12 نکته برای ایجاد محتوای با کیفیت در اینستاگرام

از نظر آماری بعید است هر کلمه ای از این مقاله را بخوانید. درعوض ، قبل از نگاهی به اینستاگرام ، ایمیل یا پیام های متنی ، احتمالاً چند ثانیه زمان خواهید برد تا در محتوا بگردید. امروزه دامنه توجه متوسط ​​کاربران اینترنت 8 ثانیه .

بنابراین ، بازاریابان اینستاگرام چگونه می توانند محتوای باکیفیتی ایجاد کنند که مخاطبان موردنظر شما با آنها درگیر شوند؟ این راز در درک مخاطبان ، اندازه گیری رفتار آنها و یافتن راه های جدید برای ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان با ایجاد محتوای منحصر به فرد و متنوع نهفته است.

توجه ما نه تنها کوتاه نیست ، بلکه معمولاً در زمان ما کوتاهتر است. مرور از طریق رسانه های اجتماعی. همانطور که نیر ایال در کتاب خود قلابی می نویسد. > : چگونه می توان محصولات ایجاد کننده عادت ایجاد کرد ، ما به طور ثانویه با پلتفرم های رسانه های اجتماعی در ارتباط هستیم. در اینجا این است که چگونه می توانید محتوایی را ایجاد کنید که فالوورها حتی با توجه کوتاه مدت به آن ها قانع کننده باشند.

1. مخاطبان خود را درک کنید.

بدون شناخت واقعی مخاطبان خود ، امید چندانی وجود نخواهد داشت که بتوانید محتوای جذاب و باکیفیت اینستاگرام ایجاد کنید. برای شروع ، با مصاحبه با مخاطبان هدف شروع کنید. بدانید که چگونه از اینستاگرام استفاده می کنند ، چه حساب هایی را اغلب دنبال می کنند و چه چیزی از استفاده از بستر رسانه های اجتماعی امیدوارند به دست آورند.

در ادامه ، می خواهید با مخاطبان مورد نظر خود در رابطه با محصول یا خدمات شما هنگام انتخاب پیشنهاد مشابه ، چه معیارهایی برای آنها مهم است؟ چگونه ترجیح می دهید برای این محصول یا خدمات خرید کنید؟ جذاب ترین پیشنهادات ارزشمند برای این مخاطب هدف کدام است؟ با در اختیار داشتن این اطلاعات ، ایجاد محتوای جذاب برای شما و تیم شما بسیار ساده تر خواهد بود.

2. عملکرد اندازه گیری.

سریعترین راه برای ایجاد محتوای جذاب با اندازه گیری آنچه محتوا انجام می دهد و با مخاطب مورد نظر مطابقت ندارد انجام می شود. با استفاده از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام مانند SocialFox ، می توانید معیارهای اصلی مانند تعامل پیروان ، رشد پیروان ، عملکرد هشتگ و سایر موارد را ردیابی کنید موارد.

SocialFox به شما می گوید چه زمانی بهتر است پست محتوا ارسال شود تا به بیشترین مخاطب ممکن برسد. این نقطه داده به تنهایی می تواند اطمینان حاصل کند که محتوا عملکرد بهتری دارد ، حتی بدون تغییر نوع محتوایی که ارسال می کنید.

3. مخلوط وسایل و انواع محتوا

به یاد داشته باشید ، محدوده توجه کاربران عادی اینستاگرام از ماهی قرمز کوتاهتر است (8 ثانیه در مقابل 12 ثانیه). برای جلب توجه مخاطبان مورد نظر ، مهم است که رسانه ها را مخلوط کنید.

Netflix را به عنوان نمونه ای از حساب اینستاگرام در نظر بگیرید که رسانه ها را به خوبی ترکیب می کند. در وهله اول ، یکی از مدیران رسانه های اجتماعی تصویری سورئال برای تبلیغ مستند لیدی گاگا منتشر کرد.

“>

چند روز بعد ، یکی از مدیران رسانه های اجتماعی یک ویدیوی کوتاه خنده دار ارسال کرد که در آن دیو چاپل و کریس راک حضور داشتند.

با تغییر محتوای مختلف ، Netflix می تواند طیف گسترده ای از مشتریان احتمالی را به خود جلب کند و به لطف رمان های جدید ، می تواند پیروان خود را به طور مداوم درگیر کند. فرم های محتوا.

4. ایجاد یک عنصر جذاب INSTAGRAM.

Instagram capt یونها جایی برای پر کردن هشتگ نیستند به این امید که باعث افزایش دسترسی شود. درعوض ، از زیرنویس ها باید برای بیان داستانی قانع کننده و رایگان که در خدمت هدف نهایی برندهای شما است ، استفاده شود. ایجاد زیرنویس قانع کننده به آزمون و خطا نیاز دارد. نظارت بر تجزیه و تحلیل اینستاگرام همچنین می تواند به شما در بهبود زیرنویس ها کمک کند اگر بتوانید الگوهای مربوط به قالب های مختلف زیرنویس و تعامل یا دسترسی پست را شناسایی کنید.

در حالی که نوشتن زیرنویس طولانی ضروری نیست ، باید مطمئناً چیزی بنویسید که ارزش خواندن را داشته باشد و به پیشبرد روایت محتوای شما کمک کند.

5. محتوای ایجاد شده توسط کاربر را تقویت کنید.

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) زمانی اتفاق می افتد که مشتری ارگانیک محتوایی تولید می کند که به نام تجاری ، محصول یا خدمات شما اشاره دارد. محتوای تولید شده توسط کاربر به عنوان %20%D8%AA%D8%A3%DB%8C%DB%8C%D8%AF%20%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D9%82%D9%88%DB%8C%20%20%DA%A9%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%20%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AA%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%82%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%D9%86%D8%A7%D9%85%20%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%20%D8%AA%D8%B1%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%20%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%86%D8%AF.%20%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%88%D9%87%20%D8%A8%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%8C%20%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%20%D8%B4%D8%AF%D9%87%20%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AF%D9%87%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82%20%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%85%D8%AC%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D9%8B%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%20%D8%A8%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF.%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%20%D9%87%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A2%DB%8C%D8%A7%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%20UGC%20%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%B7%20%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF%20%D9%88%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%20%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%20%D8%A8%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF.%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%20%D8%8C%20%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%20%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA%20%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%20UGC%20%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D8%8C%20%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D8%A7%20

6. شامل یک تماس مربوط به اقدام

برای بازاریابان ، محتوای Instagram باید هدف دوگانه ای دارد اول ، محتوا باید دامنه نام تجاری را درگیر کند در حالی که پیروان موجود را درگیر می کند. دوم ، محتوا باید به عنوان یک اشتیاق برای پیروان بیشتر درگیر شود تا از طریق رسانه های دیگر با نام تجاری شما ارتباط بیشتری برقرار کنند.

اینستاگرام می تواند دروازه ای برای یک رابطه عمیق تر با مشتریان و چشم اندازها باشد ، اما به منظور هدایت پیروان برای گرفتن در مرحله بعد ، شما باید “دعوت به اقدام” قانع کننده ایجاد کنید. معمولاً یک فراخوان خوب برای اقدام را می توان در کپشن اینستاگرام قرار داد. فراخوان برای اقدام باید مربوط به محتوای به اشتراک گذاشته شده باشد و معمولاً از پیروان بخواهید به وب سایت یک برند مراجعه کنند.

در مثال بالا ، برای تشویق پیروان به بازدید از فروشگاه نایک

7 از یک فراخوان خوب و زمینه ای استفاده می کند. ANALYZE COMPETITOR SUCCESSES and FAILURES.

SocialFox ، پلتفرم تجزیه و تحلیل ما در اینستاگرام ، به شما امکان می دهد نحوه عملکرد رقبا در این پلت فرم را مشاهده کنید. تجزیه و تحلیل دقیق رقابتی می تواند استراتژی های م inثر در ارتباط با مخاطبان هدف را برجسته کند. این می تواند به شما کمک کند تا استراتژی مشابهی را ایجاد کنید تا بتوانید به شکلی م moreثرتر با پیروان جدید و موجود ارتباط برقرار کنید.

متناوباً ، نظارت بر شکست رقبا در اینستاگرام می تواند به شما در جلوگیری از اشتباهات مشابه کمک کند – دوباره آن را انجام دهید آسان تر و سریعتر می توانید با افراد مناسب درگیر شوید.

8. STORIES INSTAGRAM

Instagram Stories یکی از سریعترین عناصر در حال رشد پلت فرم . آنقدر که Stories در حال حاضر تعداد کاربران بیشتری از Snapchat دارد. ایجاد داستانهای منظم اینستاگرام را در نظر بگیرید ، به خصوص اگر مخاطب هدف شما آنهایی که در سنین نوجوانی و بیست سالگی هستند.

داستانهای خوب اینستاگرام اغلب شامل محتوای پشت صحنه هستند که به دنبال کنندگان امکان دسترسی به جنبه هایی از نام تجاری شما را می دهد که ممکن است در غیر این صورت مشاهده نکنند.

9. استفاده از تبلیغات برای تقویت پیام های مهم

هنگامی که اپل به تازگی آیفون X جدید خود را معرفی کرد ، این شرکت روی مجموعه ای از تبلیغات قانع کننده اینستاگرام سرمایه گذاری کرد تا ارزش پیشنهادهای جدید مربوط به تلفن جدید را تقویت کند. این آگهی ، که شبیه به این تبلیغ است ، به اپل این امکان را می داد که پیام خود را بدون نیاز به سرعت تقویت کند. فقط به محتویات ارگانیک اینستاگرام تکیه کنید.

10. با نظرات دنبال کننده درگیر شوید.

اینستاگرام از تعامل به عنوان معیار اصلی برای ارزیابی جذابیت محتوا استفاده می کند. در واقع ، ایجاد محتوا که بسیاری از کاربران را درگیر خود می کند ، راه خوبی برای ورود به صفحه کاوش اینستاگرام . یکی از راههای تشویق کاربران برای مشارکت منظم با محتوا این است که به طور منظم به نظرات پیروان پاسخ دهید.

11. از بازیافت مجدد محتوای سایر وسایل بپرهیزید.

اینستاگرام برخلاف Pinterest ، Twitter یا Facebook نیست. اغلب اوقات ، افرادی که از هر سیستم عامل استفاده می کنند متفاوت است و اگر یکسان باشند ، بسیاری از سیستم عامل های مختلف برای برآوردن اهداف مختلف استفاده می کنند. این بدان معناست که بازاریابان اینستاگرام باید نسبت به بازیافت محتوای به اشتراک گذاشته شده در سیستم عامل های دیگر ، در اینستاگرام محتاط باشند.

یا پیروان این محتوا را در سیستم عامل های دیگر دیده اند ، باعث کاهش تعامل می شوند ، یا اینکه محتوای مورد نظر برای جذب بهینه نمی شود. مخاطبان هدف اینستاگرام خود.

12. با یک تأثیرگذار همکاری کنید.

بیش از 90٪ از بازاریابان که دارای بازاریابی تأثیرگذار بر این باورند که این برنامه مثر است. یک راه عالی برای بازاریابان اینستاگرام برای ایجاد سریعتر دنبال کنندگان بزرگتر و بیشتر مشارکت با اینفلوئنسر است. شناسایی تأثیرگذار مناسب برای مشارکت ، نیاز به دانش خوبی از مخاطبان دارد ، اما پس از شناسایی ، یک فرد تأثیرگذار می تواند یک دارایی بزرگ در ایجاد محتوای اینستاگرام با کیفیت بالا باشد.

نتیجه گیری

محتوا پادشاه است. این عشق یا رسانه های اجتماعی ما را تقویت می کند و می تواند به مارک ها کمک کند تا دنبال کنندگان بزرگتر و جذاب تری ایجاد کنند. برای ایجاد محتوای عالی اینستاگرام ، ابتدا باید مخاطبان هدف را بشناسید. در مرحله بعد ، استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام را برای تسریع درک خود از لذت بردن از پیروان در نظر بگیرید. سپس مطمئن شوید محتوای متنوع و بدیعی متناسب با اهداف مارک تجاری خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *