدمت یک هدف دوگانه است. اولاً ، محتوا باید درگیر جذابیت پیروان موجود باشد. دوم ، محتوا باید به عنوان یک انگیزه برای دنبال کنندگان باشد تا از طریق رسانه های دیگر با برند شما بیشتر درگیر شوند.

اینستاگرام می تواند دروازه ای برای یک رابطه عمیق تر با مشتریان و چشم اندازها باشد ، اما به منظور هدایت پیروان برای گرفتن در مرحله بعدی ، شما باید “دعوت به عمل” جذاب را ایجاد کنید. معمولاً می توان یک فراخوان خوب را در زیرنویس اینستاگرام قرار داد. فراخوانها باید مربوط به محتوای به اشتراک گذاشته شده باشد و معمولاً از پیروان بخواهید از وب سایت یک مارک بازدید کنند.

در مثال بالا ، Nike از یک فراخوان خوب و متنی برای تشویق پیروان برای بازدید از فروشگاه نایک استفاده می کند

7. تجزیه و تحلیل موفقیت ها و شکست های رقبا.

SocialFox ، پلتفرم تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، به شما امکان می دهد تا ببینید رقبا چگونه در سیستم عامل پیشرفت می کنند. تجزیه و تحلیل دقیق رقابتی می تواند استراتژی هایی را برجسته کند که در برقراری ارتباط با مخاطب هدف شما موثر هستند. این می تواند به شما کمک کند تا استراتژی مشابهی را برای شروع تعامل با پیروان جدید و موجود به روش موثرتری ایجاد کنید.

همچنین ، نظارت بر شکست رقبا در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا از اشتباهات مشابه جلوگیری کنید – دوباره این کار را آسان تر و سریعتر می توانید با افراد مناسب درگیر شوید.

8. داستان های INSTAGRAM را امتحان کنید.

داستان های اینستاگرام یکی از اجزای سریعترین رشد سیستم عامل . تا آنجا که Stories اکنون تعداد کاربران بیشتری از Snapchat دارد. ایجاد داستانهای منظم اینستاگرام را در نظر بگیرید ، به ویژه اگر مخاطبان مخاطبان شما در سنین نوجوانی و بیست سالگی هستند.

داستانهای خوب اینستاگرام اغلب شامل محتوای پشت صحنه هستند که به دنبال کنندگان امکان دسترسی به جنبه هایی از برند شما را می دهد که در غیر این صورت ممکن است آنها را نبینند. .

9. استفاده از آگهی ها برای اصلاح پیام های مهم.

هنگامی که اپل اخیراً آیفون X جدید را راه اندازی کرد ، این شرکت در یک سری تبلیغات جذاب اینستاگرام سرمایه گذاری کرد تا پیشنهادهای ارزش جدید مرتبط با تلفن جدید را تقویت کند. این آگهی ، که مشابه این آگهی است ، به اپل امکان می دهد سریع پیام خود را بدون نیاز به فقط به محتوای ارگانیک اینستاگرام اعتماد کنید.

10. با نظرات بعدی همراه شوید.

اینستاگرام از تعامل به عنوان معیار اصلی برای ارزیابی جذابیت محتوا استفاده می کند. در واقع ، ایجاد محتوایی که بسیاری از کاربران را درگیر خود کند روش خوبی برای دسترسی به صفحه Instagram Explore . یکی از راه های تشویق کاربران برای درگیر کردن منظم با محتوا ، پاسخ منظم به نظرات پیروان است.

11. از بازیافت مجدد محتوای سایر وسایل بپرهیزید.

اینستاگرام برخلاف Pinterest ، Twitter یا Facebook نیست. اغلب اوقات ، افرادی که از هر سیستم عامل استفاده می کنند متفاوت است و اگر یکسان باشند ، بسیاری از سیستم عامل های مختلف برای برآوردن اهداف مختلف استفاده می کنند. این بدان معناست که بازاریابان اینستاگرام باید نسبت به بازیافت محتوای به اشتراک گذاشته شده در سیستم عامل های دیگر ، در اینستاگرام محتاط باشند.

یا پیروان این محتوا را در سیستم عامل های دیگر دیده اند ، میزان تعامل را کاهش می دهند ، یا اینکه محتوای مورد نظر برای جذب بهینه نمی شود. مخاطبان هدف اینستاگرام خود.

12. با یک تأثیرگذار همکاری کنید.

بیش از 90٪ بازاریابان که دارای تأثیرگذاری بازاریابی بر این باورند که موثر است. یک راه عالی برای بازاریابان اینستاگرام برای ایجاد سریع دنبال کنندگان بزرگتر و جذاب تر ، مشارکت با اینفلوئنسر است. شناسایی تأثیرگذار مناسب برای شریک شدن ، به شناخت کافی از مخاطبان هدف نیاز دارد ، اما پس از شناسایی ، یک تأثیرگذار می تواند یک سرمایه بزرگ در ایجاد محتوای با کیفیت بالا در اینستاگرام باشد.

نتیجه گیری

محتوا سلطان است. این عشق یا رسانه های اجتماعی ما را تقویت می کند و می تواند به مارک ها کمک کند تا پیروان بزرگتر و جذاب تری ایجاد کنند. برای ایجاد محتوای عالی اینستاگرام ، ابتدا باید مخاطبان هدف را درک کنید. در مرحله بعدی ، استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام را در نظر بگیرید تا درک خود را از آنچه فالوورها لذت می برند تسریع کند. سپس حتما محتوای متنوع و جدید متناسب با اهداف برند خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *