50 نکته برای ایجاد یک دنباله بزرگ در اینستاگرام
اینستاگرام در حال حاضر سریعترین شبکه اجتماعی در حال رشد است. نیمی از کاربران اینترنت جهان اکنون در آن هستند . با این وجود ، حتی اگر تصاویری شگفت انگیز ارسال کنید ، اغلب می تواند برای جذب مخاطب با اندازه مناسب دشوار باشد. این برای هر کسی که تازه کار خود را آغاز کرده است مأیوس کننده است.
در اینجا 50 نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تعداد کاربران اینستاگرام خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.
آنچه در این نوشته خواهید خواند:
1. پاسخگو باشید
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و هدف اصلی آن ارائه بستری برای معاشرت با افراد است. بنابراین شرکت ها باید از آن به عنوان فرصتی برای تعامل مستقیم با پیروان استفاده کنند. به هر گونه نظر ، س questionsال یا شکایتی که در پست های خود دریافت می کنید پاسخ دهید. اگر شما شخصی هستید و مخاطبان خود را می شناسید ، احتمال بیشتری وجود دارد که با نام تجاری شما پیوند داشته باشند.
2. نظرات را ترک کنید
خود را محدود به پاسخ دادن به افراد در پست های خود نکنید. تماس بگیرید و نظرات خود را در مورد محتوای سایر کاربران اعلام کنید. از عکس های آنها تعریف کنید و سعی کنید مکالمات خود را شروع کنید.
این را به عنوان فرصتی برای انسان سازی برند خود ببینید. در صورتی که افراد علاقه ای صادقانه به دیگران داشته باشند و کاملاً بر تبلیغات متمرکز نباشند ، افراد بیشتر جذب یک تجارت خواهند شد.
3. مطالب دیگران را پسندیده و به اشتراک بگذارید
بسیاری از کاربران اینستاگرام فقط برای پیگیری حساب های دیگر آنجا نیستند. آنها همچنین محتوای خود را ارسال می کنند ، امیدوارند مورد توجه قرار گیرد. پسندیدن و به اشتراک گذاشتن این محتوا باعث می شود آنها احساس قدردانی کنند و ممکن است لطف خود را جلب کنند.
مارک هایی که از محتوای ساخته شده توسط کاربران استقبال می کنند و از آنها تجلیل می کنند ، تمایل بیشتری برای جوامع اینترنتی دارند. این حتی می تواند آنها را ترغیب به تولید محتوایی با نام تجاری شما کند و در نتیجه باعث افزایش آگاهی شود.
4. دیگران را دنبال کنید
یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن دنبال کننده این است که خودتان افراد را دنبال کنید. در صورت تمایل آنها معمولاً مورد توجه قرار می گیرند و شما را دنبال می کنند.
به دنبال کاربرانی باشید که در جمعیت شناسی مخاطبان هدف شما هستند به طور خاص ، سعی کنید از افراد تأثیرگذار در جوامع مربوطه پیروی کنید. اگر این ارقام شما را دنبال کرده و مطالب شما را به اشتراک بگذارند ، ممکن است بتوانید برخی از پیروان آنها را به دست آورید.
5. ارسال هر روز
جریان مداوم محتوا برای هر حساب موفق اینستاگرام ضروری است. شما باید هر روز چیز جدیدی ارسال کنید تا در بالای خبرهای مردم بمانید. در حالی که محدودیتی برای میزان ارسال پست در یک روز وجود ندارد ، باید از بارگذاری بیش از حد دنبال کنندگان خود با محتوا جلوگیری کنید. کمی فاصله بیندازید.
6. در بیشترین ساعات بهینه منتشر شده
مطالعه ای توسط هافینگتون پست متوجه شد که 2 صبح و 5 بعد از ظهر است بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام بود. این ساعاتی است که کاربران به احتمال زیاد محتوای شما را مشاهده و با آن ارتباط برقرار می کنند.
با این حال ، ممکن است متوجه شوید که زمان های مختلف برای شما بهتر عمل می کند. شما باید نتایج را آزمایش کرده و تجزیه و تحلیل کنید. همچنین می توانید از SocialFox برای مشاهده زمان هایی که محتوای شما بهترین عملکرد را دارد استفاده کنید.
7. یک برنامه مستمر داشته باشید
پس از مشخص کردن اینکه کدام زمانها بیشترین تعامل را ایجاد می کنند ، ایجاد کنید برنامه ریزی کنید و محتوای خود را در فواصل منظم منتشر کنید. این امر به دنبال کنندگان شما چیزی می دهد که هر روز منتظر آن باشند.
ابزارهای مختلفی وجود دارد ، مانند بعدا ، به شما کمک می کند برنامه ارسال خود را ایجاد کنید.
8. استفاده از HASHTAGS TRENDING
هشتگ ها سریع ترین راه برای جلب توجه در هر شبکه اجتماعی هستند. وظیفه اصلی آنها متحد کردن بستر است. هر چیزی که در یک هشتگ محبوب ارسال شود ، در مدت زمان کوتاهی توسط بسیاری از افراد مشاهده خواهد شد.
با هشتگهایی که انتخاب می کنید هدفمند باشید و مطمئن شوید که محتوا به موضوع آن مربوط باشد.
9. HASHTAGS خود را ایجاد کنید
هنگامی که خود را در اینستاگرام تثبیت کردید ، سعی کنید یک هشتگ منحصر به فرد برای خود بسازید. این می تواند بخشی از یک کمپین باشد یا فقط یک هشتگ عمومی برای شما تهیه شده است.
اگر افراد زیادی آن را پخش کنند ، می تواند ویروسی شود و توجه مارک را جلب کند.
10 TAG PEOPLE
اینستاگرام این قابلیت را دارد که قبل از انتشار افراد را در تصویر شما نشان کنید. این می تواند به نفع شما استفاده شود. برای مثال ، می توانید حساب های تأثیرگذار را برچسب گذاری کنید ، و پیروان آنها هنگام مرور فید کاوش محتوای شما را مشاهده خواهند کرد.
هر چند از این ویژگی سوء استفاده نکنید. در صورت عدم ارتباط محتوا با حساب ذکر شده ، احتمالاً نادیده گرفته شده و اسپم تلقی می شود.
11. دنبال کنندگان خود را برای برچسب گذاری یک دوست
ایجاد کنید و یک محتوای مرتبط ایجاد کنید و به دنبال کنندگان خود بگویید اگر دوستشان در مورد آنها کاربرد دارد ، آنها را تگ کنید. همچنین می توانید محصولات را درج کرده و از دنبال کنندگان خود بخواهید تا دوستانی را که دوست دارند تگ کنند. می توانید از آنها برای نشان دادن شوخ طبعی استفاده کنید.
13. از EMOJIS
صرف نظر از احساس شما در مورد ایموجی ها ، ثابت شده است که آنها ابزارهای ارتباطی بصری موثری هستند. آنها به طرز چشمگیری در کمک به ایجاد لحن و احساسات یک پست مفید هستند. برخی حتی متوجه شده اند که استفاده از ایموجی ها میزان رشد پیروان خود را سه برابر کرده است .
14. به یک INSTAGRAM STORY
Instagram Stories که پست های موقتی هستند ناپدید می شوند ، بگویید ظرف 24 ساعت ، می تواند برای به روز رسانی ، تبلیغ محصولات یا اطلاع رسانی در مورد فروش فوری استفاده شود. این کار کاربران را تشویق می کند تا شما را دنبال کنند تا از رویدادهای جدید مطلع شوید.
15. استفاده از تبلیغات INSTAGRAM
ویژگی دیگری که در اختیار شماست تبلیغات اینستاگرام . با گزینه های سفارشی سازی ، می توانید تبلیغات خود را بر روی مشخصات خاص جمعیتی متمرکز کنید. انجام این کار تأثیر آنها را افزایش می دهد و افرادی را که بیشتر تمایل به دنبال کردن حساب شما دارند ، وارد می کند.
16. مخاطب خود را برای اقدام فراخوانید
گاهی مستقیم ترین روش بهترین است. از استفاده از زیرنویس های پست خود نترسید و از بینندگان بخواهید شما را دنبال کنند. به آنها مزایای دنبال کردن شما ، مانند به روز بودن در مورد آخرین اخبار و پیشنهادات را اطلاع دهید. ممکن است متوجه شوید که تنها چیزی که واقعاً لازم است این است که آنها را در جهت درست هدایت کنید.
17. نظرات و پیشنهادات را بپرسید
در زیرنویس عکس خود س askingال بپرسید. اینها ممکن است س questionsالاتی در مورد نام تجاری باشد ، یا ممکن است یک درخواست کلی از نگرش نسبت به یک موضوع خاص باشد. مردم در شبکه های اجتماعی دوست دارند هر زمان که فرصتی پیدا کرد نظرات خود را بیان کنند. برخی از کاربران حتی ممکن است ایده های ارزشمند و خلاقانه ای داشته باشند که بتواند جهت کمپین های شما را مشخص کند.
18. به بازخورد گوش دهید
اگر با محتوای خود به طلا رسیدید ، بینندگان شما را در نظرات به شما اطلاع می دهند. به آنچه م worksثر است توجه کنید و سعی کنید موفقیت های خود را تکرار کنید. در مورد اشتباهات احتمالی شما نیز همین امر صادق است. انتقادات و شکایات را نادیده نگیرید. آنها می توانند شما را به سمت مسائلی هدایت کنند که مانع از جذب بیشتر دنبال کنندگان می شود.
19. تم محتوای شما
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که بر زیبایی شناسی تأکید دارد. عکس و محتوای ویدئویی جاذبه اصلی است ، بنابراین انتظار می رود که مارک ها در کیفیت بصری خود فکر و مراقبت کنند. اکثر مارک ها تمایل دارند روی یک موضوع بصری خاص تمرکز کنند. این به یکپارچه سازی محتوای آنها و تشخیص فوری آن کمک می کند.
20. انتخاب فیلترها بصورت عاقلانه
اینستاگرام مجموعه وسیعی از فیلترها را ارائه می دهد. با این حال ، فقط به طور تصادفی شروع به استفاده از آنها نکنید.
مقدار معقولی از تحقیقات انجام شده است که فیلترها بیشترین جذابیت را برای افراد دارند. برای بررسی و بررسی داده ها قبل از غوطه وری وقت بگذارید. همچنین اجتناب از فیلترها به طور کامل قابل قبول است. اگر تصاویر شما به اندازه کافی قوی و بدون فیلتر هستند ، کافی است آنها را همانطور که هست استفاده کنید.