15 هک رشد اینستاگرام که قبلا نشنیده اید

اگر “هک رشد اینستاگرام” را در گوگل جستجو کنید، به 15 میلیون نتیجه خواهید رسید. با توجه به اینکه تقریباً 800 میلیون مردم از اینستاگرام استفاده می کنند، جای تعجب نیست که مطالب زیادی در مورد اینکه چگونه بازاریابان می توانند حساب های خود را بهینه کنند نوشته شده است. همه این محتوا می تواند تشخیص اینکه چه چیزی در هنگام تلاش برای رشد یک حساب اینستاگرام کار می کند و کار نمی کند، دشوار می کند. با این حال، ما به شدت توصیه می کنیم از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای بهینه سازی حساب های خود استفاده کنید.

این مقاله بازاریابان و اینستاگرام را ارائه می دهد. علاقه مندان با فهرستی از 15 هک رشد موثر، اما اغلب نادیده گرفته می شوند که برای رشد سریع اینستاگرام به عنوان یک کانال بازاریابی قابل اعتماد طراحی شده اند.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1. از اینستاگرام به عنوان بخشی از یک استراتژی OMNI-CHANNEL استفاده کنید.

کاربر متوسط ​​رسانه های اجتماعی در ایالات متحده دارای چندین حساب رسانه اجتماعی و از طریق دستگاه های مختلف به این حساب ها دسترسی دارد. به همین دلیل، برندهای بیشتری یک  را انتخاب می کنند. رویکرد omni-channel، که در آن مشتری می تواند به طور یکپارچه با یک سازمان از طریق کانال های مورد علاقه خود تعامل داشته باشد.

رویکرد omni-channel به این معنی است که اینستاگرام به یکی از چندین کانال تبدیل می شود. کانال هایی که یک برند برای دستیابی به مشتریان مطابق با شرایط مشتری بهینه سازی می کند. علاوه بر هک کردن رشد پروفایل اینستاگرام خود، بهینه سازی کانال هایی مانند جستجوی ارگانیک، ایمیل، پست مستقیم و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید تا به مشتریان اجازه دهید به برند شما در هر پلتفرمی که انتخاب می کنند دسترسی داشته باشند.

2. از طریق تبلیغات داستان های اینستاگرام، آگاهی از برند ایجاد کنید.

درباره 250 میلیون نفر هر روز از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند. در واقع، این مؤلفه سریع‌ترین رشد اینستاگرام است و از تعداد کل کاربران اسنپ چت در یک سال از زمان راه‌اندازی آن پیشی گرفته است.

در حالی که محتوای ارگانیک را در

3.%20%D8%A7%D8%B2%20%C2%AB%D8%AA%D8%B9%D9%88%DB%8C%D8%B6%20%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%C2%BB%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%20%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86%20%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D8%B9%D8%B1%D8%B6%20%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D9%87%D8%AF%D9%81%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.

%D9%87%D9%85%DA%86%D9%86%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%C2%A0تصرف اینستاگرام شناخته می شود. ، این تاکتیک توسط برندهایی مانند جنرال الکتریک و باربری و بسیاری دیگر به کار گرفته شده است. برای اینکه این تاکتیک عملی شود، باید به شخص دیگری اجازه دسترسی به حساب اینستاگرام خود را بدهید. آن شخص، خواه یک تأثیرگذار، عضو تیم رهبری شرکت یا فقط یک کارمند دیگر باشد، محتوایی ایجاد می‌کند که منحصربه‌فرد است و همچنین ممکن است دنبال‌کنندگان خود را تشویق کند که نمایه شما را بررسی کنند.

4. یک اینفلوئنسر اینستاگرام را به عنوان یک مشاور استراتژیک وارد کنید.

بیشتر افراد اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی را افرادی می دانند که از طرف برندها محتوا تولید می کنند. اگرچه درست است که بازاریابی تأثیرگذار معمولاً شامل این نوع می‌شود. در رابطه، تعدادی تأثیرگذار نیز برای ارائه مشاوره استراتژیک به برندها در دسترس هستند. آنها به جای ایجاد محتوا برای شما، به شما کمک می کنند تا استراتژی ایجاد کنید که بر اساس تجربه آنها کار کند.

این گزینه خوبی است اگر سازمانی خط مشی محتوای سخت گیرانه ای دارد که نمی توان آن را تغییر داد تا مطابقت داشته باشد. اینفلوئنسر اینستاگرام.

5. برای ورود به صفحه کاوش، محتوای ویدیویی زنده اینستاگرام ایجاد کنید.

بازاریابان رسانه های اجتماعی که علاقه مند به افزایش فالوورهای اینستاگرام هستند، باید تاکتیک هایی را بپذیرند که نشان دادن در صفحه کاوش اینستاگرام را آسان تر می کند. اینجاست که اکثر مردم نمایه‌های جدیدی را برای دنبال کردن پیدا می‌کنند.

یکی از راه‌های موثر برای آن را به صفحه کاوش با استفاده از ویدیوی لایو اینستاگرام وارد کنید. اینستاگرام به قدری مشتاق تبلیغ محتوای ویدیویی زنده است که یک بخش اختصاصی ویدیوی زنده در Explore ایجاد کرد. این صفحه احتمالاً نسبت به صفحه کاوش اصلی رقابت کمتری دارد، زیرا این صفحه فقط ویدیوهایی را که در حال حاضر زنده هستند تبلیغ می کند.

6. تبلیغ متقابل حساب اینستاگرام در سایر شبکه های رسانه اجتماعی خود.

در حالی که یک رویکرد همه کاناله برای بازاریابی شامل بهینه سازی همه کانال هایی است که مشتریان احتمالی ممکن است از آنها استفاده کنند، یک روش متقابل. -استراتژی پلتفرم به سادگی به این معنی است که برندها باید یک استراتژی برای جذب مشتریان احتمالی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به طور خاص ایجاد کنند.

همانطور که در بالا ذکر شد، اکثر کاربران رسانه های اجتماعی (حداقل در ایالات متحده) از چندین پلت فرم رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. اهداف مختلف یک رویکرد چند پلتفرمی ممکن است تعامل با بخش‌های خاصی از مخاطبان هدف را برای برندها آسان‌تر کند.

7. برای بازخورد در مورد محتوای اینستاگرام، از مخاطبان هدف خود نظرسنجی کنید.

برای ایجاد یک حساب کاربری موفق در اینستاگرام، کاربران باید به طور مداوم با محتوا تعامل داشته باشند. نظرسنجی از اعضای مخاطب هدف شما راه خوبی برای فهمیدن اینکه آیا این محتوا واقعاً برای آنها جالب است یا نه.

راه‌های مختلفی برای انجام نظرسنجی مشتری وجود دارد، از جمله ارسال یک ایمیل NPS برای افرادی که شما از آنها استفاده می‌کنید. بدانید که اکانت اینستاگرام خود را دنبال می کنید و دنبال کنندگان پیام مستقیم را در اینستاگرام دنبال می کنید.

برخی از سوالاتی که ممکن است بخواهید از مخاطبان هدف بپرسید عبارتند از: وقتی وارد سیستم می شوید در اینستاگرام چه چیزی را ببینید. ? چه برندهای دیگری را دنبال می کنید و چرا؟ چه چیزی را باید از حساب اینستاگرام ما ببینید تا آن را به دوستان یا همکاران توصیه کنید؟

8. در یک پلتفرم تجزیه و تحلیل اینستاگرام سرمایه گذاری کنید.

بازاریابان مدرن بر اساس داده ها تصمیم می گیرند و نه تنها بر اساس شهود. این موضوع در مورد بازاریابی اینستاگرام نیز صادق است. سرمایه گذاری بر روی یک پلتفرم قوی تجزیه و تحلیل اینستاگرام مانند SocialFox درک اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند را برای شما و تیمتان آسان تر می کند و به شما کمک می کند اقدامات اصلاحی را سریعتر انجام دهید.

9. برای توسعه محتوای خیره کننده اینستاگرام، یک آژانس خلاق استخدام کنید.

محتوا در اینستاگرام پادشاه است. امروزه تعدادی آژانس خلاق وجود دارند که در توسعه محتوای خیره کننده اینستاگرام طراحی شده اند تا با مخاطبان هدف شما درگیر شوند.

هر سال نوار خلاقیت و هنر توسط برندهای پیشرو اینستاگرام در جهان بالا می رود. در نتیجه، کاربران انتظار سطح مشخصی از کیفیت محتوا را از تمام حساب‌های اینستاگرام دارند. استخدام آژانسی با سابقه تولید محتوای موفق می تواند راهی موثر برای مطابقت با استانداردهای روزافزون کاربران اینستاگرام باشد.

10. در بهترین مارک‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی جهان الهام‌بخش باشید.

بازاریابان رسانه‌های اجتماعی باید استراتژی‌های بکار گرفته شده توسط برندهای موفق در اینستاگرام برای یافتن الهام برای محتوای جدید یا ایده های توزیع. به عنوان مثال، اپل (در زیر) اخیراً روی یک سری تبلیغات ویدیویی سرمایه گذاری کرده است که با استقبال زیادی روبرو شده است.

کسی مشابه را می بیند هنگام مشاهده محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط Google (در زیر).

” alt=””/>

استفاده شده است این ایده خوبی است که مراقب باشید رقبای مستقیم در اینستاگرام چه کاری انجام می دهند و چه کاری انجام نمی دهند.

11. در کنفرانس بازاریابی رسانه های اجتماعی شرکت کنید.

رسانه های اجتماعی جنبه ای از بازاریابی است که به سرعت در حال تغییر است. اغلب، بهترین راه برای جلوتر ماندن از منحنی، شرکت در یک کنفرانس بازاریابی رسانه های اجتماعی است. در آنجا، اینفلوئنسرها، تحلیلگران و بازاریابان برند بهترین شیوه‌ها و روندهایی را که کشف کرده‌اند با شرکت‌کنندگان به اشتراک می‌گذارند.

برخی از بهترین کنفرانس‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی عبارتند از دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی و هفته رسانه های اجتماعی.

12. به تجزیه و تحلیل وب سایت نگاه کنید تا متوجه شوید که چگونه ترافیک ارجاع شده در اینستاگرام درگیر می شود.

اینستاگرام یک کانال فوق العاده برای ایجاد آگاهی از برند است. با این حال، مهم است که بازدیدکنندگانی که از طریق اینستاگرام به وب سایت شما هدایت می شوند را نیز تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چگونه با سایت تعامل دارند. از یک ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت مانند Google Analytics، KissMetrics یا Mixpanel استفاده کنید تا بفهمید که آیا بازدیدکنندگان واقعاً با سایت درگیر هستند یا خیر و اگر چنین است، ببینید چه محتوایی بیشتر با آنها طنین انداز می شود.

13. یک بازاریاب رسانه اجتماعی کارکشته را مسئول استراتژی اینستاگرام خود قرار دهید.

بعضی از رهبران کسب و کار با این تصور اشتباه می کنند که یک فرد جوان به طور خودکار قادر به ایجاد یک استراتژی بازاریابی رسانه اجتماعی خوب است. اگرچه درست است که افراد جوان‌تر از سایر گروه‌های جمعیتی از رسانه‌های اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند، این لزوماً به این معنا نیست که آنها قادر خواهند بود یک استراتژی بازاریابی موفق ایجاد کنند.

در عوض، سعی کنید یک بازاریاب باتجربه در شبکه های اجتماعی پیدا کنید و او را مسئول توسعه استراتژی اینستاگرام قرار دهید. هنگامی که مقدمات ایجاد شد، یک فرد با تجربه کمتر باید بتواند استراتژی را اجرا کند.

14. از کارمندان بخواهید که با محتوای اینستاگرام شرکت داشته باشند و به اشتراک بگذارند.

به یاد داشته باشید، تعامل معیاری کلیدی است که اینستاگرام برای ارزیابی کیفیت محتوا. محتوایی که تعامل بالایی دارد احتمالاً در پلتفرم برجسته‌تر قرار می‌گیرد. یکی از راه‌های افزایش دید این است که از کارمندان بخواهید تا با محتوای اینستاگرام (حداقل در اوایل) درگیر شوند تا از الگوریتم‌های اینستاگرام استفاده کنند.

15. نحوه عملکرد الگوریتم های اینستاگرام را بیاموزید.

در مورد الگوریتم ها، درک نحوه الگوریتم های اینستاگرام مهم است. کار به منظور توسعه استراتژی که شانس “ویروسی شدن” را داشته باشد. در میان متغیرهای زیادی که اینستاگرام برای تعیین کیفیت محتوا از آن استفاده می کند، برخی از مهم ترین آنها عبارتند از تعامل محتوا، به موقع بودن و مکان ارسال. اینستاگرام همچنین محتوا را برای افرادی با علایق مشابه یا افرادی که نمایه‌های مشابه را دنبال می‌کنند تبلیغ می‌کند.

نتیجه‌گیری

اینستاگرام این قدرت را دارد که عملکرد شما را به‌طور چشمگیری بهبود بخشد. سازمان. در حالی که ایجاد یک استراتژی موفق در اینستاگرام ممکن است دشوار باشد، حداقل از چند نکته ذکر شده در این مقاله برای دستیابی به موفقیت استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که تولید محتوای متقاعد کننده که تعامل بالایی داشته باشد، راه خوبی برای رسیدن به موفقیت است. دسترسی به حساب خود را افزایش دهید توسعه یک استراتژی بین پلتفرمی یا چند کاناله می‌تواند راه مؤثرتری برای جذب مخاطبان احتمالی شما باشد.

از اینستاگرام و تجزیه و تحلیل وب‌سایت برای تعیین رفتار و اولویت‌های مخاطبان استفاده کنید و یک استراتژی بر اساس این داده‌ها ایجاد کنید. . با گذشت زمان، می‌توانید حساب اینستاگرام خود را به یک داستان موفقیت در بازاریابی تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.