15 برند B2B که با استفاده از اینستاگرام اکسل می کنند
مارکهای تجاری (B2B) زمانی که صحبت از توصیههای اینستاگرام به میان میآید، بهطور ناعادلانه نادیده گرفته میشوند.
این احتمالاً به دلیل ماهیت این شرکتها است. بسیاری از آنها با خدمات نامشهود سروکار دارند، یا محصولاتی را می فروشند که به صورت تجاری در دسترس اکثر مردم نیست.
در نتیجه، آنها به عنوان یک پلتفرم مناسب تر از تجارت به مصرف کننده (B2C) در نظر گرفته می شوند. ) مارک ها حتی ممکن است برخی بپرسند که یک شرکت B2B از حضور در اینستاگرام چه سودی می برد.
پاسخ بسیار زیادی است.
حتی اگر شما یک کسب و کار خرده فروشی نیستید، همچنان می توانید از گسترش آگاهی بهره مند شوید. اینستاگرام شما می تواند به عنوان گواهی بر اهداف، جاه طلبی ها، دستاوردها و ارزش های اصلی برند شما باشد. بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام، SocialFox، به شما کمک می کند تا با ارائه بینش های عملی در مورد تعامل اینستاگرام خود، به اهداف خود برسید.
اگر نیاز به الهام دارید، در اینجا 15 برند B2B وجود دارد که کاملاً در اینستاگرام می درخشند:
آنچه در این نوشته خواهید خواند:
1. HP
اینستاگرام پلتفرمی است که توسط محتوای با کیفیت حسابهایی که جالبترین و جذابترین تصاویر را تولید میکنند، بیشتر مورد توجه قرار میگیرند. این چیزی است که شرکت فناوری HP به خوبی آن را درک می کند.

با یک نگاهی به صفحه آنها، می توانید متوجه شوید که HP صفحه آنها را کنترل می کند زیبایی شناسی پست های آنها نه تنها زرق و برق دار هستند، بلکه به آرامی از یکی به دیگری جریان می یابند. در فید آنها یکپارچگی وجود دارد که یک شبکه یکپارچه و جذاب ایجاد می کند.
HP همچنین از انواع ویژگی های اینستاگرام استفاده می کند. میتوانید مجموعهای از عکسها، ویدیوها و پستهای چند تصویری را در صفحه آنها پیدا کنید. این رویکردی است که چیزها را دائماً برای دنبال کنندگان خود تازه نگه می دارد.
یکی دیگر از کارهایی که این برند به درستی انجام می دهد ترکیب محصولات خود است. بیشتر پستهای آن به نوعی فناوری خود را نشان میدهند، چه به عنوان نمایش یا برجسته کردن طرحها.
2. FEDEX
بسیار شبیه به بستههای واقعی زندگی، FedEx کالاها را در اینستاگرام تحویل میدهد.

اولین چیزی که ممکن است مشاهده کنید این است که محتوای آنها یک مولفه متفاوت است. . هر پست دارای یک هواپیما یا یک کامیون تحویل با آرم FedEx در جایی در آن است. در حالی که مکانها تغییر میکنند، این عنصر ثابت باقی میماند.
این حس را به بیننده میدهد که شرکت همیشه در حال حرکت است. همچنین به عنوان نوعی سفرنامه عمل می کند که گستردگی جهانی برند را نشان می دهد. شما فقط می توانید از همه مناظر مختلف شگفت زده شوید و تعجب کنید که آنها در نهایت به کجا می رسند.
FedEx همچنین از هشتگ ها استفاده گسترده ای می کند. هر یک از زیرنویسهای آنها شامل چندین هشتگ مرتبط است که به کاربران اینستاگرام کمک میکند محتوای خود را پیدا کنند.
3. ADOBE
Adobe به دلیل نرمافزاری که برای طراحی آن طراحی شده است شناخته شده است. طراحان گرافیک و هنرمندان ابزارهای دیجیتالی آنها به افراد و برندهای بی شماری اجازه داده است که دیدگاه های خلاقانه خود را درک کنند. بنابراین، مناسب است که از این زاویه به حساب اینستاگرام خود نزدیک شوند.
اکثر پستهای آنها محتوای تولید شده توسط کاربر است. تقریباً هیچ تصویر یا ویدیویی با مارک تجاری مشخص وجود ندارد. اگر به خاطر بیوگرافی آنها نباشد، حتی حدس زدن این حساب شرکتی Adobe برای شما سخت است.
در عوض، آنها انتخاب می کنند آثار هنرمندان با استعدادی را ارائه دهند که آثار ارسالی آنها مملو از تخیل است. این یک استراتژی جسورانه است که به شدت نتیجه می دهد.

در راستای این استراتژی، Adobe اغلب از هنرمندان خود دعوت می کند تا حساب کاربری خود را به دست گیرد. اخیراً آنها از سوررئالیست سوئدی اریک جوهانسون دعوت کرده اند تا سلطنت کند. کارهای عجیب و غریب او نوع کاملی از مطالب است که چشم بینندگان را به خود جلب می کند و هزاران لایک ایجاد می کند.
4. INTEL
اینتل نیاز به معرفی کمی در حوزه تکنولوژی محاسباتی پردازندهها و سایر محصولات آنها در سراسر صنعت کامپیوتر و بسیاری از زمینههای دیگر در همه جا حاضر هستند.
اینتل دارای زیرمجموعههای داخلی است که مشتاقانه منتظر جدیدترین نسخههای خود هستند. برای استفاده از این امر، آنها از اینستاگرام برای مزاحمت محصولات آینده استفاده می کنند. این نگاهها برای کسب اطلاعات بیشتر باعث ایجاد تبلیغات میشوند و ترافیک را به وبسایتشان هدایت میکنند.

اینتل علاوه بر محصولات حرفه ای خود، محصولات گذشته خود را نیز کاوش می کند و آینده فناوری از طریق پست های آنها. این گاهی اوقات به شکل تصویری از یک دستگاه اولیه همراه با نکات بی اهمیت تاریخی در شرح است.
آنها همچنین درباره پیشرفت های اخیر فناوری، پیشرفت های علمی، افراد قابل توجه و رویدادهای آینده پست می کنند. هر کسی که آنها را دنبال میکند میتواند انتظار یک جریان ثابت از محتوای جذاب و آموزنده را داشته باشد.
یک کار هوشمندانه که اینتل انجام میدهد این است که پیوسته پیوند موجود در بیو خود را بهروزرسانی میکند. این به آنها اجازه میدهد تا جنبههای متعدد کسبوکار خود را کشف کنند، و همچنین متوجه کمپینهای فعلی خود شوند.
5. SAP
برخی از برندها دقیقاً هیجان انگیزترین محصولات برای کار با به عنوان مثال، SAP در برنامه های نرم افزاری برای مدیریت مشاغل تخصص دارد. صفحات گسترده و نمودارها خود را به محتوای پر جنب و جوش اینستاگرام نمی دهند.

SoAP به جای تمرکز بر محصولات خود، SAP به دنبال محصولات خود است. خود برند فید آنها معمولاً شامل عکس هایی از مکان و چهره کارمندانشان است. این انتخابی است که برند را انسانی می کند.
SAP نیز از پست های متنی استفاده گسترده ای می کند. اینها تصاویری هستند که از پس زمینه ساده، متن و هر گرافیک همراه دیگری تشکیل شده اند. این یک فرم محتوای بسیار ساده و آسان برای تولید است.
با این حال، من توصیه نمیکنم در آن زیادهروی کنید. سعی کنید آن را بین انواع دیگر محتوا پخش کنید. تعداد زیاد پستهای متنی باعث میشود شما تنبل به نظر برسید، و باعث میشود صفحه شما از نظر بصری پویاتر به نظر برسد.
6. MAILCHIMP
شخصیت در اینستاگرام اهمیت دارد. این برای هر شبکه اجتماعی دیگری صدق می کند. یکی از دلایل اصلی محبوب شدن حسابهای خاص به دلیل نگرش آنهاست.
MailChimp یک نمونه عالی از یک نام تجاری B2B است که حس شخصیتی جذابی را به نمایش میگذارد. محتوای آنها سبک، بازیگوش و طنزآمیز است.


هویت اصلی برند آنهاست میمون احمق با پوزخند درخشان و چشمک حیله گرانه اش در بسیاری از پست های آنها دیده می شود. به بینندگانشان شخصیتی میدهد که با آن برند ارتباط برقرار کنند و با آن ارتباط برقرار کنند.
از رها کردن و تفریح نترسید. لازم نیست همه حسابهای کسبوکار خفهکننده و کاملاً حرفهای باشند. میتوانید هر از گاهی کمی بیادب باشی.
7. IBM
بسیاری از مردم در مورد آنچه در پشت صحنه می گذرد کنجکاو هستند از شرکت های مورد علاقه آنها چرا به آنها نگاهی نمی اندازید؟ این کاری است که IBM انجام می دهد.


در اینستاگرام، IBM نگاهی به محیط کاری پر جنب و جوش خود دارد. این تصاویر نمای داخلی شیک و مدرن و تجهیزات مدرن امکانات آنها را به نمایش می گذارد. همچنین عکسهای زیادی از کارمندان خندان وجود دارد که روی پروژهها کار میکنند و با تیمهایشان همکاری میکنند.
این کافی است تا شما را وادار کند که آرزو کنید آرزوی شغلی در IBM داشته باشید.
در نظر بگیرید که IBM چیست. تلاش برای برقراری ارتباط با این محتوا هیچکدام از عکسهای صریح مربوط به آزمایشگاههای فناوری استریل و کارگرانی با چهرههای عبوس نیستند. برعکس، این مکانی پر از رنگ و نوآوری است، و توسط طیف متنوعی از ذهنهای مبتکر اداره میشود.
8. HOOTSUITE
به طور مشابه، HootSuite برند دیگری است که اینستاگرام خود را بر روی اعضای تیم.
اما، HootSuite محتوای خود را محدود به محل کار نمی کند. اغلب کارکنان خود را در مجموعه ای از مکان ها و موقعیت های مختلف نشان می دهد. این میتواند شامل همه چیز باشد، از wakeboarding تا لذت بردن از آتش بازی و حتی شرکت در یوگا روی پشت بام.
زندگی بدون کمی ماجراجویی چیست؟ مطمئناً محتوای اینستاگرام شما را جذاب می کند، مطمئناً.
همچنین، به هشتگ مارکی که در این پست ها نشان داده شده است توجه داشته باشید. #HootSuiteLife برچسبی است که همه کارمندان شرکت می توانند از آن استفاده کنند. مانند بقیه مطالب آنها، این مطالب به خوبی در مورد اینکه چگونه شرکت واقعاً به کیفیت زندگی کارگران خود اهمیت می دهد صحبت می کند.
9. CBRE
املاک تجاری احتمالاً در لیست شما نیست موضوعات جذاب فقط فکر کردن به آن ممکن است برای برانگیختن خمیازه ها و خیره کردن چشم ها کافی باشد.
با این حال، این مورد در مورد اینستاگرام CBRE صدق نمی کند. آنها درست از هر بخش خشک کسب و کار خود می گذرند و مستقیماً به چیزهای واقعاً عالی می رسند.


CB معماری اطراف را نشان می دهد. جهان هر پست حاوی توضیحات مفصلی درباره ساختمان، با حقایقی درباره ساخت و تاریخ آن است.
فقط برخی از ساختمانهای موجود در این پستها متعلق به CBRE هستند. بسیاری از آنها نیستند. این تصمیم عاقلانه ای است، زیرا باعث می شود حساب کاربری کمتری فروخته شود.
اینستاگرام پلتفرمی نیست که منحصراً حول محور بازاریابی بچرخد. اکثریت پایگاه کاربران آن برای مرور معمولی در محتوای سرگرم کننده وجود دارد. آنها نمی خواهند احساس کنند که تبلیغات آشکار بر روی آنها اعمال می شود. بنابراین، هدف اصلی شما باید ارزش دادن به بینندگان برای زمانشان باشد.
10. BOEING
در صورت وجود تقاضا، پر کردن یک جایگاه خاص خوب است آی تی. برای بوئینگ، این جایگاه برای علاقه مندان به هواپیما است.
به غیر از حساب اصلی آنها @boeing، آنها همچنین دارای یکی به نام @boeinglovers. هر دو نسبتاً محبوب هستند، اما دومی به طور شگفت انگیزی تعداد فالوورهای بیشتری دارد.


بیشتر محتوا //www.instagram.com/boeinglovers/”>@boeinglovers توسط کاربران با علاقه به هواپیماهای امضا شده شرکت ارسال می شود. این عکسها مدلهای هواپیمای مختلف تولید شده توسط بوئینگ را در عمل به تصویر میکشند و زیباییشان را مجذوب خود میکنند.
این حساب آشکارا برای تحسینکنندگان هنر دقیق بوئینگ ساخته شده است، که با دیدن این ماشینهای قدرتمند و در عین حال زیبا، تخیل آنها به اوج میرسد. پرواز کن. حتی نام «عاشقان بوئینگ» به شما این حس را القا میکند که جزو گروه کوچک و در عین حال پرشوری از طرفداران هستید.
نباید همه چیز برای گستردهترین مخاطبان ساخته شود. گاهی اوقات می توانید با محدود کردن مخاطبان هدف خود، نرخ تعامل بیشتری را افزایش دهید و فالوورهای وفادار بیشتری به دست آورید.
11. STAPLES
برخی از کسب و کارها دوست دارند محتوای اینستاگرام خود را قالب بندی کنند. نمونههای متداول تمها شامل فصلها، مراسم ملی، رویدادهای مهم و تعطیلات است.
Staples (که این شانس را دارد که هم یک شرکت B2C و هم B2B است) اغلب از طرح زمینه برای پستهای خود استفاده میکند. در گذشته، آنها همه چیز را از هالووین تا هفته کوسه پوشش داده اند. در طول ماه گذشته، آنها بر دوره “بازگشت به مدرسه” تمرکز کرده اند، که برای شرکتی که به دانش آموزان و معلمان به طور یکسان تجهیزات ارائه می دهد، منطقی است.


یکی دیگر از زمینههایی که استیپلز در آن موفق میشود، تعامل با جامعه است. پستهای آنها معمولاً با یک سؤال یا درخواست برای کاربر برای به اشتراک گذاشتن افکار و ایدههای خود همراه است.
اینستاگرام فقط مکانی برای نمایش تصاویر و ویدیوهای شما نیست. یک عنصر اجتماعی متمایز نیز در آن وجود دارد. مهم است که با شناختن آنها و درخواست نظرات آنها، به دنبال کنندگان خود احساس ارزشمندی کنید.
12. HUBSPOT
به مرور زمان، اینستاگرام موارد بیشتری را اضافه کرد و گزینه های بیشتر به منظور تطبیق با محتوای ویدیویی. نادیده گرفتن این فرصت اشتباه است.
HubSpot، شرکتی که نرمافزار بازاریابی ورودی را توسعه میدهد، از محتوای ویدیویی بهطور گسترده در این پلتفرم استفاده میکند. ویدیوهای آنها از الهامبخش تا طنز، با استفاده از همه چیز، از نقل قولها گرفته تا میمها برای رساندن پیامهایشان، متفاوت است.
به ویژه، HubSpot عمیقاً از چاه فرهنگ پاپ نشأت می گیرد. آنها اغلب با کلیپ هایی از شخصیت های قابل تشخیص مانند سوپرمن، کارمن سندیگو و مایکل اسکات از The Office محتوای خنده دار و قابل ربط ایجاد می کنند.
اینترنت مکانی است که با تغییر روندها هدایت می شود. سعی کنید با مخاطبان خود به روز باشید و چیزهایی را پیدا کنید که با آنها طنین انداز شود. این می تواند شامل تحریک نوستالژی یا پریدن به موضوعات جدید در حالی که هنوز داغ هستند باشد.
13. MICROSOFT
مایکروسافت یکی از قدرتمندترین شرکتها در سراسر جهان است. . حتی اگر حداقل ها را انجام می داد، باز هم فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشت. خوشبختانه این کار بسیار بیشتر از اینها انجام می دهد.
این شرکت از نفوذ قابل توجه خود برای تمرکز بر موضوعات مهم اجتماعی استفاده می کند. اخیراً، آنها به برابری جنسیتی در زمینه STEM پرداختهاند.


مایکروسافت با استفاده از یک کمپین با نام تجاری #ext برای hashtag راه اندازی کرده است. مخترعان زن با ثبت اختراعات خود و رساندن مفاهیم خود به سطح بعدی. این یک هدف نجیب است که مورد تایید و توجه مثبت آنها قرار گرفته است.
بسیاری از شرکت ها از پذیرفتن مسئولیت اجتماعی خودداری می کنند. یکی از آنها نباش اگر احساس میکنید چیزی وجود دارد که میتوانید تغییر دهید، بایستید و مسئولیت را بر عهده بگیرید.
14. GENERAL ELECTRIC
اندازه و دامنه چیست کسب و کار شما؟
برخی از شرکت ها در مقیاس بزرگتری نسبت به سایرین فعالیت می کنند. جنرال الکتریک قطعا یکی از آنهاست. فناوری پیشرفتهای که آنها در اینستاگرام ارائه میکنند گاهی اوقات تقریباً غیرممکن به نظر میرسد.


‘p>چیزی را نشان دهید ، سپس آن را دنبال کنید.
هیبت یک احساس قوی برای برانگیختن آن است. ممکن است باعث شود بینندگان از کار شما قدردانی کنند که قبلاً نداشتند.
هر شرکتی ابزاری برای پرواز بر فراز دهان یک آتشفشان فعال. اگر می توانید آن را انجام دهید، پس چرا از آن یک منظره درست نمی کنید؟ بزرگ باش.
15. ACCENTURE
باید بیشتر از شکلکها استفاده کنید. نه، جدی، این شوخی نیست. ایموجی ها روشی عالی برای بیان خود در اینستاگرام هستند.
شرکت مشاور Accenture، شرکتی است که در بیشتر کپشن های خود از ایموجی ها استفاده می کند. رنگ و شخصیتی به توضیحات آنها اضافه می کند.


سعی کنید به زبان بصری emojis خود فکر کنید. آنها در یک بسته کوچک بسیار ارتباط برقرار می کنند. این بسیار شبیه نحوه استفاده از زبان بدن و نشانه های صورت در هنگام صحبت است. چهره خندان همان تاثیر یک لبخند واقعی را دارد.
Accenture از آنها برای به نظر رسیدن دوستانه و خوشآمد استفاده میکند. این برای کسب و کاری مناسب است که راه حل های پیشگامانه در منابع انسانی و عملکرد کارکنان ارائه می دهد.