15 مارک B2B که در استفاده از اینستاگرام عالی هستند

وقتی صحبت از مشاوره اینستاگرام می شود ، ناعادلانه مارک های کسب و کار (B2B) نادیده گرفته می شوند.

این احتمالاً به دلیل ماهیت این شرکت ها است. بسیاری از آنها با خدمات نامشهود سروکار دارند ، یا محصولاتی را می فروشند که در دسترس عموم مردم نیست. ) مارک های تجاری حتی ممکن است برخی بپرسند که یک شرکت B2B از حضور در اینستاگرام چه چیزی می برد. بهره مندی از گسترش آگاهی اینستاگرام شما می تواند گواهی بر اهداف ، جاه طلبی ها ، دستاوردها و ارزش های اصلی برند شما باشد. بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، SocialFox ، با ارائه بینش های کاربردی در مورد مشارکت اینستاگرام به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید.

اگر به الهام نیاز دارید ، در اینجا 15 مارک B2B وجود دارد که کاملاً در اینستاگرام می درخشند:

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1. HP

Instagram پلتفرمی است که توسط محتوای با کیفیت حساب هایی که جالب ترین و دیدنی ترین تصاویر را تولید می کنند ، توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. این چیزی است که شرکت فناوری HP به خوبی می فهمد.

با یک نگاه به صفحه آنها می توانید تشخیص دهید که HP دارای کنترل ماهرانه ای است زیبایی شناسی پست های آنها نه تنها زرق و برق دار هستند ، بلکه از یک به بعد به آرامی جریان می یابند. یکپارچگی در سراسر فید آنها وجود دارد که باعث ایجاد یک شبکه یکپارچه و جذاب می شود.

HP همچنین از انواع ویژگی های اینستاگرام استفاده می کند. شما می توانید مجموعه ای از عکس ها ، فیلم ها و پست های چند تصویر را در صفحه آنها پیدا کنید. این رویکردی است که همه چیز را برای پیروان خود دائماً تازه نگه می دارد.

یکی دیگر از مواردی که برند به درستی انجام می دهد ، ترکیب محصولات خود است. بیشتر پست های آن به نوعی از فناوری خود برخوردار هستند ، چه به صورت نمایش یا برجسته سازی طرح ها.

2. FEDEX

درست مانند بسته های واقعی زندگی ، FedEx کالاها را در اینستاگرام تحویل می دهد.

اولین چیزی که ممکن است مشاهده کنید این است که یک جزء متمایز و تکراری در محتوای آنها وجود دارد. . در هر پست یک هواپیما یا یک کامیون تحویل با لوگوی FedEx در جایی وجود دارد. در حالی که مکان ها تغییر می کنند ، این عنصر یک ثابت ثابت باقی می ماند.

این بیننده را حس می کند که شرکت همیشه در حال حرکت است. همچنین به عنوان نوعی سفرنامه عمل می کند که گستردگی جهانی برند را نشان می دهد. فقط می توانید از همه مناظر مختلف شگفت زده شده و تعجب کنید که بعد از آن به کجا خواهند رسید.

FedEx همچنین از هشتگ ها استفاده گسترده ای می کند. هر زیرنویس آنها شامل هشتگ های مرتبط است که به کاربران اینستاگرام کمک می کند تا محتوای خود را پیدا کنند.

3. ADOBE

Adobe به دلیل نرم افزاری که به منظور طراحان گرافیک و هنرمندان ابزارهای دیجیتالی آنها به افراد بی شماری اجازه داده است تا مارک ها به خلاقیت خود پی ببرند. بنابراین ، تنها شایسته است که آنها از این زاویه به حساب اینستاگرام خود نزدیک شوند.

بیشتر پست های آنها محتوای تولید شده توسط کاربر است. به ندرت می توان تصاویر یا فیلم هایی با مارک مشخص پیدا کرد. به سختی می توانید حدس بزنید که این حساب کاربری Adobe است ، اگر بیوگرافی آنها نباشد.

در عوض ، آنها تصمیم می گیرند که آثار هنرمندان با استعدادی را که موارد ارسالی آنها بیش از حد تخیل است ، نشان دهند. این یک استراتژی جسورانه است که هزینه های هنگفتی را به همراه دارد. global.website-files.com/5fee59811462e77802f4421b/5fee59811462e70246f44315_b2b3.png “alt =” “/>

در راستای این استراتژی ، Adobe اغلب از هنرمندان دعوت می کند تا حساب آنها را تصاحب کنند. اخیراً آنها از اریک یوهانسون سورئالیست سوئدی دعوت کرده اند تا فرمانروایی را بر عهده بگیرد. کارهای مضحک و عجیب او نوع کاملی از مطالب است که چشم بینندگان را به خود جلب می کند و هزاران لایک ایجاد می کند.

4. INTEL

اینتل به معرفی کمی در حوزه فناوری محاسبات پردازنده ها و سایر محصولات آنها در سراسر صنعت رایانه و زمینه های دیگر فراگیر هستند. برای استفاده از این موارد ، آنها از اینستاگرام برای تمسخر محصولات آینده استفاده می کنند. این نگاه ها باعث ایجاد تبلیغات می شود و برای اطلاعات بیشتر ترافیک را به وب سایت آنها می رساند.

گذشته از تبلیغ محصولات خود ، اینتل همچنین به کاوش در گذشته می پردازد و آینده فناوری از طریق پست های آنها این گاهی اوقات در قالب تصویری از یک دستگاه اولیه با موارد بی اهمیت تاریخی در زیرنویس ها ارائه می شود.

آنها همچنین در مورد پیشرفت های اخیر فناوری ، پیشرفت های علمی ، افراد برجسته و رویدادهای آینده پست می گذارند. هرکسی که آنها را دنبال کند می تواند منتظر یک جریان مداوم از محتوای جذاب و آموزنده باشد.

یک کار هوشمندانه که اینتل انجام می دهد این است که پیوند را در بیوگرافی خود به طور مداوم به روز می کند. این به آنها امکان می دهد تا جنبه های مختلف کسب و کار خود را کاوش کرده و همچنین به کمپین های فعلی خود توجه کنند.

5. SAP

برخی از مارک ها دقیقاً دارای هیجان انگیزترین محصولات برای کار به عنوان مثال ، SAP در برنامه های نرم افزاری برای مدیریت مشاغل تخصص دارد. صفحات گسترده و نمودارها کاملاً خود را برای محتوای پر جنب و جوش اینستاگرام مناسب نمی دانند.

بنابراین ، به جای تمرکز بر محصولات خود ، به دنبال کنندگان خود مارک تمایل آنها شامل عکس مکان و چهره کارکنان آنها است. این انتخابی است که مارک را انسانی می کند.

SAP همچنین از پست های متنی استفاده گسترده ای می کند. اینها تصاویری هستند که از پس زمینه ساده ، متن و هرگونه گرافیک همراه دیگر تشکیل شده اند. این یک محتوا بسیار ساده و آسان است.

با این حال ، من توصیه نمی کنم که بیش از حد از آن استفاده کنید. سعی کنید آن را بین انواع دیگر محتوا پخش کنید. پست های متنی زیاد باعث می شود تنبل به نظر برسید و از نظر بصری صفحه شما کمتر به نظر برسد.

6. MAILCHIMP

مسائل شخصی در Instagram است. این امر در مورد هر شبکه اجتماعی دیگری صدق می کند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت برخی از حساب ها ، نگرش آنها است.

MailChimp نمونه ای عالی از مارک B2B است که حس جذاب شخصیتی را از خود نشان می دهد. محتوای آنها تمایل به سبک ، بازیگوش و شوخ طبعی دارد.

محوریت هویت برند ، شامپانزه ماسک آنها است. میمون احمقانه با پوزخند و چشمک حیله گرانه اش در بسیاری از پست های آنها دیده می شود. این به بینندگان آنها شخصیتی می بخشد تا با برند ارتباط برقرار کنند و با آن ارتباط برقرار کنند. همه حساب های تجاری نیازی به گرفتگی و حرفه ای ندارند. گاهی اوقات می توانید کمی خشن

باشید.

7. IBM

بسیاری از افراد درباره آنچه در پشت صحنه می گذرد کنجکاو هستند از شرکت های مورد علاقه خود چرا به آنها نگاهی نمی اندازید؟ این همان کاری است که IBM انجام می دهد.

در اینستاگرام ، IBM نگاهی به محیط کار پر جنب و جوش خود ارائه می دهد. این تصاویر فضای شیک ، مدرن و تجهیزات پیشرفته آنها را نشان می دهد. همچنین تعداد زیادی عکس از کارکنان خندان در حال کار روی پروژه ها و همکاری با تیم های آنها وجود دارد.

این کافی است که آرزو کنید شما نیز در IBM شغلی داشته باشید.

در نظر بگیرید که IBM چیست سعی در برقراری ارتباط با این محتوا دارد. هیچ یک از عکسهای صادق از آزمایشگاههای استریل فناوری و کارگران با چهره سخت نیست. برعکس ، این مکان مملو از رنگ و نوآوری است و توسط طیف متنوعی از ذهنهای مبتکر اداره می شود.

8. HOOTSUITE

به طور مشابه ، HootSuite نام تجاری دیگری است که Instagram خود را بر روی آن متمرکز کرده است اعضای تیم.

هر چند HootSuite محتوای خود را محدود به محل کار نمی کند. اغلب کارکنان خود را در مجموعه ای از مکان ها و موقعیت های مختلف نشان می دهد. این می تواند همه چیز را از wakeboarding گرفته تا لذت بردن از آتش بازی ، و حتی شرکت در یوگای پشت بام .

زندگی بدون کمی ماجراجویی چیست؟ مطمئناً محتوای اینستاگرام شما را خوش طعم می کند.

همچنین به هشتگ مارک دار موجود در این پست ها توجه کنید. #HootSuiteLife برچسبی است که همه کارکنان شرکت می توانند از آن استفاده کنند. مانند بقیه مطالب آنها ، در مورد چگونگی مراقبت واقعی شرکت از کیفیت زندگی کارگران خود بسیار صحبت می کند.

9. CBRE

املاک تجاری احتمالاً در لیست شما نیست موضوعات جذاب فقط فکر کردن درباره آن ممکن است کافی باشد که خمیازه بکشد و چشم شما را خسته کند.

با این حال ، این مورد CBRE’s Instagram نیست. آنها از قسمتهای خشک کسب و کار خود می گذرند و مستقیماً به چیزهای واقعاً عالی می رسند.

معماری CBRE از اطراف جهان هر پست حاوی توضیحات مفصل در مورد ساختمان ، با حقایقی در مورد ساخت و تاریخ آن است.

فقط برخی از ساختمانهای این پست متعلق به CBRE هستند. بسیاری از آنها نیستند. این تصمیم عاقلانه ای است ، زیرا باعث می شود حساب کمتر فروش داشته باشد. اکثر کاربران آن برای مرور محتوای سرگرم کننده در آنجا هستند. آنها نمی خواهند احساس کنند تبلیغات آشکار به آنها فشار وارد شده است. بنابراین ، هدف اصلی شما باید این باشد که بینندگان خود را برای زمان خود ارزش قائل شوید.

10. BOEING

خوب است اگر یک تقاضا برای آی تی. برای بوئینگ ، این طاقچه علاقه مندان به هواپیما است.

گذشته از حساب اصلی آنها boeing ، آنها همچنین دارای یکی به نام boeinglovers . هر دو نسبتاً محبوب هستند ، اما دومی به طرز شگفت آوری تعداد بیشتری دنبال کننده دارد.

بیشتر محتوا در @boeinglovers توسط کاربران با علاقه به هواپیماهای امضا شده شرکت ارسال می شود. این تصاویر مدل های مختلف هواپیما تولید شده توسط بوئینگ را در حال حرکت نشان می دهد و در زیبایی آنها فریبنده است.

این گزارش ظاهراً برای طرفداران هنرنمایی دقیق بوئینگ ساخته شده است ، هر زمان که این ماشین های قدرتمند و در عین حال زیبا را می بینند ، تخیلات اوج می گیرد. پرواز کن. حتی نام “عاشقان بوئینگ” به شما این حس را می دهد که شما جزو گروه های کوچک و در عین حال پرشور طرفداران هستید.

همه چیز نباید برای بیشترین مخاطبان ساخته شود. گاهی اوقات می توانید میزان مشارکت بیشتری را افزایش دهید و با محدود کردن مخاطبان هدف ، پیروان وفادارتری به دست آورید.

11. STAPLES

برخی از مشاغل دوست دارند محتوای اینستاگرام خود را قالب بندی کنند. نمونه های متداول مضامین شامل فصول ، مراسم ملی ، رویدادهای مهم و تعطیلات است.

Staples (که این بخت را دارد که هم شرکت B2C و هم B2B باشد) اغلب از تم برای پست های خود استفاده می کند. در گذشته ، آنها همه چیز را از هالووین تا هفته کوسه پوشش می دادند. در ماه گذشته آنها روی دوره “بازگشت به مدرسه” تمرکز کرده اند ، که برای شرکتی که به طور یکسان به دانش آموزان و معلمان وسایل ارائه می دهد منطقی است.

>

زمینه دیگری که استپلز در آن موفق می شود ، تعامل با جامعه است. پست های آنها معمولاً با یک سوال یا درخواست کاربر برای به اشتراک گذاشتن افکار و ایده های خود همراه است.

اینستاگرام فقط مکانی برای نمایش تصاویر و فیلم های شما نیست. یک عنصر اجتماعی متمایز نیز در آن وجود دارد. این مهم است که با تشخیص و دنبال کردن نظرات پیروان خود ، آنها را ارزشمند بدانید.

12. HUBSPOT

با گذشت زمان ، Instagram موارد بیشتری را اضافه کرده است و گزینه های بیشتری برای تطبیق محتوای ویدیویی. نادیده گرفتن این فرصت اشتباه خواهد بود.

HubSpot ، شرکتی که نرم افزار بازاریابی ورودی را توسعه می دهد ، از محتوای ویدئویی به طور گسترده در این پلت فرم استفاده می کند. ویدئوهای آنها از الهام بخش تا طنز آمیز است و از همه چیز از نقل قول ها تا میم ها برای رساندن پیام های خود استفاده می کند.

به ویژه ، HubSpot عمیقاً از چاه فرهنگ پاپ بیرون می آید. آنها اغلب با کلیپ هایی از شخصیت های شناخته شده مانند سوپرمن ، کارمن سندیگو ، و مایکل اسکات از The Office محتوای خنده دار و مرتبط ایجاد می کنند.

اینترنت محلی است که با تغییر روندها هدایت می شود. سعی کنید با مخاطبان خود به روز باشید و چیزهایی را پیدا کنید که برای آنها طنین انداز شود. این می تواند شامل برانگیختن نوستالژی یا پرش به موضوعات جدید در حین داغ بودن آنها باشد.

13. MICROSOFT

مایکروسافت یکی از قدرتمندترین شرکت ها در کل جهان است . حتی اگر حداقل کار را انجام دهد ، باز هم در اینستاگرام طرفداران زیادی خواهد داشت. خوشبختانه بسیار بیشتر از این کار می کند.

این شرکت از نفوذ قابل توجه خود برای برجسته سازی مسائل مهم اجتماعی استفاده می کند. اخیراً ، آنها در زمینه STEM به برابری جنسیتی پرداخته اند.

با استفاده از هشتگ مارک دار #MakeWhatsNext راه اندازی ، مخترعان زن با ثبت اختراعات خود و ارتقاء مفاهیم آنها به سطح بعدی. این یک امر اصیل است که مورد تأیید و توجه زیادی قرار گرفته است.

بسیاری از شرکت ها از پذیرفتن مسئولیت اجتماعی خودداری می کنند. یکی از آنها نباشید اگر احساس می کنید چیزی وجود دارد که می توانید تغییر دهید ، برخیزید و مسئولیت را بر عهده بگیرید.

14. برق عمومی

اندازه و محدوده کسب و کار شما؟

برخی از شرکت ها در مقیاس بزرگتر از بقیه فعالیت می کنند. جنرال الکتریک مطمئناً یکی از آنها است. تکنولوژی پیشرفته ای که آنها در اینستاگرام ارائه می دهند تقریباً گاهی اوقات می تواند بسیار عظیم به نظر برسد.

بنابراین اگر چیز قابل توجهی برای نمایش دارید ، سپس به سراغ آن بروید.

رعب و وحشت یک احساس قوی برای ایجاد است. این می تواند باعث شود بینندگان از کار شما قدردانی کنند که قبلاً نداشتند.

هر شرکتی وسیله ای برای پرواز بر فراز آتشفشان فعال . اگر می توانید این کار را انجام دهید ، پس چرا از آن یک عینک درست نکنید؟ بزرگ شوید.

15. ACCENTURE

باید بیشتر از ایموجی استفاده کنید. نه ، جدی ، این شوخی نیست. ایموجی ها راهی عالی برای بیان خود در اینستاگرام هستند.

Accenture ، شرکت مشاوره ، شرکتی است که از ایموجی ها در بیشتر زیرنویس های خود استفاده می کند. یک تکه رنگ و شخصیت به توضیحات آنها می افزاید.

سعی کنید ایموجی ها را به عنوان یک فرمت بصری زبان خود در نظر بگیرید. آنها در یک بسته کوچک ارتباطات زیادی برقرار می کنند. این بسیار شبیه نحوه استفاده از زبان بدن و نشانه های صورت هنگام صحبت کردن است. یک صورت خندان همان تأثیر یک لبخند واقعی را دارد.

Accenture از آنها برای دوستانه و استقبال پذیر استفاده می کند. این امر برای مشاغلی مناسب است که راه حل های اساسی در منابع انسانی و عملکرد کارکنان ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *