25 اشتباه رایج (و کاملاً قابل رفع) که مارک ها در اینستاگرام مرتکب می شوند

اشتباه کردن فقط انسان است. منظورم این است که چه کسی از ما می تواند بگوید که در شبکه های اجتماعی مرتکب اشتباه نشده است؟

خوشبختانه بیشتر اقدامات اشتباه ما قبلاً انجام شده است و ما می توانیم از اشتباهات پیشینیان خود بیاموزیم.

همانطور که قبلاً در SocialFox در اینجا توضیح داده شد ، بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، اشتباهات زیادی وجود دارد که مارک ها در اینستاگرام مرتکب می شوند. این مقاله بیش از 25 مورد از این اشتباهات رایج را بیان می کند که اگرچه جدی است اما به راحتی قابل رفع است.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1. کیفیت تصویر ضعیف.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که کاملاً تحت تأثیر محتوای تصویری قرار دارد. پست هایی که بیشترین توجه را به خود جلب می کنند ، پست هایی با تصاویر چشم نواز هستند. هیچ کس نمی خواهد وقت خود را صرف تماشای فیلم ها و تصاویر زشت کند.

وضوح مهم است. هرگز چیزی را که با وضوح پایین است بارگذاری نکنید. به نظر غیر حرفه ای و آماتور است و درک کلی از مارک تجاری را کاهش می دهد.

هنگام بارگذاری تصاویر باید از فشرده سازی آگاه باشید. یک قانون خوب این است که تصاویر خود را حداقل دو برابر اندازه ای که اینستاگرام توصیه می کند ، بسازید. به این ترتیب وقتی کوچک شوند ، ظاهر بهتری خواهند داشت.

نور و ترکیب از دیگر عواملی است که باید بخاطر بسپارید. تصاویر کم نور و یا ناشیانه به همان اندازه تأثیر زیادی ندارند. زمان لازم را برای ویرایش و تغییر تصاویر صرف کنید و اطمینان حاصل کنید که هرکدام زرق و برق دار به نظر می رسند.

2. داشتن یک حساب خصوصی.

این اشتباهی است که گاهی اوقات مشاغل در اینستاگرام مرتکب می شوند بدون اینکه متوجه شوند. وقتی حساب شما روی خصوصی تنظیم شود ، هیچ کس نمی تواند بدون اجازه شما به محتوای شما دسترسی پیدا کند. در نتیجه ، بیشتر افراد از حساب شما عبور کرده و آن را نادیده می گیرند. یک حساب خصوصی هدف از حضور در اینستاگرام را شکست می دهد.

وارد تنظیمات نمایه خود شوید و گزینه “عکسها خصوصی هستند” را خاموش کنید. وقتی حساب شما باز و عمومی است ، همه می توانند محتوای شما را بدون هیچ مانع محدود کننده ای مشاهده و به اشتراک بگذارند.

3. خرید دنبال کنندگان خود.

ممکن است در ابتدا خرید فالوور راهی سریع برای تقویت حساب خود باشد. ممکن است فکر کنید که اگر شماره پیروان شما به اندازه کافی چشمگیر باشد ، مطمئناً دیگران را به خود جذب می کند. با این حال ، این مسیر فقط ارزش آن را ندارد.

بزرگترین مشکل این است که این پیروان فقط ربات هستند. آنها به هیچ وجه با محتوای شما تعامل نخواهند داشت یا با آنها درگیر نخواهند شد.

این امر منجر به عارضه دیگری می شود. اگر تعداد زیادی فالوئر دارید اما به سختی لایک یا نظری در مورد پست های خود دارید ، به نظر یک بازدید کننده مشاهده کننده مشکوک خواهد بود و نام تجاری شما غیر معتبر به نظر می رسد.

بهترین شرط شما این است که جامعه خود را به همان شکل ایجاد کنید روش قدیمی. با معاشرت با کاربران واقعی و ارسال محتوایی که از آنها لذت می برند ، به آنها دسترسی پیدا کنید. این ممکن است روند کندتری باشد ، اما پیروی وفادارتر و واکنش پذیرتری را تضمین می کند.

4. بخش زیستی خسته کننده یا خالی.

برخی از حساب ها حداقل کوشش را برای تهیه بیوگرافی خود دارند ، در صورتی که اصلاً زحمت نوشتن چیزی را دارند. این یک فرصت خوب را هدر می دهد.

بیوگرافی خود را به عنوان معرفی برند خود مشاهده کنید. تا جایی که ممکن است خلاصه باشد ، از این فضا استفاده کنید تا به بیننده خود بگویید که شرکت در مورد چه چیزی صحبت می کند. به آنها بگویید چه کاری انجام می دهید و چه محصولی را می فروشید.

از تزریق شخصیت به توصیف خود نترسید. درک فلسفه ، ارزشها و نگرش برند خود را به خوانندگان ارائه دهید.

5. پیوندی را در بیوگرافی خود لحاظ نکنید.

فراموش نکنید که در انتهای بیوگرافی پیوندی به وب سایت یا فروشگاه خود اضافه کنید. بینندگان باید بدانند که کجا می توانند بیشتر بیاموزند و محصولات شما را خریداری کنند.

این یکی از اولین کارهایی است که باید هنگام ایجاد حساب خود انجام دهید. اگر نمیتوانید صفحات بازدید را به بازدیدکننده سود تبدیل کنید ، هدر دادن آن است. به هر حال ، این هدف اصلی داشتن حساب کاربری است.

6. هیچ استراتژی شفافی وجود ندارد.

مارک های زیادی به اینستاگرام می پرند و بدون هیچ آینده نگری شروع به ارسال پیام می کنند. برخی فقط شروع به ارسال هرگونه عکس صریح و روشن می کنند که در دست دارند. اگرچه این یک رفتار معمول برای اکثر کاربران با Instagrams شخصی است ، اما یک روش ضعیف برای مدیریت حساب شرکت شما است.

قبل از شروع به یک برنامه مشخص نیاز دارید.

بازاریابی خوب این کمپین اهدافی را تعیین می کند و استراتژی های محکمی را برای چگونگی دستیابی به آنها تشکیل می دهد. ابتدا باید تمرکز خود را کم کنید. به یک هدف عملی برسید که امیدوارید به آن برسید. این می تواند جذب یک جمعیت خاص باشد ، یا باعث تقویت تصویر برند شما شود. بعد از اینکه به تمرکز خود رسیدید ، با در نظر گرفتن این هدف شروع به تولید محتوا کنید.

7. استفاده از هشتگ به روش اشتباه.

هشتگ ها ابزاری اساسی در کمک به کاربران در یافتن محتوای شما هستند. آنها به طور م contentثر محتوای مرتبط را زیر چتری سازماندهی می كنند كه همه می توانند از طریق آن جستجو كنند.

به نظر می رسد همه نمی دانند كه چگونه از آنها به درستی استفاده كنند. ممکن است ناامیدکننده باشد که مجبور شوید محتوای غیر مرتبط را از بین ببرید و یک هشتگ خوراک را مسدود کنید.

بنابراین فقط باید هشتگ هایی را که برای پست های شما مناسب هستند استفاده کنید. تلاش برای پرش به هشتگ باند بدون مشارکت فقط بر علیه شما موثر خواهد بود. اگر پست های شما بی ربط باشد ، کاربران بیشتر تمسخر می کنند و از آنها اجتناب می کنند.

همچنین ، زیرنویس های خود را با مقدار بیش از حد هشتگ پر نکنید. هر تعداد زیر 10 سال باید خوب باشد. اگر بیشتر از این کار کنید ، به نظر می رسد پوچ و به هم ریخته است.

8. عدم انسجام.

سازگاری سنگ بنای بازاریابی برند است. این یک دیدگاه متحد کننده برای نام تجاری است ، از سبک زیبایی آن تا ارزش های اصلی آن. مارک سازگار قابل شناسایی است.

قبل از انتشار هر پست ، از خود بپرسید که آیا با بقیه مطالب شما متناسب است یا خیر. آیا همان پیام را برقرار می کند؟ آیا با نگرش تثبیت شده برند مطابقت دارد؟ آیا از نظر بصری با هم مخلوط می شود یا اینکه ناشیانه بیرون می زند؟

مخاطبان دوست دارند بدانند چه انتظاری از مارک های مورد علاقه خود دارند. این همان چیزی است که آنها را باز می گرداند و باعث می شود منتظر ارسال بعدی شما باشند.

9. تنوع کافی نیست.

در سمت دیگر سکه ، محتوای تکراری بیش از حد می تواند پیروان را از آن دور کند. اگر هر عکس در خبرمایه شما یکسان باشد ، برای بینندگان یکنواخت می شود.

در صورت امکان با محتوای خود خلاق باشید. سعی کنید از زاویه های مختلف به مسائل نگاه کنید و وقتی احساس کردید ایده ای را به اتمام رسانده اید ، دنده ها را عوض کنید.

برای الهام بخشیدن ، در اینستاگرام به اطراف خود نگاه کنید تا ببینید محبوبیت چیست اگر احساس می کنید این روند می توانند محتوای برند را افزایش دهند ، روندهای نوظهور را در آن بگنجانید. تأثیرات مختلف را با هم ترکیب کنید و سعی کنید چیز جدیدی ایجاد کنید.

10. ارسال پست های متنوعی.

اگر هر زمان را در اینستاگرام گذرانده باشید ، ممکن است متوجه شده باشید که نوع خاصی از پست شایع است. این معمولاً شامل یک نقل قول یا یک متن از متن در یک پس زمینه ساده است. این پست ها می توانند در بعضی مواقع کاملاً خنده دار و الهام بخش باشند.

با این حال ، این نوع پست ها نباید شکل اصلی محتوای شما باشند. آنها به عنوان پر کننده به بینندگان برمی خورند و شما را تنبل نشان می دهند.

محتوای بصری خود را در اولویت این پست های متن محور قرار دهید. گرچه به مناسبت ها کاملاً خوب هستند ، اما جذابیت اصلی بیشتر کاربران اینستاگرام نیستند. این عکس ها و فیلم ها هستند که توجه شما را جلب می کنند.

11. زمان های ارسال نامنظم.

به نظر می رسد برخی از حساب های اینستاگرام فقط یک بار در ماه آبی ارسال می کنند ، در حالی که دیگران روزانه مطالب زیادی را منتشر می کنند. هیچ یک از این افراط و تفریط ایده آل نیست. مورد اول علاقه بینندگان را از بین می برد ، در حالی که دومی آنها را آزرده خاطر می کند.

پیدا کردن یک برنامه متعادل برای ارسال ، بخشی ضروری برای دستیابی به موفقیت در سیستم عامل است. شما می خواهید یک برنامه منظم ، قابل اعتماد و بیشترین مشارکت را داشته باشید.

ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند در برنامه ریزی محتوای شما به شما کمک کند ، مانند Buffer ، Hootsuite و خلبان اجتماعی .

12. نادیده گرفتن نظرات و پیشنهادات.

انتظار نمی رود بدون تعامل با سایر افراد ، در یک شبکه اجتماعی بسیار دور شوید. بنابراین نادیده گرفتن پاسخ های ارسال شده خود اشتباه است.

تا می توانید به هر تعداد نظر پاسخ دهید. از کاربران به خاطر صحبت های مثبتشان تشکر می کنیم و تمام تلاش خود را برای رفع انتقادهای منفی انجام می دهیم. پیشنهادات را در نظر بگیرید گاهی اوقات پیروان شما می توانند واقعاً ایده های خوبی داشته باشند.

پیروان شما از اینکه برای شناختن آنها وقت گذاشتید سپاسگزار خواهند بود. این ارتباط قوی تری بین آنها و نام تجاری ایجاد خواهد کرد.

تنها افرادی که باید از آنها اجتناب کنید ، ترول های آشکار هستند. این افراد فقط در تلاشند تا شما را در تأیید سخنان ناامیدکننده خود طعمه بزنند.

13. کشیدن محتوای افراد دیگر.

هیچ کس دزد شبکه های اجتماعی را دوست ندارد. به دلیل سرقت مطالب دیگران ، اغلب حساب ها فراخوانی و تمسخر می شوند. این یک راه سریع برای از دست دادن احترام در سیستم عامل است.

همیشه بخاطر داشته باشید که برای ارسال هر چیزی که خودتان ایجاد نکرده اید اجازه بگیرید. اگر سازنده نه گفت ، پس باید به خواسته های او احترام بگذارید.

همچنین منابع خود را در زیرنویس ها ذکر کنید. اگر هرگونه نظر ایجاد شده توسط کاربر را ارسال کردید ، باید پیوندی به حساب او داشته باشید.

14. به عقب برنمی گردد.

حداقل کاری که می توانید برای یک پیرو انجام دهید این است که آنها را دنبال کنید. این روزها در شبکه های اجتماعی به عنوان یک حسن نیت ارائه می شود.

تلاش کمی لازم است – تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک دکمه را کلیک کنید! و این حرکتی است که پیرو شما متوجه آن می شود و از آن قدردانی می کند.

همچنین این چیزی است که از خودتان بهره مند خواهید شد. پیروی از طرفدارانتان به شما کمک می کند بینش مخاطبان خود و اینکه از چه محتوایی بیشتر لذت می برند ، باشد. می توانید از این اطلاعات برای مطابقت با سلیقه آنها استفاده کنید.

15 نوشتن کپشن های DULL.

یک عکس عالی شایسته یک عنوان مناسب است. در حقیقت ، زیرنویس ها شما باید تقریباً به اندازه خود مطالب مهم تلقی شوند.

زیرنویس ها هرگز نباید خسته کننده باشد آنها باید آموزنده ، سرگرم کننده یا احساسی باشند و ترجیحاً همه موارد فوق باشد. عنوان باید زمینه پشت تصویر را برای مخاطب فراهم کند یا باید به او چیزی بدهد که درباره آن فکر کند.

هنگام نوشتن زیرنویس از زبان توصیفی قوی استفاده کنید. با قرار دادن مهمترین جزئیات در جلو مستقیم و مختصر باشید. قبل از اینکه متوجه موضوع شوند خوانده های خود را جمع نکنید و آنها را مجبور کنید که یک داستان کوتاه کامل را بخوانند.

اگر می خواهید نظرات را تشویق کنید ، یک سوال بپرسید. کاربران هر زمان که خواستار شوند ، مستعد ابتکار نظرات خود هستند.

16. تبلیغ بیش از حد سخت.

هیچ چیز سریعتر از یک بازاریاب که خیلی پرخاشگر است ، روحیه را از بین نمی برد. هیچ کس احساس نمی کند که مجبور به خرید چیزهایی شده است.

این امر به ویژه در اینستاگرام ، جایی که بیشتر کاربران فقط برای مشاهده تصاویر و تماشای فیلم ها در آنجا هستند ، بیشتر صدق می کند. آنها خواهان جریان مداوم محتوایی هستند که دارای ارزش و محتوایی باشد. به طور معمول تبلیغات آشکار را نیز در نظر نمی گیرند.

از همه بدتر مارک هایی هستند که سعی می کنند مخاطبان خود را برای بازیگری تحت فشار قرار دهند. پاسخ به نظرات با درخواست پیگیری ، خرید محصولات و اشتراک مطالب نامطلوب و ناپسند است.

بهتر است در زمین فروش خود راحت و آرام باشید. فراخوان اقدام یا پیوند به فروشگاه خود را در زیرنویس ها وارد کنید ، اما مسئله را فشار ندهید. درعوض ، هنگام تعامل مستقیم با پیروان ، تمرکز خود را بر روی خوشایند و مکالمه بودن بگذارید.

برند را هرچقدر می توانید انسانی کنید. محتوایی را که نمای پشت صحنه کسب و کار شما را ارائه می دهد ، به اشتراک بگذارید. به نمایش گذاشتن کارمندان و گشودگی در مورد کارهایی که انجام می دهید نشانگر این است که شما بیش از یک شرکت بی چهره هستید.

17. خود-مرکز بودن.

ما دیگر در دوره فضای اینترنت نیستیم. رسانه های اجتماعی این نیستند که خود را بالاتر از دیگران قرار دهند. بیشتر به سمت اجتماعات بزرگتر و بهم پیوسته می رود.

اینستاگرام خود را در مورد خودتان نسازید. به عنوان مثال ، شما می توانید محتوای ساخته شده توسط کاربر را در صفحه خود قرار دهید. شما همچنین می توانید مسابقه هایی را برگزار کنید و از پیروان خود دعوت کنید ایده هایی را برای کمپین های خود ارسال کنند.

شرکت هایی که آگاهی اجتماعی را نشان می دهند به ویژه مورد احترام هستند. مردم تحت تأثیر کارهای ایثارگرانه مانند کار در امور خیریه و کمک مالی به اهداف شایسته قرار می گیرند.

18. بازنشر بیش از حد.

بار دیگر انتشار مجدد مطالب مشکلی ندارد. در حقیقت ، بازدید مجدد از موارد دلخواه قدیمی می تواند سرگرم کننده باشد. همچنین می توانید مواردی را که احساس می کنید برای اولین بار مورد توجه قرار نگرفته اند و سزاوار فرصت دوم هستند برگردانید.

با این حال ، دوباره پست مجدد نکنید. اگر دنبال کننده ها بارها و بارها تصاویر مشابه را ببینند ، شروع به از دست دادن خواهید کرد.

خوراک Instagram خود را تازه و ابتکاری نگه دارید. به دلیل پر کردن مکان ، پست های تکراری ایجاد نکنید.

19 اعتماد به اتوماسیون.

برخی از مارک ها به استفاده از ابزاری برای خودکار کردن حساب های اینستاگرام خود روی آورده اند. این بدان معناست که تمام نظرات آنها پاسخهای عمومی ارسال شده توسط رباتهای برنامه ریزی شده است.

راحتی این گزینه مطمئناً جذاب است ، خصوصاً اگر فکر نمی کنید بتوانید حجم پاسخ دادن به پیروان را تحمل کنید. اما جایگزینی ضعیف برای تعاملات واقعی با کاربران دیگر است.

در عملکرد خوب پاسخهای خودکار محدودیتی وجود دارد. هرچه نظر یک پیرو مشخص تر باشد ، مصنوعی بودن حساب شما بارزتر خواهد بود.

حتی اگر نتوانید به همان تعداد نظر پاسخ دهید ، پاسخهای شخصی همیشه ترجیح داده می شوند. آنها به پیروان شما نشان می دهند که شما اهمیت می دهید.

20. NEGLECTING VIDEO محتوا.

تصاویر در همه جا حاضر ترین نوع محتوای اینستاگرام هستند. به نظر می رسد که آنها بیشترین بازدید و اشتراک را در وب سایت به خود جلب می کنند.

با این حال ، این بدان معنی نیست که شما باید از محتوای ویدئو چشم پوشی کنید. سالهای اخیر ، اینستاگرام پشتیبانی آنها از ویدیوها را افزایش داده است. سال گذشته حداکثر طول فیلم را از 15 ثانیه به یک دقیقه کامل افزایش داد.

جسور باشید و آزمایش کنید. فیلم های قابل توجهی تولید کنید که مخاطبان شما قادر به چشم پوشی از آنها نباشند.

21. ارتباط متقابل حسابهای رسانه اجتماعی خود را انجام ندهید.

اینستاگرام ، توییتر و فیس بوک خود را به عنوان نهادهای کاملاً جداگانه مشاهده نکنید. هم افزایی فعالیت شما بین آنها می تواند قدرت آنها را افزایش دهد.

به عنوان مثال ، اگر در توییتر مسابقه ای برگزار می کنید ، می توانید با ارسال یک پست ، پیروان اینستاگرام خود را در این باره آگاه کنید.

به دلیل اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، بسیاری از ویژگی های داخلی وجود دارد که از ادغام بین دو سیستم عامل پشتیبانی می کند. اگر در اینستاگرام پستی ارسال کردید ، آن را در صفحه فیس بوک خود نیز به اشتراک بگذارید.

22. عدم موفقیت در انتشار مجدد.

اشتباه تایپی خجالت آور است. قبل از ارسال مطلب ، از نظر غلط املایی یا دستوری حتماً بررسی کنید. حفظ شهرت حرفه ای بودن نیاز به کنترل کیفیت در همه زمینه ها دارد.

شما نمی خواهید مارک شما به دلیل یک اشتباه خاص بسیار سخت و خنده آور به یک مسخره تبدیل شود یا به یک میم تبدیل شود.

23 اجتناب از نفوذ

در صورت استفاده صحیح ، بازاریابی تأثیرگذار می تواند ROI قابل توجهی در اینستاگرام فراهم کند. اینفلوئنسرها بدون شک بازی بازاریابی را تغییر داده اند. آنها می توانند سطح تعامل را تا 100 برابر نرخ عادی بالا ببرند.

به زبان ساده ، مردم به تأثیرگذاران اعتماد می کنند. به آنها گفته می شود که قابل رویت و صادق هستند و توصیه های آنها وزن زیادی دارد.

این احمقانه است که هر مارکی با تأثیرگذاران شریک نباشد. اینفلوئنسر را پیدا کنید که مخاطبان هدف شما را جذب کند و با آنها رابطه برقرار کنید. این می تواند شامل ارسال محصولات برای بازبینی یا اجازه دادن به آنها برای گرفتن حساب شما به مدت یک روز باشد.

فقط بخاطر داشته باشید که هر معامله ای را که با اینفلوئنسرها می بندید را فاش کنید ، به عنوان FTC مارک هایی را که چنین نمی کنند سرکوب می کند.

24. در حال حذف پست های زیر.

سهام بیش از حد در سهمیه های دلخواه قرار ندهید. اگر پستی نتواند انتظارات عملکرد را برآورده کند ، دلیلی برای حذف آن وجود ندارد.

حتی نرخ تعامل کم نیز از هیچ یک بهتر است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که حرکت کنید و از تجربه یاد بگیرید.

25. فراموش کردن درباره محصول.

بسیاری از مارک ها بی احترامی را به عنوان بخشی از هویت خود ایجاد کرده اند. با این حال ، این نباید بهانه ای برای انتشار محتوای تصادفی و قطع ارتباط باشد.

بیشتر پست های شما باید مربوط به مارک به نوعی. اگر محصولات یا آرم شما را به نمایش نمی گذارد ، باید از نظر موضوعی یکپارچه باشد.

شاید بتوانید روش های ظریف ارائه محصول خود را پیدا کنید. به عنوان مثال ، اگر کفش های مخصوص دویدن می فروشید ، ممکن است به فکر تولید محتوا با ورزشکارانی باشید که هنگام پوشیدن خود را به ارتفاع جدیدی برسانند. تصاویر و فیلم های دیگری که ارسال می کنید می توانند بر اساس این موضوع الهام بخش و خودسازی شوند.

برای شروع هرگز دلیل حضور در اینستاگرام را فراموش نکنید. شما می خواهید خوانندگان خود به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *