از زمان معرفی Instagram Stories ، این نوشته برای Snapchat روی دیوار بوده است. دوران آن در حال پایان است.

مطمئناً ، Snapchat ابتدا اینجا بود. قطعاً به خاطر آنچه که به دست آورده است سزاوار تقدیر است. این پیشگام پیام رسانی تصویری زودگذر بود. همچنین با سرعت متوسطی به رشد خود ادامه می دهد ، به این معنی که ممکن است هنوز زندگی خود را حفظ کند.

با این وجود ، در مدت زمان یک سال ، اینستاگرام موفق شده است آن را در تقریباً هر منطقه قابل تصور بالا بیاورد. Snapchat را در بازی خود شکست داد و از نظر محبوبیت بر آن غلبه کرد.

بنابراین این برای بازاریابان چه معنایی دارد؟

وقت آن است که کشتی را بپرید و اگر پناه می برید سوار شوید. قبلاً در این مقاله تعدادی از دلایلی که چرا Instagram Stories بستر بهتری برای تجارت شما است ، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

پایگاه کاربر

اینستاگرام یکی از بزرگترین و بزرگترین است سریعترین رشد شبکه های اجتماعی در حال حاضر. بیش از 700 میلیون کاربر در این سیستم عامل وجود دارد که 400 میلیون نفر از آنها هر روز فعال هستند. علاوه بر این ، در حدود 250 میلیون کاربر در حال استفاده و اشتراک هستند داستانهای اینستاگرام. طی دو ماه ، Stories نزدیک به 50 میلیون کاربر افزایش یافت.

Snapchat به راحتی نمی تواند در این عرصه با اینستاگرام رقابت کند. در مقایسه ، آنها فقط توانسته اند 177 میلیون کاربر فعال روزانه از ماه آگوست. این یک نشانه واضح است که این سیستم عامل به یک دوره رکود رسیده است.

Instagram Stories اگر می خواهید به بیشترین مخاطب ممکن دسترسی پیدا کنید ، انتخاب آشکاری است. با توجه به حجم گسترده پایگاه کاربری آن ، تقریباً تضمین شده است که با میزان تعامل بیشتری نسبت به Snapchat روبرو خواهید شد.

عملکرد جستجو

Snapchat انجام نمی شود قابلیت جستجوی کاملی ندارید ، و یافتن حساب های دیگر اغلب دشوار است. اخیراً این پلتفرم یک ویژگی جستجوی جهانی جدید را راه اندازی کرده است ، اما هنوز هم آنطور که باید مناسب نیست.

سر و کله زدن در حسابها بدون دانستن دقیق نامهای کاربری تقریباً غیرممکن است. دلیل این امر این است که اسنپ چت بیشتر به پیام رسانی با دوستان و سایر مخاطبین گرایش دارد. فقط برای دیدن محتوای خارج از افرادی که قبلاً آنها را دنبال می کنید باید به کارهای اضافی بپردازید. “Stories” عمومی وجود دارد که در هنگام جستجو ظاهر می شود ، اما از هر دسته کاربر بی بهره است.

در همین حال ، اینستاگرام دارای گزینه های جستجوی برتر است. کاربران را می توان با هشتگ ، نام و برچسب های جغرافیایی مبتنی بر مکان یافت. اینستاگرام همچنین حساب ها را توصیه می کند و دارای یک صفحه “کاوش” است که محتوای مربوط به علایق شما را برجسته می کند. این بدان معناست که فرصت بیشتری برای افراد برای کشف و پیگیری شما وجود دارد.

کیفیت تصویر

کیفیت در مورد محتوا حاکم است. هرچه از نظر زیبایی شناسی چیزی خوشایندتر باشد ، افراد بیشتری به سمت آن جذب می شوند. هیچ کس نمی خواهد وقت خود را به تماشای چشمهای چشم تلف کند.

این امر خصوصاً در مورد بازاریابی بیشتر صدق می کند. اکثر مردم در حال حاضر در برابر تبلیغات آشکار همانطور که هست مقاومت نشان می دهند. اگر آنها مجبور به مشاهده آن هستند ، ترجیح می دهند که مقداری از آن ارزش می گیرند. به همین دلیل است که بازاریابان همیشه باید در ارائه محتوای با بالاترین کیفیت تلاش کنند.

Snapchat در مورد به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها مستقیماً از دوربین تلفن شما ساخته شده است. این بدان معنی است که اسنپ ها اغلب از نور و ترکیب مناسب برخوردار نیستند. همچنین به دلیل وضوح پایین تمایل به دانه دانه بودن دارند. در نتیجه ، شما به ندرت محتوای جذاب بصری را در سیستم عامل مشاهده می کنید.

در مقابل ، Instagram Stories امکان بارگذاری با وضوح بالاتر را فراهم می کند. قبل از انتشار مطالب خود می توانید ویرایش کنید و جلوه ای حرفه ای به آن بدهید. همچنین در صورت تمایل به افزودن چند ابله به عکسهای خود ، ابزارهای پیشرفته ترسیم را از Snapchat ارائه می دهد.

ادغام FACEBOOK

اینستاگرام توسط فیس بوک خریداری شده است در سال 2012 ، در یک معامله ارزشمند میلیارد دلاری. در آن زمان ، برخی از صاحب نظران گفتند که فیس بوک بیش از حد پرداخت کرده است ، اما اکنون مشخص شده است که فیس بوک پتانسیل گسترده شبکه را مشاهده کرده و از آن استفاده کرده است.

با وجود منابع بی حد و حصر شرکت مادر ، اینستاگرام رشد چشمگیری داشت. >

یکی از بزرگترین مزایای این خرید ادغام بین سیستم عامل ها است. محتوا را می توان به طور یکپارچه بین فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک گذاشت. اینستاگرام حتی در حال آزمایش ویژگی است که به شما امکان می دهد Stories را مستقیماً به فیس بوک ارسال کنید.

ارتباط متقابل یک دارایی بسیار ارزشمند در عصر دیجیتال است. امکان به اشتراک گذاری محتوا از طریق سیستم عامل ها ، احتمال دیده شدن آنها را افزایش می دهد. برخی از مخاطبان فیس بوک شما ممکن است از حضور اینستاگرام شما آگاهی نداشته باشند ، بنابراین این امر می تواند به آنها در هدایت آنها کمک کند.

گزینه های هدف

یک مزیت دیگر نیز وجود دارد اینستاگرام از فیس بوک به ارث می رسد: قابلیت های دقیق هدف گذاری.

فیس بوک قدرتمندترین تبلیغات را در اطراف هدف قرار داده است. این چیزی است که آنها طی سالها به طور گسترده ای توسعه داده اند و از چاههای عمیق داده های تولید شده توسط 2 میلیارد کاربر آنها استفاده می شود. و همچنین نکات معمول جمعیتی مانند سن ، نژاد ، جنسیت و ملیت ، آنها فعالیت آنلاین ، رویدادهای زندگی ، عادات خرید ، تاریخ سفر ، دیدگاه های سیاسی و سایر اطلاعات شخصی را بررسی می کنند.

بنابراین ، وقتی تبلیغات را برای مخاطبان خود را در اینستاگرام ، شما همچنین در حال استفاده از داده های فیس بوک آنها هستید.

Snapchat خدمات خاص خود را برای هدف گذاری دارد ، اما محدود به پایگاه کاربر خود است. این امر آن را در معرض ضرر متمایز قرار می دهد.

بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان و اطلاعات جمعیتی خود کسب کنید. . این اطلاعات برای مارک هایی که به دنبال جمعیتی بالقوه برای هدف گیری هستند بسیار مفید است.

هزینه های تبلیغاتی

با تبلیغات بازاریابی ، همه به دلار و سنت می رسد. این حقیقت عملی است که همه آن را زیر پا می گذارد. شما فقط می توانید تا آنجا که بودجه شما اجازه می دهد انجام دهید. به همین دلیل شما باید مطمئن شوید که ارزش پول خود را بدست آورده اید.

اکثر منابع نشان می دهند که تبلیغات اینستاگرام ارزان تر از Snapchat است. برخی گزارش می دهند که حتی می توانند نصف قیمت آنها باشد. گرچه هزینه دقیق آن بسته به مشخصات کمپین شما متفاوت است ، اما به نظر می رسد که اینستاگرام به طور متوسط ​​بستر مقرون به صرفه تری است.

اینستاگرام همچنین دارای داشبوردی است که در آن می توانید تبلیغات را خریداری کرده و تجزیه و تحلیل آنها را کنترل کنید. این یک ابزار فوق العاده مفید است که به شما کمک می کند کمپین های خود را متحد و مدیریت کنید. همچنین می توانید برای اندازه گیری بیش از 30 معیار دقیق از یک ابزار شخص ثالث مانند SocialFox استفاده کنید. Snapchat اخیراً Ad Manager مشابهی را راه اندازی کرده است ، اما کاملاً به اندازه سرویس های اینستاگرام مقاوم نیست.

با Instagram Insights ، می توانید برای مواردی بیش از تبلیغات ، به تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشید. همچنین می تواند جزئیاتی درباره بازدیدهای نمایه ، میزان ترافیک هدایت شده به وب سایت شما و انواع دنبال کننده هایی که به آنها رسیده اید را به شما ارائه دهد.

دسترسی

استفاده و پیمایش اینستاگرام آسان تر از Snapchat است. این دلیل اصلی موفقیت Instagram Stories است. این یک رابط کاربری بصری است که بسیاری از مشکلات مردم با Snapchat را برطرف می کند.

به عنوان مثال ، یک نوار پیشرفت در بالای هر داستان وجود دارد. این به شما اجازه می دهد تا بدانید که تاکنون چقدر بازدید کرده اید. برای پخش مجدد یک داستان پس از پایان ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه را به سمت عقب بکشید. این یک نوآوری کوچک است ، اما تفاوت عمده ای در تجربه کاربر ایجاد می کند.

تقریباً همه چیز بسیار ساده تر از معادل Snapchat است. این شامل حساب های زیر ، جستجوی داستان ها و به اشتراک گذاری مطالب با دیگران است. در نتیجه ، احتمال جلب توجه در سیستم عامل بسیار بیشتر است.

HASHTAGS

اوایل امسال ، اینستاگرام داستانهای هشتگ . این داستان ها از طریق استفاده از هشتگ مشترک به یکدیگر متصل می شوند: هر زمان کسی هشتگ را جستجو کند ، Story شما در میان نتایج ظاهر می شود.

علاوه بر این ، می توانید هشتگهای به داستانهای خود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی نماد “Aa” کلیک کنید و هشتگی را که می خواهید از آن استفاده کنید به صورت متن بنویسید. با استفاده از هشتگ های مارک دار ، می توانید با چند بار ضربه زدن ، کاربران را به سمت محتوای بیشتری هدایت کنید.

Snapchat هشتگ ندارد. نزدیکترین آن به ژئو فیلترها است که به کاربران دیگر اجازه می دهد شما را با توجه به مکان شما پیدا کنند. اینستاگرام تقریباً به همان صورت برچسب های موقعیت مکانی دارای همین مورد است.

تعامل مشترک

در حال حاضر ، شما فقط می توانید به داستان های Snapchat با متن پاسخ دهید. این تقریباً ابتدایی است که صحبت از برقراری ارتباط می شود.

اینستاگرام تصمیم گرفته این ویژگی را تکمیل کند. اکنون کاربران می توانند با استفاده از تصاویر و فیلم ها به Stories پاسخ دهند. این شامل همه فیلترها ، برچسب ها و سایر ابزارهای مورد استفاده برای ویرایش است.

اکثر افراد در شبکه های اجتماعی می خواهند دیده شوند و همچنین محتوای دیگران را ببینند. گزینه پاسخگویی به دیگران به شیوه ای خلاقانه و جلب توجه بسیار جذاب تر از یک گپ متنی معمولی است.

این می تواند به برخی از فرصت های منحصر به فرد برای تعامل برندها با مخاطبان خود منجر شود.

پیوندهای وب

برخی از ویژگی ها فقط برای انواع خاصی از حساب ها در دسترس هستند. قابل توجه ترین آنها توانایی درج پیوندهای قابل کلیک در Instagram Stories است.

برای واجد شرایط بودن این ویژگی دو مورد لازم است. اولین مورد این است که باید یک حساب تجاری باشد. مورد دوم این است که این حساب به بیش از 10000 دنبال کننده نیاز دارد. این تنها محدودیت ها تاکنون است و این احتمال وجود دارد که این ویژگی در آینده به طور گسترده تری در دسترس قرار گیرد.

برای پیوست کردن پیوند ، شما فقط بر روی نماد زنجیره ای در بالای صفحه کلیک کنید در حالی که ساخت داستان خود را. با این کار به صفحه ای می رسید که می توانید URL را جای گذاری کنید. پس از آن ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی علامت سبز علامت بزنید و تمام شد. سپس می توانید به ویرایش مطالب خود برگردید.

Snapchat در حال حاضر به کاربران امکان می دهد پیوندهایی را در Snaps خود قرار دهند. با این حال ، استفاده از برنامه برای اهداف تجاری کاملاً بدون اجازه ممنوع است. مشارکت تأیید شده ضروری است ، در غیر این صورت ممکن است با حساب شما برخورد کنند. این امر باعث شده است که این پلتفرم کمتر از اینستاگرام برای مارک های تجاری دوستانه تر باشد.

پیوندها بخشی مهم از استراتژی رسانه های اجتماعی هر شرکتی است. از این گذشته ، هدف نهایی تأثیرگذاری بر مشتریان بالقوه برای خرید محصولات یا خدمات شما است. معمولاً این شامل هدایت آنها به وب سایتی است که بتوانند این کار را انجام دهند.

شما ممکن است هنوز 10 هزار فالوور نداشته باشید ، اما هنوز آزادید که پیوندی را در بیوگرافی اینستاگرام خود قرار دهید. Snapchat حتی فضای لازم برای انجام این کار را در نمایه شما فراهم نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *