15 خلاقانه ترین کمپین بازاریابی اینستاگرام در سال 2017

امسال اینستاگرام به نقطه عطف جدیدی رسید. اکنون 800 میلیون کاربر که به صورت ماهانه فعال هستند. اینستاگرام به زودی پایگاه کاربرانی به بزرگی شرکت مادرش، فیس بوک خواهد داشت.

جای تعجب نیست که بسیاری از کسب و کارها تلاش می کنند خود را در این پلتفرم تثبیت کنند. با این حال، تعدادی متوجه می‌شوند که آن‌طور که پیش‌بینی می‌کردند آسان نیست.

یادگیری از بهترین‌ها اغلب راهی مؤثر برای پیشرفت است. بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام که اغلب برای کمک به کمپین های شما استفاده می شود SocialFox است. در اینجا 15 مورد از مبتکرانه ترین کمپین های بازاریابی اینستاگرام در سال 2017 آورده شده است.

1.AIRBNB

بیشتر برندها از بیان اظهارات سیاسی در رسانه های اجتماعی اجتناب می کنند. این همیشه یک چشم انداز پرخطر است، به خصوص که ممکن است برخی از مشتریان را از خود دور کند. هیچ کس نمی‌خواهد واکنش شدیدی علیه شرکت ایجاد کند.

اما، مواقعی وجود دارد که اتخاذ موضع ضروری است.

Airbnb با کمپین “ما قبول می کنیم” پیامی واضح ارسال کرد: آنها هر کسی را صرف نظر از نژاد، قومیت، جنسیت، جنسیت یا عقایدشان می پذیرند. با توجه به بحث‌های اخیر درباره مهاجرت در ایالات متحده، بیانیه مهمی بود.

تحت هشتگ #WeAccept، Airbnb چهره‌ها و داستان‌های افراد را با پیشینه‌های مختلف نشان می‌دهد.

>

بسیاری از مشتریان وقتی کسب‌وکارها مسئولیت اجتماعی خود را نشان می‌دهند از آن استقبال می‌کنند. این یک حس قوی از اخلاق و اخلاق را نشان می دهد، که به نظر می رسد این روزها بسیاری از شرکت ها فاقد آن هستند.

2. آرایشی و بهداشتی TARTE

اینفلوئنسرها بخش مهمی از اکوسیستم اینستاگرام هستند. آنها اعضای محبوب و مورد اعتماد جوامع خود هستند که نظرات آنها به دلیل صداقت آنها ارزشمند است. دریافت تاییدیه از یک اینفلوئنسر نشانه کیفیت برای هر برندی است.

پس چه چیزی بهتر از کار با یک اینفلوئنسر؟ بدیهی است که با یک دسته کامل از آنها کار می‌کنید.

در طول سال، Tarte Cosmetics میزبان گردش‌های گرمسیری برای گروه‌هایی از اینفلوئنسرها بوده است. این سفرها شامل مقاصدی در استرالیا، فلوریدا کیز و مالدیو بوده است.

به نظر می رسد که گرد هم آوردن گروهی از متخصصان آرایش و وبلاگ نویسان در یک مکان منظره، دستور العملی برای هزاران عکس و ویدیو شگفت انگیز است. #TrippinWithTarte یک کمپین با محتوایی است که در سراسر اینستاگرام، اسنپ چت، یوتیوب، توییتر و سایر شبکه ها اجرا می شود.

3.GLOSSIER

مارک‌های مختلف تاکتیک‌های خاص خود را در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ. برخی دوست دارند بزرگ شوند و تمام تراشه های خود را روی برخی از چهره های اصلی قرار دهند. دیگران عشق را در میان بسیاری از «میکرو اینفلوئنسرها» پخش می‌کنند.

Glossier برندی است که دومی را انتخاب می‌کند. آنها گفته اند که “هر زن” یک تأثیرگذار.

بزرگترین مزیت این استراتژی این است که منجر به نرخ تعامل بسیار بالاتری می شود. هر چه یک اینفلوئنسر جایگاه بیشتری داشته باشد، ارتباط نزدیک‌تری با مخاطب برقرار می‌شود. این باعث می‌شود بینندگان بیشتری مستقیماً با محتوایشان تعامل داشته باشند.

پس به یاد داشته باشید که تعداد دنبال‌کنندگان همه چیز نیست. فرصت دادن به افراد عادی و معمولی برای تأثیرگذار بودن نیز می تواند نتیجه دهد.

4.ADIDAS

آدیداس یکی از بزرگترین برندهای روی پلتفرم است. آنها در حال حاضر 16.8 میلیون دنبال کننده در حساب معمولی خود و 22.5 میلیون دنبال کننده در حساب اصلی خود دارند.

در حالی که آدیداس برای چندین دهه یک برند شناخته شده بوده است، آنها مطمئناً از محتوای اینستاگرام خود استقبال نکرده اند. به عنوان مثال، به کمپین #HereToCreate آنها نگاهی بیندازید.

با تمرکز بر ورزشکاران از سرتاسر جهان، آدیداس ویدیوهای کوتاهی درباره علاقه و رویکرد منحصر به فرد آنها به ورزش می سازد. این شورت پر از جلوه های بصری چشمگیر و ویرایش پر انرژی است. آنها برخی از هیجان انگیزترین نمونه های کارهایی هستند که می توانید با ویژگی های ویدیویی اینستاگرام انجام دهید.

5.LYNX / AXE

لازم نیست هر پستی درباره برند باشد. به دلیلی به آن “رسانه های اجتماعی” می گویند. از تغییر اوضاع نترسید و اجازه دهید مخاطبان شما در کانون توجه قرار گیرند. آنها از این قدردانی قدردانی خواهند کرد.

یکی از راه‌های انجام این کار پاسخ دادن به سؤالات بینندگان است. سیاهگوش (که در اینجا در آمریکای شمالی با نام تبر نیز شناخته می شود) تصمیم گرفت این کار را با کمپین خود #isitokayforguys انجام دهد.

دنبال کنندگان تشویق شدند تا از هشتگ استفاده کنند تا هر چیزی را که می خواهند بپرسند. در مورد مردانگی موارد ارسالی از احمقانه تا جدی متغیر بود، زیرا بسیاری از مردان در مورد رفتار جنسیتی “قابل قبول” سوال کردند. پاسخ ها توسط افراد مشهوری مانند بوکسور آنتونی جاشوا و بازیگر جاش پک ارائه شد.

ایده اصلی این کمپین این بود که مردانگی در همه اشکال ظاهر می شود و راه “درستی” برای مرد بودن وجود ندارد. این یک موضع مثبت و خودتأییدکننده بود که باعث شد برند به چشم‌انداز مترقی‌اش احترام بگذارد.

6. CHEF NUSRET GÖKÇE

گاهی اوقات یک کمپین بازاریابی عمداً شروع نمی شود به عنوان یکی.

در ابتدای سال جاری، یک سرآشپز ترک به نام Nusret Gökçe ویدیویی از خود را در اینستاگرام آپلود کرد. این نشان می‌دهد که او یک استیک را خرد می‌کند و سپس به شکلی شیک در پایان کمی نمک اضافه می‌کند.

در عرض چند ساعت این ویدیو تبدیل به یک حس ویروسی شد. گوکچه توسط کاربران اینترنتی “Salt Bae” لقب گرفت، و تصویر او در حال پرتاب نمک نشان داد که مواد رسیده برای یک سیلی بی پایان از مطالب میم است. ویدیوی او اکنون بیش از 15 میلیون بازدید دارد.

گوکچه از سلبریتی تازه کشف شده خود برای ایجاد یک برند و گسترش فعالیت های کسب و کارش استفاده کرد. او حتی اعلام کرده است که قصد دارد یک رستوران جدید در لندن.

چه چیزی را می توان در اینجا یاد گرفت؟ اگر چیزی به‌طور غیرمنتظره‌ای بلند شد، آن را در آغوش بگیرید و برای سوار شدن همراه باشید.

7. DJI

در برخی موارد، محصولات شما می‌توانند به‌ویژه به اینستاگرام کمک کنند.

DJI در فناوری هواپیماهای بدون سرنشین و آنتن هوایی با کیفیت بالا تخصص دارد. دوربین ها این بدان معناست که محصولات آنها ویدیوها و تصاویر قابل توجهی تولید می کنند.

همه پست های آنها قابلیت های پهپادها و دوربین هایشان را نشان می دهد. نه تنها محتوای بصری قانع کننده را با شرایط خاص خود ایجاد می کند. همچنین به عنوان یک فروش مناسب عمل می کند.

ویدئوی بالا برای راه اندازی جدید آنها ایجاد شده است. دوربین Zenmuse X7. این فیلم تصاویر گرفته شده با دوربین و همچنین مشخصات فنی و اجمالی آن را در عمل به نمایش می گذارد.

8.RYU

می دانید همه چه چیزی را دوست دارند؟ مسابقات و هدایا. تعداد کمی از مردم می توانند در برابر پیشنهاد چیزهای رایگان مقاومت کنند.

برای کمپین #WhatsInYourBag، برند لباس ورزشی Ryu از دنبال کنندگان خود خواست تا نگاهی به کیف های باشگاه خود داشته باشند. تنها کاری که شرکت‌کنندگان باید انجام می‌دادند این بود که هشتگ را در زیرنویس پست خود قرار دهند. در عوض، به آنها فرصتی داده شد تا یک کیت جایزه برنده شوند.

ریو این جایزه را در فید اصلی خود و همچنین در استوری های اینستاگرام تبلیغ کرد. دومی به قرار دادن آن در صدر فیدهای افراد و دستیابی به کاربران بیشتری کمک کرد.

9. NASA

اینستاگرام Stories بیش از یک سال پیش. به عنوان رقیب Snapchat طراحی شد و از بسیاری جهات از رقبای خود پیشی گرفت.

برندها بلافاصله شروع به استفاده از Stories برای گسترش زرادخانه بازاریابی خود کردند. ناسا به عنوان یک مدل اصلی برای انجام این کار عمل می کند.

، تصاویر، تصاویر، تصاویر و تصاویر را به صورت تصویری ارائه می‌دهد. زمینه پشت آنها هم از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر و هم آموزشی است.

داستان‌های آن‌ها نیز به جای استفاده مجدد از آنچه قبلاً در فید خود پست کرده‌اند، محتوای اصلی دارند. این به بینندگان انگیزه می‌دهد تا زمانی که می‌توانند آن‌ها را بررسی کنند.

11.ADOBE

%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88%DB%8C%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%20%D8%A8%D8%AE%D8%B4%DB%8C%20%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%87%D9%88%DB%8C%D8%AA%20%D8%A2%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A8%20%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%86%20%D9%88%20%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%20%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%AA%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%B7%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF.

%D8%A7%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B2%D9%87%20%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D9%86%20%D8%B1%D9%88%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%20%DA%86%D9%87%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF%D8%9F

%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D9%81%D9%87%D9%88%D9%85%DB%8C%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%BE%D8%B3%20%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86%20#AdobeRemix%20%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A2%D9%86%20Adobe%20%D9%87%D9%86%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%AA%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1%20%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF.

این تفاسیر سرشار از تخیل و خلاقیت است. که ویژگی هایی هستند که کاربران اینستاگرام را جذب می کنند.

11. SAMSUNG

اینستاگرام شبکه‌ای است که توسط محتوای بصری هدایت می‌شود . موفق‌ترین کمپین‌ها معمولاً از این مزیت استفاده می‌کنند.

Samsung Galaxy S8 دارای حاشیه‌های بسیار نازک در کناره‌های صفحه‌نمایش است. برای برجسته کردن این ویژگی، آنها عکس‌هایی را ایجاد کردند که در آن تصاویر داخل تلفن با محیط اطراف آن همخوانی داشتند. این موضوع توجه به باریک بودن حاشیه‌ها را جلب کرد.

کمپین‌هایی مانند #UnboxYourPhone نشان می‌دهند که چگونه می‌توان از آن استفاده کرد. محصولات شما به روش های تخیلی و چشم نواز که مناسب پلتفرم است.

12.زنان نایک

تبلیغاتی که احساسات را جذاب می‌کنند، اغلب تأثیرگذارترین نوع بازاریابی هستند. تحسین یک مشتری را می توان به دست آورد اگر بتوانید آنها را تحریک و الهام بخشید.

برای کمپین “بیشتر باور داشته باشید”، نایک تصمیم گرفت بر دستاوردهای زنان عرب که در زمینه های مربوطه پیشگام هستند تمرکز کند.

تمرکز این کمپین بر توانمندسازی سوژه هایش و تشویق دیگرانی مانند آنها بود. این تاکتیک در فضای اجتماعی کنونی ما طنین انداز شد.

یکی از بزرگترین کارهایی که هر کسی می تواند با آن انجام دهد. دیده شدن آنها به حاشیه نشینان، برای کسانی که دائماً بی صدا مانده و نادیده گرفته می شوند، بستری می دهد.

13.NINTENDO

نینتندو یک نیروگاه در صنعت بازی های ویدیویی است. آن‌ها یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌ها در اولین سال‌های شکل‌گیری آن بودند و به دلیل تعهدشان به نوآوری تا به امروز دوام آورده‌اند.

The Switch، آخرین کنسول آنها، یکی از مورد انتظارترین سیستم‌های اخیر بود. تاریخ.

در هفته‌های منتهی به انتشار، نینتندو با یادآوری‌های خود، دنبال‌کنندگان خود را مسخره کرد. تاریخ راه اندازی قریب الوقوع طرفداران آنها به سختی می توانستند هیجان خود را در نظرات مهار کنند.

اینستاگرام مکانی عالی برای ایجاد هیاهو است. برای محصولات آینده می‌توانید هر روز را به یک شمارش معکوس تبدیل کنید، و به اندازه‌ای آشکار کنید که مردم بخواهند بیشتر ببینند.

14. FASHION NOVA

بر خلاف Glossier، Fashion Nova برندی است که علاوه بر نام‌های کوچک‌تر، نام‌های بزرگ و شناخته‌شده را نیز در اختیار دارد.

قابل توجه ترین همکاری آنها با کایلی جنر در پایان سال گذشته بود. جنر در حال حاضر هشتمین کاربر پرطرفدار در اینستاگرام است. او توانست با یک پست تبلیغاتی برند، بیش از 2.6 میلیون لایک به دست آورد. شلوار جین.

Fashion Nova این رویکرد را در طول سال جاری ادامه داده است. یکی از روابط اینفلوئنسرهای مداوم آنها با سوپراستار هیپ هاپ کاردی بی بوده است. اشتیاق او برای این برند آشکار و مسری است.

15.DISNEY

می‌خواهید کمی اوضاع را تغییر دهید؟ میزبانی یک خرید اینستاگرام را امتحان کنید.

تصرف شامل دادن حساب خود به یک مهمان برای مدت زمان محدودی است. این می تواند برای هر دو طرف مفید باشد. این کار مخاطبان هر حساب را تشویق می کند که حساب دیگری را دنبال کنند.

اوایل امسال، دیزنی به لوک ایوانز بازیگر اجازه داد. حساب آنها را برای تبلیغ بازسازی آنها از Beauty and the Beast در اختیار بگیرید. او اقدام به انتشار عکس هایی از پشت صحنه اولین نمایش فرش قرمز این فیلم کرد. این به طرفداران فرصتی داد تا چیزی را که به ندرت می‌توانستند ببینند، مشاهده کنند.

تغییر دیدگاه ممکن است همان چیزی باشد که برای تازه‌سازی محتوای خود به آن نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.