50 نکته برای ایجاد یک دنباله بزرگ در اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر سریعترین شبکه اجتماعی در حال رشد است. نیمی از کاربران اینترنت جهان اکنون در آن هستند . با این وجود ، حتی اگر تصاویری شگفت انگیز ارسال کنید ، اغلب می تواند برای جذب مخاطب با اندازه مناسب دشوار باشد. این برای هر کسی که تازه کار خود را آغاز کرده است مأیوس کننده است.

در اینجا 50 نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تعداد کاربران اینستاگرام خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1. پاسخگو باشید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و هدف اصلی آن ارائه بستری برای معاشرت با افراد است. بنابراین شرکت ها باید از آن به عنوان فرصتی برای تعامل مستقیم با پیروان استفاده کنند. به هر گونه نظر ، س questionsال یا شکایتی که در پست های خود دریافت می کنید پاسخ دهید. اگر شما شخصی هستید و مخاطبان خود را می شناسید ، احتمال بیشتری وجود دارد که با نام تجاری شما پیوند داشته باشند.

2. نظرات را ترک کنید

خود را محدود به پاسخ دادن به افراد در پست های خود نکنید. تماس بگیرید و نظرات خود را در مورد محتوای سایر کاربران اعلام کنید. از عکس های آنها تعریف کنید و سعی کنید مکالمات خود را شروع کنید.

این را به عنوان فرصتی برای انسان سازی برند خود ببینید. در صورتی که افراد علاقه ای صادقانه به دیگران داشته باشند و کاملاً بر تبلیغات متمرکز نباشند ، افراد بیشتر جذب یک تجارت خواهند شد.

3. مطالب دیگران را پسندیده و به اشتراک بگذارید

بسیاری از کاربران اینستاگرام فقط برای پیگیری حساب های دیگر آنجا نیستند. آنها همچنین محتوای خود را ارسال می کنند ، امیدوارند مورد توجه قرار گیرد. پسندیدن و به اشتراک گذاشتن این محتوا باعث می شود آنها احساس قدردانی کنند و ممکن است لطف خود را جلب کنند.

مارک هایی که از محتوای ساخته شده توسط کاربران استقبال می کنند و از آنها تجلیل می کنند ، تمایل بیشتری برای جوامع اینترنتی دارند. این حتی می تواند آنها را ترغیب به تولید محتوایی با نام تجاری شما کند و در نتیجه باعث افزایش آگاهی شود.

4. دیگران را دنبال کنید

یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن دنبال کننده این است که خودتان افراد را دنبال کنید. در صورت تمایل آنها معمولاً مورد توجه قرار می گیرند و شما را دنبال می کنند.

به دنبال کاربرانی باشید که در جمعیت شناسی مخاطبان هدف شما هستند به طور خاص ، سعی کنید از افراد تأثیرگذار در جوامع مربوطه پیروی کنید. اگر این ارقام شما را دنبال کرده و مطالب شما را به اشتراک بگذارند ، ممکن است بتوانید برخی از پیروان آنها را به دست آورید.

5. ارسال هر روز

جریان مداوم محتوا برای هر حساب موفق اینستاگرام ضروری است. شما باید هر روز چیز جدیدی ارسال کنید تا در بالای خبرهای مردم بمانید. در حالی که محدودیتی برای میزان ارسال پست در یک روز وجود ندارد ، باید از بارگذاری بیش از حد دنبال کنندگان خود با محتوا جلوگیری کنید. کمی فاصله بیندازید.

6. در بیشترین ساعات بهینه منتشر شده

مطالعه ای توسط هافینگتون پست متوجه شد که 2 صبح و 5 بعد از ظهر است بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام بود. این ساعاتی است که کاربران به احتمال زیاد محتوای شما را مشاهده و با آن ارتباط برقرار می کنند.

با این حال ، ممکن است متوجه شوید که زمان های مختلف برای شما بهتر عمل می کند. شما باید نتایج را آزمایش کرده و تجزیه و تحلیل کنید. همچنین می توانید از SocialFox برای مشاهده زمان هایی که محتوای شما بهترین عملکرد را دارد استفاده کنید.

7. یک برنامه مستمر داشته باشید

پس از مشخص کردن اینکه کدام زمانها بیشترین تعامل را ایجاد می کنند ، ایجاد کنید برنامه ریزی کنید و محتوای خود را در فواصل منظم منتشر کنید. این امر به دنبال کنندگان شما چیزی می دهد که هر روز منتظر آن باشند.

ابزارهای مختلفی وجود دارد ، مانند بعدا ، به شما کمک می کند برنامه ارسال خود را ایجاد کنید.

8. استفاده از HASHTAGS TRENDING

هشتگ ها سریع ترین راه برای جلب توجه در هر شبکه اجتماعی هستند. وظیفه اصلی آنها متحد کردن بستر است. هر چیزی که در یک هشتگ محبوب ارسال شود ، در مدت زمان کوتاهی توسط بسیاری از افراد مشاهده خواهد شد.

با هشتگهایی که انتخاب می کنید هدفمند باشید و مطمئن شوید که محتوا به موضوع آن مربوط باشد.

9. HASHTAGS خود را ایجاد کنید

هنگامی که خود را در اینستاگرام تثبیت کردید ، سعی کنید یک هشتگ منحصر به فرد برای خود بسازید. این می تواند بخشی از یک کمپین باشد یا فقط یک هشتگ عمومی برای شما تهیه شده است.

اگر افراد زیادی آن را پخش کنند ، می تواند ویروسی شود و توجه مارک را جلب کند.

10 TAG PEOPLE

اینستاگرام این قابلیت را دارد که قبل از انتشار افراد را در تصویر شما نشان کنید. این می تواند به نفع شما استفاده شود. برای مثال ، می توانید حساب های تأثیرگذار را برچسب گذاری کنید ، و پیروان آنها هنگام مرور فید کاوش محتوای شما را مشاهده خواهند کرد.

هر چند از این ویژگی سوء استفاده نکنید. در صورت عدم ارتباط محتوا با حساب ذکر شده ، احتمالاً نادیده گرفته شده و اسپم تلقی می شود.

11. دنبال کنندگان خود را برای برچسب گذاری یک دوست

ایجاد کنید و یک محتوای مرتبط ایجاد کنید و به دنبال کنندگان خود بگویید اگر دوستشان در مورد آنها کاربرد دارد ، آنها را تگ کنید. همچنین می توانید محصولات را درج کرده و از دنبال کنندگان خود بخواهید تا دوستانی را که دوست دارند تگ کنند. می توانید از آنها برای نشان دادن شوخ طبعی استفاده کنید.

13. از EMOJIS

صرف نظر از احساس شما در مورد ایموجی ها ، ثابت شده است که آنها ابزارهای ارتباطی بصری موثری هستند. آنها به طرز چشمگیری در کمک به ایجاد لحن و احساسات یک پست مفید هستند. برخی حتی متوجه شده اند که استفاده از ایموجی ها میزان رشد پیروان خود را سه برابر کرده است .

14. به یک INSTAGRAM STORY

Instagram Stories که پست های موقتی هستند ناپدید می شوند ، بگویید ظرف 24 ساعت ، می تواند برای به روز رسانی ، تبلیغ محصولات یا اطلاع رسانی در مورد فروش فوری استفاده شود. این کار کاربران را تشویق می کند تا شما را دنبال کنند تا از رویدادهای جدید مطلع شوید.

15. استفاده از تبلیغات INSTAGRAM

ویژگی دیگری که در اختیار شماست تبلیغات اینستاگرام . با گزینه های سفارشی سازی ، می توانید تبلیغات خود را بر روی مشخصات خاص جمعیتی متمرکز کنید. انجام این کار تأثیر آنها را افزایش می دهد و افرادی را که بیشتر تمایل به دنبال کردن حساب شما دارند ، وارد می کند.

16. مخاطب خود را برای اقدام فراخوانید

گاهی مستقیم ترین روش بهترین است. از استفاده از زیرنویس های پست خود نترسید و از بینندگان بخواهید شما را دنبال کنند. به آنها مزایای دنبال کردن شما ، مانند به روز بودن در مورد آخرین اخبار و پیشنهادات را اطلاع دهید. ممکن است متوجه شوید که تنها چیزی که واقعاً لازم است این است که آنها را در جهت درست هدایت کنید.

17. نظرات و پیشنهادات را بپرسید

در زیرنویس عکس خود س askingال بپرسید. اینها ممکن است س questionsالاتی در مورد نام تجاری باشد ، یا ممکن است یک درخواست کلی از نگرش نسبت به یک موضوع خاص باشد. مردم در شبکه های اجتماعی دوست دارند هر زمان که فرصتی پیدا کرد نظرات خود را بیان کنند. برخی از کاربران حتی ممکن است ایده های ارزشمند و خلاقانه ای داشته باشند که بتواند جهت کمپین های شما را مشخص کند.

18. به بازخورد گوش دهید

اگر با محتوای خود به طلا رسیدید ، بینندگان شما را در نظرات به شما اطلاع می دهند. به آنچه م worksثر است توجه کنید و سعی کنید موفقیت های خود را تکرار کنید. در مورد اشتباهات احتمالی شما نیز همین امر صادق است. انتقادات و شکایات را نادیده نگیرید. آنها می توانند شما را به سمت مسائلی هدایت کنند که مانع از جذب بیشتر دنبال کنندگان می شود.

19. تم محتوای شما

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که بر زیبایی شناسی تأکید دارد. عکس و محتوای ویدئویی جاذبه اصلی است ، بنابراین انتظار می رود که مارک ها در کیفیت بصری خود فکر و مراقبت کنند. اکثر مارک ها تمایل دارند روی یک موضوع بصری خاص تمرکز کنند. این به یکپارچه سازی محتوای آنها و تشخیص فوری آن کمک می کند.

20. انتخاب فیلترها بصورت عاقلانه

اینستاگرام مجموعه وسیعی از فیلترها را ارائه می دهد. با این حال ، فقط به طور تصادفی شروع به استفاده از آنها نکنید.

مقدار معقولی از تحقیقات انجام شده است که فیلترها بیشترین جذابیت را برای افراد دارند. برای بررسی و بررسی داده ها قبل از غوطه وری وقت بگذارید. همچنین اجتناب از فیلترها به طور کامل قابل قبول است. اگر تصاویر شما به اندازه کافی قوی و بدون فیلتر هستند ، کافی است آنها را همانطور که هست استفاده کنید.

21. خیلی ویرایش نکنید

بعضی از افراد ویرایش عکس را خیلی زیاد انجام می دهند و از تصاویر کاملاً خوب کلافه هایی ایجاد می کنند. برای مثال ، فیلترهای زیاد می توانند کیفیت تصویر را تیره کنند. بارگذاری چشم انداز مطمئناً پیروان احتمالی را خواهد ترساند. مقداری خویشتنداری نشان دهید. همانطور که می گویند ، کمتر می تواند بیشتر باشد.

22. ایجاد ویدئو

اکثریت قریب به اتفاق محتوای اینستاگرام از عکس ها تشکیل شده است. ویدئوها فقط بیش از 10 همه پست ها را شامل می شوند. با این حال ، آنها تقریباً 18 درصد نظرات را از بینندگان ایجاد می کنند. این بدان معناست که ویدئوها یک منطقه دست نخورده از پلت فرم هستند. شما می توانید با ارسال ویدئوهای با کیفیت بالا و جلب توجه کنید.

23. INSTAGRAM LIVE را امتحان کنید

پخش زنده ویدیو در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، به ویژه در وب سایت هایی مانند Twitch و Periscope. بنابراین نباید تعجب کرد که اینستاگرام ویژگی ویدیوی زنده رایگان خود را راه اندازی کرده است.

می توانید از Instagram Live برای تعامل با مخاطبان خود در زمان واقعی استفاده کنید. سعی کنید جلسه ای داشته باشید که در آن به س questionsالات پاسخ دهید و به نظرات در صورت ظاهر شدن پاسخ دهید. این نوع رویدادها تمایل دارند بسیاری از کاربران را جذب کنند که می خواهند در جریان سرگرمی قرار بگیرند و در جریان پخش شناخته شوند.

24. دریافت CANDID

نگاهی به بینندگان در پشت صحنه عملیات خود در نظر بگیرید. بسیاری از مردم واقعاً درباره نحوه عملکرد شرکت ها کنجکاو هستند. این همچنین به آنها امکان می دهد نام تجاری را با عنصر انسانی تری مرتبط کنند ، که به ایجاد اعتماد با مشتریان شما کمک می کند.

24. نقل قول

ارسال نقل قول یک راه ساده و سریع برای تولید محتوا است. نقل قول هایی را انتخاب کنید که افکار عمیق را القا می کند و احساسات را برمی انگیزد. حتی اگر ساخت آنها آسان تر است ، اما نباید از کیفیت این پست ها غافل شوید. یک بلوک ساده از متن کار نمی کند. به طراحی آن از انتخاب فونت تا پس زمینه توجه کنید.

25. حفظ سطح بالایی از کیفیت

دنبال کنندگان شما پست های شما را با استاندارد خاصی نگه می دارند. شما باید تلاش کنید تا انتظارات آنها را برآورده کنید. ارائه مستمر محتواهای باکیفیت ، باعث می شود که محتوای مطبوع حفظ شود و بسیاری دیگر به آنها بپیوندند.

26. محصولات آینده را اذیت کنید

هر چند وقت یک بار به پیروان خود نگاه کنید. برخی از محصولات آینده یا پروژه های دیگری را که ممکن است روی آنها کار کنید به آنها نشان دهید. این می تواند سر و صدا ایجاد کند و دنبال کنندگان جدیدی را به ارمغان بیاورد.

در صورت تمایل ، می توانید با افزودن یک راز به این طعنه ها ، فتنه را برانگیخت. کمی محصول را مبهم کنید ، و سرنخ های مرموز را در زیرنویس ها قرار دهید. حتی ممکن است یک سری تمسخرهای مداوم برای ایجاد هیاهو برای افشای نهایی وجود داشته باشد.

27. نوشتن عناوین قانع کننده

هر یک از مطالب شایسته عنوان مناسب است. برخی از محتواها ممکن است فقط یک یا دو کلمه را تضمین کنند ، در حالی که برخی دیگر به یک یا دو جمله نیاز دارند. در هر صورت ، شما می خواهید زیرنویس های شما فریبنده باشد. این کار لذت بینندگان را افزایش می دهد و به آنها دلیلی می دهد که شما را دنبال کنند.

28. بررسی آنچه محبوب است

برای مرور دوره ای اینستاگرام مدتی وقت بگذارید. به محتوایی که بیشترین توجه را دارد نگاه کنید و سعی کنید دلیل محبوبیت آن را دریابید. آیا این سبک بصری است یا شاید موضوع تصویر باشد؟

با مشاهده روند می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. اگر چیزی را می بینید که فکر می کنید با نام تجاری شما سازگار است ، از آن الهام بگیرید و آن را متعلق به خود کنید.

29. ایجاد کلاژ

کلاژهای عکس می توانند محتواهای قابل توجه را ایجاد کنند. با استفاده از برنامه هایی مانند چیدمان ، قاب عکس ، عکس کلاژ ، InstaCollage یا شبکه عکس .

30. تمرکز بر چهره ها

هنگام مشاهده تصاویر ، افراد تمایل دارند به سمت چهره متمایل شوند. این یک غریزه طبیعی است ما بیشتر ارتباطات غیر کلامی خود را از طریق حالات و نشانه های صورت انجام می دهیم.

مطالعات نشان داده است که تصاویر با چهره 38٪ لایک بیشتر و 32٪ نظر بیشتر در اینستاگرام نسبت به کسانی که فاقد آن هستند. گرچه لازم نیست هر تصویری چهره داشته باشد ، اما داشتن برخی از موارد عاقلانه است.

31. انتخاب یک عکس پروفایل خوب

تصاویر نمایه کلیدی هستند. هر بار که شخصی از صفحه اینستاگرام شما بازدید می کند ، این تصویر را در بالای صفحه مشاهده می کند. یکی را انتخاب کنید که فکر می کنید نشان دهنده بهترین نام تجاری است. همچنین اطمینان حاصل کنید که 110px در 110px که نسبت ابعادی یک به یک است ، زیبا به نظر می رسد.

32. پیوستگی شبکه خود را حفظ کنید

مورد بعدی که بازدیدکنندگان در صفحه شما متوجه آن می شوند ، شبکه شما است. این نمای کلی از تمام پستهای موجود در خبرمایه شما است. قبل از انتشار ، می توانید شبکه خود را پیش نمایش کرده و موارد را به دلخواه خود جابجا کنید. ممکن است برخی از تصاویر در کنار هم قرار گرفتن بهتر به نظر برسند ، بنابراین سعی کنید شبکه خود را دوباره مرتب کنید تا یکپارچه به نظر برسد.

33. INSTAGRAM خود را در مورد بازاریابی فیزیکی

خود وارد کنید این روزها ، بازاریابی فیزیکی (بیلبوردها ، تابلوها ، آگهی ها و غیره) معمولاً فضایی برای حضور در شبکه های اجتماعی شما دارد. این به طور معمول شامل نمادها و نام کاربری سایت هایی مانند فیس بوک و توییتر است. شما باید Instagram خود را در بازاریابی فیزیکی نیز اضافه کنید.

34. TROGET NICHE GROUPS

همیشه بهترین کار این نیست که شبکه خود را به سطح وسیع برسانید. با داشتن شبکه ای متنوع مانند اینستاگرام ، گاهی اوقات سخت است که همه را راضی نگه داریم. وارد انجمن های کوچکتر و تخصصی شوید که در جمعیتی مورد نظر شما قرار دارند.

با دنبال کردن برخی از حساب ها و پسندیدن محتوای آنها ، با آنها پیوند برقرار کنید. سپس محتوای موردنظر خود را که به آنها اختصاص داده شده تولید کنید. این گروه های طاقچه اغلب به نفع مخاطبان گسترده تر نادیده گرفته می شوند. آنها از توجه شما به علایق خود قدردانی خواهند کرد.

35. محاکمه حضار رقبا

نگاهی به کاربرانی بیندازید که مارک هایی را که با شما در حال رقابت با SocialFox هستند دنبال می کنند. . اینها افرادی هستند که می خواهید بر آنها پیروز شوید.

از همان تاکتیک هایی که در بالا ذکر شد برای گروه های طاقچه استفاده کنید. هدف شما باید ارائه یک جایگزین جذاب برای رقبای خود باشد. به مخاطبان خود نشان دهید که بیشتر پاسخگو و اجتماعی هستید.

36. از خرید دنبال کنندگان خودداری کنید

خدمات بسیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد تعداد زیادی از دنبال کنندگان جعلی را خریداری کنید. برخی از شرکت ها این کار را به منظور ظاهر شدن محبوبیت خود انجام می دهند. اگرچه خرید فالوور وسوسه انگیز است ، اما انجام این کار اشکالاتی دارد.

بزرگترین مشکل این است که وب سایت هایی وجود دارند که به مردم امکان می دهند تعداد دنبال کنندگان حساب واقعی را بررسی کنند. اگر فالوور خریداری می کنید و شخصی شما را درگیر این کار می کند ، ممکن است نام تجاری شما به عنوان جعلی و غیر صادق شهرت پیدا کند.

بهترین گزینه این است که یک جامعه واقعی و پررونق خود را پرورش دهید. ممکن است در ابتدا کوچک باشد ، اما بسیار وفادارتر و معتبرتر از هر لژیون دیگری از ربات ها است.

37. جامعه خود را تعدیل کنید

هر شرکتی موظف است تا آنجا که ممکن است جوامع خود را مثبت و فراگیر کند. این شامل اطمینان از این است که بحث در بخش نظرات شما از کنترل خارج نمی شود.

هیچ کس نمی خواهد به جامعه ای بپیوندد که در آن افراد دائماً یکدیگر را مورد آزار و اذیت قرار می دهند. جامعه خود را از نزدیک تحت نظر داشته باشید و سریع در حل تعارضات باشید. اگر برای حفظ آرامش حذف نظرات و مسدود کردن کاربران ضروری است ، اینطور باشد.

38. تبدیل به یک حساب تجاری

اگر قبلاً حساب تجاری ندارید ، قطعاً باید تغییر را در نظر بگیرید. بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد همراه با آن وجود دارد ، مانند دکمه تماس و دسترسی به ابزارهای تجزیه و تحلیل Instagram.

39. بازبینی با تجزیه و تحلیل

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، مانند ما ، اطلاعات حیاتی زیادی در مورد دنبال کنندگان شما در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید انواع مختلفی از حقایق را در مورد آنها بیاموزید ، مانند زمان هایی که آنها بیشترین فعالیت را در پلت فرم دارند. همچنین می توانید دریابید که کدام یک از پست های شما موفق ترین بوده است ، بنابراین می توانید نقاط قوت خود را تقویت کرده و کیفیت محتوای خود را ارتقا دهید.

40. BIO خود را گسترش دهید

اگرچه ممکن است بی اهمیت به نظر برسد ، اما نباید بیوگرافی اینستاگرام خود را نادیده بگیرید. این یکی از قسمتهای صفحه شما است که بازدیدکنندگان قبل از اینکه تصمیم بگیرند که می خواهند شما را دنبال کنند ، به آنها نگاه می کنند. از بیوگرافی خود استفاده کنید تا اطلاعات مربوط به شرکت خود را در اختیار آنها قرار دهید ، آنها را از طریق پیوند به وب سایت اصلی خود ارسال کنید یا دعوت به عمل کنید.

41. شامل GEOTAGS

آیا عکس های شما در یک محیط قابل توجه گرفته شده است؟ سپس باید آن را جغرافیایی علامت گذاری کنید. هر کس دیگری که از برچسب جغرافیایی مشابه استفاده کرده یا جستجو کند ، می تواند آن را مشاهده کند. علاوه بر این ، می توانید با استفاده از برچسب های جغرافیایی مکان واقعی تجارت خود را به بینندگان ارائه دهید.

42. با INFLUENCERS

از بازاریابی تأثیرگذار در حالی که می توانید. اینفلوئنسرها چهره های تأثیرگذاری در هر شبکه اجتماعی هستند. نظرات و توصیه های آنها توسط بسیاری از کاربران ارزشمند است.

مشارکت با اینفلوئنسرها یک استراتژی بازاریابی برنده است. آنها اغلب صادق و قابل اعتماد تلقی می شوند. بنابراین اگر آنها کالایی را تأیید کنند ، پیروان آنها علاقه مند خواهند شد. با هر نفوذی که ممکن است از نام تجاری شما لذت ببرند تماس بگیرید. محصولات رایگان را برای بررسی به آنها پیشنهاد دهید. اگر اینفلوئنسر مشتاق به نظر می رسد ، می توانید آنها را سفیر رسمی مارک تجاری قرار دهید.

43. اجازه دهید یک مهمان تمام شود

تصرفات در اینستاگرام جایی است که به مهمان اجازه می دهید کنترل حساب شما را برای مدتی کنترل کند. مهمان می تواند یک تأثیرگذار یا سفیر برند باشد. همچنین می تواند یک فرد مشهور باشد ، مانند زمانی که -avocado-themed-posts-this-week-71309 “> حساب کاربری اینستاگرام ماری کلر در انگلیس به سرآشپز مشهور تس وارد برای یک هفته اجازه کار را می دهد . این رویدادها یک راه سرگرم کننده برای چاشنی خوراک شما و تزریق آن با دیدگاه های جدید است.

44. اینستاگرام خود را در وب سایت خود تبلیغ کنید

بازدیدکنندگان وب سایت اصلی شما از حساب اینستاگرام شما اطلاع ندارند مگر اینکه آنها را به آن پیوند دهید. چرا یک نشان را در جایی از صفحه قرار ندهید تا به آنها اطلاع دهید؟

45. پیوندهای اجتماعی خود را

شبکه هایی مانند فیس بوک و توییتر گزینه هایی برای پیوند دادن حساب اینستاگرام خود به آنها دارید. شما باید این کار را انجام دهید تا بتوانید محتوای خود را همزمان به چندین شبکه ارسال کنید.

46. از افراد دعوت کنید تا به INSTAGRAM بپیوندند

برخی از پیروان شما در سیستم عامل های ذکر شده ممکن است هنوز شما را در اینستاگرام دنبال نکنند. شما باید از آنها بخواهید که این کار را انجام دهند.

47. برگزاری مسابقات

مسابقات در آوردن افراد جدید عالی هستند ، زیرا آنها با انگیزه جایزه به دست می آیند. یک نوع مسابقه معمول شامل درخواست از کاربران برای ارسال عکس ها یا فیلم های خود است. سپس برنده را از بین آثار ارسالی انتخاب می کنید. فراموش نکنید که از هر شرکت کننده ای بخواهید برای صلاحیت شما را دنبال کند.

48. GIVEAWAYS

مسابقات تنها راه جذب کاربران با موارد رایگان نیست. به سادگی می توانید محصولات را هدیه دهید. با این حال ، هنوز هم باید اول از دیگران بخواهید که شما را دنبال کنند. همچنین می توانید از آنها بخواهید پست را به اشتراک بگذارند یا دوستان خود را تگ کنند.

49. دادن و بیرون کشیدن

فریاد زدن جایی است که یک حساب حساب دیگری را به دنبال کنندگان خود توصیه می کند. به هشتگهایی مانند # s4s ، #freeshoutout ، #shoutoutforshoutout و #outoutoutoutout #shoutout نگاه کنید. شما باید حسابهای زیادی پیدا کنید که مایل به انجام معامله هستند.

50. شریک همکاری های مشترک

مارک های مشابه دیگری نیز در اینستاگرام وجود دارد. می توانید سعی کنید با آنها مشارکت داشته باشید و با هم در زمینه ارتقا فعالیت کنید. این ممکن است به شکل یک مسابقه مشترک ، هدیه یا تبلیغ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *