15 مارک B2B که با استفاده از اینستاگرام اکسل می کنند

وقتی صحبت از مشاوره اینستاگرام می شود ، ناعادلانه مارک های کسب و کار (B2B) نادیده گرفته می شوند.

این احتمالاً به دلیل ماهیت این شرکت ها است. بسیاری از آنها با خدمات غیرمادی روبرو هستند یا محصولی را به فروش می رسانند که از نظر تجاری برای اکثر مردم در دسترس نیست.

در نتیجه ، به نظر می رسد کمتر از تجارت با مصرف کننده (10) برای سیستم عامل مناسب هستند. ) مارک های تجاری حتی ممکن است برخی بپرسند که یک شرکت B2B با داشتن حضور در اینستاگرام چه سودهایی بدست می آورد.

پاسخ بسیار است.

حتی اگر مشاغل خرده فروشی نیستید ، باز هم می توانید از اشاعه آگاهی بهره مند شوید. اینستاگرام شما می تواند شاهدی برای اهداف ، جاه طلبی ها ، دستاوردها و ارزش های اصلی برند شما باشد. بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، SocialFox ، با ارائه بینش های عملی در زمینه تعامل در اینستاگرام ، به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید.

اگر نیاز به الهام دارید ، در اینجا 15 مارک B2B وجود دارد که کاملاً در اینستاگرام می درخشند:

1. HP

اینستاگرام یک پلت فرم است که توسط محتوای با کیفیت. حساب هایی که جالب ترین و جذاب ترین تصاویر را ایجاد می کنند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. این چیزی است که شرکت فناوری HP به خوبی می فهمد.

با یک نگاه به صفحه آنها ، می توانید بگویید که HP کنترل ماهرانه ای دارد زیبایی شناسی پست های آنها نه تنها زرق و برق دار است ، بلکه از یک به یک به بعد هم روان جریان دارد. سازگاری گسترده ای در فید آنها وجود دارد که باعث ایجاد شبکه ای یکپارچه و جذاب می شود.

HP همچنین از انواع ویژگی های اینستاگرام استفاده می کند. شما می توانید مجموعه ای از عکس ها ، فیلم ها و پست های چند تصویر را در صفحه آنها پیدا کنید. این رویکردی است که باعث می شود همه چیز برای طرفدارانشان دائماً تازه نگه داشته شود.

کار دیگری که این برند به درستی انجام می دهد ، ترکیب محصولات خود است. بیشتر پست های آن به نوعی از فناوری خود برخوردار هستند ، چه به صورت نمایش یا برجسته سازی طرح ها.

2. FEDEX

تقریباً مانند بسته های واقعی زندگی ، FedEx کالاها را در اینستاگرام تحویل می دهد.

اولین چیزی که ممکن است مشاهده کنید این است که یک جز component متمایز و تکرار شونده در محتوای آنها وجود دارد . هر پست تنها یک هواپیما یا یک کامیون تحویل با آرم FedEx در جایی از آن دارد. در حالی که مکان ها تغییر می کنند ، این عنصر یک عنصر ثابت باقی می ماند.

این بیننده را حس می کند که شرکت همیشه در حال حرکت است. همچنین به عنوان نوعی سفرنامه عمل می کند که میزان دسترسی جهانی برند را نشان می دهد. فقط می توانید از مکانهای دیدنی مختلف شگفت زده شوید و تعجب کنید که در آخر مکان بعدی آنها به کجا خواهد انجامید.

FedEx همچنین از هشتگ ها استفاده گسترده ای می کند. هر یک از زیرنویس های آنها شامل هشتگ مربوطه است که به کاربران اینستاگرام کمک می کند محتوای خود را پیدا کنند.

3. ADOBE

Adobe به دلیل نرم افزار معروفش طراحان و هنرمندان گرافیک. ابزارهای دیجیتالی آنها به افراد و مارک های بی شماری امکان تحقق بخشیدن به دیدگاه های خلاقانه خود را داده است. بنابراین فقط شایسته است که آنها از این زاویه به حساب اینستاگرام خود نزدیک شوند.

بیشتر پست های آنها محتوای تولید شده توسط کاربر است. به سختی می توان تصاویر یا ویدئوهایی با مارک صریح پیدا کرد. حتی اگر حدس بزنید که حساب کاربری Adobe حساب کاربری آنها نیست ، به سختی تحت فشار قرار خواهید گرفت.

در عوض ، آنها تصمیم می گیرند که آثار هنرمندان با استعدادی را که موارد ارسالی آنها بیش از حد تخیل است ، به نمایش بگذارند. این یک استراتژی جسورانه است که بی نهایت نتیجه می دهد.

در راستای این استراتژی ، Adobe اغلب از هنرمندان دعوت می کند تا حساب آنها را به دست بگیرند. اخیراً آنها از اریک یوهانسون سورئالیست سوئدی دعوت کرده اند تا سلطنت کند. کارهای بدخلق و غیرمعمول او نوع کاملی از متریال است که نظر بینندگان را به خود جلب می کند و هزاران پسندیدن ایجاد می کند.

4. INTEL

اینتل در زمینه فناوری محاسبات. پردازنده ها و سایر محصولات آنها در سراسر صنعت رایانه و بسیاری از زمینه ها در همه جا وجود دارد.

اینتل دارای یک سیستم داخلی است که مشتاقانه منتظر جدیدترین نسخه های خود است. برای استفاده از این موضوع ، آنها از اینستاگرام برای تحریک محصولات آینده استفاده می کنند. این نگاه اجمالی باعث ایجاد اعتیاد به مواد مخدره می شود و برای اطلاعات بیشتر به وب سایت خود مراجعه می کند.

گذشته از تبلیغ محصولات خود ، اینتل همچنین به کاوش در گذشته می پردازد و آینده فناوری از طریق پست های خود. این بعضی اوقات به شکل تصویری از یک دستگاه اولیه با چیزهای بی اهمیت تاریخی در زیرنویس ها می شود.

آنها همچنین در مورد پیشرفت های اخیر فن آوری ، پیشرفت های علمی ، افراد برجسته و رویدادهای آینده پست می گذارند. هر کسی که آنها را دنبال کند می تواند انتظار یک محتوای جذاب و آموزنده را داشته باشد.

یک کار هوشمندانه اینتل این است که پیوند موجود در بیوگرافی خود را مرتباً به روز کند. این به آنها امکان می دهد جنبه های مختلف تجارت خود را کشف کنند و همچنین به فعالیت های فعلی خود توجه کنند.

5. SAP

برخی از مارک ها دقیقاً جالب ترین محصولات برای کار کردن. به عنوان مثال ، SAP در برنامه های نرم افزاری برای مدیریت مشاغل تخصص دارد. صفحات گسترده و نمودارها کاملاً به محتوای پر جنب و جوش اینستاگرام کمک نمی کنند.

SAP به جای تمرکز روی محصولاتشان ، به پیروان نگاهی می اندازد خود برند خوراک آنها معمولاً شامل عکسهایی از مکانهایشان و چهره کارمندانشان است. این انتخابی است که برند را انسانی می کند.

SAP همچنین از پست های متنی استفاده گسترده ای می کند. این تصاویر شامل پس زمینه های ساده ، متن و سایر گرافیک های همراه است. ساخت این فرم از محتوای بسیار ساده و آسان است.

اما توصیه نمی کنم در این کار زیاده روی کنید. سعی کنید آن را بین انواع دیگر محتوا پخش کنید. پست های متنی زیاد باعث تنبلی شما می شود و باعث می شود صفحه شما از نظر بصری پویا نباشد.

6 MAILCHIMP

شخصیت در اینستاگرام مهم است. این برای هر شبکه اجتماعی دیگری صدق می کند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت برخی از حساب ها ، نگرشی است که آنها منتقل می کنند.

MailChimp یک نمونه عالی از مارک B2B است که احساس جذابیت از شخصیت را نشان می دهد. محتوای آنها سبک ، شوخ و شوخ طبع است.

محوریت هویت برند ، شامپانزه ماسک آنها است. میمون احمقانه با پوزخند تابناک و چشمک حیله گرانه اش در بسیاری از پست های آنها دیده می شود. این به بینندگان آنها یک شخصیت می دهد تا با این مارک ارتباط برقرار کرده و با آن ارتباط برقرار کنند.

از قطع کردن و سرگرمی نترسید. لازم نیست همه حساب های تجاری خسته کننده و کاملاً حرفه ای باشند. شما می توانید هر از گاهی کمی بدخلق باشید.

7. IBM

بسیاری از افراد درباره آنچه در پشت صحنه می گذرد کنجکاو هستند از شرکت های مورد علاقه خود چرا به آنها نگاه نمی کنی؟ این کاری است که آی بی ام انجام می دهد.

در اینستاگرام ، IBM نگاهی به محیط کار پر جنب و جوش خود می دهد. این تصاویر فضای شیک ، مدرن و تجهیزات پیشرفته آنها را نشان می دهد. همچنین تعداد زیادی عکس از کارمندان خندان که در پروژه ها کار می کنند و با تیم هایشان همکاری می کنند وجود دارد.

کافی است که آرزو کنید کاش در IBM نیز شغل داشتید.

IBM را در نظر بگیرید سعی در برقراری ارتباط با این محتوا دارد. هیچکدام از عکسهای صریح آزمایشگاههای فن آوری استریل و کارگران سخت گیر نیستند. برعکس ، این مکانی پر از رنگ و نوآوری است و توسط مجموعه متنوعی از ذهن های مبتکر اداره می شود.

8. HOOTSUITE

به همین ترتیب ، HootSuite نام تجاری دیگری است که Instagram خود را بر روی خود متمرکز می کند اعضای تیم.

HootSuite محتوای خود را محدود به محل کار نمی کند. این اغلب کارمندان خود را در مجموعه ای از مکان ها و موقعیت های مختلف نشان می دهد. این می تواند شامل مواردی از بیدارباش گرفته تا لذت بردن از آتش بازی ، و حتی شرکت در یوگای پشت بام .

زندگی بدون کمی ماجراجویی چیست؟ این مطمئناً محتوای اینستاگرام شما را ادویه می کند ، این مطمئناً مطمئن است.

همچنین هشتگ مارک دار را نشان دهید که در این پست ها نشان داده شده است. #HootSuiteLife برچسبی است که همه کارمندان شرکت می توانند از آن استفاده کنند. مانند بقیه مطالب آنها ، گویای چگونگی مراقبت واقعی شرکت از کیفیت زندگی کارگران خود است.

9. CBRE

املاک و مستغلات تجاری احتمالاً در لیست شما بیشتر نیست مباحث جذاب فقط فکر کردن درباره آن ممکن است کافی باشد که خمیازه بکشد و چشم شما را خسته کند.

با این حال ، این مورد CBRE’s Instagram نیست. آنها از هر قسمت خشک کسب و کار خود عبور می کنند و مستقیماً به چیزهای عالی و جذاب می رسند.

CBRE معماری نفس گیر را به نمایش می گذارد جهان هر پست حاوی شرح مفصلی درباره ساختمان است ، با حقایقی درباره ساخت و تاریخچه آن.

فقط برخی از ساختمانهای این پست ها متعلق به CBRE هستند. بسیاری از آنها نیستند. این یک تصمیم عاقلانه است ، زیرا باعث می شود حساب فروش کمتری داشته باشد.

اینستاگرام سکویی نیست که منحصراً حول محور بازاریابی باشد. بیشتر کاربران آن برای مرور گاه به گاه محتوای سرگرم کننده وجود دارد. آنها نمی خواهند احساس کنند که تبلیغات آشکار به آنها تبلیغ می شود. بنابراین ، هدف اصلی شما باید دادن ارزش بینندگان برای وقتشان باشد.

10. BOEING

اگر تقاضا برای وجود داشته باشد ، پر کردن طاقچه خاصی خوب است. آی تی. برای بوئینگ ، این مکان علاقه مندان به هواپیما هستند.

جدا از حساب اصلی آنها boeing ، آنها همچنین دارای یکی به نام boeinglovers . هر دو نسبتاً محبوب هستند ، اما مورد آخر به طرز شگفت آوری تعداد بیشتری دنبال کننده دارد.

بیشتر مطالب در @boeinglovers توسط کاربران با علاقه به هواپیماهای امضا شده شرکت ارسال می شود. این تصاویر مدل های مختلف هواپیما را که بوئینگ در عمل تولید می کند ضبط می کند و زیبایی آنها را فریب می دهد.

این گزارش به وضوح برای تحسین کنندگان ساخت دقیق بوئینگ ساخته شده است ، که تخیلات آنها هرگاه این ماشین های قدرتمند و در عین حال برازنده را می بینند ، اوج می گیرد. پرواز کن. حتی نام “عاشقان بوئینگ” به شما این حس را می دهد که شما در میان یک گروه کوچک و در عین حال پرشور از طرفداران هستید.

همه کارها نباید برای بیشتر مخاطبان ساخته شود. بعضی اوقات می توانید با محدود کردن مخاطب هدف خود ، میزان بالاتری از تعامل را به دست بیاورید و پیروان وفادار بیشتری پیدا کنید.

11. STAPLES

برخی مشاغل دوست دارند محتوای اینستاگرام خود را طرح زمینه قرار دهند. نمونه های متداول مضامین شامل فصل ها ، مراسم ملی ، رویدادهای مهم و تعطیلات است.

Staples (که این بخت را دارد که هم شرکت B2C و هم B2B باشد) اغلب از تم برای پست های خود استفاده می کند. در گذشته ، آنها از هالووین تا هفته کوسه همه موارد را پوشش داده اند. در طول ماه گذشته آنها روی دوره “بازگشت به مدرسه” تمرکز کرده اند ، که منطقی است برای شرکتی که لوازم مورد نیاز دانش آموزان و معلمان را تهیه می کند.

زمینه دیگری که Staples موفق می شود تعامل جامعه است. پست های آنها معمولاً با س questionال یا سوالی همراه است تا کاربر افکار و عقاید خود را به اشتراک بگذارد.

اینستاگرام فقط مکانی برای نمایش تصاویر و فیلم های شما نیست. یک عنصر اجتماعی متمایز نیز در آن وجود دارد. مهم است که با شناختن پیروان خود و درخواست ورودی آنها احساس ارزشمندی کنید.

12. HUBSPOT

با گذشت زمان ، اینستاگرام موارد بیشتری اضافه کرده و گزینه های بیشتر به منظور جایگزینی برای محتوای ویدئویی. غفلت از این فرصت اشتباه خواهد بود.

HubSpot ، شرکتی که نرم افزار بازاریابی ورودی را تولید می کند ، از محتوای ویدئویی به طور گسترده در سیستم عامل استفاده می کند. ویدئوهای آنها از الهام بخش تا شوخ طبعی است و از همه چیز از نقل قول گرفته تا الگوهای رفتاری برای انتقال پیام هایشان استفاده می کند.

به طور خاص ، HubSpot عمیقاً از چاه فرهنگ پاپ گرفته می شود. آنها اغلب با کلیپ هایی از شخصیت های قابل شناسایی مانند سوپرمن ، کارمن سندیگو و مایکل اسکات از The Office محتوای خنده دار و قابل خوشی ایجاد می کنند.

اینترنت مکانی است که با تغییر روندها هدایت می شود. سعی کنید با مخاطبان خود به روز باشید و مواردی را پیدا کنید که برای آنها جالب است. این می تواند به هم زدن دلتنگی یا پریدن روی موضوعات جدید در حالی که هنوز داغ هستند ، منجر شود.

13. MICROSOFT

مایکروسافت یکی از قدرتمندترین شرکت ها در کل جهان است . حتی اگر حداقل کاری را انجام دهد ، بازهم طرفداران زیادی در اینستاگرام خواهد داشت. خوشبختانه این کار بسیار بیشتر از اینها عمل می کند.

این شرکت از نفوذ قابل توجه خود برای جلب توجه در موضوعات مهم اجتماعی استفاده می کند. اخیراً ، آنها در زمینه STEM به برابری جنسیتی پرداخته اند.

با استفاده از هشتگ مارک دار #MakeWhatsN کمپین بعدی ، مایکروسافت راه اندازی کرده است برای پشتیبانی مخترعان زن با اختراع اختراعات خود و برداشتن مفاهیم خود را به سطح بعدی. این یک دلیل اصیل است که مورد تأیید و توجه مثبت آنها قرار گرفته است.

شرکتهای زیادی از به عهده گرفتن مسئولیت اجتماعی طفره می روند. یکی از آنها نباشید. اگر احساس می کنید چیزی وجود دارد که می توانید تغییر دهید ، بایستید و مسئولیت آن را بر عهده بگیرید.

14. برق عمومی

اندازه و دامنه تجارت شما؟

برخی از شرکت ها در مقیاس بزرگتری نسبت به بقیه فعالیت می کنند. جنرال الکتریک قطعاً یکی از آنهاست. فناوری پیشرفته ای که آنها در اینستاگرام ارائه می دهند تقریباً گاهی اوقات تقریباً غیرممکن به نظر می رسد.

بنابراین اگر چیز قابل توجهی برای نمایش دارید ، سپس به دنبال آن باشید.

هیبت احساسی قوی برای ایجاد است. این می تواند منجر به جلب قدردانی بینندگان از کار شما شود که قبلاً از آن برخوردار نبوده اند.

هر شرکتی امکان پرواز روی دهان آتشفشان فعال . اگر می توانید این کار را انجام دهید ، پس چرا از آن یک نمایش تماشا نمی کنید؟ بزرگ شوید.

15. ACCENTURE

باید بیشتر از این به استفاده از شکلک ها فکر کنید. نه ، جدی ، این یک شوخی نیست Emoji راهی عالی برای ابراز وجود در اینستاگرام است.

Accenture ، شرکت مشاوره ، شرکتی است که از Emoji در اکثر عناوین خود استفاده می کند. این یک طیف رنگ و شخصیت به توصیف آنها اضافه می کند.

سعی کنید به شکلک ها به عنوان یک گسترش تصویری از زبان خود فکر کنید. آنها در یک بسته کوچک ارتباط زیادی برقرار می کنند. این بسیار شبیه نحوه استفاده از زبان بدن و نشانه های صورت هنگام صحبت است. صورت خندان همان اثری را دارد که لبخند واقعی است.

Accenture از آنها استفاده می کند تا دوستانه و خوشامد به نظر برسند. این برای مشاغلی مناسب است که در زمینه منابع انسانی و عملکرد کارکنان راه حل های اساسی ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *